Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας!

Είμαι ενθουσιασμένος που σας παρουσιάζω την εφαρμογή μου, το TableMaster. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο εργαλείο σχεδιασμένο να διευκολύνει τη διαχείριση εστιατορίων και καφέ, μειώνοντας τα λάθη και αυξάνοντας την αποδοτικότητα.

Τι προσφέρει το TableMaster;

✔️ Διαχείριση τραπεζιών σε πραγματικό χρόνο
✔️ Καταχώρηση παραγγελιών με δυνατότητα σχολίων και υποκατηγοριών.
✔️ Αυτόματη ενημέρωση της κατάστασης τραπεζιών.
✔️ Εκτύπωση παραγγελιών απευθείας στους δικτυακούς εκτυπωτές.
✔️ Αναφορές σε Excel για ανάλυση και λήψη αποφάσεων.
✔️ Διαχείριση χρηστών με διακριτούς ρόλους (Διαχειριστή και Χρήστη).
✔️ Κορυφαία ασφάλεια με κρυπτογραφημένο σύστημα προστασίας.

Τεχνολογίες που το υποστηρίζουν

  • Python & Flask: Η καρδιά της εφαρμογής για γρήγορο και αξιόπιστο backend.
  • JavaScript (Flask-SocketIO): Real-time ενημερώσεις για αμεσότητα και καλύτερη ροή εργασιών.
  • HTML5 & CSS3: Μοντέρνο και λειτουργικό UI που προσφέρει εξαιρετική εμπειρία χρήστη.
  • SQLite: Ελαφριά και αποδοτική βάση δεδομένων για άμεση πρόσβαση στα δεδομένα.
  • Cryptography: Ασφάλεια για την προστασία των δεδομένων και των αδειών χρήσης.

Προτάσεις Τιμολόγησης

Σκέφτομαι να προσφέρω το TableMaster σε ένα μοντέλο με προσιτή τιμή, ώστε να είναι προσβάσιμο σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Παραδείγματα τιμολόγησης:

  • Μία φορά αγορά (one-time fee).
  • Συνδρομητικό μοντέλο.

Συζήτηση

Θα ήθελα πολύ να ακούσω τη γνώμη σας:

  • Τι πιστεύετε για τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής;
  • Ποια θα ήταν μια λογική τιμή για το one-time fee; Μιας και ο ανταγωνισμός εκεί έξω είναι κύριός στο συνδρομητικό μοντέλο.

Σημείωση 

Το TableMaster είναι ένα ανεξάρτητο σύστημα παραγγελιοληψίας. Δεν συνδέεται με το περιβάλλον myDATA ή ταμειακές μηχανές. Πρόκειται για εργαλείο που εστιάζει στη διαχείριση παραγγελιών και τραπεζιών, προσφέροντας ευκολία και οργάνωση.

 

 

 

1.png

 

2.png

Επεξ/σία από Donacgreece
  • Like 5
Δημοσ.

Congrats, δεν έχω ιδέα σχετικά με καφέ και εστιατόρια αλλά καλή αρχή σου εύχομαι.

Μια ερώτηση έχω, το one-time fee θα περιλαμβάνει και τοπικό server στο κατάστημα ή θα χρειάζεται να συνδέεται με δικό σου server.

p.s HTML & CSS για σύγχρονο UI 😅

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/1/2025 στις 5:44 ΜΜ, Xvipes είπε

Congrats, δεν έχω ιδέα σχετικά με καφέ και εστιατόρια αλλά καλή αρχή σου εύχομαι.

Μια ερώτηση έχω, το one-time fee θα περιλαμβάνει και τοπικό server στο κατάστημα ή θα χρειάζεται να συνδέεται με δικό σου server.

p.s HTML & CSS για σύγχρονο UI 😅

χαχα αν δεις το UI των υπάρχων προγραμμάτων θα καταλάβεις. Προσπαθώ να κοστολογήσω το Software. Από εκεί και πέρα θα χρειαστούν ένα serverάκι της τάξης των 250 euro. Σκέψου εγώ το τρέχω σε Rasbery Pi 5 αλλά δε το εμπιστεύομαι για production λόγο SD Card.

Επίσης ορίστε μερικά screens. . .

viber_image_2024-09-04_21-14-46-720.jpg

viber_image_2024-09-04_21-14-47-006.jpg

Επεξ/σία από Donacgreece
Δημοσ.

Ναι πιο πολύ το είπα γιατί δεν λες HTML5 και CSS3.(don't mind me I'm not fun at parties).
Νομίζω θα πρέπει να κάνεις μια έρευνα στην αγορά για να δεις τιμές και να συνυπολογίσεις το support που θα παρέχεις. Επίσης θα πρότεινα να βάλεις στην τιμή και το serveraki αλλά και την εγκατάσταση. Με λίγα λόγια να βγάλεις μια συνολική τιμή ώστε να λες "φίλε θες τόσα και είσαι έτοιμος"

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Xvipes είπε

Ναι πιο πολύ το είπα γιατί δεν λες HTML5 και CSS3.(don't mind me I'm not fun at parties).
Νομίζω θα πρέπει να κάνεις μια έρευνα στην αγορά για να δεις τιμές και να συνυπολογίσεις το support που θα παρέχεις. Επίσης θα πρότεινα να βάλεις στην τιμή και το serveraki αλλά και την εγκατάσταση. Με λίγα λόγια να βγάλεις μια συνολική τιμή ώστε να λες "φίλε θες τόσα και είσαι έτοιμος"

ναι ναι, θα το έχω μέσα στη τιμή αυτό. Αυτό που ψάχνω είναι πόσο θα μπορούσα να χρεώσω την άδεια χρήσης του προγράμματος στην ουσία έτσι ώστε να είμαι ανταγωνιστικός...

Δημοσ.

Σε καμία περίπτωση one-time fee σε προιόν που βγαίνει πρώτη φορά σε κυκλοφορία. Για πολλούς και διάφορους λόγους και για τα 2 μέρη

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, archer100 είπε

Σε καμία περίπτωση one-time fee σε προιόν που βγαίνει πρώτη φορά σε κυκλοφορία. Για πολλούς και διάφορους λόγους και για τα 2 μέρη

Η σκέψη ήταν για να είναι πολύ ανταγωνιστικό σε τιμή.  Γενικά χρεώνουν το χρόνο και ανά user. Δηλαδή άλλη τιμή αν θες να έχεις στη χρήση 3 PDA άλλη τιμή αν θες να έχεις 10.  Εγώ θέλω να το έχω ελεύθερο εντελώς αυτό. Αγόρασε ωδές και ότι συσκευές θέλεις για PDA.  Και σου δίνω τη δυνατότητα να φτιάξεις όσους χρήστες θέλεις…

Δημοσ.

One time fee με ποια λογική να βάλεις;

Το ότι θα πρέπει να είσαι εκεί για support 24/7 εάν κάτι πάει λάθος το βάζεις στην εξίσωση; Πόσο μάλλον αν προμηθεύσεις και hw.. σκέψου ότι ειδικά στην αρχή θα έχεις 5-6 κλήσεις τη μέρα από κάθε πελάτη τουλάχιστον.

Εκτός αν νομίζεις ότι θα πουλήσεις το sw και τον server στον άλλον και μετά γεια σας.

Δεν γίνεται να δουλέψεις έτσι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, drunkdonkey είπε

One time fee με ποια λογική να βάλεις;

Το ότι θα πρέπει να είσαι εκεί για support 24/7 εάν κάτι πάει λάθος το βάζεις στην εξίσωση; Πόσο μάλλον αν προμηθεύσεις και hw.. σκέψου ότι ειδικά στην αρχή θα έχεις 5-6 κλήσεις τη μέρα από κάθε πελάτη τουλάχιστον.

Εκτός αν νομίζεις ότι θα πουλήσεις το sw και τον server στον άλλον και μετά γεια σας.

Δεν γίνεται να δουλέψεις έτσι.

Με τη λογική ότι για αυτή τη δουλειά θα υπάρχουν τα καταστήματα που θα πουλήσουν όλο τον υπόλοιπο εξοπλισμό και θα παρέχουν και το Support. Έχω έρθει σε επικοινωνία με μερικά και φαίνονται δεκτικά. Απλά δεν έχω αναφέρει ακόμα τιμή που θα ζητάω ανά άδεια χρήσης στην ουσία...

 

Δε ξέρω βέβαια, ακόμα το ψάχνω για αυτό έκανα και το ποστ να βρω τη καλύτερη λύση.  Το Software είναι αυτό που είναι δε θα υπάρχει τροποποίηση για κάθε πελάτη. Κάνει 1,2,3...10 πράγματα και αυτό. Στόχος είναι οι μικρές και μεσαίες επιχρίσεις που είναι ακόμα με τεφτέρι και μολυβί και δε θέλουν να δώσουν μια περιουσία.

Επεξ/σία από Donacgreece
Δημοσ.
8 minutes ago, Donacgreece said:

Με τη λογική ότι για αυτή τη δουλειά θα υπάρχουν τα καταστήματα που θα πουλήσουν όλο τον υπόλοιπο εξοπλισμό και θα παρέχουν και το Support. Έχω έρθει σε επικοινωνία με μερικά και φαίνονται δεκτικά. Απλά δεν έχω αναφέρει ακόμα τιμή που θα ζητάω ανά άδεια χρήσης στην ουσία...

 

Δε ξέρω βέβαια, ακόμα το ψάχνω για αυτό έκανα και το ποστ να βρω τη καλύτερη λύση.  Το Software είναι αυτό που είναι δε θα υπάρχει τροποποίηση για κάθε πελάτη. Κάνει 1,2,3...10 πράγματα και αυτό. Στόχος είναι οι μικρές και μεσαίες επιχρίσεις που είναι ακόμα με τεφτέρι και μολυβί και δε θέλουν να δώσουν μια περιουσία.

Αν κατάλαβα καλά δηλαδή λες πως το software σου δεν θα έχει bugs? 😬

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Xvipes είπε

Αν κατάλαβα καλά δηλαδή λες πως το software σου δεν θα έχει bugs? 😬

χαχαχ όχι φυσικά και θα έχει. Για την ακρίβεια σίγουρα θα έχει. Βέβαια το λειτουργώ ένα χρόνο περίπου σε εστιατόριο φίλου και δε με ενόχλησε ούτε μια φορά. Αυτό που λέω  είναι ότι δε θα τροποποιείτε με βάση τις ιδιαιτερότητες του καθενός. όχι άλλαξε τα χρώματα, η θέλω να φαίνονται τετράγωνα τα τραπέζια η ότι άλλο τέτοιο...

Επεξ/σία από Donacgreece
Δημοσ.

Γενικά πάντως γνωρίζει κάποιος πόσο εύκολο είναι να βάλω και μια σύνδεση με ταμειακή μηχανή; Εφόσον ο χρήστης το θέλει δηλαδή να μπορεί να το ενεργοποιήσει. 

Δημοσ.

Καλό είναι να βάλεις σύνδεση με ταμειακή γιατί χρειάζεται από τότε που έγινε η σύνδεση με τα pos και να βάλεις επιλογή αν θέλει να κοπεί απόδειξη ταμειακής η όχι. Επίσης πχ στους καφέδες, καλά είναι να έχει έτοιμη επιλογή για σκέτο, μέτρο, κτλ από το να το γράφει σαν σχόλιο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, alexx είπε

Καλό είναι να βάλεις σύνδεση με ταμειακή γιατί χρειάζεται από τότε που έγινε η σύνδεση με τα pos και να βάλεις επιλογή αν θέλει να κοπεί απόδειξη ταμειακής η όχι. Επίσης πχ στους καφέδες, καλά είναι να έχει έτοιμη επιλογή για σκέτο, μέτρο, κτλ από το να το γράφει σαν σχόλιο. 

ναι ναι τα scrennshot είναι αρκετά παλιά. υπάρχουν υποκατηγορίες που ανάλογα το προϊόν σου βγάζει επιλογές να τικάρεις. Για παράδειγμά σκέτο, μέτριο, μαύρη και τα σχετικά... 

 

Τώρα αυτό με τη ταμιακή δε ξέρω πόσο εύκολο μπορεί να είναι. Βασικά δεν έχω ταμιακή για να πειραματιστώ .Εκτυπωτή για τις παραγγελίες αγόρασα έναν... 

Scan_20250111.png

Scan_20250111 (2).png

Επεξ/σία από Donacgreece
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/1/2025 στις 10:43 ΠΜ, Donacgreece είπε

Με τη λογική ότι για αυτή τη δουλειά θα υπάρχουν τα καταστήματα που θα πουλήσουν όλο τον υπόλοιπο εξοπλισμό και θα παρέχουν και το Support. Έχω έρθει σε επικοινωνία με μερικά και φαίνονται δεκτικά. Απλά δεν έχω αναφέρει ακόμα τιμή που θα ζητάω ανά άδεια χρήσης στην ουσία...

 

Δε ξέρω βέβαια, ακόμα το ψάχνω για αυτό έκανα και το ποστ να βρω τη καλύτερη λύση.  Το Software είναι αυτό που είναι δε θα υπάρχει τροποποίηση για κάθε πελάτη. Κάνει 1,2,3...10 πράγματα και αυτό. Στόχος είναι οι μικρές και μεσαίες επιχρίσεις που είναι ακόμα με τεφτέρι και μολυβί και δε θέλουν να δώσουν μια περιουσία.

Στις 8/1/2025 στις 10:55 ΠΜ, Donacgreece είπε

χαχαχ όχι φυσικά και θα έχει. Για την ακρίβεια σίγουρα θα έχει. Βέβαια το λειτουργώ ένα χρόνο περίπου σε εστιατόριο φίλου και δε με ενόχλησε ούτε μια φορά. Αυτό που λέω  είναι ότι δε θα τροποποιείτε με βάση τις ιδιαιτερότητες του καθενός. όχι άλλαξε τα χρώματα, η θέλω να φαίνονται τετράγωνα τα τραπέζια η ότι άλλο τέτοιο...

Επειδή έκανα το λάθος αυτό και πας να κάνεις ακριβώς το ίδιο και εσύ, όταν θα βγει σε Production σε 5-10-30-100 καταστήματα θα καταλήξεις να δουλεύεις όλη μέρα για να λύνεις τα προβλήματα σε αυτόν που θα πουλάει τον εξοπλισμό και το support (που είναι λογικό και δεδομένο ότι πρέπει να το κάνεις αφού εσύ έχεις κάνει την ανάπτυξη του). ΔΩΡΕΑΝ.... 
Τα καταστήματα που ρωτάς είναι το καλύτερο τους να τους πεις κάτι τέτοιο, για αυτό είναι δεκτικοί, αν είναι.  
Επίσης πρέπει να φτιάξεις συμβόλαιο με το liability που θα έχεις εσύ όπου θα αναφαίρονται ξεκάθαρα και συγκεκριμένα οι υποχρεώσεις σου. 

Απλά μην το κάνεις στον ευατό σου αυτό εκτός και αν έχεις σκοπό να "εξαφανιστείς" ή να τους κρεμάσεις. Δεν υπάρχει Software που δεν χρήζει υποστήριξης / αναβάθμισης κλπ. Σίγουρα δεν μπόρεσες να ελέγξεις ούτε όλες τις μεταβλητές ούτε όλα τα πιθανά προβλήματα ούτε όλα τα πιθανά σενάρια που μπορεί να υπάρξουν. Η χρέωση κάποιου είδος support καλύπτει εσένα γιατί είναι δεδομένο ότι θα χρειαστεί να ξοδέψεις χρόνο, ο οποίος από ένα σημείο και μετά δεν θα αξίζει ούτε θα καλύπτεται από το one-time fee που θα το δίνεις, επίσης δίνει ασφάλεια στην άλλη πλευρά ότι θα είσαι πάντα διαθέσιμος και για αυτό ΟΛΟΙ πληρώνουν στο τέλος το support..

Επεξ/σία από Billator
  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...