Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Honda παρουσίασε στη CES 2025 στο Λας Βέγκας τα πρώτα δύο πρωτότυπα της νέας σειράς ηλεκτρικών οχημάτων "0", σηματοδοτώντας την είσοδό της στην εποχή της πλήρους ηλεκτροκίνησης.

Τα μοντέλα Honda 0 SUV και Honda 0 Saloon, που αποτελούν την αιχμή του δόρατος στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης της εταιρείας, θα παράγονται στις εγκαταστάσεις της American Honda Motor Company στο Οχάιο.

Το Honda 0 SUV πρόκειται να είναι το πρώτο μοντέλο της σειράς που θα μπει σε παραγωγή, με προγραμματισμένο λανσάρισμα στη Βόρεια Αμερική το πρώτο εξάμηνο του 2026. Η παγκόσμια διάθεση θα ακολουθήσει σταδιακά, καθώς η εταιρεία στοχεύει στην εδραίωση της παρουσίας της στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.

image.jpeg.6038ecd439e7885123ac5c7e356fe88d.jpeg

Η τεχνολογική καινοτομία επεκτείνεται και στο λογισμικό, με την παρουσίαση του νέου λειτουργικού συστήματος ASIMO OS. Το σύστημα, που πήρε το όνομά του από το διάσημο ανθρωποειδές ρομπότ της Honda, ενσωματώνει προηγμένες λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης και εξατομικευμένης προσαρμογής.

Το SUV μοντέλο της σειράς βασίζεται σε μια εντελώς νέα αρχιτεκτονική, ειδικά σχεδιασμένη για ηλεκτρικά οχήματα. Η φιλοσοφία σχεδιασμού "Thin, Light and Wise" αντανακλάται στις λεπτές γραμμές του αμαξώματος και την έξυπνη διαχείριση του εσωτερικού χώρου.

Η τεχνολογία steer-by-wire αποτελεί καινοτομία για την κατηγορία, επιτρέποντας πλήρη ψηφιακό έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης, της ανάρτησης και των φρένων. Αυτή η ολοκληρωμένη προσέγγιση στον έλεγχο του οχήματος υπόσχεται βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και ασφάλεια.

Το Honda 0 Saloon, που προορίζεται να αποτελέσει τη ναυαρχίδα της σειράς, διακρίνεται για τη σπορ "σφηνοειδή" σχεδίαση και το χαμηλό προφίλ. Παρά τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, η καμπίνα προσφέρει εντυπωσιακή ευρυχωρία χάρη στην έξυπνη εκμετάλλευση του χώρου.

image.jpeg.aade6c0d02b03e8e5e4ad199190daa36.jpeg

Η ενσωμάτωση τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3, που αναπτύχθηκαν εσωτερικά από την Honda, προσθέτει επιπλέον αξία στα νέα μοντέλα. Η λειτουργία "ultra-personal optimization" του ASIMO OS υπόσχεται μια πλήρως εξατομικευμένη εμπειρία οδήγησης. Η εταιρεία σχεδιάζει να διαθέσει 40 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030, με στόχο την παραγωγή 2 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως μέχρι το 2028.

Τα νέα οχήματα θα υποστηρίζουν ακόμα ασύρματες αναβαθμίσεις λογισμικού (OTA), επιτρέποντας τη συνεχή βελτίωση και προσθήκη νέων λειτουργιών μετά την αγορά.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

αλλος σχεδιασε το μισο μπροστα και αλλος το μισο πισω? πως καταφεραν μπροστα να ειναι ομορφα και πισω σαν ψυγεια? 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 8
Δημοσ.
10 ώρες πριν, deafman είπε

αλλος σχεδιασε το μισο μπροστα και αλλος το μισο πισω? πως καταφεραν μπροστα να ειναι ομορφα και πισω σαν ψυγεια? 

Δηλαδή τώρα μας λες ότι σε σοκάρει αυτό σε γιαπωνέζικο σχεδιασμό... 😁😆

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Tatofski64 είπε

Ένα είναι το Civic, και δεν αλλάζει!

71aae79647904dfbb0e560aa90f3a574.jpg

Πες μου ότι είσαι καγκουρας χωρίς να.μου το πεις .

Ο τορετο  πότε  βγαίνει? 

Tuning σρχες 2000

Πολυεστερικα bodykit 

Neon φώτα στους μαρσπιεδες

Lexus style κωλοφαναρα.

Και αυτοκόλλητα δεξιά αριστερά. 

Αντε και ένα remove before flight στο κλειδι

  • Like 1
Δημοσ.
29 minutes ago, Inanos said:

Πες μου ότι είσαι καγκουρας χωρίς να.μου το πεις .

Ο Τορετο  πότε  βγαίνει? 

Tuning αρχες 2000

Πολυεστερικα body-kit 

Neon φώτα στους μαρσπιεδες

Lexus style κωλοφαναρα.

Και αυτοκόλλητα δεξιά αριστερά. 

Άντε και ένα remove before flight στο κλειδί

Και μοτέρ 1300cc... 

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...