navigatoras Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες (επεξεργασμένο) Τον τελευταίο καιρό υπάρχει μια έξαρση στην δημιουργία και χρήση των smart Lockers, των οποίων την χρησιμότητα κατανοώ και εκτιμώ. Σε περιπτώσεις αγοραπωλησιών μεταχειρισμένων είναι σωτήριο και έχει δώσει ώθηση σε αυτό το πράγμα. Απο εκεί και μετά αρχίζουν τα παρατράγουδα, όταν όλοι προσπαθούν να γλύψουν το μέλι του χαμηλού κόστους. Το σκρούτζ σου προτείνει να παραλάβεις απο smart Lockers αλλά στην ίδια τιμή με το να παραλάβεις στην πόρτα σου. Καμιά φορά είναι βολικό, αν δεν είσαι σπίτι πλην όμως δυσανάλογα ακριβό (ίδια τιμή). Υπάρχει και η περίπτωση της ACS που είναι για γέλια! Θές, δεν θές θα παραλάβεις απο smart Lockers, άσχετα τι έχεις επιλέξει στο σκρούτζ. Θές, δεν θές θα παραλάβεις απο smart Lockers, αν παραγγέλνεις απο ebay και δρομολογηθεί μέσω αυτωνών. Θές, δεν θές θα παραλάβεις απο smart Lockers, αν παραγγέλνεις απο aliexpress και δρομολογηθεί μέσω αυτωνών. Έχει κι άλλα πιο πέρα, σου ζητά να ακολουθήσεις ένα λινκ που σου στέλνουν στο viber ή να κατεβάσεις την δική τους εφαρμογή. Έχουν και τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης αλλά μόνο εργάσιμες μέρες και ώρες (που ακυρώνει την ιδέα του smart locker). Εκεί που τερματίζει η γελοιότητα είναι όταν προσπαθήσεις να επικοινωνήσεις μαζί τους, τρως στην μάπα ένα αστείο μποτάκι που παπαγαλίζει να πας να το πάρεις απο το smart Locker, να το πάρεις, να το πάρεις. Τηλέφωνα δεν σηκώνουν, αν σηκώσουν θα είναι από Αθήνα και θα σε δρομολογήσουν στο περιφερειακό κατάστημα που (πάλι)δεν απαντούν. Η απονομή του χρυσού βραβείου κουτοπονηριάς είναι σε αυτά που γράφουν στο tracking. Ότι ζήτησες αλλαγή ημερομηνίας παράδοσης (πρώτο επίπεδο γελοιότητας, εν τω μεταξύ το πακέτο στο smart Locker) Ότι αρνήθηκες παραλαβή!!!! (δεύτερο επίπεδο, τερματισμός, εν τω μεταξύ το πακέτο στο smart Locker). Προσωπικά έχω αποφασίσει ότι δεν πρόκειται να πάω να παραλάβω πακέτο υπό συνθήκες εκβιασμού ακόμα κι αν είναι τα φάρμακά μου να επανέλθω από ανακοπή, τόσο πολύ έχουν γυρίσει τα μάτια μου! Μέχρι στιγμής : 1.έχουν γυρίσει πίσω δύο πακέτα από σκρούτζ, τα οποία ακύρωσα και άνοιξα λογαριασμό στο Shopflix για να πάρω τα ίδια πράγματα, ενημέρωσα το σκρούτζ, καμία αντίδραση. 2. σήμερα γύρισε πίσω ένα πακέτο απο ebay, έχω ενημερώσει τον κινέζο και του έχω δώσει screenshot. Στο κοντινό μέλλον, περιμένω άλλο ένα πακέτο από ebay, άλλα δύο από aliexpress και τις παραγγελίες του Shopflix που έρχονται με Courier Center (δεν τους ξέρω). Ότι στέλνουν σε smart Locker, χωρίς να το έχω ζητήσει ή να έχω πληρώσει για αυτό, θα παραμένει σε ωρίμανση εκεί και θα επιστρέφεται πάραυτα, ενώ θα ενημερώνω τους πωλητές. Επίσης από εδώ και πέρα, μόλις βάζω παραγγελίες στο aliexpress/ebay θα στέλνω μια ενημέρωση- disclaimer στον πωλητή για την ACS και την πολιτική της και όπου έχω επιλογή θα την αποφεύγω. Εσάς τι σας έχει τύχει; είναι γενικό το φαινόμενο ή μόνο Ηράκλειο Κρήτης; Επιμύθιο1. Έχετε δει κάτι βιντεάκια στο ινστα, τικ τοκ που κάποιοι νεαροί/ες που φτιάχνουν χειροτεχνίες, ρούχα απο βιοτεχνίες, καλλυντικά κτλ διαμαρτύρονται ότι έχουν πολλές επιστροφές; καταλάβατε τι συμβαίνει; δεν το κάνω μόνο εγώ αλλά κι αλλοι, από ότι φαίνεται. Επιμύθιο2. Από την μέρα που προσωπικό της Γενικής πήγε να δουλέψει στην ACS η ιστορία τελείωσε. Επεξ/σία πριν από 22 ώρες από navigatoras 4
UncleKim Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες Καταλαβαίνω οτι δεν σου αρέσει το "με το ζόρι στο locker" και ότι εσύ "πληρώνεις" μια υπηρεσία για να έρθει στην πόρτα σου, αλλά εμένα με βολεύει αφάνταστα η φάση με τα lockers. Δεν έχω άγχος να είμαι σπίτι και να περιμένω κανέναν. Πάει στο locker, και πάω κ το παίρνω όποτε γουστάρω. Πληρώνω όσο πλήρωνα πριν για να έρθει σπίτι μου, αλλά έτσι όπως δούλευαν οι κουριερ, την σημερινή κατάσταση την θεωρώ αναβάθμιση, και ας μην έρχεται στην πορτα μου. (Έχω πολύ κοντά lockers ίσως για αυτό). 13
korakios Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες 4 λεπτά πριν, UncleKim είπε Καταλαβαίνω οτι δεν σου αρέσει το "με το ζόρι στο locker" και ότι εσύ "πληρώνεις" μια υπηρεσία για να έρθει στην πόρτα σου, αλλά εμένα με βολεύει αφάνταστα η φάση με τα lockers. Δεν έχω άγχος να είμαι σπίτι και να περιμένω κανέναν. Πάει στο locker, και πάω κ το παίρνω όποτε γουστάρω. Πληρώνω όσο πλήρωνα πριν για να έρθει σπίτι μου, αλλά έτσι όπως δούλευαν οι κουριερ, την σημερινή κατάσταση την θεωρώ αναβάθμιση, και ας μην έρχεται στην πορτα μου. (Έχω πολύ κοντά lockers ίσως για αυτό). πιστεύω οτι αναφέρεται στο "αλλαγή ημερομηνίας" και "άρνηση παραλαβής" . σαν τα χαρτάκια που κολλάνε (και όχι πάντα) οτι "δε σε βρήκαν" χωρίς να έχουν το δέμα καν 1
theodoros8 Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί δεν έχω εμπειρία με την υπηρεσία τους, αλλά σε ευχαριστώ που εθιξες το θέμα γιατί μας βοηθάει γαι μελλοντικες αληλλεπιδρασεις με αυτή την εταιρία αλλά κυρίως με τα smart lockers. Μας γλύτωσες από κόπο και νεύρα. 2
navigatoras Δημοσ. πριν από 21 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 21 ώρες (επεξεργασμένο) Είναι δυο θέματα, πρώτο θέμα, τι θέλω και πληρώνω για να το έχω και τι παίρνω στο τέλος. Πχ εσένα σε βολεύει το locker και το επιλέγεις, εμένα δεν με βολεύει (πχ μπορεί να είμαι με πατερίτσες) ή θέλω βρε αδερφέ να παραλάβω στην πόρτα μου και πληρώνω για αυτό. Σκέψου πόσοι παραγγέλνουν καφέ ή φαγητό για το σπίτι και το περιμένουν στην πόρτα. Φαντάσου τώρα την πχ efood να σου λέει, τα αφήσαμε στο περίπτερο στην γωνία, δικός μας άνθρωπος, πήγαινε να τα πάρεις από εκεί!!! Αυτό συμβαίνει, παιδιά! Το δεύτερο θέμα είναι το ψέμα και οι διαβλητές διαδικασίες, το πας σε ένα locker, χωρίς να στο ζητήσω και μετά λες ότι ζήτησα να αλλάξεις ημερομηνία παράδοσης και κατόπιν ότι αρνήθηκα να το παραλάβω. Δεν γίνεται, κύριε, οι διαδικασίες σου είναι τρύπιες, ότι πιστοποιητικό ποιότητος έχεις είναι για τον πέοντα. Αν αύριο καπνίσει σε κάποιον εκεί μέσα να αλλάξει το status σε "παραδώθηκε" και το κρατήσει, ποιος θα τον σταματήσει; οι διαδικασίες; αυτές που κάναμε σουρωτήρι; Επεξ/σία πριν από 21 ώρες από navigatoras 2 1
Lucifer Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες 13 λεπτά πριν, navigatoras είπε Αν αύριο καπνίσει σε κάποιον εκεί μέσα να αλλάξει το status σε "παραδώθηκε" και το κρατήσει, ποιος θα τον σταματήσει; Κανένας, μου το είχαν κάνει τα ΕΛΤΑ κούριερ. Όχι μόνο υποτίθεται ότι είχα υπογράψει πως παρέλαβα, όταν επικοινώνησα, αποδείχτηκε ότι δεν ήξεραν καν που βρίσκεται το δέμα μου. Θυμίζω και την χρυσή εποχή της καραντίνας που μας άφηναν χαρτάκια "δε σας βρήκαμε" ενώ έπρεπε να στείλουμε SMS και για να πάμε να πετάξουμε τα σκουπίδια. Και ενώ κατανοώ το πρόβλημά σου και έχεις δίκιο όταν λες "πληρώνω για να έρθει στην πόρτα μου" και όχι να πάω εγώ να παραλάβω από κατάστημα/λόκερ, σκέφτομαι πόσοι άνθρωποι θα μείνουν άνεργοι λόγω τον λόκερ σε αυτόν τον τομέα, σκέφτομαι τον πακετά να αναγκάζεται να δουλεύει ντελίβερι όπου δε μπορεί να κάνει ό,τι γουστάρει, σκέφτομαι την απελπισία όσων μου κολλούσαν χαρτάκια "δε σας βρήκαμε" ενώ ήμουν σπίτι και γεμίζω χαρά και ζεστασιά 6 3
filip123go Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες (επεξεργασμένο) Και εγώ έχω μεγάλο θέμα με την acs. Δέματα 6-7 κιλά, ενώ έχω βάλει "παράδοση στον χώρο μου", πάνε και τα αφήνουν σε locker 3.5 χιλιόμετρα μακριά. Και δεν έχω μεταφορικό, οπότε τα κουβαλάω με τα χέρια. Επεξ/σία πριν από 21 ώρες από filip123go 3
Mene Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες Σε 4 πρόσφατες παραγγελίες aliexpress σε 2 διευθύνσεις, οι 2 πήγαν σε locker και οι 2 ήρθαν στο σπίτι. Ακόμα δεν έχω καταλάβει το pattern. 1
navigatoras Δημοσ. πριν από 21 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 21 ώρες (επεξεργασμένο) 35 minutes ago, filip123go said: Και εγώ έχω μεγάλο θέμα με την acs. Δέματα 6-7 κιλά, ενώ έχω βάλει "παράδοση στον χώρο μου", πάνε και τα αφήνουν σε locker 3.5 χιλιόμετρα μακριά. Και δεν έχω μεταφορικό, οπότε τα κουβαλάω με τα χέρια. Μας δουλεύουν ασύστολα! Ακόμα κι αν σε βάλει το ρομποτάκι στο +30 2108190000 στην αναμονή για να μιλήσεις με υπάλληλο, στα 20 λεπτά πέφτει η γραμμή και πρέπει να είσαι εντελώς παλαβός ώστε να το ξαναδοκιμάσεις. Βρήκα μια φόρμα καταγγελίας στον συνήγορο του καταναλωτή και θα ρίξω μια καταγγελία. Οπότε για κάθε πακέτο που δεν παραδίδουν θα γίνεται η σχετική διαδικασία. Μόλις βρω και ποιος έχει εκδώσει και το πιστοποιητικό ποιότητας θα τους βάλω κι αυτούς στον χορό! Επεξ/σία πριν από 20 ώρες από navigatoras 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. πριν από 20 ώρες Super Moderators Δημοσ. πριν από 20 ώρες Παρότι έχω lockers κοντά, και σε διάφορα σημεία, θεωρώ απαράδεκτο να σε υποχρεώνουν να παραλάβεις από locker, προσπερνώντας το είδος της υπηρεσίας που έχει επιλέξει ο καθένας (και, όχι, δεν επιλέγουν όλοι παράδοση στο σπίτι επειδή είναι τεμπελχανάδες, υπάρχουν άνθρωποι με παροδικά ή χρόνια προβλήματα υγείας, υπάρχουν έγκυες γυναίκες, υπάρχουν ηλικιωμένοι). Το δυνητικά επικίνδυνο, όμως (που το ζούσαμε παλιότερα με τα "χαρτάκια απουσίας") είναι ότι εμφανίζουν αυθαίρετα "άρνηση παραλαβής" ή αιτήματα αλλαγής χρόνου παράδοσης, χωρίς να υπάρχουν πουθενά αυτά. Το σύστημα, δηλαδή, είναι διάτρητο. Και κινδυνεύεις να βρεθείς εκτεθειμένος, από αντιεπαγγελματικές συμπεριφορές. Τα έχουμε πει για τη συγκεκριμένη εταιρία άπειρες φορές. Με εξαίρεση ένα φίλο στα βόρεια προάστια που έχει να πει τα καλύτερα για τον άνθρωπο που εξυπηρετεί την περιοχή του και εργάζεται σε αυτή την εταιρία, ειλικρινά δυσκολεύομαι να θυμηθώ μία περίπτωση που να έχω ακούσει από έγκυρη πηγή καλά λόγια για την ACS. Mεγάλωσε πολύ/απότομα/ανοργάνωτα, δεν ελέγχει το franchise σωστά, δεν ξέρω, αλλά διαρκώς ακούω προβλήματα. Υ.Γ. Ευλογημένο ηλεκτρονικό τιμολόγιο. Μόνο αυτό. Το τι χρήματα και κυρίως ψυχική ηρεμία έχω γλιτώσει, δεν περιγράφεται. 4
-WISE- Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες Τελευταία, ό,τι παραγγελία έχω κάνει από Κίνα μεριά (μικροπράγματα) δεν έχει κάποιο pattern όπως λέει και ο φίλος Mene από πάνω. Κάποια παραδόθηκαν κανονικά, κάποια πήγαν σε locker. Το καλό είναι ότι έχω locker στα 100 μέτρα οπότε δεν με νοιάζει ιδιαίτερα και καμιά φορά βολεύει κιόλας γιατί έχει τύχει όταν το βάλουν στο λόκερ να απουσιάζω. Όμως μία ημέρα έκανα ένα τεστάκι για να δω τι γίνεται αν κάποιος δεν πάει να το πάρει μέσα στις 2-3 ημέρες που σου δίνει περιθώριο. Το πήραν πίσω και μου το φέρανε την επόμενη κανονικά με διανομή. Τώρα κατά πόσο τους συμφέρει να κάνουν δρομολόγιο να το αφήσουν σε λόκερ, να ξανακάνουν δρομολόγιο να το πάρουν από το λόκερ και να κάνουν και τρίτο δρομολόγιο να στο φέρουν κανονικά με διανομή, τι να πω. Πάντως εγώ μόνο θετικά έχω να πω για την εταιρεία τον τελευταίο χρόνο. Ό,τι έχω παραγγείλει από Κίνα με το που μπαίνει Ελλάδα, παραδίδεται στην Αθήνα μέσα σε 2 εργάσιμες. Μέχρι και Κυριακή μου έχουν παραδώσει! Ίσως είναι το συγκεκριμένο κατάστημα, ίσως βελτιώνεται σιγά σιγά η εταιρεία μετά το (δικαιολογημένο) κράξιμο των τελευταίων χρόνων. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. πριν από 20 ώρες Super Moderators Δημοσ. πριν από 20 ώρες 2 hours ago, navigatoras said: Το σκρούτζ σου προτείνει να παραλάβεις απο smart Lockers αλλά στην ίδια τιμή με το να παραλάβεις στην πόρτα σου. Στο Plus άλλαξε αυτό πριν 1-2 μήνες, 15 ευρώ όριο αντί για 25 ευρώ στο σπίτι. 3
cthulhucarbide Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες Η φάση με τα lockers είναι μια επανάσταση στον τομέα των κούριερ. Από εκεί και πέρα σιχαίνομαι όσους πέρνουν ηλίθιες αποφάσεις. Πρέπει να κατεβάσω εφαρμογή για να ανοίξει η θυρίδα στο Σκρουτζ πόιντ? Άκυρο μόνο και μόνο για αυτό. Έτσι κάνει και η ACS? Άκυρο και σε αυτή. Επίσης σιχαίνομαι και τους εκμεταλλευτές. Άμα το βάλεις σε θυρίδα και δεν μου το φέρεις σπίτι πρέπει να ρίξεις το κόστος τουλάχιστον στο μισό αλλιώς είναι κοροϊδία. Γιαυτό box now μέχρι να σβήσει ο ήλιος. Έχει και αυτό τα θέματα του και μερικές φορές δεν είναι όσο φτηνό θα έπρεπε αλλά μέχρι τώρα έχω αρκετά καλή εμπειρία. Θα ήθελα τόσο πολύ στο Σκρουτζ πχ να βάλουν σήμανση δίπλα από κάθε μαγαζί αν συνεργάζεται με box καθώς πλέον είναι από τα σημαντικότερα κριτήρια με τα οποία ψωνίζω αλλά σιγά μην το κάνουν αφού έχουν την δικιά τους μεταφορική 2
Moderators Inuyasha Δημοσ. πριν από 19 ώρες Moderators Δημοσ. πριν από 19 ώρες ACS ειδικά πακέτα Aliexpress (που έχουν σύμβαση) είναι ανάλογα το φόρτο εργασίας του στόλου τους ή απόφαση, και πολλές φορές το αφήνουν και στο διανομέα αν νομίζει ότι δεν θα προλάβει της παραδόσεις να πάει να τα πετάξει σε ένα locker Το θέμα είναι ότι αν και έχω locker στο διπλανό τετράγωνο ο διανομέας το πάει όπου νανε κάθε φορά (έχει τύχει δέμα ενώ είμαι τούμπα να το αφήσει σε locker καλαμαριάς, και στο τηλέφωνο να μου λένε δικαιολογίες δεν είχαν χώρο τα locker της περιοχής σας) 2
lucanis Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες Εγώ θα το γενίκευα παιδιά το πρόβλημα, μιας και δεν έχω διαβάσει ποτέ θετικά σχόλια για courier. Αυτό πως εξηγείται; Τώρα τα lockers και εγώ τα θεωρώ τρομερή πρόοδο. Ειδικά σε τουριστικές και αραιοκατοικημένες περιοχές είναι μονόδρομος πραγματικά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα