Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Georgebek2 είπε

Εννοειται, και οι λαμαρινες. Αλλα το καθενα εχει διαφορετικη διαρκεια ζωης.

Οποτε βρισκεις στατιστικα του καθε μοντελου και κρινεις αν σε συμφερει.

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

μεχρι 10 χρονια ΑΚΡΙΒΩΣ ειναι οκ. 10+1 ημερα σπανε😀

τωμεταξυ το χειροτερο που μπορει να συμβει ειναι να χασουν σε αποδοση, δλδ το χειροτερο να συμβει, να πας σε καταναλωση απο 5 σε 5,2 

 

ασε που ως γνωστων οι θερμικοι δεν εχουν φθορες, δεν γινονται γαιδουρια τα αλογα ποτε

τι διαβαζουμε εδω μεσα ρε φιλε

προς TS

Για εμενα η υβριδικοτητα ειναι μονοδρομος. Χαμηλη (αληθινη) καταναλωση ειδικα εντος, αξιοπιστια Τογιοτα που ειναι στο σπορτ πανω απο 20 χρονια, αξιοπιστο αυτοματο κιβωτιο. Σε αυτο το μπατζετ δεν θα κοιτουσα κατι αλλο

Ολοι οι αλλοι προσπαθουν με κατι μεσοβεζικες λυσεις να την φτασουν, κατι αηδιες mild hybrid η κατι μπαταριουλες κινητου αλλα ειναι πολυ πισω τεχνολογικα

 

  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Georgebek2 είπε

Οι μπαταριες ως γνωστον στα παντα μετα απο καποια χρονια θελουν αλλαγη. Τι οχι;

 

6 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Και οι κινητηρες.

 

6 ώρες πριν, Georgebek2 είπε

Εννοειται, και οι λαμαρινες. Αλλα το καθενα εχει διαφορετικη διαρκεια ζωης.

Για αυτο οι μπαταριες υβριδικων εχουν εγγυηση ως 11 χρονια, ενω οι κινητηρες θερμικων στα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν 2-3 χρονια εγγυηση.

Οποτε συμφωνα με την λογικη σου:

Στις 11/1/2025 στις 11:59 ΠΜ, Georgebek2 είπε

Για τα υβριδικα υπολογισε και μπαταριες που θα χρειαστεις σε 10+ χρονια κ το κοστος τους. Αν βεβαια το κρατησεις τοσο..

σε ενα θερμικο, θα χρειαστει να αλλαξεις κινητηρα 3+ φορες αν ειναι να το κρατησεις 10+ χρονια.

 

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
  • Confused 2
  • Haha 2
Δημοσ.
Στις 10/1/2025 στις 2:58 ΜΜ, satsok2 είπε

Γεια χαρά. Είμαι με ένα 1400άρι Renault 20ετίας , το οποίο με εξυπηρέτησε πολύ καλά μέχρι τώρα.

Καλώς ή κακώς η τεχνολογία εξελισσεται. Οδική άνεση και ασφάλεια. Κινητήρες (υβριδικά/ηλεκτρικά). Οικονομία κυρίως.

Δεν έχω οικογένεια, αλλά σίγουρα είναι κάτι στα πλάνα στα επόμενα 2 χρόνια.

Σκεφτόμουν να πάρω κάποιο (μικρο)μεσαίο σχετικά που να μη στερείται κάτι σε βάθος χρόνου.

Πάνω σε αυτό οι ιδέες ήταν

  • (Μικρο)μεσαίο να χωρά 4 άτομα και αποσκευές

  • Υβριδικό (ηλεκτρικό όχι ακόμα). Λόγω οικονομίας.

  • Εξοπλισμό ασφαλείας όσο πιο πλούσιο σε λογικά πλαισια γίνεται (αερόσακοι, μέσα προφύλαξης από σύγκρουση κλπ)

  • Εξοπλισμό άνεσης (πχ να έχει μια οθόνη προκοπής , GPS και συνδεσιμότητες)

  • Αξιοπιστία με καλή εγγύηση

  • Τιμή 25-27Κ αν και θα μπορούσα να ανέβω λίγο. Μια φορά παίρνεις αυτοκίνητο.

Σκεφτόμουν αρχικά Corolla αλλά οι τιμές έχουν πάει στο θεό (~30.000 για τη μεγαλο μεσαία έκδοση εξοπλισμού). Απ όπου και Yaris cross σαν εναλλακτική.

Ομως είμαι ανοιχτός σε ιδέες μάρκες κλπ.

Τι προτείνετε;

14 ώρες πριν, dbrillis είπε

ΧCeedMY 2025 XCeed 1.5T 140ps 7 DCT EX Platinum 48V Ηybrid

Θα συμφωνήσω, ακόμη και σε αυτή την τιμή, εκεί που έχουν πάει πλέον τα πάντα, το θεωρώ vfm. Επίσης και τα υπόλοιπα που έχουν προταθεί, ειναι πολύ καλές επιλογές. Πάντα συστήνω να γίνεται ένα test drive, ώστε να δει κάποιος αν του ταιριάζει στην οδήγηση, τους χώρους, κλπ. Αυτόματο νομίζω ειναι μονόδρομος, για όσους το δοκιμάσουν δεν υπάρχει επιστροφή. Τέλος, εφόσον υπάρχουν αυτά τα χρήματα για να διατεθούν, εννοείται καινούριο ειναι η καλύτερη επιλογή. Φυσικά υπάρχουν και μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση, αλλά θέλει καλό ψάξιμο και τύχη.

https://autogreeknews.gr/prosfores/neo-kia-xceed-se-poly-chamiloteres-times

 

δε ξερω και τα νεα MG αν αξιζουν, γράφονται πολυ καλά πραγματα μεν, αλλα δεν ειναι η παλιά γνωστή βρετανική εταιρία φυσικά, αφου την εχει εξαγορασει η κινεζικη SAIC Motor Corp. Εγω θα εκανα ενα ψαξιμο κι απο κει

Δημοσ.
37 minutes ago, haHa said:

.Οποτε συμφωνα με την λογικη σου:

σε ενα θερμικο, θα χρειαστει να αλλαξεις κινητηρα 3+ φορες αν ειναι να το κρατησεις 10+ χρονια.

 

 

Αυτη βασικα ειναι δικη σου λογικη. Παμε παρακατω.

Δημοσ.
1 hour ago, haHa said:

σε ενα θερμικο, θα χρειαστει να αλλαξεις κινητηρα 3+ φορες αν ειναι να το κρατησεις 10+ χρονια.

100k χιλιόμετρα δεν είναι το προτεινόμενο όριο για αλλαγή μπαταρίας σε PHEV? Εδώ σε ένα από τα νήματα περί ηλεκτρικών το ανέβασε κάποιος. 

Θέλω να πάρω PHEV, αλλα τα 100k για εμενα είναι 3-4 χρονια max, ο μονος λόγος που τρώνε X. (ηλεκτρικό βολεύει μονο σαν 2ο)

Για τα θερμικά, δεν ξέρω από που βγαίνει το κάθε 3 χρονια κινητήρας... ακούγεται αστείο.

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Sugizo είπε

100k χιλιόμετρα δεν είναι το προτεινόμενο όριο για αλλαγή μπαταρίας σε PHEV? Εδώ σε ένα από τα νήματα περί ηλεκτρικών το ανέβασε κάποιος. 

Θέλω να πάρω PHEV, αλλα τα 100k για εμενα είναι 3-4 χρονια max, ο μονος λόγος που τρώνε X. (ηλεκτρικό βολεύει μονο σαν 2ο)

Για τα θερμικά, δεν ξέρω από που βγαίνει το κάθε 3 χρονια κινητήρας... ακούγεται αστείο.

Τα phev συμφερουν μονο σε πολυ συγκεκριμενες περιπτωσεις.

Πρεπει να τα φορτιζεις καθε μερα, οποτε πρεπει να εχεις δικο σου παρκινγκ. 

Επισης ειναι δυσαναλογα ακριβα σε σχεση με απλα υβριδικα, αλλα και απο bev.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

μεχρι 10 χρονια ΑΚΡΙΒΩΣ ειναι οκ. 10+1 ημερα σπανε😀

τωμεταξυ το χειροτερο που μπορει να συμβει ειναι να χασουν σε αποδοση, δλδ το χειροτερο να συμβει, να πας σε καταναλωση απο 5 σε 5,2 

 

ασε που ως γνωστων οι θερμικοι δεν εχουν φθορες, δεν γινονται γαιδουρια τα αλογα ποτε

τι διαβαζουμε εδω μεσα ρε φιλε

προς TS

Για εμενα η υβριδικοτητα ειναι μονοδρομος. Χαμηλη (αληθινη) καταναλωση ειδικα εντος, αξιοπιστια Τογιοτα που ειναι στο σπορτ πανω απο 20 χρονια, αξιοπιστο αυτοματο κιβωτιο. Σε αυτο το μπατζετ δεν θα κοιτουσα κατι αλλο

Ολοι οι αλλοι προσπαθουν με κατι μεσοβεζικες λυσεις να την φτασουν, κατι αηδιες mild hybrid η κατι μπαταριουλες κινητου αλλα ειναι πολυ πισω τεχνολογικα

 

τα υβριδικα πλην toyota δεν προσφερουν τιποτα. ελαχιστα μοντελα αλλων μπορουν να κινηθουν μονο με ηλεκτρισμο. τα περισσοτερα απλως εχουν χαμηλοτερους ρυπους για να μπορει η εταιρεια να βγαλει το μοντελο στην αγορα. σε βενζινη δεν κερδιζεις τιποτα. ισως μετα τις 180κ χλμ να δεις το κερδος. σε πολλα χανεις και πορτμπαγκαζ και μαλιστα αρκετο. εξτρα εξαρτηματα πολυ ακριβα αν χαλασουν. οι χαμηλες καταναλώσεις που δινουν δεν βγαινουν ποτε στην πραξη και οικονομια βλεπει μονο αυτος που δουλευει αρκετα πολη. σε πολλα Mild hybrid διαβαζω καταναλωσεις ιδιες με την οκταβια 1.8τ του 2000 που εχω εγω. σε ταξιδι παιζει να τους εχω κιολας.

 

 

 

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Georgebek2 είπε

Αυτη βασικα ειναι δικη σου λογικη. Παμε παρακατω.

Εδω η λογικη σου που δεν βασιζεται σε δεδομενα:

Στις 11/1/2025 στις 11:59 ΠΜ, Georgebek2 είπε

Για τα υβριδικα υπολογισε και μπαταριες που θα χρειαστεις σε 10+ χρονια κ το κοστος τους. Αν βεβαια το κρατησεις τοσο..

----------------------------------------------

2 ώρες πριν, Sugizo είπε

100k χιλιόμετρα δεν είναι το προτεινόμενο όριο για αλλαγή μπαταρίας σε PHEV? Εδώ σε ένα από τα νήματα περί ηλεκτρικών το ανέβασε κάποιος. 

Θέλω να πάρω PHEV, αλλα τα 100k για εμενα είναι 3-4 χρονια max, ο μονος λόγος που τρώνε X. (ηλεκτρικό βολεύει μονο σαν 2ο)

Για τα θερμικά, δεν ξέρω από που βγαίνει το κάθε 3 χρονια κινητήρας... ακούγεται αστείο.

Συμφωνω οτι ειναι αστειο και το εβαλα για να δειξω ποσο αστειο ακουγεται οτι τα υβριδικα θελουν αλλαγη μπαταριας με το που  περασουν μερικα χρονια/ληξει η εγγυηση.

Οπως και να εχει, οι αυτοκινητοβιομηχανιες εμπιστευονται περισσοτερο τις μπαταριες απο τους κινητηρες και για αυτο δινουν πολυ μεγαλυτερη εγγυηση στις μπαταριες απο οτι στους θερμικους κινητηρες.

Τελος, οχι δεν ειναι 100k το προτεινομενο οριο για αλλαγη μπαταριας σε PHEV.
--------------------------------------------

2 ώρες πριν, Sugizo είπε

Θέλω να πάρω PHEV, αλλα τα 100k για εμενα είναι 3-4 χρονια max, ο μονος λόγος που τρώνε X. (ηλεκτρικό βολεύει μονο σαν 2ο)

Γενικοτερα, μην πιστευεις το FUD που διαφοροι διαδιδουν.
Τελος, τα PHEV της Toyota εχουν εγγυηση 11 χρονια ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ χιλιομετρων.
Οποτε και 30k/χρονο αν κανεις, τοτε στον 10ο χρονο η μπαταρια του PHEV θα καλυπτεται ακομα απο την εγγυηση παρολο που θα εχει κανει 300.000 χιλιομετρα.
Αντιθετα, καμια εταιρια δεν εμπιστευεται τον θερμικο κινητηρα της τοσο.

https://www.toyota.gr/owners/warranty/toyota-warranty

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
7 hours ago, haHa said:

Οποτε και 30k/χρονο αν κανεις, τοτε στον 10ο χρονο η μπαταρια του PHEV θα καλυπτεται ακομα απο την εγγυηση παρολο που θα εχει κανει 300.000 χιλιομετρα.

Μακάρι να ήταν έτσι, θα επερνα χτες, ο γοογλης όμως λέει (για Audi συγκεκριμένα που με ενδιαφέρει) 8 χρόνια ή 100.000 χιλιόμετρα.

Και πολύ φοβάμαι το ποσό της αλλαγής, (ακόμα και 8 χρόνια να βγάζει) μετά δεν το πουλάς εάν δεν του αλλάξεις μπαταρία, και τα ποσά που βλέπω για αλλαγή, με αγχώνουν 😅

Δηλαδη, θα δώσω 35-40k για 2-3ετιας αμάξι,  μην χρειαστεί να δώσω άλλα 5-10k μετά τα πρώτα 4 χρόνια. Αυτό φοβάμαι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Sugizo είπε

Μακάρι να ήταν έτσι, θα επερνα χτες, ο γοογλης όμως λέει (για Audi συγκεκριμένα που με ενδιαφέρει) 8 χρόνια ή 100.000 χιλιόμετρα.

Αναφερομουν στην toyota οπως βλέπεις στο μήνυμα που εκανες quote. 

Αλλα και η audi βλέπω εμπιστευεται την μπαταρια των PHEV με μεγαλύτερη εγγύηση(8 χρονια ή 160.000χλμ και οχι 100.000χλμ οπως γραφεις) απο οτι τον θερμικο κινητηρα της. 

Γενικότερα, δεν ισχύει αυτο που εγραψες:

20 ώρες πριν, Sugizo είπε

100k χιλιόμετρα δεν είναι το προτεινόμενο όριο για αλλαγή μπαταρίας σε PHEV? Εδώ σε ένα από τα νήματα περί ηλεκτρικών το ανέβασε κάποιος. 

Αλλο ποσο ισχύει η εγγύηση (πχ συνήθως απο 8 χρονια/160.000χλμ και πανω ανάλογα την εταιρία στα PHEV) και αλλο "προτεινόμενο οριο αλλαγης" . 

Είναι σαν να λεει καποιος οτι το προτεινόμενο οριο αλλαγης κινητηρα σε θερμικο audi ειναι τα 4 χρονια/80.000χλμ επειδή τοσο είναι η εγγύηση (τα 4 χρόνια ειναι εδω και λιγο καιρο. Βλέπω οτι αναφερεσαι σε μεταχειρισμένο, οποτε θερμικο audi πριν το καλοκαίρι ειχε μονο 2 χρόνια εγγύηση και τόση δινουν ακόμα στην Γερμανία, καμια σχεση με τα 8 χρονια εγγύηση που δινει στην μπαταρία των phev). 

----------

11 ώρες πριν, Sugizo είπε

Και πολύ φοβάμαι το ποσό της αλλαγής, (ακόμα και 8 χρόνια να βγάζει) μετά δεν το πουλάς εάν δεν του αλλάξεις μπαταρία, και τα ποσά που βλέπω για αλλαγή, με αγχώνουν 

Είπαμε, μην πιστεύεις το fud που διαδιδουν διαφοροι. 

Η ίδια η εταιρία δινει 8 χρόνια εγγύηση και λογω fud εφθασες να γραφεις 'ακομα και 8 χρόνια να βγαζει' σαν να είναι κατι ακραιο να φθασει τα 8 χρόνια . Ή οτι το προτεινόμενο οριο αλλαγης ειναι τα 100.000χλμ, πριν καν ληξει η εγγύηση!

Ο ορισμός επηρεασμου λογω fud. 

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Δημοσ.

Ειδα το Yaris Cross και μου φανηκε καλο. Με προβληματίζει πολυ ο κινητηρας (ως προς τη ζωντανια κ το βαρος) αλλα αυτο θελω να το δω σε test drive. 

Μου ειπαν κ για 10 χρόνια εγγύηση εφοσον η συντήρηση γίνεται στο εξουσιοδοτημενο δικτυο. Αυτο ειναι καινούριο λεει.

Έχει κανείς εμπειρία; Τα συν και τα πλην του;

Χρώματα γκρι σκούρο ή αυτο του χαλκού;

SmartSelect_20250114_110841_OneDrive.jpg

Ξεχασα. 11 χρονια η μπαταρία. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, satsok2 είπε

Ειδα το Yaris Cross και μου φανηκε καλο. Με προβληματίζει πολυ ο κινητηρας (ως προς τη ζωντανια κ το βαρος) αλλα αυτο θελω να το δω σε test drive. 

Μου ειπαν κ για 10 χρόνια εγγύηση εφοσον η συντήρηση γίνεται στο εξουσιοδοτημενο δικτυο. Αυτο ειναι καινούριο λεει.

Έχει κανείς εμπειρία; Τα συν και τα πλην του;

Χρώματα γκρι σκούρο ή αυτο του χαλκού;

αυτο το αμαξι το παιρνεις γιατι εχει τραγικα χαμηλη καταναλωση στην πολη. αυτο ειναι το συν του. μικρο αμαξι παντως. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

αυτο το αμαξι το παιρνεις γιατι εχει τραγικα χαμηλη καταναλωση στην πολη. αυτο ειναι το συν του. μικρο αμαξι παντως. 

Δεν ενιωσα οτι υστερει σε χωρους για μια 3/4μελή οικογένεια. Που δεν εχω στο κατω κατω. Και τα 4,17 μ μήκος ειναι οσο πρεπει. 4μ ειμαι τωρα.

 

Επεξ/σία από satsok2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...