Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Διαβάζοντας κάποιες κριτικές και βλέποντας κάποια reviews για την συγκεκριμένη έκδοση από το 2015 και μετά,οι περισσότεροι αναφέρουν τον συγκεκριμένο κινητήρα οριακό για εθνική ( προσπεράσεις) και ανηφόρες (να ανέβεις κάπου ψηλά) και ένα παραπάνω όταν είναι φορτωμένο 

Ισχύουν αυτά? 

 

Δημοσ.

Έχω κάνει ταξίδι με την αδερφή μου με ένα παρόμοιο νοικιασμένο kia rio 1.2 2020. Του λείπει σίγουρα η δύναμη αλλά κάνεις ταξίδι με τα όρια μια χαρά. Είναι πόλης μεν αλλά πηγαίνει.

  • Like 2
Δημοσ.

Ναι αυτό να μπορεί να κινηθεί αξιοπρεπώς με 4 άτομα και ας πούμε γεμάτο πορτ μπαγκαζ  (το χειρότερο σενάριο για αυτό το αυτοκίνητο) στις περιπτώσεις που ανέφερα 

Μέσα στα ορια πάντα χωρίς τρέλες 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, tollisth είπε

Διαβάζοντας κάποιες κριτικές και βλέποντας κάποια reviews για την συγκεκριμένη έκδοση από το 2015 και μετά,οι περισσότεροι αναφέρουν τον συγκεκριμένο κινητήρα οριακό για εθνική ( προσπεράσεις) και ανηφόρες (να ανέβεις κάπου ψηλά) και ένα παραπάνω όταν είναι φορτωμένο 

Ισχύουν αυτά? 

 

Μέχρι πριν 15 χρόνια κάναμε ταξίδι με Nissan Sunny 1.3/60ps/1986 μοντέλο. Φυσικά κάνεις ταξίδι, λίγο άχαρα μεν (ειδικά σε ανηφόρες), αλλά στον προορισμό θα φτάσεις μια χαρά.

  • Like 5
Δημοσ.
2 hours ago, tollisth said:

Ναι αυτό να μπορεί να κινηθεί αξιοπρεπώς με 4 άτομα και ας πούμε γεμάτο πορτ μπαγκαζ  (το χειρότερο σενάριο για αυτό το αυτοκίνητο) στις περιπτώσεις που ανέφερα 

Μέσα στα ορια πάντα χωρίς τρέλες 

τεσσερα ατομα και γεματο πορτ μπαγκαζ πολυ δυσκολα για προσπερασεις και ανηφορες.Με δυο ανετα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dsi44 είπε

τεσσερα ατομα και γεματο πορτ μπαγκαζ πολυ δυσκολα για προσπερασεις και ανηφορες.Με δυο ανετα.

Το έχεις και σε δυσκόλεψε σε αυτό το θέμα? 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, tollisth είπε

Διαβάζοντας κάποιες κριτικές και βλέποντας κάποια reviews για την συγκεκριμένη έκδοση από το 2015 και μετά,οι περισσότεροι αναφέρουν τον συγκεκριμένο κινητήρα οριακό για εθνική ( προσπεράσεις) και ανηφόρες (να ανέβεις κάπου ψηλά) και ένα παραπάνω όταν είναι φορτωμένο 

Ισχύουν αυτά? 

 

μα στην εθνική δε θα έχεις πρόβλημα, μια χαρά θα πηγαίνεις. Το πρόβλημα θα το έχεις αν θέλεις να κινηθείς γρήγορα σε επαρχιακό δίκτυο με 1 λωρίδα. Εκεί θα χρειάζεσαι δύναμη για προσπεράσεις την οποία δε θα έχεις και θα περιμένεις να βρεις καμια ευθεία 2 χιλιομετρα για να προσπεράσεις. Αν είναι και καμια ψιλο-ορεινή περιοχή με στροφές...δε παίζει να κάνεις προσπέραση.

Δεν έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο αλλά έχω οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα με παρόμοια και χαμηλότερη ιπποδύναμη. Για 4-5 χρόνια είχα αυτοκίνητο με 75 ίππους. Μια χαρά πήγαινα παντού χωρίς πρόβλημα και αξιοπρεπέστατα. Όσες φορές όμως βιαζόμουν και ήμουν σε επαρχιακό δρόμο με στροφές-κίνηση, εκεί είχαμε θεματάκια. Θυμάμαι και περιπτώσεις με matiz 800cc κι ένα suzuki baleno 1.2 ατμόσφαιρα σε βουνό που με πρήξανε. Κολλημένο το πόδι στο πάτωμα και να μη μπορώ να ανεβάσω πάνω από 80χμ. Όχι ότι τα 80 ήταν άσχημα για τον δρόμο, αλλά όπως είπα βιαζόμουν.

Σε γενικές γραμμές κινείσαι οκ. Είναι και τι έχεις συνηθίσει όμως. Αν τώρα οδηγάς κανένα αυτοκίνητο με >100Hp θα σου κακοφανεί γιατί έχεις συνηθίσει άλλο στυλ οδήγησης. Αν έχεις απαίτηση να προσπερνάς στα 120 μάλλον το ξεχνάς.

  • Like 2
Δημοσ.

Έχω τό i20 τού 2013 με σχεδόν ίδια μηχανή, 1,2 κ 86 άλογα 

Το αμάξι είναι τίμιο και οικονομικό, η μηχανή στις χαμηλές στροφές έχει μόνο θέμα όπως σχεδόν όλα τά ατμοσφαιρικά τής κατηγορίας 

Λόγω πεζοπορίας και ορειβασίας έχουμε οργώσει όλη την Πίνδο με αυτό, έχει ανέβει Σμόλικα, Τύμφη, Τζουμέρκα φορτωμένο 

Ένα κλασσικό roadtrip που κάνουμε είναι Θεσσαλονίκη - Γρεβενά - Βασιλίτσα   -  Πάδες και μετά πέρασμα στόν απέναντι ορεινό όγκο για νά πάμε Ζαγοροχώρια η Κόνιτσα και από εκεί επιστροφή μέσω Ιωαννίνων 

Αν άλλαζα κάτι θα ήταν να το πάρω σέ πετρέλαιο, επίσης το βουνό θέλει 4κινιση και όχι δυνατή μηχανή, είναι τόσες πολλές όι στροφές που δεν μπορείς να αναπτύξεις ταχύτητα 

Το κυριότερο που θα έπρεπε να σέ απασχολεί είναι όι χώροι του, 4 άτομα στην καμπίνα θα είστε άνετα αλλά με τίς αποσκευές μπορεί να έχετε θέμα 

  • Like 2
Δημοσ.

Σίγουρα το 70-80%  θα είναι εντός πόλης αλλά όλο και κάπου θα χρειαστεί εκτός,ίσως εκεί έχει νόημα  η turbo έκδοση για αυτά που αναφέρθηκαν 

Σε συζήτηση καφενιακου επιπέδου ειπώθηκε ότι το turbo μπορεί να χαλάσει ποιο εύκολα σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό

Γνωρίζει κάποιος κάτι πάνω σε αυτό? 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, manapa είπε

επίσης το βουνό θέλει 4κινιση και όχι δυνατή μηχανή, είναι τόσες πολλές όι στροφές που δεν μπορείς να αναπτύξεις ταχύτητα 

Ανάλογα. Υποθέτω ο φίλος δεν έχει σκοπό να βγει εκτός δρόμου ή να πάρει χωματόδρομους. Αλλιώς θα επέλεγε άλλο αμάξι.

Τη δύναμη την θέλεις όχι για να αναπτύξεις ταχύτητα αλλά για επιτάχυνση. Να μη περιμένεις με τις ώρες πίσω από κανένα αγροτικό ή καμια θείτσα που οδηγάει και στο κέντρο του δρόμου.

2 λεπτά πριν, tollisth είπε

Σίγουρα το 70-80%  θα είναι εντός πόλης αλλά όλο και κάπου θα χρειαστεί εκτός,ίσως εκεί έχει νόημα  η turbo έκδοση για αυτά που αναφέρθηκαν 

Σε συζήτηση καφενιακου επιπέδου ειπώθηκε ότι το turbo μπορεί να χαλάσει ποιο εύκολα σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό

Γνωρίζει κάποιος κάτι πάνω σε αυτό? 

έλεος με αυτό το πράγμα ακόμα.  από το 2009 που ξεκίνησε η μόδα με τα μικρά turbo έχουνε περάσει 15 χρόνια. Πλέον όλα σχεδόν τα μικρά είναι turbo. χιλιάρια με δύναμη που ειχαν πριν 20 χρόνια τα δίλιτρα. Για πόσα από αυτά έχουν ακουστεί προβλήματα;

Θεωρητικά ναι, όσο πιο πολύπλοκη είναι μια κατασκευή και όσα περισσότερα μέρη έχει τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες κάτι να πάει στραβά. Και άντε το turbo να σου βγάλει 20 χρόνια και η ατμόσφαιρα 25-30. Θα έχεις το αυτοκίνητο μέχρι τότε; Κι εσύ μπορεί να το θέλεις, κάποιοι άλλοι δε θα σε αφήσουν...

Με αυτή τη λογική όμως ας μη πάρουμε smartphone ας πάρουμε τα άλλα με τα κουμπιά. Ή ας πάρουμε και αυτοκίνητα με καρμπυρατερ, η ας πάρουμε και τα σίδερα που είχε η γιαγιά μου και έβαζε μέσα κάρβουνα για να σιδερώσει. ~100 χρόνια και δεν έχουν χαλάσει ακόμα.

Τώρα θα εμφανιστεί κανείς να μας πει για το μπατζανάκη του που είχε turbo και πήρε φωτιά και να μείνουμε μακριά.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μεγάλο πρόβλημα ΔΕΝ θα έχεις. Ισχύουν όσα έχουν αναφερθεί περί προσπεράσεων βέβαια.

Το καλοκαίρι ΣΙΓΟΥΡΑ θα κλείνεις το ερκοντίσιον για να περάσεις πάντως.

Κάτοχος i20 2023 distinctive (ναι με τις 17αρες) και το 1000αρι turbo.

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Xristaras12 είπε

 

Το καλοκαίρι ΣΙΓΟΥΡΑ θα κλείνεις το ερκοντίσιον για να περάσεις πάντως.

 

 

Υποθέτω μιλάς για την έκδοση με τα 84 και όχι για turbo που έχεις 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tollisth είπε

Υποθέτω μιλάς για την έκδοση με τα 84 και όχι για turbo που έχεις 

είναι φορές που το κλείνω κ εγώ πάντως το καλοκαίρι. Επίσης, δεν ξέρω τι ιδέα έχεις περί κατανάλωσης καυσίμου στα συγκεκριμένα, λόγω βάρους θα βλέπεις μεγάλα νούμερα.

Εντός πόλης το καλοκαίρι βλέπω και 11 (ΕΝΤΕΚΑ λίτρα με κλιμα ανοιχτό - δε μιλάμε καν για start stop με κλίμα θα βράσεις απο τη ζέστη με κλειστή μηχανή) Τον χειμώνα κάτω απο 7 δεν εχω καταφέρει να το ρίξω με νορμάλ οδήγηση. Φαντάζομαι το 1200αρι θα καίει ενα κλικ λιγότερο μιας και δεν εχει το turbo να πιέζει την κατάσταση.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Xristaras12 είπε

είναι φορές που το κλείνω κ εγώ πάντως το καλοκαίρι. Επίσης, δεν ξέρω τι ιδέα έχεις περί κατανάλωσης καυσίμου στα συγκεκριμένα, λόγω βάρους θα βλέπεις μεγάλα νούμερα.

Εντός πόλης το καλοκαίρι βλέπω και 11 (ΕΝΤΕΚΑ λίτρα με κλιμα ανοιχτό - δε μιλάμε καν για start stop με κλίμα θα βράσεις απο τη ζέστη με κλειστή μηχανή) Τον χειμώνα κάτω απο 7 δεν εχω καταφέρει να το ρίξω με νορμάλ οδήγηση. Φαντάζομαι το 1200αρι θα καίει ενα κλικ λιγότερο μιας και δεν εχει το turbo να πιέζει την κατάσταση.

Να σου πω ότι δεν περίμενα να ακούσω και για το  turbo ότι θα ζοριστεί

Για κατανάλωση δεν εχω ιδέα ότι ακούω και διαβάζω  

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...