patatasc Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Εγώ δεν γνωρίζω από αμάξια, αλλά την πέμπτη πήγα στο σύγχρονο θέατρο. Απέξω είχε έναν φορτιστή (είχε σήμα του Δήμου). Ήταν 2 τέσλα και φόρτιζαν. Σαν αμάξια δεν μου έκαναν καλή εντύπωση, ούτε εξωτερικά ούτε εσωτερικά. Γινόταν χαμός με τα καλώδια γύρω από τα αμάξια, και εξείχαν και τα βύσματα από την πλευρά του οδηγού, στο στενό δρομάκι. Ο ένας οδηγός είχε περάσει το καλώδιο πάνω από την οροφή του αμαξιού! Και σκεφτόμουν πόση ώρα περιμένουν οι οδηγοί για να φορτίσουν. Είδα την παράσταση, και 2μιση ώρες μετά, τα αμάξια πάλι εκεί ήταν και φόρτιζαν. Πόσες ώρες πρέπει να περιμένεις να φορτίσει ένα αμάξι;
Super Moderators billdanos Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Super Moderators Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 45 minutes ago, patatasc said: Πόσες ώρες πρέπει να περιμένεις να φορτίσει ένα αμάξι; Σε απλή οικιακή μπριζα χωρίς ειδικές υποδομές, μέχρι και 2 ημέρες… 1 1
coyote2 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Δημοσ. 11 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, Fotoalexandros είπε Πρόσφατα είδα από κοντά, σε ένα γάμο συγκεκριμένα, ένα tesla. Ειλικρινά, δεν έχω δει χειρότερη ποιότητα συναρμολόγησης σε αυτοκίνητο. ήσουν από τη νύφη ή το γαμπρό? 5 λεπτά πριν, billdanos είπε Σε απλή οικιακή μπριζα χωρίς ειδικές υποδομές, μέχρι και 2 ημέρες… στους φορτιστές εκεί συνήθως και 4-5 ΄ώρες (δε θα πήγαν και αδειοι ) Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου από coyote2
peteinio13 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Παίδες όλα αυτά καλά είναι αλλά για να δούμε με τον νέο πρόεδρο των ΗΠΑ πως θα πάει η δουλειά με την ηλεκτροκίνηση και τα ορυκτά καύσιμα παγκοσμίως.Θεωρω ότι θα υπάρξει κάμψη στα ηλεκτρικά οχήματα.
dtk-386 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 13 λεπτά πριν, peteinio13 είπε Παίδες όλα αυτά καλά είναι αλλά για να δούμε με τον νέο πρόεδρο των ΗΠΑ πως θα πάει η δουλειά με την ηλεκτροκίνηση και τα ορυκτά καύσιμα παγκοσμίως.Θεωρω ότι θα υπάρξει κάμψη στα ηλεκτρικά οχήματα. are you sure??
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Super Moderators Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 1 hour ago, dtk-386 said: are you sure?? Damn you! 😓
Vasilisxd Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 18 hours ago, lost2 said: Καθόμαστε και μιλάμε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην μπανανία λες και μπορεί (η μπανανία) να τα υποστηρίξει, και το λέω αυτό γιατί τις προάλλες διάβασα ένα πολύ καλό άρθρο όχι για τα ηλεκτρικά οχήματα αλλά για τον αν αγοράσει μεγάλο ποσοστό στην μπανανία ηλεκτρικά οχήματα πόση ενέργεια χρειάζεται να παράγει η ΔΕΗ (χωρίς να υπολογίζουν άλλους παράγοντες κατανάλωσης , όπως ac αντλίες θερμότητας κλπ) και πόση μπορεί να παράξει η απαρχαιωμένη ΔΕη με το απαρχαιωμένο δίκτυό της, είμαστε απλά για κλάματα, και πριν αρχίσετε κάποιοι έξυπνοι για τα αιολικά, ψάξτε να δείτε πόση ενέργεια μπορούν να παράξουν και πότε και πόσο χρόνο ζωής έχουν, απλά είμαστε για κλάματα άλλη μια φορά , η χώρα της μούφας και της φανατασίας. Αυτά τα δύο θα αναπτυχθούν παράλληλα. Όσο μεγαλώνουν οι ανάγκες, θα μεγαλώνουν και οι υποδομές. Δεν είναι ότι αύριο θα έχουν όλοι ηλεκτρικά και ξαφνικά δεν θα φτάνει το ρεύμα. 2
Dr_Pepper Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 7 ώρες πριν, billdanos είπε Ενώ τα ρεζερβουάρ βενζίνης και πετρελαίου, τα φουλάρουμε από άλλο πορτοφόλι που είναι ανεξάρτητο από το βασικό μισθό? Καταρχήν πέρα ότι σε πιο πίσω ποστ έγραψα ότι με το ζόρι μπορεί να αγοράσει μεταχειρισμένο πονυ (που φαίνεται και απο τα στατιστικά γιατί ο στόλος στην ελλάδα ειναι 17 ετών κατα μέσο όρο που να το πω πιο απλά για να καταλάβεις σημαίνει ότι οι περισσότεροι έχουν παλιό αμάξι/δεν αγοράζουν καινούριο, συγκριτικά με 10 έτη στην Γερμανία, 15 στην Τσεχία και 13 στην Κροατία 14 στην Ρουμανία) Το νόημα ειναι ότι ειναι ακριβές οι χρεώσεις της κιλοβατώρας και έτσι σχεδόν αναιρείται το όποιο κέρδος αγοράς για την εξοικονόμηση στα καύσιμα. Είχα για παράδειγμα πριν το χρηματιστήριο ενέργειας κτλ mining rigs (που πάλι ακριβά ήμασταν σε σύγκριση με άλλες χώρες αλλά ήταν οι χρυσές εποχές που ναι μεν δεν είχαμε το φθηνότερο ρεύμα αλλά δεν μας ένοιαζε και πόσο καίγαμε γιατί δεν ήταν και ακριβό) και έκαιγα γύρω στα 2400 το δίμηνο.... σκάνε οι μήτρες ρήτρες και το κακό συναπάντημα χτίζει ο CEO της ΔΕΗ βίλα 760 τμ μερικών εκατομμυρίων στην Τζιά και μου ερχόταν 6000 ευρώ το δίμηνο ίσα που έβγαινα δηλαδή και αναγκάστηκα μετά απο λίγο να τα κλείσω... .
lost2 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2 hours ago, Vasilisxd said: Αυτά τα δύο θα αναπτυχθούν παράλληλα. Όσο μεγαλώνουν οι ανάγκες, θα μεγαλώνουν και οι υποδομές. Δεν είναι ότι αύριο θα έχουν όλοι ηλεκτρικά και ξαφνικά δεν θα φτάνει το ρεύμα. Εγω μιλάω για την Ελλάδα εσύ για ποια χώρας γιατί Ελλάδα και ανάπτυξη είναι δύο έννοιες αντίθετες.
HeimerSwag Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Ένα λαθάκι στο άρθρο. Ευρώπη θα έρθει ποιο γρήγορα από ΗΠΑ. Έτσι είχε γίνει και με το 3. 6 ώρες πριν, coyote2 είπε ήσουν από τη νύφη ή το γαμπρό? στους φορτιστές εκεί συνήθως και 4-5 ΄ώρες (δε θα πήγαν και αδειοι ) Mdel S (refeesh) , Model 3 του 24 και μετά (όπως και το καινούργιο Y) έχουν ποιότητα Γερμανου. Τα ποιό παλιά ήταν χαμηλής ποιότητας, ισχύει. 9 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Άψογη αναβάθμιση η 250Kw φόρτιση. Μέχρι να κάνεις τα τσισάκια σου και να παραγγείλεις ένα καφέ είναι έτοιμο. Αυτό είναι και το κύριο παράπονο στα μεγάλα ταξίδια. Ελπίζω και σε καλύτερη ανάρτηση, το προηγούμενο ήταν αρκετά σφιχτό. Σίγουρα θα έχει καλύτερη ανάρτηση. Το Model 3 που είχε ανάρτηση αυτοκινήτου στα μισά λεφτά, έφτασε επίπεδα 4 series. Κάτι αντίστοιχο θα γίνει και με το Y. 23 ώρες πριν, Fotoalexandros είπε Πρόσφατα είδα από κοντά, σε ένα γάμο συγκεκριμένα, ένα tesla. Ειλικρινά, δεν έχω δει χειρότερη ποιότητα συναρμολόγησης σε αυτοκίνητο. Αμα ήτανε κάνα 3 του 18 ή παλιό S/X ή από τα πρώτα Y ναι. Model S refresh, Model 3 highland και λογικά και το Model Y juniper έχουν ποιότητα BMW/Merc/Audi.
Ntinaras Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 10 ώρες πριν, patatasc είπε Εγώ δεν γνωρίζω από αμάξια, αλλά την πέμπτη πήγα στο σύγχρονο θέατρο. Απέξω είχε έναν φορτιστή (είχε σήμα του Δήμου). Ήταν 2 τέσλα και φόρτιζαν. Σαν αμάξια δεν μου έκαναν καλή εντύπωση, ούτε εξωτερικά ούτε εσωτερικά. Γινόταν χαμός με τα καλώδια γύρω από τα αμάξια, και εξείχαν και τα βύσματα από την πλευρά του οδηγού, στο στενό δρομάκι. Ο ένας οδηγός είχε περάσει το καλώδιο πάνω από την οροφή του αμαξιού! Και σκεφτόμουν πόση ώρα περιμένουν οι οδηγοί για να φορτίσουν. Είδα την παράσταση, και 2μιση ώρες μετά, τα αμάξια πάλι εκεί ήταν και φόρτιζαν. Πόσες ώρες πρέπει να περιμένεις να φορτίσει ένα αμάξι; Αυτοι οι φορτιστες δινουν μεχρι 11kw. Μπορει να ηταν αδεια, η το πιο πιθανο ειναι να τα ειχαν παρατησει και παρκαρισμενα εκει για οσο "φορτιζαν"
pentraks Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Δημοσ. 12 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 23 ώρες πριν, billdanos είπε Σε απλή οικιακή μπριζα χωρίς ειδικές υποδομές, μέχρι και 2 ημέρες… Το πρόβλημα δεν είναι πόσες ώρες θέλει αλλά η νοοτροπία που έχουν οι χρήστες θερμικών για να κατανοήσουν ένα ηλεκτρικό. ΕΝΑ EV ΦΟΡΤΙΖΕΙ ΟΤΑΝ ΔΕ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ, ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΩΡΕΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ. το φορτίζεις όταν κοιμάσαι, όταν είσαι στην δουλειά, όταν είσαι για ψώνια στο θέατρο κλπ. όταν λοιπόν ΔΕΝ το θες, και μπορείς να φορτίσεις ΟΣΟ ΘΕΣ. είναι αδιάφορο αν θα το κουμπώσεις για μισή ώρα ή 2 ώρες, απλά προσθέτεις ενέργεια και φυσικά km αυτονομίας. ΕΝΑ EV ΔΕ ΤΟ ΦΟΡΤΙΖΕΙΣ 0 - 100 για καθημερινή χρήση, είναι σα να λέτε ότι πάει κάποιος βενζινάδικο κάθε μέρα και φουλάρει. εκτός ότι δε χρειάζεται, επιβάλλεται για την μπαταρία να μην φορτίζει 100% εκτός αν το χρειάζεσαι πχ ταξίδι. και ξεκαθαρίζουμε: Οι σταθμοί φόρτισης που υπάρχουν είναι AC ή DC. 1. ΟΙ DC είναι ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΕΣ και αναλόγως την δυναμικότητα τους, την δυναμικότητα του οχήματος ΑΛΛΑ και το ποσοστό φόρτισης που έχουν ΉΔΗ όταν κουμπώνουν μπορούν να φορτίσουν ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ EV έως ένα ποσοστό κι έπειτα ρίχνουν την ταχύτητα φόρτισης για προστασία μπαταρίας κλπ. Είναι βολικοί στις εθνικές οδούς η όταν "βιάζεσαι" και η χρέωση ανα Kw είναι μεγαλύτερη απο AC. Οι χρόνοι ποικίλουν απο 10min έως 40m αναλόγως τα παραπάνω. 2. οι AC σταθμοί είναι ΠΟΛΥ περισσότεροι. Είναι αυτοί που βλέπουμε παντού σε super market, έξω απο επιχειρήσεις, στην δουλειά κλπ κι και είναι ΡΕΥΜΑΤΟΔΟΤΕΣ όχι φορτιστές και μπορούν να δώσουν συνήθως εως 22kw. Ο ΦΟΡΤΙΣΤΗΣ AC ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΟΜΕΝΟΣ στο όχημα και μπορεί να είναι πχ έως 7kW, 11kW, 22kW. Είναι η καλύτερη επιλογή για καθημερινή φόρτιση και θέλει περίπου 4h για 35kw (συνήθως αυτό είναι 30% έως 80% φόρτιση). 3. Ο τελευταίος τρόπος φόρτισης είναι μέσω της κοινής πρίζας 220V με το καλώδιο-box που συνήθως δίνουν μαζι με το όχημα. Συνήθως πιάνει έως 3.6kW και πλήρης 0-100 φόρτιση θέλει 22h. ΑΛΛΑ ΔΕ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ, ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ 0-100 ΦΟΡΤΙΣΗ, ΟΥΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΣ. έχεις wallbox φορτιστή (βλέπε το προηγούμενο 2 ). Tο πλεονέκτημα που έχει, αν και αργό, είναι ότι μπορείς να φορτίσεις ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ, και πρίζες 220V υπάρχουν ΠΑΝΤΟΥ. Aν όμως το αφήνεις overnight για φόρτιση πχ 20.00 το βράδυ με 35% μέχρι το πρωί 07,00 είσαι έτοιμος με 80% φόρτιση, οσο πρέπει. Ετσι και για καθημερινή χρήση μπορείς να το αξιοποιήσεις δίχως wallbox. Στα ταξίδια (επειδή καίει όλο τον κόσμο να οργώνει την Ελλάδα), ταχυφορτιστές και μόνο. Με 1- 2 στάσεις για WC/καφέ η να τσιμπήσεις κάτι απο 15-20min έκαστη το ταξίδι σου γίνεται απροβλημάτιστο. ΔΕΝ είναι για όλους συμφωνούμε και ούτε χρειάζεται να πάρουν όλοι ev. Απλα μη δαιμονοποιούμε το θέμα της φόρτισης. Το δίκτυο ac/dc είναι οριακά επαρκές αυτή την στιγμή και σίγουρα θέλει περισσότερους σταθμούς σε ακριτικά σημεία. Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου από pentraks 3
Devil9697 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Δημοσ. 12 Ιανουαρίου On 11/01/2025 at 00:29, Dr_Pepper said: Μα 719 χιλιόμετρα πιάνει η πιο ακριβή έκδοση. Εννοείς για παραπάνω απο 800; Εγώ το long range me WLTP το ειδα 550 χιλιομετρα το 719 πως προκυπτει?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα