Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 ώρες πριν, Nauths είπε

Θα ήταν συνετό να υπάρχει κάποια αποζημίωση προς τον πελάτη πιστεύω.

"Αποζημείωση" άλλη από τη διαφορά δε μπορεί να υπάρξει για τον απλούστατο λόγο ότι δεν υπάρχει άλλη παραπάνω "ζημιά".

Πρόστιμο μπορεί.

  • Απαντ. 144
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Λάθος χρέωση υπήρξε,όχι υπερχρέωση.

Λάθη γίνονται.Απο την μεριά μας καλό ειναι να κοιτάμε ταμπελάκια και απόδειξη.

Τώρα για καταγγελίες κλπ απο την στιγμή που δεν λες ότι στο κάνουν συνέχεια αλλά και σου επέστρεψαν την διαφορά............Karenιζεις φίλος.

  • Like 5
Δημοσ.
3 hours ago, dtk-386 said:

Αν ο πελάτης δει όμως την τιμή που λες δεν θα το επιλέξει εξαρχής καν. Οπότε.....

Δεν θα αλλάξει κάτι αν το δει 30 λεπτά φθηνότερα, να μου έλεγες πως ήταν 5 ευρώ φθηνότερα να σου πω οκ ναι έχεις δίκαιο.

Οπότε........

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, sdikr είπε

Δεν θα αλλάξει κάτι αν το δει 30 λεπτά φθηνότερα, να μου έλεγες πως ήταν 5 ευρώ φθηνότερα να σου πω οκ ναι έχεις δίκαιο.

Οπότε........

30 από δω 30 από κει 30 από τον ένα 40 από τον άλλον , δεν βαριέσαι από τον πιο δίπλα.....

 

  • Like 5
Δημοσ.

Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία, θα έπρεπε όλες οι τιμές να είναι σωστές σε όλα τα προϊόντα.Αφού οι υπάλληλοι στα SM παίρνουν υψηλό μισθό και δεν τους πιέζουν οι εργοδότες. 😎

  • Haha 4
Δημοσ.
23 hours ago, tasoe said:

Ερώτηση, σε ποιο σημείο της όλης ιστορίας έβγαλες τη φωτό από την τιμή στο ράφι?

Δεύτερη ερώτηση, γιατί δε χαλαρώνεις καλύτερα? Άσε τις καταγγελίες, συμβαίνουν αυτά.

Μήπως το σκηνοθέτησε όλο αυτό για να πάρει αποζημίωση;

Ρε είμαστε σοβαροί; Ο άνθρωπος δεν τα έχει με τους εργαζόμενους αλλά με την επιχείρηση. Προφανώς και συμβαίνουν αυτά, αλλά για όλα μας τα λάθη στην ζωή πληρώνουμε ένα τίμημα. Έτσι κι η επιχείρηση πρέπει να πληρώσει πρόστιμο ακόμη κι αν έγινε καταλάθος. Κι αυτό για να μην συμβαίνει επίτηδες.

Αντί να του πούμε μπράβο του ανθρώπου που είναι ενεργός πολίτης και ασχολήθηκε, του την λέμε κιόλας.

Την χώρα εμείς θα την αλλάξουμε με κάθε μας ενέργεια μικρή ή μεγάλη. Κι αν όχι τότε ψάξτε άλλη χώρα για τα γεράματά σας γιατί αυτή θα έχει τελειώσει.

  • Like 12
  • Thanks 2
Δημοσ.

Συμβαίνουν αυτά, άλλες φορές εκ του πονηρού και άλλες κατά τύχη. 

Σήμερα στο Σκλαβενίτη της Βούλας επί της Λ. Βουλιαγμένης εγώ πήρα 2 κρασιά Δούκας, είναι σχετικά φθηνά γύρω στα 8,50€ το ένα και είχε 1+1.Επειδή δεν τα έχω ξαναπάρει, λέω ευκαιρία να πάρω ένα λευκό και ένα ροζέ. Πάω στο ταμείο, και ενώ πάω να πληρώσω  μου λέει η κυρία στο ταμείο ξέρετε έχετε χρεωθεί 8,50 + 8,50, πρέπει να πάρετε άλλο ένα κρασί απ'το καθένα. 

Θα μπορούσε, εάν η γραμμή του καταστήματος ήταν "φάτε τους πελάτες όπου μπορείτε", να μη μου έλεγε τίποτα. Στα 180€ λογαριασμό supermarket ούτε που θα το έπαιρνα πρέφα. 

Γιατί το λέω αυτό, οκ, έγινε ένα λάθος.. και χρεώθηκες 50 λεπτά παραπάνω. Αφού το πρόσεξες (και μπράβο σου, γιατί εγώ κλασικός κοιμήσης δεν τα προσέχω ποτέ αυτά), στο διόρθωσαν και όλα καλά. 

Μεγαλύτερες εταιρείες όπως η Leroy που είπε κάποιος πιο πάνω, το πάνε ακόμα παραπέρα. Συμβαίνει. 

Πάμε παρακάτω, άσε τις καταγγελίες..

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, funbreaker said:

Μήπως το σκηνοθέτησε όλο αυτό για να πάρει αποζημίωση;

Ρε είμαστε σοβαροί; Ο άνθρωπος δεν τα έχει με τους εργαζόμενους αλλά με την επιχείρηση. Προφανώς και συμβαίνουν αυτά, αλλά για όλα μας τα λάθη στην ζωή πληρώνουμε ένα τίμημα. Έτσι κι η επιχείρηση πρέπει να πληρώσει πρόστιμο ακόμη κι αν έγινε καταλάθος. Κι αυτό για να μην συμβαίνει επίτηδες.

Αντί να του πούμε μπράβο του ανθρώπου που είναι ενεργός πολίτης και ασχολήθηκε, του την λέμε κιόλας.

Την χώρα εμείς θα την αλλάξουμε με κάθε μας ενέργεια μικρή ή μεγάλη. Κι αν όχι τότε ψάξτε άλλη χώρα για τα γεράματά σας γιατί αυτή θα έχει τελειώσει.

Οπότε ο εργαζόμενος που έκανε το λάθος με τα καρτελάκια θα πρέπει και αυτός να πληρώσει;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, DrLo είπε

"Αποζημείωση" άλλη από τη διαφορά δε μπορεί να υπάρξει για τον απλούστατο λόγο ότι δεν υπάρχει άλλη παραπάνω "ζημιά".

.

Όπως έγραψα πιο πιο πάνω για να φανεί στον πελάτη ότι δεν υπάρχει δολος είναι σωστή τακτική αυτή που εφαρμόζεται στο leroy. Δεν το ήξερα αλλά αυτό που έγινε με εξέπληξε φυσικά με ικανοποίησε και δεν υπήρχε κανένας λόγος να φύγω δυσαρεστημένος ή να σκεφτώ κάποια καταγγελία.

Τώρα το αν μέρος της ζημιάς μεταφέρεται από το κατάστημα και στον αρμόδιο υπάλληλο αλλαγήξς τιμών στο ράφι δεν το γνωρίζω, αλλά και να το κάνουν ενδεχομένως είναι ένα κίνητρο να προσέχουν και να είναι σωστοί στη δουλειά τους.

Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά θυμάμαι στο παλαιό carefour λίγο πριν την κάνουν οι Γάλλοι είχαν εφαρμόσει παράξενο και πρωτότυπο είδος πινακίδας τιμών , κάπου είχα ρωτήσει και μου είπαν ότι στις συγκεκριμένως πινακίδες όταν γίνεται αλλαγή από τα κεντρικά με κάποιο τρόπο αλλάζει αυτόματα η τιμή στο ράφι. Αν δουλευε κανείς εκεί τότε ας μας πει αν είναι σωστό.

 

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το ότι ο υπάλληλος ξέχασε να αλλάξει την τιμή δεν σας πέρασε από το μυαλό ,

τόσο κακία για ένα λάθος 0,50 cent ,

και από την στιγμή που παραδέχτηκαν το λάθος και έδωσαν την διαφορά μια χαρά , λάθη γίνονται όταν κάποιος πρέπει να βάλει 500 καρτελάκια τιμών σε βάρδια.

την επόμενη φορά πίσσα και πούπουλα στο σύνταγμα μαζί με 50 βουρδουλιές στον υπάλληλο για παραδειγματισμό .

Επεξ/σία από makis269
  • Like 1
Δημοσ.
6 hours ago, sdikr said:

Οπότε ο εργαζόμενος που έκανε το λάθος με τα καρτελάκια θα πρέπει και αυτός να πληρώσει;

Όχι, η επιχείρηση θα πρέπει να πληρώσει.

Ως προς τον εργαζόμενο, το πως κρίνεται ο καθένας για την εργασία του σχετίζεται με πολλούς παραμέτρους όπως αν είναι ένα επαναλαμβανόμενο περιστατικό ή μια εξαίρεση, την εμπειρία, το πόσο λογικός είναι ο προϊστάμενος κτλ. Αν κάποιος κάνει το ίδιο λάθος κάθε βδομάδα και δουλεύει 10 χρόνια στην επιχείρηση κάτι τρέχει. Αν το έκανε 1-2 φορές και είναι καινούργιος δεν τρέχει και τίποτα.

Αλλά δεν καταλαβαίνω την φανατική λογική κάλυψης όλων των εργαζομένων παντού και πάντα. Κι οι πελάτες πρέπει να εξυπηρετούνται στοιχειωδώς. Όλοι δουλεύουμε κάπου και όλοι ξέρουμε πως υπάρχουν εργαζόμενοι που είναι καλοπροαίρετοι και ευσυνείδητοι και άλλοι που είναι αγενείς και οκνηροί. Όλοι έχουμε προσωπικά προβλήματα και υπαρξιακά και είναι κατανοητό λόγω αυτών να συμβαίνουν αστοχίες. Όμως μην πάμε και στο άλλο άκρο και δικαιολογούμε με φανατισμό τον οποιοδήποτε για οτιδήποτε μόνο και μόνο επειδή είναι εργαζόμενος.

1 hour ago, makis269 said:

το ότι ο υπάλληλος ξέχασε να αλλάξει την τιμή δεν σας πέρασε από το μυαλό ,

τόσο κακία για ένα λάθος 0,50 cent ,

και από την στιγμή που παραδέχτηκαν το λάθος και έδωσαν την διαφορά μια χαρά , λάθη γίνονται όταν κάποιος πρέπει να βάλει 500 καρτελάκια τιμών σε βάρδια.

την επόμενη φορά πίσσα και πούπουλα στο σύνταγμα μαζί με 50 βουρδουλιές στον υπάλληλο για παραδειγματισμό .

Λόγω αυτής της λογικής είμαστε μπουρδέλο. Να φάει πρόστιμο η επιχείρηση λέμε, όχι ο εργαζόμενος.

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, funbreaker είπε

Όχι, η επιχείρηση θα πρέπει να πληρώσει.

Ως προς τον εργαζόμενο, το πως κρίνεται ο καθένας για την εργασία του σχετίζεται με πολλούς παραμέτρους όπως αν είναι ένα επαναλαμβανόμενο περιστατικό ή μια εξαίρεση, την εμπειρία, το πόσο λογικός είναι ο προϊστάμενος κτλ. Αν κάποιος κάνει το ίδιο λάθος κάθε βδομάδα και δουλεύει 10 χρόνια στην επιχείρηση κάτι τρέχει. Αν το έκανε 1-2 φορές και είναι καινούργιος δεν τρέχει και τίποτα.

Αλλά δεν καταλαβαίνω την φανατική λογική κάλυψης όλων των εργαζομένων παντού και πάντα. Κι οι πελάτες πρέπει να εξυπηρετούνται στοιχειωδώς. Όλοι δουλεύουμε κάπου και όλοι ξέρουμε πως υπάρχουν εργαζόμενοι που είναι καλοπροαίρετοι και ευσυνείδητοι και άλλοι που είναι αγενείς και οκνηροί. Όλοι έχουμε προσωπικά προβλήματα και υπαρξιακά και είναι κατανοητό λόγω αυτών να συμβαίνουν αστοχίες. Όμως μην πάμε και στο άλλο άκρο και δικαιολογούμε με φανατισμό τον οποιοδήποτε για οτιδήποτε μόνο και μόνο επειδή είναι εργαζόμενος.

Λόγω αυτής της λογικής είμαστε μπουρδέλο. Να φάει πρόστιμο η επιχείρηση λέμε, όχι ο εργαζόμενος.

Εντάξει αυτά που λες περί των εργαζομένων είναι επικές μπουρδες αλλά να πάμε παρακάτω. Γιατί να φάει πρόστιμο η επιχείρηση επειδή ένας υπάλληλος έκανε μια παράλειψη; Και εντάξει αν μπει έλεγχος από το αρμόδιο υπουργείο θα το φάει το πρόστιμο. Γιατί να είσαι εσύ ο μαλακας; Πώς δηλαδή μας κάνει μπουρδέλο το ότι ένας υπάλληλος παρέλειψε μια δυο τιμές; Αν είμαστε ...νόπανα και καταγγέλλουμε το παραμικρό θα πάψουμε να είμαστε μπουρδέλο; Ή μήπως έχεις την εντύπωση ότι μια αλυσίδα λιανικής βάζει σκοπίμως λάθος ταμπελάκια για να κλέψει τον κόσμο;

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σκόπιμα τα λαθη και η ευθυνη ειναι του καταστήματος όχι του υπαλληλου

Πρωτη προσπαθεια θα σου πουν οτι ειναι σωστη η τιμη που σε χρεωσαν

Αν επιμένεις οτι αλλη εχει το ραφι επιστρέφουν την διαφορά, αλλά έχουν εισπράξει παραπάνω απο πολλους άλλους ( εκατονταδες, χιλιάδες ??)

και συνεχιζουν !!!!!!

Η καταγγελια θελει χρόνο και ενταση και δεν αξίζει να τρέχεις

Βασικα ελεγχεις ΠΑΝΤΑ  τι χτυπαει το ταμειο και το βρικεις αμεσως ( μερικα σουπερμαρκετ το εχουν συστημα. ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπον)

Επεξ/σία από manolis-K
Δημοσ.
11 ώρες πριν, funbreaker είπε

Μήπως το σκηνοθέτησε όλο αυτό για να πάρει αποζημίωση;

Ρε είμαστε σοβαροί; Ο άνθρωπος δεν τα έχει με τους εργαζόμενους αλλά με την επιχείρηση. Προφανώς και συμβαίνουν αυτά, αλλά για όλα μας τα λάθη στην ζωή πληρώνουμε ένα τίμημα. Έτσι κι η επιχείρηση πρέπει να πληρώσει πρόστιμο ακόμη κι αν έγινε καταλάθος. Κι αυτό για να μην συμβαίνει επίτηδες.

Αντί να του πούμε μπράβο του ανθρώπου που είναι ενεργός πολίτης και ασχολήθηκε, του την λέμε κιόλας.

Την χώρα εμείς θα την αλλάξουμε με κάθε μας ενέργεια μικρή ή μεγάλη. Κι αν όχι τότε ψάξτε άλλη χώρα για τα γεράματά σας γιατί αυτή θα έχει τελειώσει.

Αυτό ακριβώς φίλε μου. Λογικά όλα τα παιδιά εδώ είναι με κάνα διχίλιαρο το μήνα και δεν ασχολούνται με τα 50λεπτα. 

Η οικονομική μου κατάσταση, μου επιτρέπει να μην ασχοληθώ με το 50λεπτο, αλλά η αντιμετώπιση των υπαλλήλων και της εταιρείας ήταν ανεπίτρεπτη. Δεν θα είχα σωθεί με το να μου δωρίσουν την κόκα κόλα, ούτε και με το 50λεπτο, αλλά η ευγενική αντιμετώπιση του συμβάντος και ο σεβασμός τους προς το πρόσωπο μου, δηλ. να μην με αντιμετωπίσουν με στυλ "έλα μωρέ πάρε τα 50 λεπτά, δεν έγινε και κάτι", θα κέρδιζε τον σεβασμό μου.

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...