nchatz Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Η United Airlines επισπεύδει την εγκατάσταση του δωρεάν διαδικτύου Starlink στα αεροσκάφη της, με την πρώτη εμπορική πτήση να αναμένεται την άνοιξη του 2025. η United Airlines ανακοίνωσε την επιτάχυνση του προγράμματος εγκατάστασης του συστήματος Starlink στον στόλο της, με την πρώτη δοκιμαστική πτήση να προγραμματίζεται για το Φεβρουάριο του 2025. Η πρώτη εμπορική πτήση με το νέο σύστημα αναμένεται να πραγματοποιηθεί με αεροσκάφος Embraer E-175 την άνοιξη του ίδιου έτους. Ο Grant Milstead, Αντιπρόεδρος Ψηφιακής Τεχνολογίας της United, δήλωσε ότι το Starlink θα προσφέρει μια εμπειρία "σαν το σαλόνι του σπιτιού στον ουρανό". Η αεροπορική εταιρεία σχεδιάζει να εξοπλίσει ολόκληρο τον περιφερειακό της στόλο με Starlink μέχρι το τέλος του 2025, ενώ τουλάχιστον ένα αεροσκάφος της κύριας γραμμής θα διαθέτει το ταχύτερο διαδίκτυο εντός του ίδιου χρονικού πλαισίου. Το νέο σύστημα Wi-Fi θα είναι διαθέσιμο δωρεάν σε όλα τα μέλη του προγράμματος Mileage Plus, το οποίο προσφέρεται χωρίς χρέωση. Η σύνδεση θα είναι διαθέσιμη από πύλη σε πύλη, επιτρέποντας στους επιβάτες να παραμένουν συνδεδεμένοι ακόμη και κατά την τροχοδρόμηση. Σημαντική καινοτομία αποτελεί η νέα διεπαφή χρήστη για τη σύνδεση στο Wi-Fi, την οποία ο Milstead περιέγραψε ως "εντελώς νέα εμπειρία πτήσης για τους πελάτες". Επιπλέον, η United εγκαθιστά οθόνες στην πλάτη των καθισμάτων σε όλα τα αεροσκάφη της κύριας γραμμής, οι οποίες θα ενσωματωθούν στη νέα ψηφιακή εμπειρία. Η επιλογή του Starlink έγινε μετά από εκτενή αξιολόγηση, με τον Milstead να επισημαίνει ότι διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο και την καλύτερη κάλυψη. Η εγκατάσταση στα περιφερειακά αεροσκάφη προτεραιοποιείται λόγω της επικείμενης κατάργησης των υφιστάμενων συστημάτων επικοινωνίας αέρος-εδάφους. Με περισσότερα από 200 αεροσκάφη, αυτή θα είναι η μεγαλύτερη εγκατάσταση Starlink σε αεροπορική εταιρεία μέχρι σήμερα, αποτελώντας μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της United για τεχνολογική καινοτομία, που περιλαμβάνει ήδη υποστήριξη για iPhone Dynamic Island και ενσωμάτωση AirTag. View full article
vsterg Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Δημοσ. 5 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Άντε, μήπως και τους κόψει να στέλνουν επίγεια σε πραγματικό χρόνο και τα δεδομένα των μαύρων κουτιών για να μπορούν έγκαιρα με AI να διορθώνουν τις μακακιες των πιλότων. Λέω εγώ τώρα.... Επεξ/σία 5 Ιανουαρίου από vsterg 2 1
anonymous999 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 1 hour ago, vsterg said: Άντε, μήπως και τους κόψει να στέλνουν επίγεια σε πραγματικό χρόνο και τα δεδομένα των μαύρων κουτιών για να μπορούν έγκαιρα με AI να διορθώνουν τις μακακιες των πιλότων. Λέω εγώ τώρα.... Αφού εμπιστεύεσαι τόσο το ΑΙ, προτείνω να ρωτήσεις το chatgpt ποια ήταν η αιτία των μεγαλύτερων αεροπορικών δυστυχημάτων τα τελευταία χρόνια. Hint: ήταν το ελαττωματικό software της Boeing. 5
Razgriz Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 27 λεπτά πριν, anonymous999 είπε Αφού εμπιστεύεσαι τόσο το ΑΙ, προτείνω να ρωτήσεις το chatgpt ποια ήταν η αιτία των μεγαλύτερων αεροπορικών δυστυχημάτων τα τελευταία χρόνια. Hint: ήταν το ελαττωματικό software της Boeing. Να υποθέσω ότι μιλάς για το mcas ?
ZoReN Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 3 hours ago, vsterg said: Άντε, μήπως και τους κόψει να στέλνουν επίγεια σε πραγματικό χρόνο και τα δεδομένα των μαύρων κουτιών για να μπορούν έγκαιρα με AI να διορθώνουν τις μακακιες των πιλότων. Λέω εγώ τώρα.... Πριν μπούμε να γράψουμε την άποψή μας, καλό θα ήταν να ξέρουμε έστω στο περίπου πως λειτουργούν τα πράγματα. Λέω εγώ τώρα..... 2 1
ektordesign Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Αρχίζει να κάνει απόσβεση της επένδυσης του ο Μασκ βλέπω... 1
anonymous999 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 5 hours ago, Razgriz said: Να υποθέσω ότι μιλάς για το mcas ? Σωστά, το οποίο εγκαταστάθηκε για να μην χρειαστεί να επανεκπαιδευτουν οι πιλότοι, οι οποίοι και καλά κάνουν μ...κιες. Είδαμε τι συνέβη.
mimits Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 6 ώρες πριν, anonymous999 είπε Αφού εμπιστεύεσαι τόσο το ΑΙ, προτείνω να ρωτήσεις το chatgpt ποια ήταν η αιτία των μεγαλύτερων αεροπορικών δυστυχημάτων τα τελευταία χρόνια. Hint: ήταν το ελαττωματικό software της Boeing. Δεν ξερω αν η σωστη λεξη είναι "Ελαττωματικό" αλλα, εγκατέστησε ενα λογισμικό χωρίς δικλείδες ασφαλείας. Συνδεδεμένο (μόνο)με το pitot tube (μετρητη ταχυτητα αέρα κ γωνία προσβολής), με αποτέλεσμα ένα ελαττωματικό εξαρτημα(pitot) να δίνει λάθος δεδομένα κ το αεροσκαφος να βουτάει στη γη(στο ένα ατύχημα) και το κυριότερο, ΔΕΝ ενημέρωσε τους πιλότους για το πως απενεργοποιείται το MCAS!!!🤦♂️ τράτζικ
Razgriz Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, anonymous999 είπε Σωστά, το οποίο εγκαταστάθηκε για να μην χρειαστεί να επανεκπαιδευτουν οι πιλότοι, οι οποίοι και καλά κάνουν μ...κιες. Είδαμε τι συνέβη. Το θέμα δεν ήταν τόσο το απλό ώστε να λες φταίει το software αλλά το πως έγινε η εγκατάσταση του συστήματος. Καθαρά managerial απόφαση. Εαν δεν εμπιστεύεσαι το λογισμικό σε αεροπλάνα σου προτείνω να μην πετάξεις πάλι. 9 ώρες πριν, vsterg είπε Άντε, μήπως και τους κόψει να στέλνουν επίγεια σε πραγματικό χρόνο και τα δεδομένα των μαύρων κουτιών για να μπορούν έγκαιρα με AI να διορθώνουν τις μακακιες των πιλότων. Λέω εγώ τώρα.... Μα πως τους ξέφυγε αυτό. Αύριο τηλ airbus/Boeing.
vsterg Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 8 ώρες πριν, ZoReN είπε Πριν μπούμε να γράψουμε την άποψή μας, καλό θα ήταν να ξέρουμε έστω στο περίπου πως λειτουργούν τα πράγματα. Λέω εγώ τώρα..... Όχι δεν μιλάω για το mcas Οι παράμετροι που καταγράφονται σε ένα αεροσκάφος είναι πάρα πολλοί και αν μπορούν να αποστέλλονται live στο έδαφος σίγουρα θα βοηθήσουν σε πολλές περιπτώσεις.
nvel Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 4 ώρες πριν, vsterg είπε Οι παράμετροι που καταγράφονται σε ένα αεροσκάφος είναι πάρα πολλοί και αν μπορούν να αποστέλλονται live στο έδαφος σίγουρα θα βοηθήσουν σε πολλές περιπτώσεις. οι παράμετροι πτήσης αποστέλλονται εδώ και δεκαετίες στο έδαφος
Diavolos666 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Ποια United Airlines θα κάνει εμπειρία σαν το σαλόνι σας? Αυτή που κάνει overbooking τις πτήσεις της και μετά πετάει έξω διά ροπάλου πελάτες που πλήρωσαν και ήταν στην ώρα τους για να δώσουν θέση σε δικά τους άτομα? Αυτή που πλήρωσε (όπως λέγεται) 140 εκ. δολάρια στον Dr. Dao που τον σάπισαν στο ξύλο για να τον βγάλουν από το αεροπλάνο γιατί ήθελαν μία θέση για κάποιον σημαντικό (και καλά για κάποιον εργαζόμενο αεροσυνοδό, έτσι το λένε πάντα). Όλο σκάνδαλα είναι η εταιρία.
Jts Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, mimits είπε Δεν ξερω αν η σωστη λεξη είναι "Ελαττωματικό" αλλα, εγκατέστησε ενα λογισμικό χωρίς δικλείδες ασφαλείας. Συνδεδεμένο (μόνο)με το pitot tube (μετρητη ταχυτητα αέρα κ γωνία προσβολής), με αποτέλεσμα ένα ελαττωματικό εξαρτημα(pitot) να δίνει λάθος δεδομένα κ το αεροσκαφος να βουτάει στη γη(στο ένα ατύχημα) και το κυριότερο, ΔΕΝ ενημέρωσε τους πιλότους για το πως απενεργοποιείται το MCAS!!!🤦♂️ τράτζικ Ο angle of attack sensor ήταν καλιμπραρισμένος λάθος, τα pitot tube δεν είχαν πρόβλημα. Αλλά ναι το σημαντικότερο στο πρώτο ατύχημα ήταν ότι οι πιλότοι δεν ήξεραν τίποτα για το σύστημα. Και ακόμα και μετά από αυτό η ενημέρωση που στειλαν δεν αρκούσε όπως φάνηκε. Επεξ/σία 6 Ιανουαρίου από Jts 1
LabrakisG1992 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 28 λεπτά πριν, Jts είπε Ο angle of attack sensor ήταν καλιμπραρισμένος λάθος, τα pitot tube δεν είχαν πρόβλημα. Αλλά ναι το σημαντικότερο στο πρώτο ατύχημα ήταν ότι οι πιλότοι δεν ήξεραν τίποτα για το σύστημα. Και ακόμα και μετά από αυτό η ενημέρωση που στειλαν δεν αρκούσε όπως φάνηκε. Αυτο ειναι το πιο σημαντικο. Στο πρωτο ατυχημα οι πιλοτοι δεν ηξεραν καν οτι υπαρχει αυτο το καινουργιο συστημα (mcas). Και μετα αντι να τους κανουν μια σοβαρη ενημερωση, πεταξαν αετο. Πιλοτος της Ethiopian airlines ΠΡΙΝ το δευτερο ατυχημα, σε ενημερωση τους για το συστημα mcas,ειχε προβει σε 3 καιριες ερωτησεις, και η boeing δεν απαντησε στις 2 με την δικαιολογια οτι ακομα επεξεργαζονται τα αιτια του πρωτου ατυχηματος, ενω στο 3ο ερωτημα απαντησε γενικολογιες. Ολη ξερουμε την συνεχεια. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα