Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο δημιουργός του Minecraft, Markus Persson, υπαινίχθηκε την ανάπτυξη ενός νέου παιχνιδιού που θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ο πνευματικός διάδοχος του δημοφιλούς τίτλου.

O Persson, γνωστός και ως Notch, προκάλεσε έντονο ενδιαφέρον στην gaming κοινότητα με την πρόσφατη δήλωσή του σχετικά με την ανάπτυξη ενός νέου παιχνιδιού που θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ο πνευματικός διάδοχος του Minecraft.
Στις αρχές του νέου έτους, ο Persson διεξήγαγε μια δημοσκόπηση στο X, ζητώντας από τους θαυμαστές να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο πιθανά project: ένα παιχνίδι παρόμοιο με το Minecraft ή ένα roguelike παιχνίδι με ρετρό αισθητική. Η δημοσκόπηση συγκέντρωσε σχεδόν 250.000 ψήφους, με την πλειοψηφία να τάσσεται υπέρ ενός "Minecraft 2".

Ωστόσο, η κατάσταση είναι πιο περίπλοκη από ό,τι φαίνεται. Ο Persson έχει πουλήσει τα δικαιώματα του Minecraft και την εταιρεία του στη Microsoft το 2014 με το ποσό των 2.5 δισ. δολαρίων, γεγονός που σημαίνει ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το όνομα "Minecraft 2" για το νέο του εγχείρημα. Επιπλέον, σύμφωνα με τον ίδιο, υπήρχε συμβατική δέσμευση που του απαγόρευε να δημιουργήσει παιχνίδια με τροποποίηση εδάφους για ένα έτος μετά την πώληση.

Ο δημιουργός διευκρίνισε ότι σκοπεύει να αναπτύξει το νέο παιχνίδι "με τρόπο που δεν θα προσπαθεί να παραβιάσει ύπουλα την εξαιρετική δουλειά που κάνει η ομάδα της Mojang". Το Minecraft συνεχίζει να λαμβάνει τακτικές ενημερώσεις και νέο περιεχόμενο, παραμένοντας ένα από τα δημοφιλέστερα παιχνίδια παγκοσμίως.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το project βρίσκεται ακόμη σε πολύ πρώιμο στάδιο, με τον Persson να προειδοποιεί ότι υπάρχει πιθανότητα το παιχνίδι να μην φτάσει ποτέ στην κυκλοφορία. Παρ' όλα αυτά, υπενθυμίζεται ότι το αρχικό Minecraft κυκλοφόρησε σε έκδοση alpha μέσα σε ένα χρόνο από την ίδρυση της Mojang. 

Η αγορά των παιχνιδιών τύπου Minecraft έχει αναπτυχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, με τίτλους όπως το Palworld, το Terraria και το Ark: Survival Evolved να προσφέρουν παρόμοια στοιχεία gameplay με σημαντικές διαφοροποιήσεις στο ύφος. Η προοπτική ενός νέου παιχνιδιού από τον δημιουργό του Minecraft αναμένεται να προσελκύσει σημαντικό ενδιαφέρον στην gaming κοινότητα.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Bil79 είπε

Aging Lethal Weapon GIFποτε δεν καταλαβα την επιτυχια αυτου του πραγματος....

Νόμιζα ότι ήμουν ο μόνος 

  • Like 3
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Bil79 είπε

Aging Lethal Weapon GIFποτε δεν καταλαβα την επιτυχια αυτου του πραγματος....

βρήκε τρύπα στην έλλειψη επικοινωνίας της νέας γενιάς με τον έξω κόσμο .

  • Haha 1
Δημοσ.
3 hours ago, makis269 said:

βρήκε τρύπα στην έλλειψη επικοινωνίας της νέας γενιάς με τον έξω κόσμο .

Μπα δεν ισχύει αυτό. Το παιχνίδι παίζεται συντριπτικά σε offline.

Για άλλους λόγους έκανε επιτυχία.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι εγώ ανήκω σε αυτούς που δεν κατάλαβαν ποτέ γιατί είχε τόση επιτυχία και ειδικά στις μικρές ηλικίες που πορώνονται με φλασιές και οπτικά εφφέ κτλ. Δηλαδή δεν ήταν καν ρετρομανία η επιτυχία του.

Το μόνο πανέξυπνο της υπόθεσης είναι ότι επειδή τα γραφικά ήταν εντελώς μάπα, ήταν εύκολο να παίξει σε όλους τους υπολογιστές με την ένοια ότι δεν είχε νόημα να βάλει ultra high και το κυριότερο δεν θα έχει καμία διαφορά σε σχέση με επόμενες εκδόσεις, θα είναι πάντα ένα πιξελιασμένο παίχνίδι από την σχεδιασμό του. Κάτι σαν τον WoW που είχε καρτουνίστικα γραφικά επίτηδες και δεν "πάλιωσε" τόσο το look του παρόλο που αναβάθμισαν τα γραφικά ελαφρώς.

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Diavolos666 είπε

Κι εγώ ανήκω σε αυτούς που δεν κατάλαβαν ποτέ γιατί είχε τόση επιτυχία και ειδικά στις μικρές ηλικίες που πορώνονται με φλασιές και οπτικά εφφέ κτλ. Δηλαδή δεν ήταν καν ρετρομανία η επιτυχία του.

Το μόνο πανέξυπνο της υπόθεσης είναι ότι επειδή τα γραφικά ήταν εντελώς μάπα, ήταν εύκολο να παίξει σε όλους τους υπολογιστές με την ένοια ότι δεν είχε νόημα να βάλει ultra high και το κυριότερο δεν θα έχει καμία διαφορά σε σχέση με επόμενες εκδόσεις, θα είναι πάντα ένα πιξελιασμένο παίχνίδι από την σχεδιασμό του. Κάτι σαν τον WoW που είχε καρτουνίστικα γραφικά επίτηδες και δεν "πάλιωσε" τόσο το look του παρόλο που αναβάθμισαν τα γραφικά ελαφρώς.

Είναι σαν lego αλλά σε digital game. Εγώ με τη μικρή για παράδειγμα γουστάρω ακόμα να κάνω κατασκευές lego, προφανώς επειδή περνάμε όμορφα με το παιδί μόνος ίσως όχι.

Αλλά σε γενικές γραμμές στα παιδιά αρέσει να δημιουργούν. Είμαι σίγουρος πως αν το είχα και εγώ 80-90 θα έπαιζα πολύ. 

Τα γραφικά επίσης δεν είναι τραγικά , είναι περισσότερο art /artistic design όπως τα pixel art τύπου Blasphemus.

  • Like 4
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Bil79 είπε

Aging Lethal Weapon GIFποτε δεν καταλαβα την επιτυχια αυτου του πραγματος....

Υπάρχουν πολλοί λόγοι. Η απόλυτη ελευθερία δημιουργίας εκατομμυρίων πραγμάτων είναι μια από αυτούς. Έχω προσωπικά παίζω 13 χρόνια τώρα. Μάλλον απλά δεν σου αρέσει.

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Bil79 είπε

Aging Lethal Weapon GIFποτε δεν καταλαβα την επιτυχια αυτου του πραγματος....

Δεν είχα καταλάβει ούτε εγώ, μέχρι που έπαιξα με τον γιο μου split screen.

Από το 99.99999% των παιχνιδιών που παίζουν τα παιδιά. Μακάρι τελικά να έμοιαζαν στο Minecraft ως λογική έστω και το 10%.

 

4 ώρες πριν, Diavolos666 είπε

Κι εγώ ανήκω σε αυτούς που δεν κατάλαβαν ποτέ γιατί είχε τόση επιτυχία και ειδικά στις μικρές ηλικίες που πορώνονται με φλασιές και οπτικά εφφέ κτλ. Δηλαδή δεν ήταν καν ρετρομανία η επιτυχία του.

Το μόνο πανέξυπνο της υπόθεσης είναι ότι επειδή τα γραφικά ήταν εντελώς μάπα, ήταν εύκολο να παίξει σε όλους τους υπολογιστές με την ένοια ότι δεν είχε νόημα να βάλει ultra high και το κυριότερο δεν θα έχει καμία διαφορά σε σχέση με επόμενες εκδόσεις, θα είναι πάντα ένα πιξελιασμένο παίχνίδι από την σχεδιασμό του. Κάτι σαν τον WoW που είχε καρτουνίστικα γραφικά επίτηδες και δεν "πάλιωσε" τόσο το look του παρόλο που αναβάθμισαν τα γραφικά ελαφρώς.

Οσο μεγαλώνεις τον κόσμο γίνεται αρκετά βαρύ. Σε σημεία ίσως και περισσότερο από το τελευταίο Call of Duty.
Δεν είναι θέμα γραφικών τόσο όσο οτι ο κόσμος είναι πλήρως δημιουργούμενος  / καταστρεφόμενος real time.
 

  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Comic maniak είπε

Υπάρχουν πολλοί λόγοι. Η απόλυτη ελευθερία δημιουργίας εκατομμυρίων πραγμάτων είναι μια από αυτούς.

Μια ιδέα τόσο απλή (κόσμος από κυβάκια διαφορετικών ιδιοτήτων). Δεν είναι τυχαίο ότι ο δημιουργός του έγινε ζάμπλουτος. Μπορείς να φτιάξεις ό,τι θες. Αλλά κάποιοι το έχουν πάει πολύ μακριά...είχα πάθει πλάκα κάποτε όταν είδα αυτό το video:

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/1/2025 στις 10:54 ΜΜ, Bil79 είπε

Aging Lethal Weapon GIFποτε δεν καταλαβα την επιτυχια αυτου του πραγματος....

Ελευθερία και δημιουργικότητα, καλύτερη αίσθηση levelling up από κάθε τίτλο εκεί έξω (με εξαιρεση το Terraria), πολλά είδη παιχνιδιού σε ένα και το χρησιμοποιεις όπως θες εσύ, και βέβαια η μουσική από τον C418. Και εγώ έτσι έλεγα παρότι απεχθανομαι τα συγχρονα γραφικά και ολα τα αγαπημενα μου παιχνιδια ειναι ειτε retro είτε indie αφου κάθε AAA τίτλος είναι είτε βατός και μια απο τα ίδια, είτε 20 ώρες cinematic με 5 ωρες gameplay, αλλά τις εκλεισα τις 250 ωρες πριν το καταλαβω.

 

Επεξ/σία από xaerialtwistx

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...