Donacgreece Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 4 ώρες πριν, Billator είπε Επειδή έκανα το λάθος αυτό και πας να κάνεις ακριβώς το ίδιο και εσύ, όταν θα βγει σε Production σε 5-10-30-100 καταστήματα θα καταλήξεις να δουλεύεις όλη μέρα για να λύνεις τα προβλήματα σε αυτόν που θα πουλάει τον εξοπλισμό και το support (που είναι λογικό και δεδομένο ότι πρέπει να το κάνεις αφού εσύ έχεις κάνει την ανάπτυξη του). ΔΩΡΕΑΝ.... Τα καταστήματα που ρωτάς είναι το καλύτερο τους να τους πεις κάτι τέτοιο, για αυτό είναι δεκτικοί, αν είναι. Επίσης πρέπει να φτιάξεις συμβόλαιο με το liability που θα έχεις εσύ όπου θα αναφαίρονται ξεκάθαρα και συγκεκριμένα οι υποχρεώσεις σου. Απλά μην το κάνεις στον ευατό σου αυτό εκτός και αν έχεις σκοπό να "εξαφανιστείς" ή να τους κρεμάσεις. Δεν υπάρχει Software που δεν χρήζει υποστήριξης / αναβάθμισης κλπ. Σίγουρα δεν μπόρεσες να ελέγξεις ούτε όλες τις μεταβλητές ούτε όλα τα πιθανά προβλήματα ούτε όλα τα πιθανά σενάρια που μπορεί να υπάρξουν. Η χρέωση κάποιου είδος support καλύπτει εσένα γιατί είναι δεδομένο ότι θα χρειαστεί να ξοδέψεις χρόνο, ο οποίος από ένα σημείο και μετά δεν θα αξίζει ούτε θα καλύπτεται από το one-time fee που θα το δίνεις, επίσης δίνει ασφάλεια στην άλλη πλευρά ότι θα είσαι πάντα διαθέσιμος και για αυτό ΟΛΟΙ πληρώνουν στο τέλος το support.. Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες. Το θέμα είναι τι ποσό θα ήταν μια πραγματικά ανταγωνιστική τιμή για κάτι τέτοιο συμπεριλαμβάνοντας και τον σέρβερ που το κόστος του είναι στα 150 ευρώ.
Billator Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Δημοσ. 12 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Στις 11/1/2025 στις 6:01 ΜΜ, Donacgreece είπε Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες. Το θέμα είναι τι ποσό θα ήταν μια πραγματικά ανταγωνιστική τιμή για κάτι τέτοιο συμπεριλαμβάνοντας και τον σέρβερ που το κόστος του είναι στα 150 ευρώ. Προσωπικά στην δική μου περίπτωση είδα πόσο πάει ο ανταγωνισμός ,ώστε να έχω άποψη για το τι είναι ανταγωνιστική τιμή, και μέσα από τους πελάτες που αποκτούσα σταδιακά αλλά και μεγάλη έρευνα που έκανα διαμόρφωσα τις τιμές μιας και κατάλαβα την αξία των υπηρεσιών και τον "αέρα" που έβαζαν οι εταιρείες (και γιατί υπήρχε ο "αέρας" αυτός) και προσάρμοσα τις τιμές. Επίσης στο δεύτερο συμπέρασμα που κατέληξα, αυτό ισχύει σε εμένα όπου η μερική παραμετροποίηση είναι υποχρεωτική, είναι ότι ΔΕΝ αξίζει για να μειώσω το κόστος (το δικό μου αλλα κυρίως του πελάτη) με την δημιουργία local host, γιατί όλα αυτά πρέπει να λειτουργούν 24/7 με αποτέλεσμα πάντα να υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο hardware ή στο δίκτυο ή στον χρήστη (ή στο ότι πιο random μπορείς να σκεφτείς) και να την "τρώω" εγώ μιας και το μπαλάκι κατέληγε με μαθηματική ακρίβεια σε εμένα. Μου πήρε 2 χρόνια για να τους γυρίσω σε cloud ή να σταματήσω τις συνεργασίες ομαλά σε όσους δεν ήθελαν cloud. Δεν σου τα λέω ούτε για να σε ζορίσω ούτε για να σε "τραβήξουν" πίσω, ότι και αν αποφασίσεις πρέπει να τα έχεις αυτά στο μυαλό σου τα προβλήματα γιατί είναι σχεδόν δεδομένο ότι ίσως καταλήξεις να λειτουργείς έτσι και να χρεώσεις support (ή διάφορα recurring). Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου από Billator 1
Donacgreece Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, Billator είπε Προσωπικά στην δική μου περίπτωση είδα πόσο πάει ο ανταγωνισμός ,ώστε να έχω άποψη για το τι είναι ανταγωνιστική τιμή, και μέσα από τους πελάτες που αποκτούσα σταδιακά αλλά και μεγάλη έρευνα που έκανα διαμόρφωσα τις τιμές μιας και κατάλαβα την αξία των υπηρεσιών και τον "αέρα" που έβαζαν οι εταιρείες (και γιατί υπήρχε ο "αέρας" αυτός) και προσάρμοσα τις τιμές. Επίσης στο δεύτερο συμπέρασμα που κατέληξα, αυτό ισχύει σε εμένα όπου η μερική παραμετροποίηση είναι υποχρεωτική, είναι ότι ΔΕΝ αξίζει για να μειώσω το κόστος (το δικό μου αλλα κυρίως του πελάτη) με την δημιουργία local host, γιατί όλα αυτά πρέπει να λειτουργούν 24/7 με αποτέλεσμα πάντα να υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο hardware ή στο δίκτυο ή στον χρήστη (ή στο ότι πιο random μπορείς να σκεφτείς) και να την "τρώω" εγώ μιας και το μπαλάκι κατέληγε με μαθηματική ακρίβεια σε εμένα. Μου πήρε 2 χρόνια για να τους γυρίσω σε cloud ή να σταματήσω τις συνεργασίες ομαλά σε όσους δεν ήθελαν cloud. Δεν σου τα λέω ούτε για να σε ζορίσω ούτε για να σε "τραβήξουν" πίσω, ότι και αν αποφασίσεις πρέπει να τα έχεις αυτά στο μυαλό σου τα προβλήματα γιατί είναι σχεδόν δεδομένο ότι ίσως καταλήξεις να λειτουργείς έτσι και να χρεώσεις support (ή διάφορα recurring). Δε ξέρω αν στη δική μου περίπτωση είναι καλή λύση το cloud. Αν επιτρέπετε για τι Software μιλάμε στη περίπτωσή σου και για τι, όγκο πελατών. . .
thanasis00 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Παιδιά δεν αξίζει cloud για τέτοιο software. Δεν θέλει κανένας επαγγελματίας να χάνει την υπηρεσία του αν πάθει κάτι το ίντερνετ ή να πρέπει να βρει 5G λύσεις. Αν είναι cloud, θα πρέπει να δώσεις και πακέτο λύση σε περίπτωση προβλήματος του ίντερνετ, που δεν είναι εφικτό. Για μένα θεωρώ ότι μια τιμή αγοράς χωρίς συνδρομή, θα καταλήξει μαύρη τρύπα, γιατί θα πρέπει να δίνεις υποστήριξη έτσι κι αλλιώς, και θα καταλήξει να γίνει αφιλοκερδώς. Γι αυτό μια συνδρομή σε κάποιο ρεαλιστικό ποσό, ίσως λίγο κάτω από τον ανταγωνισμό να ήταν καλύτερη. Για το hardware, προφανώς θα πρέπει να το χρεώνεις ξεχωριστά σαν υπηρεσία, και κάθε υποστήριξη στο hardware θα πρέπει να είναι χρεώσιμη. Πιθανόν θα μπορείς να προσφέρεις και δωρεάν αναβαθμίσεις, και επειδή θα έχεις ownership στο hardware, θα μπορούσαν να είναι και αυτοματοποιημένες. Όπως και να χει, λύσεις υπάρχουν σε όλα τα ζητήματα, το θέμα είναι να μπορείς να βρεις πελάτες για να ρολάρουν τα έσοδα.
SuperLuigis Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Αφου εχεις φιλο με εστιατοριο, βρες τους major players της αγορας και βαλε τον φιλο να παρει προσφορες. δες τι χρεωνουν + feature ιδεες που δεν εχεις ενδεχομενως. επισης, κανε μια πολυ επιθετικη τιμολογιακη πολιτικη στους πρωτους 5-10 πελατες; Να αποκτισεις πελατεια και να λες πως εισαι σε Χ καταστηματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα