lvisimato Δημοσ. Δευτέρα στις 02:08 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 02:08 μμ (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Ψαχνω ενα μεταχειρισμενο απ το 2018 και μετα, μικρο οικονομικο και να μην βγαζει συνεχεια ζημιες αυτοκινητο μεχρι 1200 κυβικά, κυριως για την πολη αλλα να μπορει να βγει και εκτος χωρις να αγκομαχάει. Μέχρι στιμγης εχω ξεχωρισει Κia picanto Toyota Aygo hyundai i10 Κάποια γνώμη γι αυτα η κάποια αλλη προταση? Επεξ/σία Δευτέρα στις 02:09 μμ από lvisimato
Chloe2 Δημοσ. Δευτέρα στις 02:54 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 02:54 μμ Citroen C1. Αν θέλεις να γίνει λίγο πιο "δυνατό" αμάξι ίσως η πιο οικονομική λύση είναι η τοποθέτηση σε αυτό φίλτρου αέρος ελευθέρας ροής. 6
dtk-386 Δημοσ. Δευτέρα στις 02:58 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 02:58 μμ 49 λεπτά πριν, lvisimato είπε hyundai i10 αυτό. 2 1
Dark_Nightfall Δημοσ. Δευτέρα στις 03:21 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 03:21 μμ 26 λεπτά πριν, Chloe2 είπε Αν θέλεις να γίνει λίγο πιο "δυνατό" αμάξι ίσως η πιο οικονομική λύση είναι η τοποθέτηση σε αυτό φίλτρου αέρος ελευθέρας ροής. Καμία διαφορά. 1
Chloe2 Δημοσ. Δευτέρα στις 05:27 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 05:27 μμ Σύμφωνα με άρθρο του autotriti.gr η αλλαγή του εργοστασιακού φίλτρου αέρα είναι η πρώτη βελτιωτική κίνηση για περισσότερα άλογα και καλύτερες επιδόσεις: https://www.autotriti.gr/autoaccessories/news/data/accessories/Aloga-kai-epidoseis-theloyn-ton-tropo-toys_154655.asp 1
dtk-386 Δημοσ. Δευτέρα στις 05:32 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 05:32 μμ μην επιμένεις, δεν προσφέρει ΤΙΠΟΤΑ. πεταμένα λεφτά.... 1
Chloe2 Δημοσ. Δευτέρα στις 06:05 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:05 μμ Με κάτω από 8 ευρώ σε Citroen C1 μπορεί κάποιος/κάποια να αλλάξει παλαιό "απλό" φίλτρο αέρα με νέο "απλό" φίλτρο. Πηγή: https://www.skroutz.gr/c/1956/Filtra-Aeros-Aytokinitou/f/1341009/C1.html Εάν το αμάξι έχει το ίδιο φίλτρο αέρα από το 2018 και δεν αντικατασταθεί, το παλαιό αυτό φίλτρο θα μειώνει τις επιδόσεις του αμαξιού. Με κάτω από 60 ευρώ σε Citroen C1 μπορεί κάποιος/κάποια να αλλάξει "απλό" φίλτρο αέρα με νέο ελευθέρας ροής. Πηγή: https://www.skroutz.gr/c/1240/air_filters.html?action=show&category_id=1240&category_name=air_filters&controller=categories&filter=C1&filter_id=1331682 1 1
dtk-386 Δημοσ. Δευτέρα στις 06:11 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:11 μμ καλά ότι πεις.......δεν θα αναλύω τα αυτονόητα..... 1
Chloe2 Δημοσ. Δευτέρα στις 06:26 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:26 μμ Τα φίλτρα αέρα των αμαξιών καλό είναι να τα αλλάζουμε ανά Χ χιλιόμετρα για πολλούς λόγους: https://www.thecars.gr/symvoules/filtra-aera-poso-sychna-prepei-na-ta-allazoume/ Καλή συνέχεια. 1
dtk-386 Δημοσ. Δευτέρα στις 06:32 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:32 μμ Είπα εγώ ότι δεν πρέπει να αλλάζουμε τα φίλτρα αέρος??? Αυτά εννοείται αλλάζουν αλλά με τα εργοστασιακά. Τα πιο ελέυθερα που νομίζετε ότι θα σας δώσουν ιπποδύναμη σε ένα ατμοσφαιρικό χιλιάρι είναι όνειρα θερινής νυκτός. Μην σου πω ότι περισσότερο κακό κάνεις στο μοτέρ μιας και το ελεύθερο περνάει περισσότερα μικροσωματίδια ειδικά σε δρόμους με σκόνη και χώμα είναι ότι χειρότερο. Δεν είμαστε στο 2001 που έβαζαν ΦΠΕ. 5
kostas_anes Δημοσ. Δευτέρα στις 07:13 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 07:13 μμ 39 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Δεν είμαστε στο 2001 που έβαζαν ΦΠΕ. Αν βάλεις cold air intake, μια καλή εξάτμιση και βάλεις και ένα πρόγραμμα με παραπάνω κόφτη και πείραγμα σε μείγματα κτλ, μπορεί να πάρεις 6-7 άλογα 😅 Κοντά χιλιάριο βέβαια για να το φτιάξεις όλο αυτό.
Neptu Δημοσ. Δευτέρα στις 07:45 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 07:45 μμ ένα απλό αυτοκίνητο πόλης θέλει ο άνθρωπος να τσουλάει και κάθεστε και του λέτε για φίλτρα και για βελτιώσεις. Φτάσατε ήδη στη βελτίωση του αμαξιού...που δεν έχει. 4 1
dtk-386 Δημοσ. Δευτέρα στις 07:47 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 07:47 μμ 1 λεπτό πριν, Neptu είπε ένα απλό αυτοκίνητο πόλης θέλει ο άνθρωπος να τσουλάει και κάθεστε και του λέτε για φίλτρα και για βελτιώσεις. Φτάσατε ήδη στη βελτίωση του αμαξιού...που δεν έχει. εγώ πρότεινα αμαξάκι μια χαρά αξιόπιστο και καλό. τα περί φίλτρων είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.
Chloe2 Δημοσ. Δευτέρα στις 07:48 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 07:48 μμ 1 ώρα πριν, dtk-386 είπε Τα πιο ελέυθερα που νομίζετε ότι θα σας δώσουν ιπποδύναμη σε ένα ατμοσφαιρικό χιλιάρι είναι όνειρα θερινής νυκτός. Μην σου πω ότι περισσότερο κακό κάνεις στο μοτέρ μιας και το ελεύθερο περνάει περισσότερα μικροσωματίδια ειδικά σε δρόμους με σκόνη και χώμα είναι ότι χειρότερο. Το Citroen C1 είναι κυρίως αμάξι πόλης και όχι για χωματόδρομους, βουνά, κλπ καθώς δεν είναι ούτε πολύ "ψηλό" ούτε 4Χ4. Έγραψα κατά λέξη: {Αν θέλεις να γίνει λίγο πιο "δυνατό" αμάξι ίσως η πιο οικονομική λύση είναι η τοποθέτηση σε αυτό φίλτρου αέρος ελευθέρας ροής.} Δεν έγραψα πουθενά ότι με αυτή την λύση θα υπάρξει θεαματική άνοδος της ιπποδύναμης του αμαξιού. Κάποιοι/ κάποιες θέλουν έστω μια μικρή αύξηση της ιπποδύναμης και ροπής του αμαξιού τους με πολύ χαμηλό κόστος (κάτω από 60 ευρώ). Το καινούργιο "απλό" εργοστασιακό φίλτρο προσφέρει καλύτερη ροή αέρα από ένα παλαιό. Άρα η επιλογή είναι του lvisimato είτε θα τοποθετήσει στο νέο αμάξι του καινούργιο "απλό" φίλτρο αέρα ή φίλτρο ελευθέρας ροής από σοβαρή εταιρεία. ΥΣ: Η λογική λέει ότι οι σοβαρές εταιρείες παράγουν προϊόντα (π.χ. φίλτρα αέρα) σύμφωνα με τις κατάλληλες προδιαγραφές. Καλή συνέχεια 1 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα