Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, sdikr είπε

Δεν το πλήρωσε ο πελάτης εδώ στην συγκεκριμένη περίπτωση

ξέρεις πόσοι δεν το παίρνουν χαμπάρι?

ξέρεις πόσο πολύ συχνά γίνεται αυτό?

το ακούω και το βλέπω τουλάχιστον 10-15 χρόνια αυτό....

πυρηνική φυσική να το εξαλείψουν?

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Απαντ. 144
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
53 minutes ago, Chachanoulis said:

γιατι ειναι επιχειρηση, αναλαμβανει τα κερδη και τις ζημιες. ο υπαλληλος δεν ειναι συνεταιρος, εχει συγκεκριμενο μισθο και δε θα παρει % απο τα κερδη ουτε θα βαλει το χερι στη τσεπη στις ζημιες.

Μισθό παίρνει για αν κάνει την δουλειά του, έχει κέρδος δηλαδή, αν δεν κάνει σωστά την δουλειά του δεν πρέπει να το πληρώσει;

52 minutes ago, dtk-386 said:

ξέρεις πόσοι δεν το παίρνουν χαμπάρι?

ξέρεις πόσο πολύ συχνά γίνεται αυτό?

το ακούω και το βλέπω τουλάχιστον 10-15 χρόνια αυτό....

πυρηνική φυσική να το εξαλείψουν?

Αν δεν έχει δουλέψει σε ΣΜ δεν μπορείς να καταλάβεις το πόσο δύσκολο είναι, αν δεν ήταν δεν θα  προσπαθούσανε να βρούνε τρόπους με τις έξυπνες ετικέτες rfid τώρα τελευταία

  • Like 1
Δημοσ.

Ωραία ρε συ TS, τι θες τώρα; Δικαστήρια την Χ αλυσίδα supermarket; Και; Τι έγινε; Με τι ασχολείστε ώρες ώρε εδώ μεσα

  • Thanks 1
Δημοσ.

Λοιπόν:
- Καταγγελία για το σουπερμάρκετ
- ΕΔΕ ποιος υπάλληλος έκανε το λάθος
- Απόλυση υπαλλήλου, ίσως και αγωγή για αμέλεια

...ή και όχι.

Πηγαίντε εσείς να βάζετε ένα σωρό καρτελάκια μέρα παρά μέρα (μαζί με τα διάφορα "καλάθια") να δούμε πόσα λάθη θα αρχίσετε να κάνετε μετά από μερικούς μήνες.

Έχεις και τον άλλο πάει κι αγοράζει δυο παρόμοια 1+1 προϊόντα και αναρωτιέται γιατί του τα χρέωσαν φουλ 😂

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, SeaLion είπε

Έχεις και τον άλλο πάει κι αγοράζει δυο παρόμοια 1+1 προϊόντα και αναρωτιέται γιατί του τα χρέωσαν φουλ 😂

Ο άνθρωπος δεν ειπε γιατι τον χρέωσαν κανονικά αλλα οτι στο ταμείο του είπαν να πάει να πάρει αλλες 2 φιάλες κρασί ένω θα μπορουσαν να μην πουν τιποτα.

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, vorlon68 είπε

Ο άνθρωπος δεν ειπε γιατι τον χρέωσαν κανονικά αλλα οτι στο ταμείο του είπαν να πάει να πάρει αλλες 2 φιάλες κρασί ένω θα μπορουσαν να μην πουν τιποτα.

Σωστά! 👍

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απίστευτα πράγματα. Θίγει ένας άνθρωπος μια γνωστή κομπίνα που γίνεται συστηματικά σε κάποια supermarket, πχ το κάνει ένας Βασιλόπουλος στη γειτονιά μου (όπως και διάφορα "λάθη" σχεδόν πάντα σε ηλικιωμένους), και κάποιοι μπαίνουν στον κόπο να γράψουν μόνο για να του την πούνε....

Επεξ/σία από ThymiosPaP
  • Like 7
  • Thanks 2
  • Haha 1
Δημοσ.
5 hours ago, gianniz_k said:

Εντάξει αυτά που λες περί των εργαζομένων είναι επικές μπουρδες αλλά να πάμε παρακάτω. Γιατί να φάει πρόστιμο η επιχείρηση επειδή ένας υπάλληλος έκανε μια παράλειψη; Και εντάξει αν μπει έλεγχος από το αρμόδιο υπουργείο θα το φάει το πρόστιμο. Γιατί να είσαι εσύ ο μαλακας; Πώς δηλαδή μας κάνει μπουρδέλο το ότι ένας υπάλληλος παρέλειψε μια δυο τιμές; Αν είμαστε ...νόπανα και καταγγέλλουμε το παραμικρό θα πάψουμε να είμαστε μπουρδέλο; Ή μήπως έχεις την εντύπωση ότι μια αλυσίδα λιανικής βάζει σκοπίμως λάθος ταμπελάκια για να κλέψει τον κόσμο;

Μεγάλε με ξέρεις κι από χθες και μου μιλάς έτσι;

Προφανώς και δεν θα ανοίξω διάλογο μαζί σου με τέτοιο υφάκι.

4 hours ago, makis269 said:

αυτό που δεν καταλαβαίνει κάποιος είναι ότι μετά θα την πληρώσει ο εργαζόμενος την νύφη που λένε και στα χωριά .

και θα του πει η κάθε εταιρία ,δεν πειράζει πασσάκα μου που πλήρωσα από το λάθος σου 50 χηνόπουλα πρόστιμο πάρε και μια αύξηση .

το δωρεάν το δίνεις με δελτία και απόδειξη ή μαύρο ?

γιατί και το μαύρο παρανομία καταγγελσιμη ειναι .

Αν ο εργοδότης είναι λογικός κανείς δεν θα την πληρώσει γιατί αυτά συμβαίνουν και ακόμα και τα πρόστιμα είναι μέσα στον προϋπολογισμό μιας επιχείρησης.

Αν ο εργοδότης είναι στραβός ο εργαζόμενος την πληρώνει κάθε μέρα και χωρίς αφορμές.

Οι καταγγελία και το πρόστιμο χρειάζονται για να μην συμβαίνουν αυτά τα περιστατικά επίτηδες. Μου κάνει τρομερή εντύπωση που παλεύουμε για να συμφωνήσουμε για το αυτονόητο.

Γι αυτό η χώρα είναι μπουρδέλο. Γιατί η ελαστικότητα στην εφαρμογή  των νόμων ενυπάρχει μέσα σε κάθε πολίτη.

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.

επειδη με εχουν κλέψει αρκετες φορες πλεον κοιταω τις αποδειξεις κυρίως στα προιοντα με εκπτωση. σχεδον στις μισες αποδειξεις γυρναω πισω και τους λεω οτι με εχουν χρεωσει παραπανω. θα ελεγα 9 στις 10 ειναι σε κωδικους εκπτωσης.  βασικα 2 μονο δεν ηταν απο οσες φορες εχει τυχει. ζητημα να το κανω ενα χρονο τωρα και εχω βρει παρα πολλα λαθη. πεφτει πολυ κλεψιμο με τις εκπτωσεις που για τον ενα η τον αλλο λογο -και εχω ακουσει καθε λογης σαχλαμαρα- δεν περνανε στο ταμειο. Δεν σας λεω καν ποσα λαθη εχουν τα ταμπελάκια στην αναλογια τιμης ανα κιλο, οτι ναναι γραφουν...

Τελος, τα λαθη που γινονται απο υπαλληλους γινονται απο την επιχειρηση. υπαρχει λαθος που δεν γινετε απο υπαλληλο? Τρελλάθηκαν τα κομπιουτερ και αλλαζουν τιμες στο συστημα μονα τους? αν παρω ενα ελλατωματικο ποδηλατο klamabikes θα λυπηθω τον υπαλληλο και δεν θα το παω πισω? Σιγουρα καποιος το σχεδιασε, καποιος δουλευει στην παραγωγη, στο μονταρισμα κτλ. ΟΛΑ τα λαθη απο καποιον υπαλληλο γινονται, δεν ειναι ευθυνη του υπαλληλου. 

 

 

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.
4 hours ago, Nabuko said:

Αν η τιμή στο ράφι ήταν 3,45 και στο ταμείο πλήρωνες π.χ. 2 ευρώ, υποθέτω θα έκανες πάλι καταγγελία επειδή οι τιμές ήταν διαφορετικές. Ε? 

Τί σχέση έχει το ένα με το άλλο. Και ναι μπορεί να το έλεγε. Τί είδους επιχείρημα είναι αυτό;

3 hours ago, sdikr said:

Γιατί να πληρώσει η επιχείρηση το λάθος του υπαλλήλου;  

Μου αρέσουν αυτές οι απόλυτες λογικές,  ειδικά όταν είναι επιλεκτικές

Τί γιατί; Γιατί ο υπάλληλος είναι η επιχείρηση όταν δουλεύει.

Βασικά δεν ξέρω καν τι να σου απαντήσω σε κάτι τόσο έκδηλο.

1 hour ago, sdikr said:

Μισθό παίρνει για αν κάνει την δουλειά του, έχει κέρδος δηλαδή, αν δεν κάνει σωστά την δουλειά του δεν πρέπει να το πληρώσει;

Αν δεν έχει δουλέψει σε ΣΜ δεν μπορείς να καταλάβεις το πόσο δύσκολο είναι, αν δεν ήταν δεν θα  προσπαθούσανε να βρούνε τρόπους με τις έξυπνες ετικέτες rfid τώρα τελευταία

Να σε βάλουμε διαχειριστή συστήματος ποιότητας σε επιχείρηση να την κλείσεις σε μια μέρα με αυτά που λες.

Η συζήτηση έχει ξεκινήσει να γίνεται παιδική.

48 minutes ago, ThymiosPaP said:

Απίστευτα πράγματα. Θίγει ένας άνθρωπος μια γνωστή κομπίνα που γίνεται συστηματικά σε κάποια supermarket, πχ το κάνει ένας Βασιλόπουλος στη γειτονιά μου (όπως και διάφορα "λάθη" σχεδόν πάντα σε ηλικιωμένους), και κάποιοι μπαίνουν στον κόπο να γράψουν μόνο για να του την πούνε....

Ακριβώς αυτό.

Βασικά νομίζω πως έχω παραισθήσεις με αυτά που διαβάζω.

Αλλά οκ, έτσι εξηγείται γιατί η χώρα βουλιάζει.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να καταθέσω και εγώ την άποψη μου. 

Θα έλεγα στον φίλο ts, πως πριν κινήσει τις διαδικασίες μέσω καταγγελιών, ΣτΚ κλπ, να δει αν θα συμβεί ξανά στο μέλλον. 

Αν δεις ότι είναι κάτι που γίνεται επισταμένως, τότε ναι, θα ήταν πιο καίριο να ξεκινήσεις τις καταγγελίες. 

Για το τρέχον περιστατικό, αφού σου επεστράφη και η διαφορά, καλή τη πίστη, αλλά και επειδή όλοι κάνουμε λάθη στη δουλειά μας, νομίζω πως δεν έχει νόημα να κάνεις κάτι παραπάνω. 

Επεξ/σία από Rebelos2018
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτά τα λάθη στις μεγάλες αλυσίδες,όχι στο μπακάλικο της γειτονιάς,γίνονται εκ παραδρομής πάντα.Κανεις δεν καθεται εξεπιτηδες να σε κλέψει 50 σεντς.

Ούτε ο τυρας σε έχει βάλει στο μάτι και κάνει λάθη γιατί "είναι εντολή να τα χρεώνει πιο ακριβά".Κωδικούς πατάνε και απλά είναι αφηρημένοι.Κοιταμε τα πάντα δεν κοιμόμαστε.Αν βρούμε λάθος απλά το αναφέρουμε και δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να μας πούνε κάτι.

Επιτελους λίγο ας προσγειωθούμε στην πραγματικότητα.Μας τα παίρνουν από παντού κι εμείς ασχολούμαστε με το κουνούπι και όχι με τον ελέφαντα στο δωμάτιο.

Εννοείται ότι αν θέλει κάποιος να κάνει καταγγελία και φασαρία για 50σεντς μπορεί και βεβαίως να του δώσουν και τσάμπα πράγματα.Απλα μετά θα μπαίνει στο κατάστημα και μόνο η αρνητική ενέργεια που θα λούζεται από τα μπινελικια φτανει

Επεξ/σία από thanos206
Δημοσ.
3 ώρες πριν, sdikr είπε

Μισθό παίρνει για αν κάνει την δουλειά του, έχει κέρδος δηλαδή, αν δεν κάνει σωστά την δουλειά του δεν πρέπει να το πληρώσει;

Αν δεν έχει δουλέψει σε ΣΜ δεν μπορείς να καταλάβεις το πόσο δύσκολο είναι, αν δεν ήταν δεν θα  προσπαθούσανε να βρούνε τρόπους με τις έξυπνες ετικέτες rfid τώρα τελευταία

οχι, οπως ειπα δεν ειναι συνεταιρος. επισης νομιζω πως ειναι παρανομο να τιμωρησεις χρηματικα εναν υπαλληλο εκτος αν η επιχειρηση τον μηνυσει (πχ αν συστηματικα εκλεβε το ταμειο και υπαρχουν αποδειξεις) κατι που σιγουρα δε θα γινει για ενα λαθος.

ενιγουει, ο ΤΣ θεωρει πως εγινε εσκεμμενα απο την επιχειρηση και οχι για καποιο λαθος. τωρα τι ισχυει δε μπορω να το ξερω, παντως καλα κανει και κοιταει τις αποδειξεις. η αληθεια ειναι πως τα τελευταια χρονια το εχω αμελησει και πλεον το ΣΜ εχει γινει πολυ ακριβο, ανετα θα μπορουσε καποιος κακοπροαιρετος υπευθυνος να με γλενταει με τετοια "λαθη".

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...