Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά καλησπέρα,

Πάω σε ένα κρητικό σήμερα, βλέπω προϊόν στο ράφι 3,45€. Συνήθως δεν παίρνω απόδειξη, βαριέμαι να περιμένω, αλλά σήμερα πήρα και βλέπω χρέωση 3,95€, αφ' ότου είχα μπει ήδη στο αμάξι. Το επισήμανα στην ταμεία, ρωτάει ένα ανώτερο της λέει εντάξει δώστε του την διαφορά και τον ρωτώ, αν σας κάνω καταγγελία απλά θα σας πουν δώστε την διαφορά στον πελάτη και όλα καλά; Ή αφού είστε τόσο άνετος όταν καταλαβαίνατε το λάθος σας, θα αναζητούσατε τους πελάτες μέσω των καμερών για να τους επιστρέψετε τα χρήματα; Διαχειρίζονται τα λάθη τους με μια τραγική απάθεια. Θα ήταν συνετό να υπάρχει κάποια αποζημίωση προς τον πελάτη πιστεύω.

 

Έχω φωτό από το ράφι και την απόδειξη, που θα μπορούσα να κάνω μια καταγγελία;

Επεξ/σία από Nauths
  • Like 6
  • Thanks 1
  • Haha 6
  • Απαντ. 144
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Την στιγμή που τους επισήμανες το λάθος θα έπρεπε πέρα από το να σου επιστρέψουν την διαφορά να πάνε επιτόπου ν διορθώσουν την τιμή στο ράφι, το έκαναν;

Εγώ θα νευρίαζα άμα διαπίστωνα ότι αυτό που κάνουν είναι συστηματικό και όχι μεμονωμένο.

Κατά τα άλλα να εντοπίσουν τους προηγούμενους πελάτες από τις κάμερες για να τους αποζημιώσουν δεν παίζει, σιγά μην φέρουν και το CSI

Δημοσ.
56 minutes ago, Nauths said:

Έχω φωτό από το ράφι και την απόδειξη, που θα μπορούσα να κάνω μια καταγγελία;

Ερώτηση, σε ποιο σημείο της όλης ιστορίας έβγαλες τη φωτό από την τιμή στο ράφι?

Δεύτερη ερώτηση, γιατί δε χαλαρώνεις καλύτερα? Άσε τις καταγγελίες, συμβαίνουν αυτά.

  • Like 5
  • Thanks 2
  • Confused 4
  • Haha 4
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Nauths είπε

Διαχειρίζονται τα λάθη τους με μια τραγική απάθεια.

Δηλαδη τι ακριβως να εκανε ενας υπαλληλος για 0,5€, να γυρνουσε το μαγαζι αναποδα; Σου διορθωσε το λαθος χωρις δευτερη κουβεντα.

Αν αυτο γινεται συστηματικα, εκει αλλαζει το πραγμα και ναι οντως σηκωνει καταγγελια.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Nauths είπε

Παιδιά καλησπέρα,

Πάω σε ένα κρητικό σήμερα, βλέπω προϊόν στο ράφι 3,45€. Συνήθως δεν παίρνω απόδειξη, βαριέμαι να περιμένω, αλλά σήμερα πήρα και βλέπω χρέωση 3,95€, αφ' ότου είχα μπει ήδη στο αμάξι. Το επισήμανα στην ταμεία, ρωτάει ένα ανώτερο της λέει εντάξει δώστε του την διαφορά και τον ρωτώ, αν σας κάνω καταγγελία απλά θα σας πουν δώστε την διαφορά στον πελάτη και όλα καλά; Ή αφού είστε τόσο άνετος όταν καταλαβαίνατε το λάθος σας, θα αναζητούσατε τους πελάτες μέσω των καμερών για να τους επιστρέψετε τα χρήματα; Διαχειρίζονται τα λάθη τους με μια τραγική απάθεια. Θα ήταν συνετό να υπάρχει κάποια αποζημίωση προς τον πελάτη πιστεύω.

 

Έχω φωτό από το ράφι και την απόδειξη, που θα μπορούσα να κάνω μια καταγγελία;

Εχεις απόλυτο δίκιο. Λάθος τακτική και απάθεια υπάλληλων.

Πριν 5-6 μήνες πάω leroy παίρνω μία βρύση από το ραφι κοιτάζω τιμή  νομίζω 5,30 πάω ταμείο πληρώνω 5,80. Μόλις το βλέπω στην απόδειξη επιστρέφω ξαναμπαίνω στο κατάστημα πάω στο γκισέ επιστροφών το λέω πάμε εκεί που το πήρα κοιτάζει ο υπάλληλος είχε βρύσες σε δύο σημεία στο ένα κανονικά τιμή 5,80 στο άλλο 5,30. Μου ζητάνε συγγνώμη πάμε γκισέ νομίζω θα μου επιστρέψουν τη διαφορά αλλά μου επιστρέφουν ολόκληρο το ποσό  (5,30) και μου δίνουν τη βρύση δωρεάν.

Μετά που ρώτησα αυτή είναι η τακτική τους αν κάποιος αγοράσει αντικείμενο και στο ταμείο χρεωθεί υψηλότερη τιμή από αυτή που γράφει στο ράφι.

  • Like 15
  • Thanks 3
Δημοσ.

Έλα ρε παιδιά τώρα το να ανοίγεις ολόκληρο θέμα στο insomnia... Αφού όλοι ξέρουν πως στην Ελλάδα η κλεψιά και η αλητεία μένει ατιμώρητη γιατί κάθεσαι και σκας; Μια ζωή ότι θέλουν θα κάνουν.

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Μετά που ρώτησα αυτή είναι η τακτική τους αν κάποιος αγοράσει αντικείμενο και στο ταμείο χρεωθεί υψηλότερη τιμή από αυτή που γράφει στο ράφι.

Είναι τακτική επειδή πιθανότατα γλίτωσαν κανά χιλιάρικο πρόστιμο.

  • Like 2
Δημοσ.

Μου αρέσουν αυτά τα θέματα. Ποτέ κανείς δεν σκέφτεται ότι κάθε μέρα μπορεί να υπάρχουν εκατοντάδες αλλαγές τιμών και τα χάρτινα ταμπελάκια τιμών τοποθετούνται από ανθρώπους, δεν βγάζουν ποδαράκια να πάνε να μπουν μόνα τους στο ράφι. Και όλα αυτά σε μια λιανική υποστελεχωμένη. Πάντα πρέπει να υπάρχει κρυφό σχέδιο από τον διευθυντή του καταστήματος (που κι αυτός υπάλληλος είναι και στα τέτοια του).

10 ώρες πριν, Nauths είπε

Παιδιά καλησπέρα,

Πάω σε ένα κρητικό σήμερα, βλέπω προϊόν στο ράφι 3,45€. Συνήθως δεν παίρνω απόδειξη, βαριέμαι να περιμένω, αλλά σήμερα πήρα και βλέπω χρέωση 3,95€, αφ' ότου είχα μπει ήδη στο αμάξι. Το επισήμανα στην ταμεία, ρωτάει ένα ανώτερο της λέει εντάξει δώστε του την διαφορά και τον ρωτώ, αν σας κάνω καταγγελία απλά θα σας πουν δώστε την διαφορά στον πελάτη και όλα καλά; Ή αφού είστε τόσο άνετος όταν καταλαβαίνατε το λάθος σας, θα αναζητούσατε τους πελάτες μέσω των καμερών για να τους επιστρέψετε τα χρήματα; Διαχειρίζονται τα λάθη τους με μια τραγική απάθεια. Θα ήταν συνετό να υπάρχει κάποια αποζημίωση προς τον πελάτη πιστεύω.

 

Έχω φωτό από το ράφι και την απόδειξη, που θα μπορούσα να κάνω μια καταγγελία;

Κάνε καταγγελία φίλε μου, πρόστιμο θα φάει η επιχείρηση. Εσύ πάντως δωράκι σαν αποζημίωση μάλλον δεν θα πάρεις. Μόνο θα φουσκώσεις τα στήθη σου από υπερηφάνεια που έκανες το καθήκον σου σαν ενεργός πολίτης. Ε τώρα αν κωλοχεριάσουν τους υπάλληλους που ξεχάσανε ένα ταμπελάκι ενώ τρέχουν όλη μέρα ή τους κόψουν πιθανά bonus για να καλύψουν το πρόστιμο τι να κάνουμε, άδικη ζωή 

  • Like 19
  • Thanks 2
  • Confused 2
  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, IoannisSM είπε

Είναι τακτική επειδή πιθανότατα γλίτωσαν κανά χιλιάρικο πρόστιμο.

Δεν είναι μόνο αυτό φίλε. Τώρα που το ξέρω πάντα κοιτάζω την απόδειξη μετά μήπως δω κάτι παρόμοιο να το πάω πίσω.

Γιαυτό και το έγραψα και δω μήπως κανείς δεν το ξέρει ώστε να ελέγχει και αυτός γιατί δεν ξέρεις καμιά φορά μπορεί να πάρεις δωράκι.😛

  • Like 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, gianniz_k είπε

Μου αρέσουν αυτά τα θέματα. Ποτέ κανείς δεν σκέφτεται ότι κάθε μέρα μπορεί να υπάρχουν εκατοντάδες αλλαγές τιμών και τα χάρτινα ταμπελάκια τιμών τοποθετούνται από ανθρώπους, δεν βγάζουν ποδαράκια να πάνε να μπουν μόνα τους στο ράφι. Και όλα αυτά σε μια λιανική υποστελεχωμένη. Πάντα πρέπει να υπάρχει κρυφό σχέδιο από τον διευθυντή του καταστήματος (που κι αυτός υπάλληλος είναι και στα τέτοια του).

Κάνε καταγγελία φίλε μου, πρόστιμο θα φάει η επιχείρηση. Εσύ πάντως δωράκι σαν αποζημίωση μάλλον δεν θα πάρεις. Μόνο θα φουσκώσεις τα στήθη σου από υπερηφάνεια που έκανες το καθήκον σου σαν ενεργός πολίτης. Ε τώρα αν κωλοχεριάσουν τους υπάλληλους που ξεχάσανε ένα ταμπελάκι ενώ τρέχουν όλη μέρα ή τους κόψουν πιθανά bonus για να καλύψουν το πρόστιμο τι να κάνουμε, άδικη ζωή 

καλά τώρα μην το πάμε και στο άλλο άκρο, να καταχεριάζουμε τον άνθρωπο επειδή πλήρωσε κάτι παραπάνω από ότι υπάρχει στο ταμπελάκι και θέλει να το καταγγείλει...

αυτά γίνονταν και γίνονται συνέχεια απλά απορώ πως όσες φορές ακούω για αυτά τα λάθη ζημιώνεται ο πελάτης....

  • Like 3
Δημοσ.

Η τιμη ηταν λαθος σε αυτο το καταστημα ή σε ολα; συνηθως ειναι λαθος υπαλληλου οχι τακτικη της εταιρειας για να κλεψουν.

Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και στις δύο περιπτώσεις η εταιρεία δεν έχει  ευθύνη!

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είναι δύσκολο να μην αλλάξει κάποιο καρτελάκι όταν κάνουν αλλαγή τιμών οι υπάλληλοι,   στα ταμεία όμως γίνεται αυτόματα απο τα κεντρικά (αυτό αλλάζει και για τις τιμές στο ράφι σιγά σιγά με  καρτελάκια που ενημερώνονται αυτόματα)

Αν θέλει το ΣΜ να σε χρεώσει παραπάνω δεν θα το κάνει έτσι, θα το γράψει απο την αρχή στο καρτελάκι

όπως και να έχει ο νόμος λέει πως δεν πρέπει να γίνεται και μπορείς να κάνεις καταγγελία

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, sdikr είπε

Αν θέλει το ΣΜ να σε χρεώσει παραπάνω δεν θα το κάνει έτσι, θα το γράψει απο την αρχή στο καρτελάκι

Αν ο πελάτης δει όμως την τιμή που λες δεν θα το επιλέξει εξαρχής καν. Οπότε.....

Δημοσ.
4 ώρες πριν, gianniz_k είπε

Μου αρέσουν αυτά τα θέματα. Ποτέ κανείς δεν σκέφτεται ότι κάθε μέρα μπορεί να υπάρχουν εκατοντάδες αλλαγές τιμών και τα χάρτινα ταμπελάκια τιμών τοποθετούνται από ανθρώπους, δεν βγάζουν ποδαράκια να πάνε να μπουν μόνα τους στο ράφι. Και όλα αυτά σε μια λιανική υποστελεχωμένη. Πάντα πρέπει να υπάρχει κρυφό σχέδιο από τον διευθυντή του καταστήματος (που κι αυτός υπάλληλος είναι και στα τέτοια του).

Κάνε καταγγελία φίλε μου, πρόστιμο θα φάει η επιχείρηση. Εσύ πάντως δωράκι σαν αποζημίωση μάλλον δεν θα πάρεις. Μόνο θα φουσκώσεις τα στήθη σου από υπερηφάνεια που έκανες το καθήκον σου σαν ενεργός πολίτης. Ε τώρα αν κωλοχεριάσουν τους υπάλληλους που ξεχάσανε ένα ταμπελάκι ενώ τρέχουν όλη μέρα ή τους κόψουν πιθανά bonus για να καλύψουν το πρόστιμο τι να κάνουμε, άδικη ζωή 

αν δεν κανεις καταγγελία θα εχει ακομα λιγοτερους υπαλληλους στο μελλον αφου τα καταφερνουν μια χαρα (ΝΟΤ) μεχρι τωρα. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...