Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Nauths είπε

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να μας νοιάζει αυτό. Πάρτε το χρόνο σας, αλλάξτε τις τιμές και μετά ενημερώστε τις τιμές στο ταμείο. 

 

Η ας κοπεί τελοσπαντων η αστρονομική αρχική τιμή με τις δήθεν εκπτώσεις, να υπάρχει μια φλατ τιμή. 

 

Ειλικρινά προσπαθώ να καταλάβω όλους εσάς που θέλετε να βγάλετε λάδι το σουπερμάρκετ.

 

Και προφανώς κανείς δεν μίλησε για τα 0,50 ή το λάθος του υπαλλήλου, αλλά για την αντιμετώπιση του τύπου έλα νταξει πάρε τα 0,50 σου και φεύγα.

εσύ που νομίζεις ότι με το λάθος θα κάνεις την προίκα σου ζητώντας και αποζημίωση δεν είναι ασφαλιστική εταιρία και έπαθες ατύχημα , αν είναι λάθος η τιμή κάνεις καταγγελία τρώει πρόστιμο και τέλος που κολλάει ότι θες και αποζημίωση , για ποιο λόγο για ψυχική οδύνη ?

στο ότι ζητάς αποζημίωση κολλάω και όχι στο πρόστιμο .

  • Like 1
  • Haha 2
  • Απαντ. 144
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, makis269 είπε

εσύ που νομίζεις ότι με το λάθος θα κάνεις την προίκα σου ζητώντας και αποζημίωση δεν είναι ασφαλιστική εταιρία και έπαθες ατύχημα , αν είναι λάθος η τιμή κάνεις καταγγελία τρώει πρόστιμο και τέλος που κολλάει ότι θες και αποζημίωση , για ποιο λόγο για ψυχική οδύνη ?

στο ότι ζητάς αποζημίωση κολλάω και όχι στο πρόστιμο .

Είναι αυτό που μόλις έγραψα πιο πάνω... Δυστυχώς λόγω κρίσης κλπ πολλοί θέλουν τα εκμεταλλευτούν πράγματα και καταστάσεις και να βγάλουν κάτι από το οτιδήποτε.

Επεξ/σία από atypicalcoder
  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Όποτε ας πληρώνουμε τα λάθη τους αφού δεν προλαβαίνουν γιατί είναι λιγότεροι....

Το άλλο θα διαβάσουμε....

ελπίζω να κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις , τα χρήματα του λάθους επιστράφηκαν ,

εγώ μιλάω για την ανθρωπιά στο ότι λάθη γίνονται και είναι ανθρώπινα .

και είναι διαφορετικό να βρεις μία ξεχασμένη λάθος τιμή ανάμεσα απο εκατοντάδες και διαφορετικό αν είναι αρκετές με δόλο .

αυτό προσπαθώ να δώσω να καταλάβουν μερικοί που λένε δεν με νοιάζει αν έχει έστω και μία ανάμεσα από εκατοντάδες καρτελάκια την έκατσες μαγαζί και υπάλληλε θα σε ξεζουμίσω γιατί έτσι .

Επεξ/σία από makis269
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, makis269 είπε

ελπίζω να κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις , τα χρήματα του λάθους επιστράφηκαν ,

εγώ μιλάω για την ανθρωπιά στο ότι λάθη γίνονται και είναι ανθρώπινα .

Η εμπειρία μου ως πελάτης στα supermarket είναι ότι πάντα και όλοι τους κοιτάνε απλά πως να στα πάρουν. Ακόμα και "PR" θα σου κάνουν για το πόσο σε αγαπάνε αλλά πάντα θα ψάχνουν να σου πουλήσουν ανοιχτό προιον πχ ή πανάκριβα. Γενικά όπου υπάρχει έντονη κοροιδια καλά τους κάνουν και τους καταγγέλλουν. Απλά εγώ στέκομαι στα απλά λάθη που μερικοί θέλουν να επωφεληθούν.

Επεξ/σία από atypicalcoder
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μου έχει τύχει κάποιες φορές λάθος. Το επισημανα δεν ζήτησα αποζημίωση γιατί βλέπω που το πάτε το θέμα. Το θέμα είναι ότι συμβαίνει συχνά. Τα λάθη αυτά τα πληρώνουμε εμείς. Όχι οι κακόμοιροι οι υπάλληλοι. Ας ξεκολλήσουμε λίγο. 

Η καταγγελία για μένα έχει την λογική να εξαλειφθεί το πράγμα αυτό.

Συνεχίστε....

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

Η καταγγελία για μένα έχει την λογική να εξαλειφθεί το πράγμα αυτό.

εφόσον πάντα ανθρώπινο χέρι βάζει τιμές στα ράφια δεν γίνεται ποτέ να μην υπάρχει ούτε ένα λάθος σε εκατοντάδες ακόμα και χιλιάδες τιμές σε μεγάλα καταστήματα ,αυτό προσπαθώ να πω .

*όσο για τον άλλο φίλο που είπε και εμένα τι με νοιάζει αν δεν πρόλαβαν οι υπάλληλοι ή εμένα τι με νοιάζει αν δεν το τριπλοτσέκαραν είναι οι λογικές και εμένα τι με νοιάζει που ο συνάνθρωπος μου είναι άνεργος και του παίρνουν το σπίτι , να είχε δουλειά και να είχε σπουδάσει να έπαιρνε χιλιάρικα για να μην έμενε στον δρόμο .

Επεξ/σία από makis269
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, makis269 είπε

εσύ που νομίζεις ότι με το λάθος θα κάνεις την προίκα σου ζητώντας και αποζημίωση δεν είναι ασφαλιστική εταιρία και έπαθες ατύχημα , αν είναι λάθος η τιμή κάνεις καταγγελία τρώει πρόστιμο και τέλος που κολλάει ότι θες και αποζημίωση , για ποιο λόγο για ψυχική οδύνη ?

στο ότι ζητάς αποζημίωση κολλάω και όχι στο πρόστιμο .

Ψυχική οδύνη για τα 0.50€.

7 λεπτά πριν, makis269 είπε

εφόσον πάντα ανθρώπινο χέρι βάζει τιμές στα ράφια δεν γίνεται ποτέ να μην υπάρχει ούτε ένα λάθος σε εκατοντάδες ακόμα και χιλιάδες τιμές σε μεγάλα καταστήματα ,αυτό προσπαθώ να πω .

*όσο για τον άλλο φίλο που είπε και εμένα τι με νοιάζει αν δεν πρόλαβαν οι υπάλληλοι ή εμένα τι με νοιάζει αν δεν το τριπλοτσέκαραν είναι οι λογικές και εμένα τι με νοιάζει που ο συνάνθρωπος μου είναι άνεργος και του παίρνουν το σπίτι , να είχε δουλειά και να είχε σπουδάσει να έπαιρνε χιλιάρικα για να μην έμενε στον δρόμο .

Θα τον ένοιαζε, μόνο αν είχε εργαστεί η αν εργαζόταν σε SM.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Nauths είπε

 

 

Και προφανώς κανείς δεν μίλησε για τα 0,50 ή το λάθος του υπαλλήλου, αλλά για την αντιμετώπιση του τύπου έλα νταξει πάρε τα 0,50 σου και φεύγα.

Προφανώς όλοι λέμε τι άλλο ήθελες να σου κάνουν;Να σου χαρίσουν το μαγαζί;Να σου κάνουν πιπ3ς κάθε φορά που πηγαίνεις;Τι;

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Περίμενες κάποιο "δώρο"  ή ήταν το ύφος του "εντάξει δεν έγινε και τίποτα" του διευθυντή/υπαλλήλου που σε ξενέρωσε?

 

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, UncleKim είπε

Περίμενες κάποιο "δώρο"  ή ήταν το ύφος του "εντάξει δεν έγινε και τίποτα" του διευθυντή/υπαλλήλου που σε ξενέρωσε?

 

Φυσικά και ήταν το ύφος και δεν ζήτησα αποζημίωση για να εξασφαλίσω τα εγγόνια. 

Θεωρώ πως μια αντιμετώπιση του τύπου μας συγχωρείτε πολύ, έγινε εκ παραδρομής, πάρτε κι άλλη μια κόκα κόλα κερασμενη από εμάς θα ήταν η καλύτερη αντιμετώπιση. 

Το δώσε τη διαφορά δείχνει επαναλαμβανομενη εσκεμμένη συμπεριφορά, που απλά καταλήγει στο δώσε του πίσω τη διαφορά να τελειώνουμε.  

Πώς κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι "λόγω κρίσης δεν υπάρχουν λεφτά" και θέλω να βγάλω χκιλαιρικα, δεν το κατάλαβα.

  • Like 2
  • Confused 2
  • Haha 3
Δημοσ.

Εν μερει συμφωνούμε, οτι με την κοκα-κολα κέρασμα (παράδειγμα), δείχνουν ότι όντως το λάθος ήταν ανθρώπινο και μεμονωμένο, ενώ με το στυλ-ύφος "πάρε την διαφορά να τελειώνουμε", δείχνει και ενδεχόμενα δόλο και όποιος τσιμπήσει. (Δεν λέω οτι όντως είναι έτσι, αλλά θα μπορούσε κ να είναι).

Πιστεύω οτι και χωρίς "κέρασμα" (ούτως ή άλλως δεν σώνεται κανείς με "μία κόκα κόλα") , αν απλά ήταν ευγενικοί-συγκαταβατικοί θα ήταν το ίδιο οκ.

 

  • Like 3
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Nauths είπε

Θεωρώ πως μια αντιμετώπιση του τύπου μας συγχωρείτε πολύ, έγινε εκ παραδρομής, πάρτε κι άλλη μια κόκα κόλα κερασμενη από εμάς θα ήταν η καλύτερη αντιμετώπιση. 

συμφωνώ σε αυτό φίλε μου .

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το γιατί θεωρούν όλοι ότι αυτό έγινε από λάθος υπαλλήλου.

Αφενός η αντίδραση του καταστηματος ήταν απαράδεκτη, λες και του έκαναν χάρη που του επέστρεψαν τα λεφτά του. Ακόμα και να μην δώσεις κάποιο δώρο, η σωστή αντιμετώπηση είναι "συγγνώμη θα αλλάξουμε άμεσα την τιμή" και όχι το "δώστου τα λεφτά του να τελειώνουμε"

Αφετέρου υπάρχουν άπειρα παραδείγματα ότι πολλά σουπερ μαρκετ χρησιμοποιούν τέτοιες τακτικές εσκεμμένα.

Δεν ζούμε σε κόσμο αγγελικά πλασμένο.

Αν παίρνουν 0,50€ από κάθε σχεδόν πελάτη από "λάθος", μιλάμε για χιλιάδες ευρώ κάθε μέρα.

 

 

  • Like 4
Δημοσ.
32 minutes ago, golden33 said:

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το γιατί θεωρούν όλοι ότι αυτό έγινε από λάθος υπαλλήλου.

Αφενός η αντίδραση του καταστηματος ήταν απαράδεκτη, λες και του έκαναν χάρη που του επέστρεψαν τα λεφτά του. Ακόμα και να μην δώσεις κάποιο δώρο, η σωστή αντιμετώπηση είναι "συγγνώμη θα αλλάξουμε άμεσα την τιμή" και όχι το "δώστου τα λεφτά του να τελειώνουμε"

Αφετέρου υπάρχουν άπειρα παραδείγματα ότι πολλά σουπερ μαρκετ χρησιμοποιούν τέτοιες τακτικές εσκεμμένα.

Δεν ζούμε σε κόσμο αγγελικά πλασμένο.

Αν παίρνουν 0,50€ από κάθε σχεδόν πελάτη από "λάθος", μιλάμε για χιλιάδες ευρώ κάθε μέρα.

 

 

Σε αρκετούς φαίνεται παράλογο το να θεωρεί κόσμος πως τα μεγάλα ΣΜ το κάνουν αυτό εσκεμμένα, αλλά όλοι μπορούμε να έχουμε την γνώμη μας

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχουν και πιο εξόφθαλμα "λάθη" μεγαλυτέρων ποσών.  Για παράδειγμα βλέπεις ένα προϊόν π.χ. στα 7 ευρώ, το οποίο είναι δύο τεμάχια ενωμένα με ζελατίνη που αναγράφει 1+1 δώρο.

Και κοιτάς δίπλα και βλέπεις το ίδιο προϊόν ενός τεμαχίου στα 3.5 ευρώ. Ή πιο συχνά, τα 2 τεμάχια (1+1 δώρο) έχουν τιμή κάτι δεκάλεπτα λιγότερο από τη διπλάσια τιμή του ενός.

  • Like 2
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...