Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους, χρειάζομαι τα φώτα σας σε κάτι περίεργο που αντιμετωπίζω. 

Είναι να λάβω ένα ποσό από τράπεζα του εξωτερικού (ΕΕ) και για κάποιο λόγο ενώ ο εντολέας βάζει τα χρήματα στο λογαριασμό μου (έχω ελέγξει IBAN, BIC, κτλπ) η Εθνική αποκρούει το έμβασμα και η συναλλαγή δεν ολοκληρώνεται. Αυτό έχει συμβεί δύο φορές.

Μίλησα με την τηλ. εξυπηρέτηση της τράπεζας και αναρωτηθήκαμε μήπως ο λογαριασμός έχει καταστεί αδρανής. Για το λόγο αυτό η εκπρόσωπος της τράπεζας μου ζήτησε να εκτελεσω μία αποστολή και μία λήψη χρημάτων (σε άλλο λογαριασμό Εθνικής τράπεζας), όπου και οι δύο συναλλαγές ολοκληρώθηκαν επιτυχώς.

Χθες παρατήρησα ότι στην ενημέρωση στοιχείων (επικαιροποίηση) κάποια πεδία ζητούσαν ανανέωση, κάτι που έπραξα χθες μέσω ενημέρωσης από .gov. Θα μπορούσε να είναι αυτός ο λόγος?

Και αν ναι, γιατί να μην υπάρχει κάποια ενημέρωση από τη Τράπεζα, ώστε να γνωρίζει και ο πελάτης τι συμβαίνει, αντί να ψάχνουμε μαζί με τον εντολέα για πιθανό πρόβλημα?

Έχω ξεκινήσει επικοινωνία με την Εθνική και περιμένω την απάντησή τους. Ευχαριστώ προκαταβολικά, κάθε απάντηση ευπροόσδεκτη.

Δημοσ.

αν δε μπορεί να δώσει λύση η Εθνική θα δώσουμε εμείς;

Βασικά ας τα πάρουμε από την αρχή. Από ποιον περιμένεις τα χρήματα και πόσο σίγουρο είναι ότι δε σε δουλεύει;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, TR-909 είπε

Καλησπέρα σε όλους, χρειάζομαι τα φώτα σας σε κάτι περίεργο που αντιμετωπίζω. 

Είναι να λάβω ένα ποσό από τράπεζα του εξωτερικού (ΕΕ) και για κάποιο λόγο ενώ ο εντολέας βάζει τα χρήματα στο λογαριασμό μου (έχω ελέγξει IBAN, BIC, κτλπ) η Εθνική αποκρούει το έμβασμα και η συναλλαγή δεν ολοκληρώνεται. Αυτό έχει συμβεί δύο φορές.

Μίλησα με την τηλ. εξυπηρέτηση της τράπεζας και αναρωτηθήκαμε μήπως ο λογαριασμός έχει καταστεί αδρανής. Για το λόγο αυτό η εκπρόσωπος της τράπεζας μου ζήτησε να εκτελεσω μία αποστολή και μία λήψη χρημάτων (σε άλλο λογαριασμό Εθνικής τράπεζας), όπου και οι δύο συναλλαγές ολοκληρώθηκαν επιτυχώς.

Χθες παρατήρησα ότι στην ενημέρωση στοιχείων (επικαιροποίηση) κάποια πεδία ζητούσαν ανανέωση, κάτι που έπραξα χθες μέσω ενημέρωσης από .gov. Θα μπορούσε να είναι αυτός ο λόγος?

Και αν ναι, γιατί να μην υπάρχει κάποια ενημέρωση από τη Τράπεζα, ώστε να γνωρίζει και ο πελάτης τι συμβαίνει, αντί να ψάχνουμε μαζί με τον εντολέα για πιθανό πρόβλημα?

Έχω ξεκινήσει επικοινωνία με την Εθνική και περιμένω την απάντησή τους. Ευχαριστώ προκαταβολικά, κάθε απάντηση ευπροόσδεκτη.

Πως ξερεις οτι η εθνικη αποκρουει το εμβασμα? Θα μπορουσε καλλιστα να μπλοκαρει την μεταφορα  η δικια του τραπεζα, συμαβινει καμια φορα οταν μεταφερεις χρηματα σε λογαριασμο αλλης χωρας, αλλα συνηθως σε περνουν τηλεφωνο, σε ενημερωνουν οτι ακυρωσαν την μεταφορα, και σε ρωτανε αν την εκανες οντως εσυ, και αν πεις ναι σε συμβουλευουν να την ξανακανεις. Επισης ποσο σιγουρος εισαι οτι βαζουν τα χρηματα? Τι ποσο μιλαμε? 100-200€ ή 10.000€?

Επεξ/σία από LabrakisG1992
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, TR-909 είπε

Καλησπέρα σε όλους, χρειάζομαι τα φώτα σας σε κάτι περίεργο που αντιμετωπίζω. 

Είναι να λάβω ένα ποσό από τράπεζα του εξωτερικού (ΕΕ) και για κάποιο λόγο ενώ ο εντολέας βάζει τα χρήματα στο λογαριασμό μου (έχω ελέγξει IBAN, BIC, κτλπ) η Εθνική αποκρούει το έμβασμα και η συναλλαγή δεν ολοκληρώνεται. Αυτό έχει συμβεί δύο φορές.

Μίλησα με την τηλ. εξυπηρέτηση της τράπεζας και αναρωτηθήκαμε μήπως ο λογαριασμός έχει καταστεί αδρανής. Για το λόγο αυτό η εκπρόσωπος της τράπεζας μου ζήτησε να εκτελεσω μία αποστολή και μία λήψη χρημάτων (σε άλλο λογαριασμό Εθνικής τράπεζας), όπου και οι δύο συναλλαγές ολοκληρώθηκαν επιτυχώς.

Χθες παρατήρησα ότι στην ενημέρωση στοιχείων (επικαιροποίηση) κάποια πεδία ζητούσαν ανανέωση, κάτι που έπραξα χθες μέσω ενημέρωσης από .gov. Θα μπορούσε να είναι αυτός ο λόγος?

Και αν ναι, γιατί να μην υπάρχει κάποια ενημέρωση από τη Τράπεζα, ώστε να γνωρίζει και ο πελάτης τι συμβαίνει, αντί να ψάχνουμε μαζί με τον εντολέα για πιθανό πρόβλημα?

Έχω ξεκινήσει επικοινωνία με την Εθνική και περιμένω την απάντησή τους. Ευχαριστώ προκαταβολικά, κάθε απάντηση ευπροόσδεκτη.

Μου εχει τυχει στην Πειραιώς, έστειλα εγω απο εξωτερικό στο την Πειραιώς του πατέρα μου 5-6 χιλιαρικα και η Πειραιώς το μπλόκαρε αλλα πηραν τηλέφωνο τον πελάτη τους (τον πατέρα μου) να τον ενημερώσουν. 

Αν κατάλαβα καλα κοιτάνε ακομα και τον λογο της μεταφοράς, δηλαδή να ειναι κατι που εχει νοημα και οχι "Money", "Kostas" κτλ. Ισως και η εθνική να εχει καποιο τετοιο σύστημα. 

Δεν θεωρώ τα 6-7-10 χιλιάρικα πολλα, ουτε μπορουσα να σκεφτω τι κακο μπορει να εχει το να μου στείλουν λεφτα αλλα οπως μου εξηγησαν τα κοιτανε και αυτά γιατι μπορει να μην μου πηραν εμενα λεφτα αλλα εγω να στέλνω στο λογαριασμό λεφτα απο απάτη. 

Απο την δικη μου τράπεζα η "έρευνα" πήρε 10 εργάσιμες αλλα το ειχα ηδη λυσει στέλνοντας αλλα λεφτα στον φαδερ. Α, το πρώτο μου εμβασμα ειχε κολλήσει δηλαδή δεν ειχα παρει τα λεφτα πισω μεχρι να μιλήσει η Πειραιως με τον πατέρα μου και να επιβεβαιώσουν τι συμβαίνει κτλ κτλ. 

Επεξ/σία από dbrillis
  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, dbrillis είπε

Μου εχει τυχει στην Πειραιώς, έστειλα εγω απο εξωτερικό στο την Πειραιώς του πατέρα μου 5-6 χιλιαρικα και η Πειραιώς το μπλόκαρε αλλα πηραν τηλέφωνο τον πελάτη τους (τον πατέρα μου) να τον ενημερώσουν. 

Αν κατάλαβα καλα κοιτάνε ακομα και τον λογο της μεταφοράς, δηλαδή να ειναι κατι που εχει νοημα και οχι "Money", "Kostas" κτλ. Ισως και η εθνική να εχει καποιο τετοιο σύστημα. 

Δεν θεωρώ τα 6-7-10 χιλιάρικα πολλα, ουτε μπορουσα να σκεφτω τι κακο μπορει να εχει το να μου στείλουν λεφτα αλλα οπως μου εξηγησαν τα κοιτανε και αυτά γιατι μπορει να μην μου πηραν εμενα λεφτα αλλα εγω να στέλνω στο λογαριασμό λεφτα απο απάτη. 

Απο την δικη μου τράπεζα η "έρευνα" πήρε 10 εργάσιμες αλλα το ειχα ηδη λυσει στέλνοντας αλλα λεφτα στον φαδερ. Α, το πρώτο μου εμβασμα ειχε κολλήσει δηλαδή δεν ειχα παρει τα λεφτα πισω μεχρι να μιλήσει η Πειραιως με τον πατέρα μου και να επιβεβαιώσουν τι συμβαίνει κτλ κτλ. 

Σε τέτοιες περιπτώσεις όμως είναι ξεκάθαροι και δε το ψάχνουν να δουν τι φταίει....

τέσπα εγώ δίνω 9/10 να τον δουλεύουν και 1/10 (και πολύ δίνω) να είναι τεχνικό θέμα ή κάποιας άλλης μορφής.

Κι εμένα μου έχει τύχει θέμα με έμβασμα και τηλέφωνο με έχουν πάρει (Πειραιώς) και έχει ζητηθεί να πάρω εγώ τηλέφωνο για να προχωρήσει (εθνική). Αλλά και όταν δε προχωρούσε το έμβασμα η απάντηση ήταν άμεση για το που είναι το θέμα (payzy).

Οπότε όταν ακούω ότι το ψάχνουμε και δε ξέρουμε τι φταίει, μου χτυπάνε καμπανάκια.

Ας μας πει και από ποιον περιμένει τα χρήματα για να δούμε

  • Like 1
Δημοσ.

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας.

Αρχικά να πω ότι ήμασταν 5 το σύνολο που ήταν να λάβουμε χρήματα, οι υπόλοιποι 4 παρέλαβαν κανονικά (Εθνική, Πειραιώς και Άλφα) και μόνο εγώ σε Εθνική επίσης αντιμετωπίζω αυτό το θέμα. Το ποσό είναι, 1250€.

Μου έχει στείλει εκτύπωση οθόνης από το λογαριασμό του όπου στο ιστορικό κινήσεων, φαίνεται η εντολή μεταφοράς (Status: Outgoing/ Completed) και η επιστροφή από την Εθνική 2 μέρες μετά (Status: Incoming/ Accounted).

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, TR-909 είπε

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας.

Αρχικά να πω ότι ήμασταν 5 το σύνολο που ήταν να λάβουμε χρήματα, οι υπόλοιποι 4 παρέλαβαν κανονικά (Εθνική, Πειραιώς και Άλφα) και μόνο εγώ σε Εθνική επίσης αντιμετωπίζω αυτό το θέμα. Το ποσό είναι, 1250€.

Μου έχει στείλει εκτύπωση οθόνης από το λογαριασμό του όπου στο ιστορικό κινήσεων, φαίνεται η εντολή μεταφοράς (Status: Outgoing/ Completed) και η επιστροφή από την Εθνική 2 μέρες μετά (Status: Incoming/ Accounted).

Σε ευρώ στα στέλνει; Ας το κάνει μέσω wise.Και για άλλα νομίσματα φυσικά

https://wise.com/

Δημοσ.
2 hours ago, TR-909 said:

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας.

Αρχικά να πω ότι ήμασταν 5 το σύνολο που ήταν να λάβουμε χρήματα, οι υπόλοιποι 4 παρέλαβαν κανονικά (Εθνική, Πειραιώς και Άλφα) και μόνο εγώ σε Εθνική επίσης αντιμετωπίζω αυτό το θέμα. Το ποσό είναι, 1250€.

Μου έχει στείλει εκτύπωση οθόνης από το λογαριασμό του όπου στο ιστορικό κινήσεων, φαίνεται η εντολή μεταφοράς (Status: Outgoing/ Completed) και η επιστροφή από την Εθνική 2 μέρες μετά (Status: Incoming/ Accounted).

εναλλακτικα τα βαζει σε αλλον και στα δινει.δεν ειναι μεγαλο ποσο

Δημοσ.
3 ώρες πριν, TR-909 είπε

Καλησπέρα σε όλους, χρειάζομαι τα φώτα σας σε κάτι περίεργο που αντιμετωπίζω. 

Είναι να λάβω ένα ποσό από τράπεζα του εξωτερικού (ΕΕ) και για κάποιο λόγο ενώ ο εντολέας βάζει τα χρήματα στο λογαριασμό μου (έχω ελέγξει IBAN, BIC, κτλπ) η Εθνική αποκρούει το έμβασμα και η συναλλαγή δεν ολοκληρώνεται. Αυτό έχει συμβεί δύο φορές.

Μίλησα με την τηλ. εξυπηρέτηση της τράπεζας και αναρωτηθήκαμε μήπως ο λογαριασμός έχει καταστεί αδρανής. Για το λόγο αυτό η εκπρόσωπος της τράπεζας μου ζήτησε να εκτελεσω μία αποστολή και μία λήψη χρημάτων (σε άλλο λογαριασμό Εθνικής τράπεζας), όπου και οι δύο συναλλαγές ολοκληρώθηκαν επιτυχώς.

Χθες παρατήρησα ότι στην ενημέρωση στοιχείων (επικαιροποίηση) κάποια πεδία ζητούσαν ανανέωση, κάτι που έπραξα χθες μέσω ενημέρωσης από .gov. Θα μπορούσε να είναι αυτός ο λόγος?

Και αν ναι, γιατί να μην υπάρχει κάποια ενημέρωση από τη Τράπεζα, ώστε να γνωρίζει και ο πελάτης τι συμβαίνει, αντί να ψάχνουμε μαζί με τον εντολέα για πιθανό πρόβλημα?

Έχω ξεκινήσει επικοινωνία με την Εθνική και περιμένω την απάντησή τους. Ευχαριστώ προκαταβολικά, κάθε απάντηση ευπροόσδεκτη.

Η επίκαιρο ποίηση έχει καταστεί υποχρεωτική κάθε 2 χρόνια.

Είχες κάνει?

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Η επίκαιρο ποίηση έχει καταστεί υποχρεωτική κάθε 2 χρόνια.

Είχες κάνει?

Έκανα εκ των υστέρων, αλλά και πάλι αυτή η έλλειψη επικοινωνίας -αν αυτός ήταν ο λόγος, γιατί στη τηλεφωνική μου συνομιλία με τον εκπρόσωπο της τράπεζας δεν είχε γίνει αναφορά στην επικαιροποίηση- με τους εμπλεκόμενους να ψάχνονται χωρίς να έχουν καμμία ενημέρωση, είναι λίγο άτοπη εν έτει 2025.

Τελοσπάντων περιμένω να δω τι απάντηση θα πάρω στο ticket που έχω ανοίξει.

Ευχαριστώ για τις εναλλακτικές προτάσεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Μου έχει τύχει σε εμένα την πρώτη φορά που έκανα μεταφορά από τον δικό μου λογαριασμό εξωτερικού σε δικό μου λογαριασμό εθνικής.

ο λόγος ήταν ότι δεν έβαλα το λόγο της μεταφοράς , τουλάχιστον αυτό μου είπαν , από τότε δεν το ξαναείδα το πρόβλημα .

 

απλως δεν θυμαμε ποια τράπεζα από τις 2 μου το είπε.

  • Like 1
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...