Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα στο φόρουμ. Θέλω τα φώτα σας διότι έχω μπλέξει. Είχα την φαεινή (μούντζα προς τον εαυτό μου) ιδέα να κάνω συμβόλαιο φορητότητας στη Nova με χρήση και του gigabit voucher. Μετά από συμβόλαια και τα σχετικά, την 07/01 ήρθε ο τεχνικός που έκανε την εγκατάσταση. Από τότε δεν έχω ούτε τηλέφωνο, ούτε ίντερνετ, έχω μιλήσει με την εταιρεία δεκάδες φορές, ξαναήρθε τεχνικός την επόμενη ημέρα, ο οποίος τα βρήκε όλα καλά και τώρα περιμένω εκ νέου τεχνικό, ίσως την 10/01, να δει την οπτική ίνα εξωτερικά της οικοδομής. Έχουν σπάσει τα νεύρα μου και δεν βγάζω άκρη αφού συνεχώς λαμβάνω την ίδια απάντηση από την τεχνική υποστήριξη. Μου έδωσαν μία κάρτα SIM με gb και κάποια gb σε κινητό συγγενικού μου προσώπου αλλά δεν γίνεται δουλειά με hotspot, άσε που και το σήμα κινητής της Nova είναι αστείο. Το email με τα συμβόλαια το έστειλα την 16/12/2024 αν έχει τη σημασία του. Να σημειωθεί ότι μένω κέντρο Θεσσαλονίκης και όχι σε κάποιο βουνό, αν και ούτε εκεί θα δικαιολογούταν. Γνωρίζει κάποιος με βεβαιότητα ποια είναι τα δικαιώματα μου και σε ποιες ενέργειες μπορώ να προβώ είτε να απεμπλακώ από τη Nova, είτε να επισπεύσουν την διόρθωση της βλάβης; 

Για κερασάκι στην τούρτα να σας ενημερώσω ότι το android tv box που στέλνουν ειναι τραγικά τραγικό, ένα σκουπίδι της τεχνολογίας. Δεν περίμενα κάτι αξιόλογο αλλά αυτό ειναι για να το δώσω στον σκύλο μου να παίζει. 

Επεξ/σία από gianniskks
  • Haha 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...