Ukforthemoment Δημοσ. Κυριακή στις 10:32 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:32 πμ 2 λεπτά πριν, Nauths είπε Αυτό ακριβώς φίλε μου. Λογικά όλα τα παιδιά εδώ είναι με κάνα διχίλιαρο το μήνα και δεν ασχολούνται με τα 50λεπτα. Η οικονομική μου κατάσταση, μου επιτρέπει να μην ασχοληθώ με το 50λεπτο, αλλά η αντιμετώπιση των υπαλλήλων και της εταιρείας ήταν ανεπίτρεπτη. Δεν θα είχα σωθεί με το να μου δωρίσουν την κόκα κόλα, ούτε και με το 50λεπτο, αλλά η ευγενική αντιμετώπιση του συμβάντος και ο σεβασμός τους προς το πρόσωπο μου, δηλ. να μην με αντιμετωπίσουν με στυλ "έλα μωρέ πάρε τα 50 λεπτά, δεν έγινε και κάτι", θα κέρδιζε τον σεβασμό μου. δηλαδή τι έκαναν που δεν σου φάνηκε σωστή αντιμετώπιση;Τι άλλο περίμενες να γίνει; 1
Nauths Δημοσ. Κυριακή στις 10:37 πμ Μέλος Δημοσ. Κυριακή στις 10:37 πμ 3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε δηλαδή τι έκαναν που δεν σου φάνηκε σωστή αντιμετώπιση;Τι άλλο περίμενες να γίνει; Προσωπικά ως ελεύθερος επαγγελματίας σε λάθη δικά μου θα αποζημιώσω τον πελάτη με κάποιο δωρεάν προϊόν. Αλλά εγώ είμαι ο Χ με μικρό πελατολόγιο που το έχω ανάγκη για να ζω. Ο κρητικός που έχει πόσα καταστήματα παντού και θα συνεχίσει να υπάρχει ας μου επιστρέψει απλά τα 0,50€.
Ukforthemoment Δημοσ. Κυριακή στις 10:43 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:43 πμ 3 λεπτά πριν, Nauths είπε Προσωπικά ως ελεύθερος επαγγελματίας σε λάθη δικά μου θα αποζημιώσω τον πελάτη με κάποιο δωρεάν προϊόν. Αλλά εγώ είμαι ο Χ με μικρό πελατολόγιο που το έχω ανάγκη για να ζω. Ο κρητικός που έχει πόσα καταστήματα παντού και θα συνεχίσει να υπάρχει ας μου επιστρέψει απλά τα 0,50€. Αφού στα επέστρεψε.
makis269 Δημοσ. Κυριακή στις 11:13 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:13 πμ 3 ώρες πριν, funbreaker είπε Λόγω αυτής της λογικής είμαστε μπουρδέλο. Να φάει πρόστιμο η επιχείρηση λέμε, όχι ο εργαζόμενος. αυτό που δεν καταλαβαίνει κάποιος είναι ότι μετά θα την πληρώσει ο εργαζόμενος την νύφη που λένε και στα χωριά . και θα του πει η κάθε εταιρία ,δεν πειράζει πασσάκα μου που πλήρωσα από το λάθος σου 50 χηνόπουλα πρόστιμο πάρε και μια αύξηση . 36 λεπτά πριν, Nauths είπε κάποιο δωρεάν προϊόν. το δωρεάν το δίνεις με δελτία και απόδειξη ή μαύρο ? γιατί και το μαύρο παρανομία καταγγελσιμη ειναι . 3 1
Nauths Δημοσ. Κυριακή στις 11:19 πμ Μέλος Δημοσ. Κυριακή στις 11:19 πμ 5 λεπτά πριν, makis269 είπε το δωρεάν το δίνεις με δελτία και απόδειξη ή μαύρο ? γιατί και το μαύρο παρανομία καταγγελσιμη ειναι . Πολύ δύσκολα να κόψεις ένα τιμολόγιο με έκπτωση
makis269 Δημοσ. Κυριακή στις 11:24 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:24 πμ (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Nauths είπε Πολύ δύσκολα να κόψεις ένα τιμολόγιο με έκπτωση έκπτωση χωρίς να το έχεις δηλώσει πριν δύσκολο αλλά εσύ λες ακόμα χειρότερο να έχει μηδενική αξία το προϊόν . εκτός αν δεν είσαι του εμπορίου και δεν ξέρεις πως λειτουργούν οι εκπτώσεις . άρα φαντάσου αν ένας θέλει να σου κάνει κακό και μόλις του δώσεις το δωρεάν και βγει από την επιχείρησή σου κάνει άμεσα καταγγελία και έρθει έλεγχος τι πρόστιμο θα πάρεις για διακίνηση εμπορεύματος χωρίς παραστατικά ή για έκπτωση μη δηλωμένη . Γιαυτό αυτό που έχω σαν μοτο είναι ότι στην ζωή όλα είναι ρόδα και καλό είναι να είμαστε και λίγο πιο επιεικείς με ασήμαντα λάθη . Επεξ/σία Κυριακή στις 11:27 πμ από makis269 1
gianniz_k Δημοσ. Κυριακή στις 11:36 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:36 πμ 44 λεπτά πριν, Nauths είπε Προσωπικά ως ελεύθερος επαγγελματίας σε λάθη δικά μου θα αποζημιώσω τον πελάτη με κάποιο δωρεάν προϊόν. Αλλά εγώ είμαι ο Χ με μικρό πελατολόγιο που το έχω ανάγκη για να ζω. Ο κρητικός που έχει πόσα καταστήματα παντού και θα συνεχίσει να υπάρχει ας μου επιστρέψει απλά τα 0,50€. Δεν σου είπε κανείς να μην ζητήσεις την διαφορά, ούτε να μην επισημάνεις το λάθος που είδες. Πολύ καλά έκανες και με αυτόν τον τρόπο βοήθησες και το κατάστημα να διορθώσει ένα λάθος και να είναι πιο προσεκτικοί. Εσύ λοιπόν που είσαι ελεύθερος επαγγελματίας και έχεις αγοράσει τα προϊόντα με τα ωραία σου λεφτουδάκια ορίζεις και την πολιτική σου και το πόσο θα σε πονέσει να κάνεις ένα δώρο το ξέρεις μόνο εσύ. Για αυτούς εκεί στο super market που είναι απλοί υπάλληλοι και διαχειρίζονται λεφτά άλλων, και το λάθος που έκαναν στην τιμή δεν το βάζουν στην τσέπη τους, ποιος που είπε ότι τους επιτρέπεται να μοιράζουν δώρα; Εσύ που έχεις όλη την καλή θέληση να καλύψεις το λάθος σου με όποιο τρόπο μπορείς, δεν θα θεωρήσεις άδικο να φας μια καταγγελία για κάτι που σου ξέφυγε; Αν το πρόβλημα σου είναι η συμπεριφορά ενός υπαλλήλου το ακούω, αλλά είναι κάτι άλλο. Και τελικά ποιο ήταν το μεγαλύτερο σου πρόβλημα; Η λάθος τιμή, η συμπεριφορά ή ότι δεν σου έκαναν δωράκι; Αν σου έδιναν δωράκι με κακή συμπεριφορά θα ήταν όλα καλά; 2
Nabuko Δημοσ. Κυριακή στις 11:41 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:41 πμ Στις 10/1/2025 στις 10:32 ΜΜ, Nauths είπε Έχω φωτό από το ράφι και την απόδειξη, που θα μπορούσα να κάνω μια καταγγελία; Αν η τιμή στο ράφι ήταν 3,45 και στο ταμείο πλήρωνες π.χ. 2 ευρώ, υποθέτω θα έκανες πάλι καταγγελία επειδή οι τιμές ήταν διαφορετικές. Ε? 5 1
dtk-386 Δημοσ. Κυριακή στις 12:11 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:11 μμ 30 λεπτά πριν, Nabuko είπε Αν η τιμή στο ράφι ήταν 3,45 και στο ταμείο πλήρωνες π.χ. 2 ευρώ, υποθέτω θα έκανες πάλι καταγγελία επειδή οι τιμές ήταν διαφορετικές. Ε? είναι αυτό επιχείρημα??? τι λέτε??? 1 2
DrLo Δημοσ. Κυριακή στις 12:24 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:24 μμ 8 ώρες πριν, papoys1 είπε Όπως έγραψα πιο πιο πάνω για να φανεί στον πελάτη ότι δεν υπάρχει δολος είναι σωστή τακτική αυτή που εφαρμόζεται στο leroy. Δεν το ήξερα αλλά αυτό που έγινε με εξέπληξε φυσικά με ικανοποίησε και δεν υπήρχε κανένας λόγος να φύγω δυσαρεστημένος ή να σκεφτώ κάποια καταγγελία. Τώρα το αν μέρος της ζημιάς μεταφέρεται από το κατάστημα και στον αρμόδιο υπάλληλο αλλαγήξς τιμών στο ράφι δεν το γνωρίζω, αλλά και να το κάνουν ενδεχομένως είναι ένα κίνητρο να προσέχουν και να είναι σωστοί στη δουλειά τους. Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά θυμάμαι στο παλαιό carefour λίγο πριν την κάνουν οι Γάλλοι είχαν εφαρμόσει παράξενο και πρωτότυπο είδος πινακίδας τιμών , κάπου είχα ρωτήσει και μου είπαν ότι στις συγκεκριμένως πινακίδες όταν γίνεται αλλαγή από τα κεντρικά με κάποιο τρόπο αλλάζει αυτόματα η τιμή στο ράφι. Αν δουλευε κανείς εκεί τότε ας μας πει αν είναι σωστό. Τίποτα απο αυτά δεν έχει να κάνει με "αποζημίωση" Μπορείς να πιεις ιτινθσνηταν κάτι σαν "επιβράβευση" , επειδή κάποιος τους βοήθησε να εντοπίσουν ένα λάθος. 1
sdikr Δημοσ. Κυριακή στις 12:41 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:41 μμ 4 hours ago, funbreaker said: Όχι, η επιχείρηση θα πρέπει να πληρώσει. Ως προς τον εργαζόμενο, το πως κρίνεται ο καθένας για την εργασία του σχετίζεται με πολλούς παραμέτρους όπως αν είναι ένα επαναλαμβανόμενο περιστατικό ή μια εξαίρεση, την εμπειρία, το πόσο λογικός είναι ο προϊστάμενος κτλ. Αν κάποιος κάνει το ίδιο λάθος κάθε βδομάδα και δουλεύει 10 χρόνια στην επιχείρηση κάτι τρέχει. Αν το έκανε 1-2 φορές και είναι καινούργιος δεν τρέχει και τίποτα. Αλλά δεν καταλαβαίνω την φανατική λογική κάλυψης όλων των εργαζομένων παντού και πάντα. Κι οι πελάτες πρέπει να εξυπηρετούνται στοιχειωδώς. Όλοι δουλεύουμε κάπου και όλοι ξέρουμε πως υπάρχουν εργαζόμενοι που είναι καλοπροαίρετοι και ευσυνείδητοι και άλλοι που είναι αγενείς και οκνηροί. Όλοι έχουμε προσωπικά προβλήματα και υπαρξιακά και είναι κατανοητό λόγω αυτών να συμβαίνουν αστοχίες. Όμως μην πάμε και στο άλλο άκρο και δικαιολογούμε με φανατισμό τον οποιοδήποτε για οτιδήποτε μόνο και μόνο επειδή είναι εργαζόμενος. Λόγω αυτής της λογικής είμαστε μπουρδέλο. Να φάει πρόστιμο η επιχείρηση λέμε, όχι ο εργαζόμενος. Γιατί να πληρώσει η επιχείρηση το λάθος του υπαλλήλου; Μου αρέσουν αυτές οι απόλυτες λογικές, ειδικά όταν είναι επιλεκτικές
papoys1 Δημοσ. Κυριακή στις 12:44 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:44 μμ 17 λεπτά πριν, DrLo είπε Τίποτα απο αυτά δεν έχει να κάνει με "αποζημίωση" Μπορείς να πιεις ιτινθσνηταν κάτι σαν "επιβράβευση" , επειδή κάποιος τους βοήθησε να εντοπίσουν ένα λάθος. Σίγουρα δεν είναι αποζημίωση είναι όμως ένα βήμα αναγνώρισης τους λάθους τους , αν συγκρίνουμε τα μούτρα του κάθε υπαλλήλου των υπολοίπων s/m που στραβομουτσουνιάζουν αν τους πεις ότι πλήρωσες 10,20,30, 50 λεπτά παραπάνω από αυτή που αναγράφεται στο ράφι.
dtk-386 Δημοσ. Κυριακή στις 12:46 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:46 μμ 4 λεπτά πριν, sdikr είπε Γιατί να πληρώσει η επιχείρηση το λάθος του υπαλλήλου; Μου αρέσουν αυτές οι απόλυτες λογικές, ειδικά όταν είναι επιλεκτικές E ας το πληρώσει ο πελάτης. Πρώτη φορά θα είναι άλλωστε? 2
sdikr Δημοσ. Κυριακή στις 12:52 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:52 μμ 5 minutes ago, dtk-386 said: E ας το πληρώσει ο πελάτης. Πρώτη φορά θα είναι άλλωστε? Δεν το πλήρωσε ο πελάτης εδώ στην συγκεκριμένη περίπτωση
Chachanoulis Δημοσ. Κυριακή στις 12:55 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:55 μμ 12 λεπτά πριν, sdikr είπε Γιατί να πληρώσει η επιχείρηση το λάθος του υπαλλήλου; Μου αρέσουν αυτές οι απόλυτες λογικές, ειδικά όταν είναι επιλεκτικές γιατι ειναι επιχειρηση, αναλαμβανει τα κερδη και τις ζημιες. ο υπαλληλος δεν ειναι συνεταιρος, εχει συγκεκριμενο μισθο και δε θα παρει % απο τα κερδη ουτε θα βαλει το χερι στη τσεπη στις ζημιες. 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα