Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω ένα Suzuki Swift 4x4 του 2006 με μόνιμη τετρακίνηση. Σκέφτομαι να απενεργοποιήσω την κίνηση στους πίσω τροχούς ώστε το αυτοκίνητο να λειτουργεί σαν ένα Swift με κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Πριν προχωρήσω, έχω κάποιες ανησυχίες:

  • Θα προκαλέσει η απενεργοποίηση της κίνησης στους πίσω τροχούς προβλήματα στη δομή ή στη σταθερότητα ;
  • Μπορεί το αυτοκίνητο να λειτουργεί σωστά χωρίς να εμπλέκονται οι πίσω τροχοί ή υπάρχουν πιθανοί κίνδυνοι για ζημιές σε άλλα εξαρτήματα (π.χ. διαφορικό, άξονας μετάδοσης);

Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε γνώμη από άτομα που έχουν εμπειρία με αυτό το θέμα ή γνωρίζουν τη μηχανική του Swift 4x4.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Επεξ/σία από Spyridon_b
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, AntonisKo είπε

Για οικονομία θέλεις να το κάνεις όλο αυτό?! 🫤

για κατανάλωση, απόδοση, συχνή βλάβη στο ημιαξόνια. δν υπάρχει νοήμα η τετρακίνηση σε αυτο το αυτοκίνητο πόλης.

Επεξ/σία από Spyridon_b
Δημοσ.

Αυτο που αναφερεις πολυ χαριτωμενα ως "απενεργοποιησω", στην πραγματικοτητα ειναι:

  • Αλλαγη κιβωτιου ταχυτητων
  • Αφαιρεση αξονα μεταδοσης
  • Αλλαγη διαφορικων
  • Αλλαγη μουαγιε μπροστα

Αποσβεση σε αυτα τα ~3.5 χιλιαρικα ποτε υπολογιζεις να κανεις, σε αμαξι του 2006; 

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Spyridon_b είπε

Έχω ένα Suzuki Swift 4x4 του 2006 με μόνιμη τετρακίνηση. Σκέφτομαι να απενεργοποιήσω την κίνηση στους πίσω τροχούς ώστε το αυτοκίνητο να λειτουργεί σαν ένα Swift με κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Πριν προχωρήσω, έχω κάποιες ανησυχίες:

  • Θα προκαλέσει η απενεργοποίηση της κίνησης στους πίσω τροχούς προβλήματα στη δομή ή στη σταθερότητα ;
  • Μπορεί το αυτοκίνητο να λειτουργεί σωστά χωρίς να εμπλέκονται οι πίσω τροχοί ή υπάρχουν πιθανοί κίνδυνοι για ζημιές σε άλλα εξαρτήματα (π.χ. διαφορικό, άξονας μετάδοσης);

Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε γνώμη από άτομα που έχουν εμπειρία με αυτό το θέμα ή γνωρίζουν τη μηχανική του Swift 4x4.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Πούλα το και πάρε άλλο.Ασε τις αλχημείες.

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, kostas_anes είπε

Αυτο που αναφερεις πολυ χαριτωμενα ως "απενεργοποιησω", στην πραγματικοτητα ειναι:

  • Αλλαγη κιβωτιου ταχυτητων
  • Αφαιρεση αξονα μεταδοσης
  • Αλλαγη διαφορικων
  • Αλλαγη μουαγιε μπροστα

Αποσβεση σε αυτα τα ~3.5 χιλιαρικα ποτε υπολογιζεις να κανεις, σε αμαξι του 2006; 

Αν αφαιρέσεις την μετάδοση στους πίσω τροχούς; 

5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Πούλα το και πάρε άλλο.Ασε τις αλχημείες.

Το έχω σκεφτεί αυτό. Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Spyridon_b είπε

Αν αφαιρέσεις την μετάδοση στους πίσω τροχούς; 

Το έχω σκεφτεί αυτό. Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση.

Αυτο που θα κερδίσεις κάνοντας αυτό είναι μηδαμινό , μπροστά στη ζημιά που μπορεί να δημιουργηθεί στο κιβώτιο. Το πιο πιθανό είναι να μην μπορεί να κινηθεί καθόλου αν αφαιρέσεις τον άξονα μετάδοσης γιατί το κεντρικό διαφορικό δεν είναι μπλοκε. Αν το ταπώσεις και το μπλοκάρεις υπάρχει κίνδυνος να κανείς ζημιά στα γρανάζια.

Επεξ/σία από atheatos
  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Spyridon_b είπε

Αν αφαιρέσεις την μετάδοση στους πίσω τροχούς;

Αυτά χρειάζονται σίγουρα, δεν ξερω μην χρειαστεί κάτι παραπάνω. 

Τι νομίζεις απλό πράγμα είναι; Πρέπει να λύσεις ολο το αμάξι και να αντικαταστήσεις όλη την μετάδοση.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, korakios είπε

Βάλε υγραέριο αν θες οικονομία και άσε την 4κίνηση

το ακούω.

3 ώρες πριν, kostas_anes είπε

Αυτά χρειάζονται σίγουρα, δεν ξερω μην χρειαστεί κάτι παραπάνω. 

Τι νομίζεις απλό πράγμα είναι; Πρέπει να λύσεις ολο το αμάξι και να αντικαταστήσεις όλη την μετάδοση.

Για αυτο άνοιξα το thread να δω αν ειναι απλό ή οχι. Έχω απομονώσει και κάνει βολτα το αυτοκίνητο χωρίς μετάδοση στους πίσω τροχόυς, για διερεύνηση ενος ηχου με μηχανικό..

Δημοσ.
21 ώρες πριν, Spyridon_b είπε

Έχω ένα Suzuki Swift 4x4 του 2006 με μόνιμη τετρακίνηση. Σκέφτομαι να απενεργοποιήσω την κίνηση στους πίσω τροχούς ώστε το αυτοκίνητο να λειτουργεί σαν ένα Swift με κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Πριν προχωρήσω, έχω κάποιες ανησυχίες:

  • Θα προκαλέσει η απενεργοποίηση της κίνησης στους πίσω τροχούς προβλήματα στη δομή ή στη σταθερότητα ;
  • Μπορεί το αυτοκίνητο να λειτουργεί σωστά χωρίς να εμπλέκονται οι πίσω τροχοί ή υπάρχουν πιθανοί κίνδυνοι για ζημιές σε άλλα εξαρτήματα (π.χ. διαφορικό, άξονας μετάδοσης);

Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε γνώμη από άτομα που έχουν εμπειρία με αυτό το θέμα ή γνωρίζουν τη μηχανική του Swift 4x4.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Εάν έχεις σκοπό να το κρατήσεις βάλε υγραέριο με σωστό Κιτ / ρύθμιση .

Μη μπλέκεις με πατέντες . Αλλιώς δώστο και πάρε άλλο.

Δημοσ.

Θεωρητικα αφαιρωντας μονο τον κεντρικο κοβεται η κινηση στο πισω διαφορικο χωρις να χρειαζεται κατι αλλο. Προσωπικα δεν θα το εκανα. Αν ειναι θεμα οικονομιας, υγραεριο οπως ειπωθηκε ή πουλα το…

Δημοσ.
6 ώρες πριν, SaFiS είπε

Θεωρητικα αφαιρωντας μονο τον κεντρικο κοβεται η κινηση στο πισω διαφορικο χωρις να χρειαζεται κατι αλλο. Προσωπικα δεν θα το εκανα. Αν ειναι θεμα οικονομιας, υγραεριο οπως ειπωθηκε ή πουλα το…

Αν αφαιρεσει το κεντρικο δε θα πηγαινει μονιμα η ροπη στους πισω και θα γυρναει χωρις να δινει κινηση μπροστα?

  • Like 1
Δημοσ.
1 minute ago, Ntinaras said:

Αν αφαιρεσει το κεντρικο δε θα πηγαινει μονιμα η ροπη στους πισω και θα γυρναει χωρις να δινει κινηση μπροστα?

Αν είναι σαν τα περισσότερα AWD ο κεντρικός δίνει κίνηση από το σασμάν που είναι μπροστά, στο πίσω διαφορικό. Βγάζεις τον κεντρικό, δεν έχεις κίνηση στο πίσω διαφορικό...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...