Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, SaFiS είπε
10 ώρες πριν, Spyridon_b είπε

Έχω απομονώσει και κάνει βολτα το αυτοκίνητο χωρίς μετάδοση στους πίσω τροχόυς, για διερεύνηση ενος ηχου με μηχανικό..

Έχεις απομονώσει , εννοείς έχεις ταπώσει και μπλοκάρει την κίνηση πίσω ή απλώς έβγαλες τον άξονα μετάδοσης που πάει στο πίσω διαφορικό? Γιατί έχω την εντύπωση πως βγάζοντας μόνο τον άξονα που δίνει πίσω , το κεντρικο θα δώσει την κινήσει στο σημείο που περιστρέφεται πιο γρήγορα ,όπως κάνουν όλα τα απλά διαφορικά και δεν θα μεταδώσει την κίνηση μπροστά. 

Υπαρχουν AWD που μοιράζουν την κίνηση μπροστα πίσω όπως τα απλά διαφορικά, υπάρχουν AWD με μπλοκε κεντρικό , υπάρχουν AWD που εμπλέκουν την πίσω η την μπροστά κίνηση μηχανικά με σχέση στο κιβώτιο και συνήθως είναι 50-50 η μεταφορά της κίνησης , υπάρχουν haltex κ.α 

Το συγκεκριμένο πιστεύω ανήκει στην πρώτη κατηγορία , που αν δεν μπλοκάρει τον άξονα που δίνει πίσω δεν θα έχει κίνηση ούτε μπροστά. Τουλάχιστον σε ένα παλιό subaru 4x4 που είχα όταν βγήκε  το ημιαξόνιο  πίσω, με τα βίας πήγαινε το αμαξι, γιατί το κεντρικο διαφορικό έδινε την κίνηση στον άξονα που περιστρεφόταν ταχύτερα (πίσω στον αέρα). Όπως και επίσης από ένα Audi Quattro με haltex αν δεν κάνω λάθος, όταν είχε μείνει στην άμμο ή μια ρόδα έσκαβε και οι άλλες ήταν ακίνητες (μπορεί και να πατινάριζαν οι δίσκοι του haltex).

Δημοσ.
18 ώρες πριν, atheatos είπε

Έχεις απομονώσει , εννοείς έχεις ταπώσει και μπλοκάρει την κίνηση πίσω ή απλώς έβγαλες τον άξονα μετάδοσης που πάει στο πίσω διαφορικό? Γιατί έχω την εντύπωση πως βγάζοντας μόνο τον άξονα που δίνει πίσω , το κεντρικο θα δώσει την κινήσει στο σημείο που περιστρέφεται πιο γρήγορα ,όπως κάνουν όλα τα απλά διαφορικά και δεν θα μεταδώσει την κίνηση μπροστά. 

Υπαρχουν AWD που μοιράζουν την κίνηση μπροστα πίσω όπως τα απλά διαφορικά, υπάρχουν AWD με μπλοκε κεντρικό , υπάρχουν AWD που εμπλέκουν την πίσω η την μπροστά κίνηση μηχανικά με σχέση στο κιβώτιο και συνήθως είναι 50-50 η μεταφορά της κίνησης , υπάρχουν haltex κ.α 

Το συγκεκριμένο πιστεύω ανήκει στην πρώτη κατηγορία , που αν δεν μπλοκάρει τον άξονα που δίνει πίσω δεν θα έχει κίνηση ούτε μπροστά. Τουλάχιστον σε ένα παλιό subaru 4x4 που είχα όταν βγήκε  το ημιαξόνιο  πίσω, με τα βίας πήγαινε το αμαξι, γιατί το κεντρικο διαφορικό έδινε την κίνηση στον άξονα που περιστρεφόταν ταχύτερα (πίσω στον αέρα). Όπως και επίσης από ένα Audi Quattro με haltex αν δεν κάνω λάθος, όταν είχε μείνει στην άμμο ή μια ρόδα έσκαβε και οι άλλες ήταν ακίνητες (μπορεί και να πατινάριζαν οι δίσκοι του haltex).

Είχα αφαιρέσει τα ημιαξόνια, αριστερό δεξί και ένα τέλη και τα 2 για δω από πού οφείλονταν ο θόρυβος όταν είχα άτομο στο πίσω κάθισμα. Όταν είχα αφαιρέσει και τα 2 το αυτοκίνητο πήγαινε είχε κίνηση κανονικά και χωρίς τον θόρυβο πλέον.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Spyridon_b είπε

Είχα αφαιρέσει τα ημιαξόνια, αριστερό δεξί και ένα τέλη και τα 2 για δω από πού οφείλονταν ο θόρυβος όταν είχα άτομο στο πίσω κάθισμα. Όταν είχα αφαιρέσει και τα 2 το αυτοκίνητο πήγαινε είχε κίνηση κανονικά και χωρίς τον θόρυβο πλέον.

Όποτε έχει 50-50 μετάδοση το κεντρικο. Δεν νομίζω πάντως ότι έχεις full μπροστά κίνηση έτσι. Το δοκιμασες σε ανηφόρα ή όταν κατεβάζεις ταχύτητα φρενάρει όπως πριν η μηχανή τους τροχούς ?

Δημοσ.
Στις 12/1/2025 στις 8:59 ΜΜ, atheatos είπε

Όποτε έχει 50-50 μετάδοση το κεντρικο. Δεν νομίζω πάντως ότι έχεις full μπροστά κίνηση έτσι. Το δοκιμασες σε ανηφόρα ή όταν κατεβάζεις ταχύτητα φρενάρει όπως πριν η μηχανή τους τροχούς ?

Όχι δεν το οδήγησα εγώ για να δω ην διαφορά, μαλλον προς το καλύτερο θα ήταν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...