Tatofski64 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 51 λεπτά πριν, Inanos είπε Πες μου ότι είσαι καγκουρας χωρίς να.μου το πεις . Ο τορετο πότε βγαίνει? Tuning σρχες 2000 Πολυεστερικα bodykit Neon φώτα στους μαρσπιεδες Lexus style κωλοφαναρα. Και αυτοκόλλητα δεξιά αριστερά. Αντε και ένα remove before flight στο κλειδι Τσίτα τα γκάζια, και πραου πραου εξάτμιση Καγκουρας αυθεντικός, παρών!
vste Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Αυτό το θέμα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι as good as any άλλο σχετικό για να κάνω μία χαζή ερώτηση που με ταλανίζει χρόνια. Γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έρχονται με ενσωματωμένες τις μπαταρίες μετακυλωντας το κόστος τους στον καταναλωτή και προκαλώντας μύρια προβλήματα (αργή φόρτιση, ανάγκη για φορτιστή, ακριβη αντικατάσταση, κλπ) αντί να έρχεται σε μορφή standard cartridge και να πηγαίνει στο "βενζινάδικο" να σου βγάζουν την αφόρτιση και να σου βάζουν μία φορτισμένη; Με αυτό τον τρόπο θα λυνόταν καπάκι όλα τα θέματα που έχουν τα ηλεκτρικά. Και μή μου πει κάνεις ότι δεν γίνεται να εφαρμοστεί γιατί το κάνουμε τόσα χρόνια στις σόμπες υγραερίου. Και όποιος θέλει μπορούμε έχει και το φορτιστη σπίτι του. Απλά δεν θέλουν να φάνε τον παπά της αντικατάστασης των ελαττωματικων η ληγμένων μπαταριών & τα logistics γενικότερα. Εγώ πιστεύω ότι χωρίς αυτόν τον τρόπο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα στεριωσει. Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου από vste 1
Volga Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Τους κάνει πλάκα η Hondάρα ❤️ Πανέμορφο σχέδιο. 15 λεπτά πριν, vste είπε Αυτό το θέμα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι as good as any άλλο σχετικό για να κάνω μία χαζή ερώτηση που με ταλανίζει χρόνια. Γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έρχονται με ενσωματωμένες τις μπαταρίες με τα κιλώντας το κόστος τους στον καταναλωτή και προκαλώντας μύρια προβλήματα (αργή φόρτιση, ανάγκη για φορτιστή, ακριβη αντικατάσταση, κλπ) αντί να έρχεται σε μορφή standard cartridge και να πηγαίνει στο "βενζινάδικο" να σου βγάζουν την αφόρτιση και να σου βάζουν μία φορτισμένη; Με αυτό τον τρόπο θα λυνόταν καπάκι όλα τα θέματα που έχουν τα ηλεκτρικά. Και μή μου τι κάνεις ότι δεν γίνεται να εφαρμοστεί γιατί το κάνουμε τόσα χρόνια στις σόμπες υγραερίου. Και όποιος θέλει μπορούμε έχει και το φορτιστη σπίτι του. Απλά δεν θέλουν να φάνε τον παπά της αντικατάστασης των ελαττωματικων η ληγμένων μπαταριών. Εγώ πιστεύω ότι χωρίς αυτόν τον τρόπο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα στεριωσει. Στην Κινα, υπάρχει αυτή η λογική σε πολλά μοντέλα. Και στα αυτοκίνητα και στα μηχανάκια. Εδώ Ευρώπη είμαστε πίσω αλλα ετσι κι αλλιώς δεν ειναι αυτή η λύση. Οι μπαταρίες στα 3-4 γενιές μπροστά θα μας εκπλήξουν. Θα έρθουν σιγά σιγά μοντέλα με 0-80% φορτιση στα 25 λεπτά και διάρκεια optimal οδήγησης πάνω από 600χιλιόμετρα. Η BYD ήδη τους κάνει πλάκα στους μεγάλους στο θέμα μπαταρίας και σε ποιότητα και σε ασφάλεια. (Βεβαια βοήθησε και η χρηματοδότηση από Apple, ηταν η εταιρεία που θα έβγαζε το Apple Car). Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου από Volga
toxoths73 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Εγώ θα έλεγα vti και ξερό ψωμί. Εκείνες οι 5500 και πάνω το 1993 ήταν σκέτο φαρμάκι τι θες από ήχο "όνειρο" από δούλεμα "ραπτομηχανή" τι να λέμε τώρα. Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου από toxoths73
panoskatos Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, deafman είπε αλλος σχεδιασε το μισο μπροστα και αλλος το μισο πισω? πως καταφεραν μπροστα να ειναι ομορφα και πισω σαν ψυγεια? Συγνώμη αλλα εγω δεν βλέπω σε καμιά πλευρά ομορφιά . Όμορφο αυτοκίνητο είναι αυτο : Ή απο τον ίδιο κατασκευαστή αυτο : Αυτα τα νεα ψυγεία με ρόδες δεν είναι όμορφα ! Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου από panoskatos 2 2
Vasilisxd Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 8 minutes ago, panoskatos said: Συγνώμη αλλα εγω δεν βλέπω σε καμιά πλευρά ομορφιά . Όμορφο αυτοκίνητο είναι αυτο : Ή απο τον ίδιο κατασκευαστή αυτο : Αυτα τα νεα ψυγεία με ρόδες δεν είναι όμορφα ! Ναι, άλλα η BYD έφτιαξε τον KIT. 1
anonymous999 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, vste said: Αυτό το θέμα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι as good as any άλλο σχετικό για να κάνω μία χαζή ερώτηση που με ταλανίζει χρόνια. Γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έρχονται με ενσωματωμένες τις μπαταρίες μετακυλωντας το κόστος τους στον καταναλωτή και προκαλώντας μύρια προβλήματα (αργή φόρτιση, ανάγκη για φορτιστή, ακριβη αντικατάσταση, κλπ) αντί να έρχεται σε μορφή standard cartridge και να πηγαίνει στο "βενζινάδικο" να σου βγάζουν την αφόρτιση και να σου βάζουν μία φορτισμένη; Με αυτό τον τρόπο θα λυνόταν καπάκι όλα τα θέματα που έχουν τα ηλεκτρικά. Και μή μου πει κάνεις ότι δεν γίνεται να εφαρμοστεί γιατί το κάνουμε τόσα χρόνια στις σόμπες υγραερίου. Και όποιος θέλει μπορούμε έχει και το φορτιστη σπίτι του. Απλά δεν θέλουν να φάνε τον παπά της αντικατάστασης των ελαττωματικων η ληγμένων μπαταριών & τα logistics γενικότερα. Εγώ πιστεύω ότι χωρίς αυτόν τον τρόπο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα στεριωσει. Γιατί για τις σόμπες υγραερίου δεν χρειάζεσαι γερανό για να τις ανταλλάξεις. Οι μπαταρίες είναι θεοβαρες. Επίσης η φόρτιση είναι αργή, αλλά όχι όσο αργή φαντάζεσαι. Γιατί να φάω πχ 10 λεπτά να ανταλλάζω μπαταρίες (και να τρώω στη μάπα ουρές, κλειστά βενζιναδικα, απατεώνες βενζιναδες, όπως συμβαίνει τώρα) όταν σε 20 φορτίζω τη δική μου σε αξιοπρεπες ποσοστό; Σε όλο τον κόσμο μια χαρά έχουν στεριώσει τα ηλεκτρικά χωρίς αυτόν τον τρόπο. Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου από anonymous999
Diavolos666 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Συγνώμη αλλά εμένα και αυτά μου φαίνονται πανάσχημα όπως και της Sony σε πρηγούμενο post. Γιατί πρέπει να αλλάζουν το σχήμα του αυτοκινήτου τόσο πολύ επειδή τα έκαναν ηλεκτροκίνητα? Καλύτερα να το κάνουν σαν hammer στρατιωτικό τζιπάκι ή σαν αυτοκίνητο lego παρά αυτά τα ψευτο-διαστημικά τερατώματα. 1 hour ago, vste said: Αυτό το θέμα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι as good as any άλλο σχετικό για να κάνω μία χαζή ερώτηση που με ταλανίζει χρόνια. Γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έρχονται με ενσωματωμένες τις μπαταρίες μετακυλωντας το κόστος τους στον καταναλωτή και προκαλώντας μύρια προβλήματα (αργή φόρτιση, ανάγκη για φορτιστή, ακριβη αντικατάσταση, κλπ) αντί να έρχεται σε μορφή standard cartridge και να πηγαίνει στο "βενζινάδικο" να σου βγάζουν την αφόρτιση και να σου βάζουν μία φορτισμένη; Με αυτό τον τρόπο θα λυνόταν καπάκι όλα τα θέματα που έχουν τα ηλεκτρικά. Και μή μου πει κάνεις ότι δεν γίνεται να εφαρμοστεί γιατί το κάνουμε τόσα χρόνια στις σόμπες υγραερίου. Και όποιος θέλει μπορούμε έχει και το φορτιστη σπίτι του. Απλά δεν θέλουν να φάνε τον παπά της αντικατάστασης των ελαττωματικων η ληγμένων μπαταριών & τα logistics γενικότερα. Εγώ πιστεύω ότι χωρίς αυτόν τον τρόπο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα στεριωσει. Γιατί η μπαταρία είναι αναλώσιμη και ακριβή ενώ η μπουκάλα υγραερίου όχι. Σε αυτό που λες στην ουσία θα μπορούσε κάποιος να κλέψει το σύστημα. Χρησιμοποιείς την μπαταρία σου (που βγαίνει αν θέλεις) και φορτίζεις το αμάξι σου τσάμπα στο σπίτι σου εφόσον έχεις φωτοβολταϊκά στην στέγη. Μετά από 2 χρόνια πας στο βενζινάδικο και λες πάρτε τις αποφορτισμένες και βάλτε μου φορτισμένες... τσουπ, νέες μπαταρίες από το πουθενά. Τα επόμενα 2 χρόνια φορτίζεις πάλι από το σπίτι σου με τις νέες μπαταρίες που σου έβαλαν. Αυτό θα λυνόταν με το να έχεις έναν κωδικό που θα λέει πόσες φορές φόρτισες την μπαταρία σου μόνος σου ώστε σε κάποια φάση να σου πουν πρέπει να αγοράσεις καινούργια για να δεχτούμε να σου αλλάζουμε μπαταρίες με φορτισμένες. Και αυτό θα έπρεπε να γίνει με ομαδικό μαζικό συντονισμό όλων των εταιριών με όλα τα βενζινάδικα... οπότε σε αυτό το σύμπαν δεν θα γίνει ποτέ. Προφανώς θα υπήρχε ανάγκη για τεράστιο αποθηκευτικό χώρο και να έχουν πάντα άμεσα μπαταρίες φορτισμένες για να σου τις ανταλλάξουν. Εκτός κι αν κάποτε οι μπαταρίες δεν είναι αναλώσιμες και δεν φθείρονται οπότε δεν θα υπάρχει πρόβλημα κύκλου ζωής τους. Ή έστω να κοστίζουν μηδαμινό κόστος για το υλικό τους. ~~ Όμως το μέλλον είναι στην τεράστια αυτονομία μπαταρίας, ώστε να κάνεις την δουλειά σου όλη μέρα και το βράδυ να το φορτίζεις όσο κοιμάσαι. Φυσικά η γρήγορη φόρτιση είναι εξίσου σημαντική, αν καταφέρουν να κάνουν το αμάξι να φορτίζει π.χ. από 30% σε 80% σε λιγότερο από 10 λεπτά και αν αυτό σου προσφέρει αυτονομία άλλα τουλάχιστον 200 χιλιόμετρα τότε αρχίζει πλέον και μειώνεται ο χρόνος αναμονής. Αλλά και πάλι αυτό είναι κυρίως για μεγάλα ταξίδια. Το αμάξι με βενζίνη έχει το καλό ότι και να μείνεις, έρχεται κάποιος με ένα μπιτόνι και στο γεμίζει, στο ηλεκτρικό αν ξεμείνεις κάπου θα χρειαστεί κάποιος με γεννήτρια πετρελαίου. Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου από Diavolos666
Chocobo Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, vste είπε Γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έρχονται με ενσωματωμένες τις μπαταρίες μετακυλωντας το κόστος τους στον καταναλωτή και προκαλώντας μύρια προβλήματα (αργή φόρτιση, ανάγκη για φορτιστή, ακριβη αντικατάσταση, κλπ) αντί να έρχεται σε μορφή standard cartridge και να πηγαίνει στο "βενζινάδικο" να σου βγάζουν την αφόρτιση και να σου βάζουν μία φορτισμένη; Με αυτό τον τρόπο θα λυνόταν καπάκι όλα τα θέματα που έχουν τα ηλεκτρικά. Και μή μου πει κάνεις ότι δεν γίνεται να εφαρμοστεί γιατί το κάνουμε τόσα χρόνια στις σόμπες υγραερίου. Γιατί οι φορτίσεις μετράνε. Εγώ δεν θα άφηνα την δική μου μπαταρία πχ με 500 φορτίσεις για να πάρω μια με 3.000 κύκλους φόρτισης. Θέλω να έχω τη δική μου , να ξέρω το ιστορικό , να ξέρω πως φορτίστηκε (κάθε βράδυ αργά αντί για super chargers του 20 λεπτου) κλπ. Θα έπρεπε το ''βενζινάδικο'' που λές να φρόντιζε λοιπόν να σου αλλάξει την δική σου με μια με τουλάχιστον ίδιες φορτίσεις πράγμα πολύ δύσκολο. Βέβαια ακόμα και με ίδιους κύκλους φόρτισης όπως είπα δεν σημαίνει πως έχουν την ίδια μεταχείριση. Άλλο 500 αργές φορτίσεις άλλο 500 ταχυφορτίσεις... Τέλος η μπαταρία ζυγίζει περίπου μισό τόνο.... 1
deafman Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 45 minutes ago, panoskatos said: Συγνώμη αλλα εγω δεν βλέπω σε καμιά πλευρά ομορφιά . Όμορφο αυτοκίνητο είναι αυτο : Ή απο τον ίδιο κατασκευαστή αυτο : Αυτα τα νεα ψυγεία με ρόδες δεν είναι όμορφα ! Δε θα ελεγα οτι ειναι εξισου ομορφα με αυτα που παραθετεις ποτε αλλα αφου παμε προς εκει ψαχνω να βρω κατι καλο. ε το μπροστα βλεπεται. το πισω πονεσα που το ειδα... 1
unforgiven Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 5 λεπτά πριν, Chocobo είπε Γιατί οι φορτίσεις μετράνε. Εγώ δεν θα άφηνα την δική μου μπαταρία πχ με 500 φορτίσεις για να πάρω μια με 3.000 κύκλους φόρτισης. Θέλω να έχω τη δική μου , να ξέρω το ιστορικό , να ξέρω πως φορτίστηκε (κάθε βράδυ αργά αντί για super chargers του 20 λεπτου) κλπ. Θα έπρεπε το ''βενζινάδικο'' που λές να φρόντιζε λοιπόν να σου αλλάξει την δική σου με μια με τουλάχιστον ίδιες φορτίσεις πράγμα πολύ δύσκολο. Βέβαια ακόμα και με ίδιους κύκλους φόρτισης όπως είπα δεν σημαίνει πως έχουν την ίδια μεταχείριση. Άλλο 500 αργές φορτίσεις άλλο 500 ταχυφορτίσεις... Τέλος η μπαταρία ζυγίζει περίπου μισό τόνο.... Δεν θα είχες δική σου μπαταρία. Και αν έπαιρνες άλλη που δεν σε ικανοποιούσε θα την κρατούσες για δύο τρεις μέρες. Θα μπορούσες να βλέπεις μόνο την πραγματική χωρητικότητα της μπαταρίας που θα έπαιρνες που είναι το μόνο που σε ενδιαφέρει. Καλή ιδέα, αλλά πρακτικά είναι δύσκολη. Θα έπρεπε να υπήρχαν μεγάλες εγκαταστάσεις με ρομποτικά συστήματα εναλλαγής μπαταρίας και φόρτισης. Επιπλέον θα έπρεπε να υπήρχε μία μπαταρία για όλα τα οχήματα, που θα έφερνε ριζικές αλλαγές στον σχεδιασμό, μιας και τώρα οι μπαταρίες είναι φέρον στοιχείο του πλαισίου. Θα έπρεπε να υπήρχε ένα μέγεθος για όλα τα αυτοκίνητα ή τρία, τέσσερα που θα αύξανε πολύ την πολυπλοκότητα, άρα και το κόστος διαχείρισης.
Diavolos666 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 7 minutes ago, deafman said: Δε θα ελεγα οτι ειναι εξισου ομορφα με αυτα που παραθετεις ποτε αλλα αφου παμε προς εκει ψαχνω να βρω κατι καλο. ε το μπροστα βλεπεται. το πισω πονεσα που το ειδα... Η Xiaomάρα πάντως τα κάνει πολύ πιο όμορφα. Θυμίζουν αγωνιστικά αμάξια. 1
Doubt Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 47 λεπτά πριν, unforgiven είπε Δεν θα είχες δική σου μπαταρία. Και αν έπαιρνες άλλη που δεν σε ικανοποιούσε θα την κρατούσες για δύο τρεις μέρες. Θα μπορούσες να βλέπεις μόνο την πραγματική χωρητικότητα της μπαταρίας που θα έπαιρνες που είναι το μόνο που σε ενδιαφέρει. Καλή ιδέα, αλλά πρακτικά είναι δύσκολη. Θα έπρεπε να υπήρχαν μεγάλες εγκαταστάσεις με ρομποτικά συστήματα εναλλαγής μπαταρίας και φόρτισης. Επιπλέον θα έπρεπε να υπήρχε μία μπαταρία για όλα τα οχήματα, που θα έφερνε ριζικές αλλαγές στον σχεδιασμό, μιας και τώρα οι μπαταρίες είναι φέρον στοιχείο του πλαισίου. Θα έπρεπε να υπήρχε ένα μέγεθος για όλα τα αυτοκίνητα ή τρία, τέσσερα που θα αύξανε πολύ την πολυπλοκότητα, άρα και το κόστος διαχείρισης. Είναι πολλά τα αρνητικά. Πχ. Έχω βάλει εγώ μια μπαταρία σε καλή κατάσταση, ακόμα και καινούργια, αρχίζω τα ακροβατικά, χωματόδρομοι, λάσπες πεζοδρόμια, έτσι κι αλλιώς θα μου την αλλάξουν. Πας μετά εσύ και σου φοράνε την δικιά μου φορτισμένη και παίρνεις το μουτζούρη στο χέρι. Δεν το βλέπω να περπατάει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα