Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μετά από αρκετό καιρό που το βλέπαμε σε πρωτότυπη μορφή, η Sony παρουσίασε την τελική έκδοση του πρώτου της ηλεκτρικού αυτοκινήτου Afeela 1 στην έκθεση CES 2025, με τιμή εκκίνησης τα 89.900 δολάρια.

Αυτή σηματοδοτεί την πέμπτη συνεχόμενη χρονιά που η εταιρεία -πάντα σε συνεργασία με τη Honda- παρουσιάζει παραλλαγές του οχήματος στην έκθεση τεχνολογίας, με την κυκλοφορία όμως στους δρόμους να είναι πλέον πολύ πιο κοντά.

Το όχημα, που ξεκίνησε ως Vision-S το 2020 και μετονομάστηκε σε Afeela το 2023, θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις: το Afeela 1 Origin με τιμή εκκίνησης 89.900 δολάρια και το Afeela 1 Signature στα 102.900 δολάρια.

Η εξέλιξη από το πρωτότυπο Vision-S του 2020 στο τελικό Afeela 1 περιλαμβάνει αρκετές σχεδιαστικές αλλαγές, με πιο εμφανή την προσθήκη μονάδας LiDAR και καμερών διπλής κατεύθυνσης στην οροφή. Στο εμπρός μέρος, μια ψηφιακή οθόνη "media bar" ενσωματώνεται στο καπό, αν και η ένωση των δύο πάνελ που τη συνθέτουν είναι εμφανής από κοντά.

image.jpeg.07635852b2d1d7181d9bf20c47375613.jpeg

Τεχνικά, το όχημα εφοδιάζεται με μπαταρία 91 kWh που προσφέρει εκτιμώμενη αυτονομία 300 μιλίων. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης περιορίζεται στα 150 kW, υστερώντας έναντι ανταγωνιστών. Το εσωτερικό κυριαρχείται από μια πανοραμική οθόνη που καλύπτει όλο το ταμπλό, με interface που επιτρέπει την προσαρμογή με θέματα από το PlayStation 5, όπως Ghost of Tsushima και Fortnite. Το σύστημα ήχου Dolby Atmos με 28 ηχεία ελέγχεται από έναν μεγάλο περιστροφικό διακόπτη μεταξύ των καθισμάτων.

Η έκδοση Origin διατίθεται αποκλειστικά σε μαύρο χρώμα, ενώ η Signature προσθέτει επιλογές λευκού και γκρι, μεγαλύτερες ζάντες 21 ιντσών, και σύστημα ψυχαγωγίας πίσω επιβατών με οθόνες στα προσκέφαλα και είσοδο HDMI. Η πρόσβαση στο όχημα γίνεται μέσω εφαρμογής ή κρυφών κουμπιών, χωρίς συμβατικές λαβές θυρών.

Τα πρώτα σχόλια που συνοδεύουν την κοινή ανακοίνωση των Sony και Honda, συνοδεύονται από επιφυλάξεις για την ανταγωνιστικότητα του Afeela 1. Στην τιμή των 102.900 δολαρίων, το μοντέλο Signature ανταγωνίζεται το Porsche Taycan, το οποίο προσφέρει καλύτερη οδηγική εμπειρία παρά τη μικρότερη αυτονομία.

Ακόμα η διεπαφή λογισμικού παραμένει σε πρώιμο στάδιο, με απλό πλέγμα εικονιδίων που μπορεί να δυσκολέψει την πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες λόγω του μεγάλου πλάτους της οθόνης. Ωστόσο, η δυνατότητα σύνδεσης χειριστηρίου DualSense για PS Remote Play κατά τη φόρτιση αποτελεί μοναδικό χαρακτηριστικό, αμφιβόλου όμως χρησιμότητας.

image.jpeg.79bb589eb3437ee71ad22119cb255b7c.jpeg

Η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων πολυτελείας προβλέπεται να γίνει ακόμη πιο ανταγωνιστική το 2026, όταν το Afeela 1 θα ξεκινήσει να παραδίδεται στους πρώτους πελάτες. Η Sony έχει ήδη επενδύσει 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια στην ανάπτυξη της πλατφόρμας Afeela, ενώ σχεδιάζει την κυκλοφορία περισσότερων μοντέλων έως το 2028.


View full article

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Δηλαδή, σε παρόμοια επίπεδα τιμής, από τη μια έχεις αυτό:

Το σύστημα ήχου Dolby Atmos με 28 ηχεία ελέγχεται από έναν μεγάλο περιστροφικό διακόπτη μεταξύ των καθισμάτων.

Και από την άλλη αυτό:

 Στην τιμή των 102.900 δολαρίων, το μοντέλο Signature ανταγωνίζεται το Porsche Taycan, το οποίο προσφέρει καλύτερη οδηγική εμπειρία παρά τη μικρότερη αυτονομία.

 

Πόσο στόκος πρέπει να είναι κάποιος για αν επιλέξει ...ηχοσύστημα αντί για σοβαρό αυτοκίνητο;

Πόσο θα μας πρήζουν ακόμα για άχρηστα πράγματα;

  • Like 13
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, tasanton είπε

Δηλαδή, σε παρόμοια επίπεδα τιμής, από τη μια έχεις αυτό:

Το σύστημα ήχου Dolby Atmos με 28 ηχεία ελέγχεται από έναν μεγάλο περιστροφικό διακόπτη μεταξύ των καθισμάτων.

Και από την άλλη αυτό:

 Στην τιμή των 102.900 δολαρίων, το μοντέλο Signature ανταγωνίζεται το Porsche Taycan, το οποίο προσφέρει καλύτερη οδηγική εμπειρία παρά τη μικρότερη αυτονομία.

Πόσο στόκος πρέπει να είναι κάποιος για αν επιλέξει ...ηχοσύστημα αντί για σοβαρό αυτοκίνητο;

Πόσο θα μας πρήζουν ακόμα για άχρηστα πράγματα;

 

Επεξ/σία από Georgeos321
Δημοσ.

Με τέτοια τιμή, και την εταιρεία να μην έχει χρόνια εμπειρίας στα ηλεκτρικά, ποιος θα πάει εκεί και όχι σε Tesla; Αν είχε τα μισά θα είχε τύχη. Τώρα, αιώνια του η μνήμη.

  • Like 19
Δημοσ.

Το μόνο ενδιαφέρον (αν ισχύει) είναι το lidar για πρώτη φορά σε μαζικής (λέμε τώρα) παραγωγής αυτοκίνητο. 

Εννοείται βέβαια ότι εκτός δραματικού απροόπτου μάλλον πάει όπως τα κινητά της sony, υπάρχουν για να υπάρχουν γιατί (ιστορικά) κανείς στην Ιαπωνία δεν θέλει να παραδεχθεί την ήττα.

  • Like 5
Δημοσ.
26 minutes ago, tasanton said:

Πόσο στόκος πρέπει να είναι κάποιος για αν επιλέξει ...ηχοσύστημα αντί για σοβαρό αυτοκίνητο;

Πόσο θα μας πρήζουν ακόμα για άχρηστα πράγματα;

Δεν απευθύνεται σε εσένα, υπάρχουν άλλοι που modάρουν φούλ τα αυτοκίνητά τους με ηχεία 80Db+. Απλά η Sony στα δίνει έτοιμα. Σε εκείνο το κοινό απευθύνεται.

  • Like 1
Δημοσ.

λεω να παρω δυο. ενα για τις καθημερινες και ενα για τα σαββατοκυριακα.

μηπως ειμαι περισσοτερο afeeλής απο οσο πρεπει?🙃

  • Haha 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...