Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, -WISE- είπε

Τώρα κατά πόσο τους συμφέρει να κάνουν δρομολόγιο να το αφήσουν σε λόκερ, να ξανακάνουν δρομολόγιο να το πάρουν από το λόκερ και να κάνουν και τρίτο δρομολόγιο να στο φέρουν κανονικά με διανομή, τι να πω

Με ένα δρομολόγιο βάζει 1 κούριερ, 50 δέματα στα lockers. Οι 48 θα πάνε να παραλάβουν, ε, τους 2 που δεν θα πάνε, θα τους πάρει αυτός που είναι να ξαναγεμίσει το locker την 3η ημέρα παραμονής, θα τους φέρει πίσω στο κατάστημα και θα βγάλει κίνηση για 2 δέματα παράδοση, αντί για 50.

13 ώρες πριν, Lucifer είπε

προκύπτει ότι ο εκάστοτε διανομέας ξέρει τον κωδικό παραλαβής σου από το boxάκι. Αν το βουτήξει ο ίδιος ή κάνα φιλαράκι του από εκεί, πώς αποδεικνύεται ότι δεν το παρέλαβες εσύ αλλά κάποιος άλλος;

Δεν νομίζω να ξέρει τον κωδικό σου, χρησιμοποιεί υπηρεσιακό κωδικό δικό του *θέλω να πιστεύω τουλάχιστον!!!

 

Συμφωνώ με το θέμα, 100%. Κι εγώ βρίσκω εξυπηρέτηση τα lockers, τις περισσότερες φορές που παραγγέλνω κάτι για δική μου χρήση ούτως ή άλλως επέλεγα παραλαβή από το κατάστημα της courier γιατί σπίτι δεν θα με έβρισκαν ποτέ, ΑΛΛΑ υπάρχουμε και οι επαγγελματίες, που επιλέγουμε courier για την γρήγορη παράδοση και θέλουμε να έρθει το δέμα στον επαγγελματικό χώρο για να κάνουμε δουλειά μας και δεν μπορούμε εν ώρα εργασίας να ψάχνουμε lockers ή το κατάστημα της courier, ή θέλουμε να πάει κάτι σε ένα πελάτη/συνεργάτη μας γρήγορα και στον χώρο του και δεν θέλουμε να τον τραβήξουμε να τρέχει να ψάχνει την παραλαβή του. Αυτός είναι ο λόγος που αναπτύχθηκαν και επιλέγουμε να πληρώνουμε courier, αλλιώς είχαμε τα παλιά καλά ΕΛΤΑ μια χαρά ήταν, πήγαινες, στηνόσουν στην ουρά να στείλεις, στηνόσουν στην ουρά να παραλάβεις, έκανες και κοινωνικές σχέσεις με τους άλλους στην αναμονή, έπιανες κουβέντα με τα παππούδια που πήγαιναν για την σύνταξη, ωραίες εποχές...
Άρα ρε φίλε αφού επέλεξα να σε πληρώσω γι'αυτήν ακριβώς την υπηρεσία, ή θα μου την παρέχεις, ή θα μου πεις ότι έχω και άλλη υπηρεσία με lockers με discount, ή θα πάρεις πουλελέν.

Επεξ/σία από mechpanos
  • Like 3
  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
21 hours ago, Black Demis said:

εχει και χειροτερα (Εγω σωθηκα με τα Locker)

ερχεται δεμα απο ali η ebay και καθετε 3+ βδομαδες στης αποθυκες τους.... ενω με το locker την επωμενη μερα κιολας το εχουν μεσα

Δεν είμαι εναντίον του locker, είμαι εναντίον της χρήσης ενός προϊόντος που δεν ζήτησα να χρησιμοποιήσω, με όρους που δεν συμφωνώ.

Το σκρουτζ έχει επιλογή αν θέλεις courier ή smart locker (τα δικά τους) σε ίδια τιμή, επιλέγω courier και παραλαβή στο σπίτι.

Σκέψου την συνέχεια, τον βιασμό της λογικής, ο πωλητής το δίνει στην ACS και αυτή το βάζει σε ένα locker, μου ζητά να συμφωνήσω να χρησιμοποιήσω μια υπηρεσία που δεν χρειάζομαι, δεν συμφωνώ με τους όρους χρήσης αλλιώς δεν το φέρνει όπως θα έπρεπε. Στην συνέχεια εκβιάζει κι αν δεν υποκύψεις γράψει ότι της έρθει στο κεφάλι για λόγω μη παράδοσης.Δεν πάει έτσι κουμπάρε.

Άντε στον σκρούτζ ακυρώνεις, τι γίνεται με το ebay, aliexpress, elecrow και την βροχή πακέτων που έχω κάθε μήνα;

Ενημερωτικά έχω κάνει καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και προσπαθώ να βρω άκρη ποιος είναι που δίνει την δουλειά από Κίνα σε αυτούς του κυρίους. Από αυτά που έχω μαζέψει στα χέρια μου η DPD κάνει την διαχείριση και το σχετικό email είναι το [email protected]  θα τους ενημερώσω σχετικά (παρούσα κατάσταση κι ότι δεν συναινώ για χρήση locker κατά βούληση του μεταφορέα) κι ότι βγεί.

Ή θα σταματήσουν τις εξυπνάδες ή θα με μπανάρουν όπως έχουν δικαίωμα.

 

21 hours ago, Artman13 said:

Εγώ προτιμώ τα Locker αλλά να δουλευει το σύστημα διότι στην ACS έρχεται το μήνυμα "θέλετε παραλαβή απο Locker βάλτε τον ΤΚ σας" και εκεί την πάτησα. Έχω ACS locker 50 μέτρα απο το σπίτι μου οπότε υποθέτω αφού έχουν την διεύθυνση μου θα το πάνε εκεί , βάζω και τον ΤΚ και το πάνε στο ΑCS της περιοχής μου στο locker έξω απο την πόρτα τους (για να μην κουραστούν) που είναι κέντρο του δήμου μου 4 χλμ μακριά που εκεί δεν έχει χώρο ούτε να παρκάρω το αμάξι! Και μάλιστα προσπερνώντας 3-4 βολικά σε εμένα Lockers! Kαι σαν να μην έφτανε αυτό κλειδώνει και την επιλογή και δεν με αφήνει με τίποτα να το αλλάξω! Την επόμενη φορά έβαλα με επιλογή ποιο ακριβώς locker θέλω για να μην με ξανα στείλει στην άλλη άκρη του Δήμου μου! 

Τι έιναι αυτά που λέτε; πότε έστειλε μύνημα και να αφήνει επιλογή; σου λένε εκεί είναι και πήγαινε πάρε το!

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, navigatoras είπε

Τι έιναι αυτά που λέτε; πότε έστειλε μύνημα και να αφήνει επιλογή; σου λένε εκεί είναι και πήγαινε πάρε το!

Έχει, εκτός αν το αφαίρεσαν πρόσφατα, την είχα πατήσει μάλιστα 2 φορές με αυτόν τον τρόπο και μετά κάπου είχα βρει την επιλογή (κάπου θαμμένη μου φαίνεται την έχουν) και το έστελνα δίπλα απο το σπίτι μου. 

  • Moderators
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Artman13 είπε

Έχει, εκτός αν το αφαίρεσαν πρόσφατα, την είχα πατήσει μάλιστα 2 φορές με αυτόν τον τρόπο και μετά κάπου είχα βρει την επιλογή (κάπου θαμμένη μου φαίνεται την έχουν) και το έστελνα δίπλα απο το σπίτι μου. 

Όσες φορές τα άφησαν σε locker εμένα έβγαλε ταυτόχρονα αποτυχία παράδοσης και ακριβώς την ίδια ώρα ότι το δέμα βρίσκετε σε locker

  • Like 1
Δημοσ.
37 minutes ago, Artman13 said:

Έχει, εκτός αν το αφαίρεσαν πρόσφατα, την είχα πατήσει μάλιστα 2 φορές με αυτόν τον τρόπο και μετά κάπου είχα βρει την επιλογή (κάπου θαμμένη μου φαίνεται την έχουν) και το έστελνα δίπλα απο το σπίτι μου. 

Δρας προβοκατόρικα, ουδέποτε είχε άλλη επιλογή, τουλάχιστον , σε εμάς τους νότιους.

Σου υπαγόρευε, πήγαινε εκεί, κάνε αυτό!

1Screenshot_20250110_194055_Viber.jpg

2Screenshot_20250110_194132_Viber.jpg

3Screenshot_20250110_194144_Viber.jpg

4Screenshot_20250110_194156_Viber.jpg

5Screenshot_20250110_194206_Viber.jpg

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, navigatoras είπε

Δρας προβοκατόρικα, ουδέποτε είχε άλλη επιλογή, τουλάχιστον , σε εμάς τους νότιους.

Σου υπαγόρευε, πήγαινε εκεί, κάνε αυτό!

 

 

 

 

Αντε πάλι , έχω παραλάβει αρκετές φορές απλά όχι τώρα τελευταία 2 φορές που είχα βάλει ΤΚ με έβγαλε στο βολικό για αυτούς locker που είναι στο κατάστημα τους και έτρεχα τις υπόλοιπες παρέλαβα απο τα locker 50 μέτρα απο το σπίτι μου. Τι άλλο να σου πω , αν ξαναπαραλάβω τώρα ACS θα επανέλθω με screenshot.

15 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Όσες φορές τα άφησαν σε locker εμένα έβγαλε ταυτόχρονα αποτυχία παράδοσης και ακριβώς την ίδια ώρα ότι το δέμα βρίσκετε σε locker

καλά και σε εμένα αυτό έβγαζε 

Δημοσ.
7 minutes ago, Artman13 said:

Αντε πάλι , έχω παραλάβει αρκετές φορές απλά όχι τώρα τελευταία 2 φορές που είχα βάλει ΤΚ με έβγαλε στο βολικό για αυτούς locker που είναι στο κατάστημα τους και έτρεχα τις υπόλοιπες παρέλαβα απο τα locker 50 μέτρα απο το σπίτι μου. Τι άλλο να σου πω , αν ξαναπαραλάβω τώρα ACS θα επανέλθω με screenshot.

καλά και σε εμένα αυτό έβγαζε 

Εδώ σε εμάς, δεν αφήνει επιλογές.

Εκεί είναι και πάρτο, αν δεν το πάρεις, το κρατάμε μια μέρα στο γραφείο και μετά το γυρνάμε.

Και να σου πω το άλλο, αν λέμε, ΑΝ, ήταν με διαλεκτικό τρόπο, στο στυλ " Κύριε τάδε, υπάρχει αδυναμία παράδοσης στην ώρα του γιατί είναι Χριστούγεννα/Πασχα/Ραμαζάνι και δίνουμε προτεραιότητα στα εποχιακά. Θέλετε να έρθετε να το πάρετε, να το βάλουμε σε locker (χωρίς εφαρμογή ή λίνκ, όπως η box now) ή θα περιμένετε;" θα με σκλάβωναν!

Ως πελάτης δεν ανέχομαι τον τσαμπουκά..και φυσικά θα το τερματίσω γιατί γράφουν μπούρδες στην επικαιροποίηση!

Ζήτησα αλλαγή ημερομηνίας; αρνήθηκα παραλαβή;

ΩΩΩ!!!

 

Δημοσ.
Στις 9/1/2025 στις 7:51 ΜΜ, rodosf1 είπε

Το box/θυρίδα είμαστε σίγουροι ότι ο διανομέας το ανοίγει αν δεν γίνει παραλαβή με τον κωδικό του πελάτη και όχι με κάποιο master password κωδικό χρεωμένο στον ίδιο πχ ώστε να ταυτοποιειται ποιος ανοίγει το πορτάκι; 

Το εχω σκεφτει κι εγω αυτο, και θελω να πιστευω οτι εχει προβλεφθει.

Αν οχι, υπαρχει το εξης κακοβουλο σεναριο: Ειμαι διανομεας, και βαζω στο λοκερ ενα πακετο που μου "γυαλισε". Εχω τον κωδικο του παραληπτη. Μετα τη βαρδια μου παω και το τσιμπαω (πονταροντας οτι ο παραληπτης δεν εχει προλαβει, ή και τσεκαροντας το τρακινγκ), στο συστημα φαινεται οτι ο παραληπτης το παρελαβε, και μετα αντε να αποδειξει οτι δεν ειναι ελεφαντας.

 

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, navigatoras είπε

Εδώ σε εμάς, δεν αφήνει επιλογές.

Εκεί είναι και πάρτο, αν δεν το πάρεις, το κρατάμε μια μέρα στο γραφείο και μετά το γυρνάμε.

Και να σου πω το άλλο, αν λέμε, ΑΝ, ήταν με διαλεκτικό τρόπο, στο στυλ " Κύριε τάδε, υπάρχει αδυναμία παράδοσης στην ώρα του γιατί είναι Χριστούγεννα/Πασχα/Ραμαζάνι και δίνουμε προτεραιότητα στα εποχιακά. Θέλετε να έρθετε να το πάρετε, να το βάλουμε σε locker (χωρίς εφαρμογή ή λίνκ, όπως η box now) ή θα περιμένετε;" θα με σκλάβωναν!

Ως πελάτης δεν ανέχομαι τον τσαμπουκά..και φυσικά θα το τερματίσω γιατί γράφουν μπούρδες στην επικαιροποίηση!

Ζήτησα αλλαγή ημερομηνίας; αρνήθηκα παραλαβή;

ΩΩΩ!!!

 

συμφωνούμε πως είναι άθλιοι , τελευταία φορά έλαβα πριν 3 μήνες τον Οκτώβριο και αν θυμάμαι καλά πρέπει να ήταν στο "για περισσότερες επιλογές πατήστε εδώ..." .

 

εικόνα_Viber_2025-01-10_20-27-31-742.jpg

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Artman13 είπε

συμφωνούμε πως είναι άθλιοι , τελευταία φορά έλαβα πριν 3 μήνες τον Οκτώβριο και αν θυμάμαι καλά πρέπει να ήταν στο "για περισσότερες επιλογές πατήστε εδώ..." .

 

εικόνα_Viber_2025-01-10_20-27-31-742.jpg

Ναι αυτό έρχεται σε νορμάλ συνθήκες και αγορά το πιν για να τι βάλει ο διανομέας στο Ανσανσερ και να παραλάβεις, στις έξτρα επιλογές υπάρχει και τώρα να αλλάξεις και να βάλεις παραλαβή από locker, αυτό είναι κομπλέ

Το σενάριο που παίζει ειδικά σε παραγγελίες από έξω βλέπουν τα πακέτα οι διανομείς και ότι χωράει σε θυρίδα box τα αφήνουν άκρη και πριν κλείσουν βάρδια πάνε και τα βάζουν σε locker και βάζουν αδυναμία παράδοσης και παραλαβή από τάδε locker

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

 στις έξτρα επιλογές υπάρχει και τώρα να αλλάξεις και να βάλεις παραλαβή από locker, αυτό είναι κομπλέ

Το σενάριο που παίζει ειδικά σε παραγγελίες από έξω βλέπουν τα πακέτα οι διανομείς και ότι χωράει σε θυρίδα box τα αφήνουν άκρη και πριν κλείσουν βάρδια πάνε και τα βάζουν σε locker και βάζουν αδυναμία παράδοσης και παραλαβή από τάδε locker

έτσι ακριβώς 

Δημοσ.

Η υπογραφή είναι απόλυτα τυπική. 

Δεν τον σταματάει τίποτα να υπογράψει και να το πάρει αυτός.

Δεν σε σταματάει εσένα επίσης τίποτα να βάλεις μια μουτζούρα και μετά να πεις δεν είναι αυτή η υπογραφή μου. 

Τώρα αυτό με την υποχρεωτική παραλαβή από τα lockers κάθεται όντως στραβά. Και σίγουρα θα έπρεπε να έχει μειωμένη τιμη. Αλλά από το να "μην είμαι σπίτι", να κολλάνε χαρτάκια και να κάνουν διανομές 12.00-17.00 λες και δεν δουλεύει κανείς ή να τρέχω στο Χ κατάσταση, το προτιμώ το locker. 

Τέλος τρέμω τις εποχές που τρέχαμε στα ΕΛΤΑ 7.30 το πρωί να περιμένουμε για να πάρουμε τα κινέζικα μπιχλιμπιδια των 2ευρω. Τώρα ας έρθουν σε locker.

Όπως και να το δεις, είναι αναβαθμιση και η υποχρεωτική παραλαβή από το locker το μικρότερο κακό. 

 

ΥΓ. Για να βγάλετε γραμμή στο τηλέφωνο χωρίς αναμονή πάρτε στο κατάστημα της περιοχής σας, και ακολουθήστε τις επιλογές για νέα αποστολή δέματος. Στο λεπτό το σηκώνουν και απλά κάνετε την ερώτηση σας. Αυτή η επιλογή φέρνει δουλειά οπότε δεν μπορούν να την κόψουν. 

  • Like 2
Δημοσ.
2 hours ago, navigatoras said:

Δεν είμαι εναντίον του locker, είμαι εναντίον της χρήσης ενός προϊόντος που δεν ζήτησα να χρησιμοποιήσω, με όρους που δεν συμφωνώ.

Το σκρουτζ έχει επιλογή αν θέλεις courier ή smart locker (τα δικά τους) σε ίδια τιμή, επιλέγω courier και παραλαβή στο σπίτι.

Σκέψου την συνέχεια, τον βιασμό της λογικής, ο πωλητής το δίνει στην ACS και αυτή το βάζει σε ένα locker, μου ζητά να συμφωνήσω να χρησιμοποιήσω μια υπηρεσία που δεν χρειάζομαι, δεν συμφωνώ με τους όρους χρήσης αλλιώς δεν το φέρνει όπως θα έπρεπε. Στην συνέχεια εκβιάζει κι αν δεν υποκύψεις γράψει ότι της έρθει στο κεφάλι για λόγω μη παράδοσης.Δεν πάει έτσι κουμπάρε.

Άντε στον σκρούτζ ακυρώνεις, τι γίνεται με το ebay, aliexpress, elecrow και την βροχή πακέτων που έχω κάθε μήνα;

Ενημερωτικά έχω κάνει καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και προσπαθώ να βρω άκρη ποιος είναι που δίνει την δουλειά από Κίνα σε αυτούς του κυρίους. Από αυτά που έχω μαζέψει στα χέρια μου η DPD κάνει την διαχείριση και το σχετικό email είναι το [email protected]  θα τους ενημερώσω σχετικά (παρούσα κατάσταση κι ότι δεν συναινώ για χρήση locker κατά βούληση του μεταφορέα) κι ότι βγεί.

Ή θα σταματήσουν τις εξυπνάδες ή θα με μπανάρουν όπως έχουν δικαίωμα.

 

Τι έιναι αυτά που λέτε; πότε έστειλε μύνημα και να αφήνει επιλογή; σου λένε εκεί είναι και πήγαινε πάρε το!

την επηλογη την έχεις, αν δεν παρεις 2 μερες το δεμα παει στο σπιτι σου...... αφου κάτσει κανα δυυο βδομάδες στην αποθήκη τους.....
οπου εχει acs φρανσιζε..... Έχουν ελάχιστο κόσμο για τον φόρτο που εχουν σαν συνεπεια τα δέματα έρχονται Αιγίου ποτε...... εγω τουλάχιστον προτιμώ να παω να παρω απο το locker παρα να περιμενω 2 βδομαδες

  • Like 1
Δημοσ.
19 minutes ago, Artman13 said:

έτσι ακριβώς 

Εννοείς στο app τους; γιατί δεν σκοπευω να το κατεβάσω και να το εγκαταστήσω. Στα μηνύματα του viber δεν υπαρχει τέτοια επιλογή

Just now, Black Demis said:

την επηλογη την έχεις, αν δεν παρεις 2 μερες το δεμα παει στο σπιτι σου...... αφου κάτσει κανα δυυο βδομάδες στην αποθήκη τους.....
οπου εχει acs φρανσιζε..... Έχουν ελάχιστο κόσμο για τον φόρτο που εχουν σαν συνεπεια τα δέματα έρχονται Αιγίου ποτε...... εγω τουλάχιστον προτιμώ να παω να παρω απο το locker παρα να περιμενω 2 βδομαδες

Τώρα θα δούμε ποια είναι η επίσημη πολιτική, ποια η απόφαση του τοπικού μανατζερέου κα τι γίνεται από ανάγκη.

Δεν νομιζω να μην απαντήσουν στον συνήγορο του καταναλωτή ή στην DPD που τους δίνει την δουλειά με τα πακέτα απο Κινα.

 

Δημοσ.
Στις 9/1/2025 στις 4:21 ΜΜ, Lucifer είπε

Κανένας, μου το είχαν κάνει τα ΕΛΤΑ κούριερ. Όχι μόνο υποτίθεται ότι είχα υπογράψει πως παρέλαβα, όταν επικοινώνησα, αποδείχτηκε ότι δεν ήξεραν καν που βρίσκεται το δέμα μου.

Θυμίζω και την χρυσή εποχή της καραντίνας που μας άφηναν χαρτάκια "δε σας βρήκαμε" ενώ έπρεπε να στείλουμε SMS και για να πάμε να πετάξουμε τα σκουπίδια.

Και ενώ κατανοώ το πρόβλημά σου και έχεις δίκιο όταν λες "πληρώνω για να έρθει στην πόρτα μου" και όχι να πάω εγώ να παραλάβω από κατάστημα/λόκερ, σκέφτομαι πόσοι άνθρωποι θα μείνουν άνεργοι λόγω τον λόκερ σε αυτόν τον τομέα, σκέφτομαι τον πακετά να αναγκάζεται να δουλεύει ντελίβερι όπου δε μπορεί να κάνει ό,τι γουστάρει, σκέφτομαι την απελπισία όσων μου κολλούσαν χαρτάκια "δε σας βρήκαμε" ενώ ήμουν σπίτι

και γεμίζω χαρά και ζεστασιά

Άνθρωποι άνεργοι δεν θα γίνουν καθώς νομοτελειακά το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνεται. Το πρόβλημα είναι πως οι κούριερ δεν θέλουν να εξυπηρετήσουν. από τέλη Οκτωβρίου έχουν όλοι πρόβλημα αλλά δεν κάνουν καμία κίνηση για να αναβαθμιστουν. Κανένας τους. Είναι όλοι συνεννοημενοι να παρέχουν μια υπηρεσία που τέσσερις μήνες τον χρόνο μπαζει. Σεπτέμβρη λόγω σχολικων, Νοέμβριο και Δεκέμβριο λόγω black friday και Χριστούγεννα και το Πάσχα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πως όλοι αυτοί δουλεύουν με franchise και δεν κανουν απολύτως τίποτα για να επιβάλουν διαδικασίες. Στο εξωτερικό έχουν μπει ακόμη και τα σούπερ μάρκετ ως σημεία παραλαβής. Όταν το κάνουν αυτό και εδώ, τα καταστήματα κούριερ θα χάσουν το νόημα υπαρξης τους. Επίσης δεν υπάρχει κάποιος (κράτος) να επιβάλλει την τάξη με αποτέλεσμα μια υπηρεσία την οποία ονομάζουν ταχυμεταφορά να φτανει τον μήνα για παραδοση.

Καθώς είμαι επαγγελματίας και έχω συνεργαστεί με όλους σχεδόν,δεν υπαρχει μια εταιρεία να δουλεύει σωστά. Και όχι τίποτα άλλο αλλά δεν μπορείς να εξυπηρετησεις πελατες σωστά και να στα χωνουν όταν οι κούριερ καθυστερούν.  

Στις 9/1/2025 στις 7:19 ΜΜ, Snoob είπε

Ξεκάθαρα παίζει καθοριστικό ρόλο η σοβαρότητα του εκάστοτε καταστήματος και των υπαλλήλων, τόσο στην αποθήκη, όσο και των διανομέων.

Κι αυτή ακριβώς είναι η αποτυχία της εταιρίας, σε επιτελικό επίπεδο: δεν μπορεί να βασίζεσαι στο φιλότιμο για να λειτουργήσεις όπως πρέπει. Το φιλότιμο είναι σπουδαίο και μπορεί να εκτοξεύσει κάθε επιχείρηση, αλλά δεν μπορεί να αποτελεί τον καθοριστικό παράγοντα στην εύρυθμη λειτουργία της.

Δεν είναι στο φιλότιμο. Όταν ένα κατάστημα χρειάζεται πέντε διανομείς,τρεις στην αποθήκη και δύο υποδοχή/τηλεφωνα δουλεύει με τρεις στην διανομή και δύο στην αποθήκη επειδή αυτός που έχει πάρει το franchise εξοικονομεί 7κ τον μήνα που δεν έχει έξτρα υπάλληλους συν τα έξοδα αυτοκινητων... Και δουλεύει με τρόπο να σε φέρνει στο κατάστημα.... Η γενική στην περιοχή μου δουλεύει ετσι εδω και δέκα χρονια. Η courier center δουλεύει με στανταρ δυο διανομείς λιγότερους γιατί λένε πως δεν βρίσκουν και δεν βγαίνουν οι άδειες τους. Οπότε τι συζητάμε;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...