Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κοιτα και κανα Clio, πολλες επιλογες και καλυτερο αυτοκινητο απο τα 3 'κουβαδακια' εκτος αν ψαχνεις αποκλειστικα τοσο μικρα...

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, lvisimato είπε

Καλησπέρα. Ψαχνω ενα μεταχειρισμενο απ το 2018 και μετα, μικρο οικονομικο και να μην βγαζει συνεχεια ζημιες αυτοκινητο μεχρι 1200 κυβικά, κυριως για την πολη αλλα να μπορει να βγει και εκτος χωρις να αγκομαχάει.
Μέχρι στιμγης εχω ξεχωρισει 

Κia picanto
Toyota Aygo
hyundai i10

Κάποια γνώμη γι αυτα η κάποια αλλη προταση?

 

 

Ibiza φυσικό αέριο cng εάν υπάρχει πρατήριο κοντά, 2018 μοντέλο με 5αρι σασμάν και 43λτρ βενζίνης.

Επίσης σε cng πιο μικρά...

wv eco up, seat mii, Škoda citygo

Επεξ/σία από terry308
  • Haha 1
Δημοσ.

Μαλλον προς το i10 καταλήγω.
Εχω βρει καποια μοντελα του 19 σε καλη τιμη.
Το θεμα ειναι 70 ιπποι και 1000αρι πως θα ανταποκρινεται σε ταξιδια εκτος αθηνας.
Θα πηγαινει μεχρι 120 χωρις να υποφερει?
Ειτε μονος μου ειτε με κανα φιλο ταξιδευω. Δεν ειναι οτι θα μπουν στο αμαξι 4 ατομα για ταξιδι. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, lvisimato είπε

Μαλλον προς το i10 καταλήγω.
Εχω βρει καποια μοντελα του 19 σε καλη τιμη.
Το θεμα ειναι 70 ιπποι και 1000αρι πως θα ανταποκρινεται σε ταξιδια εκτος αθηνας.
Θα πηγαινει μεχρι 120 χωρις να υποφερει?
Ειτε μονος μου ειτε με κανα φιλο ταξιδευω. Δεν ειναι οτι θα μπουν στο αμαξι 4 ατομα για ταξιδι. 

άνετα πας και παραπάνω , το θέμα είναι οι προσπεράσεις όπου εννοείται κάνεις συμβιβασμό

ψάξου και για υγραέριο για το συγκεκριμένο μοτέρ

Δημοσ.

Σε 1000αρι μοτέρ, ΜΗΝ πας σε ατμόσφαιρα, θα απογοητευτείς πλήρως. Ούτε προσπέραση δεν θα μπορείς να κάνεις, χωρίς υπερβολές. Προτίμησε σε αυτά τα κυβικά, τούρμπο κινητήρα. Αρκετά πιο ζωηροί. 

  • Like 2
Δημοσ.

Παντως εγω ειχα ιμπιζα 1000αρι ατμοσφαιρα 75 αλογα(μοντελο 16). 2 χρονια το κρατησα και το λατρεψα. και τα ταξιδια μου εκανα χωρις κανενα προβλημα. Ενταξει με συμβιβασμο σε ανηφορες-προσπερασεις αλλα οχι οτι δυσκολευτηκα ιδιαιτερα. Οσο για τα i10, μια φορα πηρα του πεθερου να παω με την γυναικα καλαβρυτα ιανουαριο μηνα, και δεν κολλωσε πουθενα! και ειναι μοντελο του 2007 νομιζω 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Citroen C-Elysee Pure Tech 1.200 κυβικά (82 ίπποι)

Dacia Logan 900 κυβικά ή 1.000 κυβικά (μοντέλα 90 / 101 ίππων)

Επεξ/σία από Chloe2
προσθήκη πρότασης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μακρυα απο τον ατμοσφαιρικο Puretech σε συνδυασμο με το 5αρι σασμαν

και ταφος και πολυπροβληματικος

Επεξ/σία από tutuyo
Δημοσ.
Στις 6/1/2025 στις 2:08 ΜΜ, lvisimato είπε

Καλησπέρα. Ψαχνω ενα μεταχειρισμενο απ το 2018 και μετα, μικρο οικονομικο και να μην βγαζει συνεχεια ζημιες αυτοκινητο μεχρι 1200 κυβικά, κυριως για την πολη αλλα να μπορει να βγει και εκτος χωρις να αγκομαχάει.
Μέχρι στιμγης εχω ξεχωρισει 

Κia picanto
Toyota Aygo
hyundai i10

Κάποια γνώμη γι αυτα η κάποια αλλη προταση?

 

 

Κοιτα σε picanto/ i10 με τον 1.2  

Ο 1.0 ειναι τρικυλινδρος και χανει σε νευρο στις χαμηλες στροφες.

Δημοσ.
Στις 7/1/2025 στις 5:54 ΜΜ, lvisimato είπε

Μαλλον προς το i10 καταλήγω.
Εχω βρει καποια μοντελα του 19 σε καλη τιμη.
Το θεμα ειναι 70 ιπποι και 1000αρι πως θα ανταποκρινεται σε ταξιδια εκτος αθηνας.
Θα πηγαινει μεχρι 120 χωρις να υποφερει?
Ειτε μονος μου ειτε με κανα φιλο ταξιδευω. Δεν ειναι οτι θα μπουν στο αμαξι 4 ατομα για ταξιδι. 

Το ότι πάει πάει 150 160 αλλά πως σταματάει μετά είναι το θέμα.

Επειδή το είχα στην γυναικα το ι10 του 16 θα σου πω ως τα 100 καλά είσαι. Παραπάνω άστο. 

Δημοσ.

 Ι10 και η picanto είναι τα "πιο αμάξια" της κατηγορίας. Προσωπικά θα πήγαινα picanto αν και παντα θα αφηνα ανοιχτό το ενδεχόμενο για i10 αν εβρισκα σε καλη τιμη΄. Ο 1000αρης ειναι οτι πιο αδυναμο μπορεις να παρεις, αλλα για απλη χρηση θα σου κανει τη δουλεια και ουτε θα καταλαβαινεις ιδιαιτερα και ποτε θα μπαινει ο συμπιεστης του AC οπως γινοτανε σε πιο παλια μικρα.  Ο 1.2 σ αυτό το σκάφος είναι προφανως οτι καλυτερο, αλλα δυσκολα να τα βρεις σε καλη τιμη. Δηλαδη 12 χιλιαρικα θα τα χρειαστεις.

Από την άλλη αν πεσεις λιγο σε χρονολογια, κοιταξε και για κανενα i20 1200αρι πχ. του 2016 που έχει και καλους χωρους.

 

Στις 6/1/2025 στις 6:05 ΜΜ, Chloe2 είπε

Με κάτω από 8 ευρώ σε Citroen C1 μπορεί κάποιος/κάποια να αλλάξει παλαιό "απλό" φίλτρο αέρα με νέο "απλό" φίλτρο.
Πηγή: https://www.skroutz.gr/c/1956/Filtra-Aeros-Aytokinitou/f/1341009/C1.html
Εάν το αμάξι έχει το ίδιο φίλτρο αέρα από το 2018 και δεν αντικατασταθεί, το παλαιό αυτό φίλτρο θα μειώνει τις επιδόσεις του αμαξιού.

Με κάτω από 60 ευρώ σε Citroen C1 μπορεί κάποιος/κάποια να αλλάξει "απλό" φίλτρο αέρα με νέο ελευθέρας ροής.
Πηγή: https://www.skroutz.gr/c/1240/air_filters.html?action=show&category_id=1240&category_name=air_filters&controller=categories&filter=C1&filter_id=1331682

 Εισήγαγε το insomnia chatGPT μποτάκια; Θα τρελαθώ🤣

 

  • Haha 2
Δημοσ.

#lvisimato εάν δεν έχεις θέμα τεκμηρίων μπορείς με περίπου το 1/3 του budget σου να αγοράσεις ισχυρό δίλιτρο αυτοκίνητο. Με τα υπόλοιπα μπορείς να πληρώνεις τα τέλη κυκλοφορίας για αρκετά χρόνια.

#Κατά τα άλλα, εξειδικευμένα site και περιοδικά αυτοκινήτου ισχυρίζονται ότι με κατάλληλα φίλτρα αέρα βελτιώνεται, έστω λίγο, η απόδοση αυτοκινήτων.
Το ίδιο ισχυρίζονται και μηχανικοί που τοποθετούν κατάλληλα φίλτρα αέρα σε αυτοκίνητα ως βελτιωτική κίνηση.
Το ίδιο ισχυρίζονται και εταιρείες που κατασκευάζουν με Χ προδιαγραφές φίλτρα αέρα.
Όσοι/ όσες θεωρούν ότι με τα κατάλληλα φίλτρα αέρα δεν βελτιώνεται ΚΑΘΟΛΟΥ η απόδοση αυτοκινήτων ας παραθέσουν σχετικές πηγές.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...