kgkaudi Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Στο μεταξύ στο PS5 φαίνεται χάλια και θες δυνατό PC για να τρέξει, αλλά ναι, το Series S φταίει. Γελάνε στην Larian 🤣 Βέβαια όχι ότι η MS δεν έπρεπε να είχε βάλει 16 GB RAM, αλλά και η ίδια η εταιρία τα έκανε χάλια στο optimisation. 2
Choronzoon Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2 λεπτά πριν, Retromaniac είπε Ακριβώς σε κάθε εποχή το cutting edge είναι περίπλοκο αλλά βασίζεται στην υπάρχουσα υποδομή. Και η υποδομή αυτή για να φτιαχτεί εξαρχής πια δεν είναι εφικτό εκτός και αν βγάζεις δις όπως η rockstar. Τα τέρμιναλ της silicon graphics ήταν πανάκριβα για την εποχή τους και ήθελαν πολύ χρόνο για εξοικείωση ακριβώς επειδή τότε βρισκόμασταν στη μετάβαση από τα pixel graphics στα πολύγονα . Δλδ σα να λέμε από την εποχή του ατμού στην ηλεκτροκίνηση απευθείας . Υπήρχε όμως μεράκι και όραμα , και βλέπαμε παπάδες τόσο στις κονσόλες όσο και στο πισι κάτι που τώρα απλά δεν υπάρχει, στην Αμερική πχ ασχολούνται με unionization . Δε λέω ότι είναι κακο αυτό αλλά τα games είναι τέχνη ( όχι μόνο με την αρτιστικη έννοια ) και τέχνη χωρίς πάθος δε γίνεται. Πλέον υπάρχει μόνο αποστείρωση , πολιτική ορθότητα και check boxes που πρέπει να τικαριστουν ,η δε ανάπτυξη γίνεται με έτοιμα tools .Το 3α gaming έχει καταντήσει ουροβόρος όφις και πιστεύω ότι ακολουθεί τη πορεία του Hollywood προς την αυτοκαταστροφή απλά βρίσκεται λίγο πίσω χρονικά, πράγμα λογικό, και όλα αυτά που σχολιάζουμε εδώ είναι απλά σημεία μιας υφερπουσας παθολογίας . 4
nikos5800 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 22 λεπτά πριν, lucanis είπε Νομίζω ότι τα όρια το που μπορεί να φθάσει η Unreal Engine 5 θα τα θέσει το επερχόμενο Grand Theft Auto. Καμία σχέση,από το τρέιλερ που είδαμε ήταν απλά ένα ps5 παιχνίδι,τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο,απλά είναι rockstar και παρά πολλά animations θα είναι πολύ προσεγμένα με αποτέλεσμα το παιχνίδι να μοιάζει οπτικά πιο εντυπωσιακό από ότι στην πραγματικότητα είναι,πάρε σαν παράδειγμα το red dead redemption 2 1
Volga Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 26 λεπτά πριν, Retromaniac είπε Οπότε το θέμα είναι ο αρχικός στόχος σε specs; Δηλαδή αν στοχεύσω εξαρχής τα 2gb θα μπορέσω να το βγάλω; Ή ξέρεις όντως ότι το παιχνίδι είναι unoptimized και θα μπορούσε να βγει με optimization σε 1080 και 10 gb; Γιατί όταν λέμε 10 gb για κονσόλα μιλάμε για shared μνήμη. CPU + GPU. Θα είχες τέτοιο παιχνίδι σε pc με 4gb ram + 6vram σε 1080p; Και μιλάμε για cpu + gpu αρκετά παλιάς τεχνολογίας. Όντως τώρα δηλαδή; Είναι υπερβολική η αλλαγή που αναφέρεις γιατί το παιχνίδι παίζει στα 16GB σε 4Κ. Αρα αν αφαιρέσουμε τα 4κ textures και τα πάμε στα 1080p ή αν θέλεις να το pushάρουμε και παραπάνω και να βάλουμε textures για 720p. Θεωρώ οτι το 10 υπερκαλύπτει το βάρος. Το αν τρέχει κάτι σε 2gb... ΕΚΕΙ ναι θέλει Optimization αλλά εφόσον τρέχει το Witcher 3 στο Switch ναι αν και υπερβολικό, γίνεται να τρέξει και θεωρώ και το συγκεκριμένο με τεράστιες γεναίες θυσίες στα 2GB. 1
nikos5800 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Δημοσ. 3 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 41 λεπτά πριν, Volga είπε Το θέμα με το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι απλώς αστείο. Εχεις μια κονσόλα που ξέρεις οτι έχει 10GB Ram. (ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΦΑΚΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ). Φτιάχνεις τον τίτλο όπως ναναι και μετά λες οτι δεν παίζει γιατί η κονσόλα έχει 10 GB Ram (στοχεύοντας σε 720p - 1080p) Εγώ σαν developer θα ντρεπόμουν να το πω. Δικαιολογίες και να φτιάχνεις παιχνίδι για 16gb total ram πάλι άνετα μπορείς να το κάνεις να τρέξει σε 10gb,εδώ είδαμε να κυκλοφορούν παιχνίδια του ps4 στο σαπιο switch και δεν μπορούν να κάνουν ένα μίνιμουμ downgrade να τρέχει και στο Xbox one s? Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου από nikos5800 3
Volga Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Δημοσ. 3 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Να κάνω και ένα quote του αγαπημένου Hideki Kamiya της Platinum Games σχετικά με το Bayonetta.. "Αν μας πληρώσει κάποιος, το βγάζουμε και στο Super Nintendo" Όλα είναι θέμα optimization. Θυμάμαι την Bethesda σχετικά με το Wolfenstein στο Switch όπου για ένα βαρύ σημείο που ερχόντουσαν πολλοι εχθροί και δεν μπορούσε να γινει κατι στο Switch, Απλώς εβαλε ένα τοίχο μπροστά σε ένα σημείο και ετσι γλύτωσε τεράστιο Bandwidth για μια στροφή ενος παίχτη σε ένα σημείο.. Τέλος ολα καλά. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου από Volga 8 1
nikos5800 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Δημοσ. 3 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Volga είπε Να κάνω και ένα quote του αγαπημένου Hideki Kamiya της Platinum Games σχετικά με το Bayonetta.. "Αν μας πληρώσει κάποιος, το βγάζουμε και στο Super Nintendo" Χαχαχα,ωραίος ο Kamiya Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου από nikos5800 4
Volga Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 35 λεπτά πριν, lucanis είπε Νομίζω ότι τα όρια το που μπορεί να φθάσει η Unreal Engine 5 θα τα θέσει το επερχόμενο Grand Theft Auto. Από οτι έχω δει σε video... τα ορια της unreal engine 5 δεν τα φτάνει ούτε η επόμενη γενιά των κονσολών. 1
amfil Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Δημοσ. 3 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Οσα δεν φτανει η αλεπου... δικαιολογιες για να μην επενδυσουν χρονο στο optimization... ενταξει, ειναι αναμφισβητητα πιο αδυναμο συστημα και χρειαζονται παραχωρησεις στα γραφικα, κανε εναν κυκλο παραπανω τεστ και κυκλοφορησε το και εκει σε δευτερο χρονο - πες οτι για αλλους λογους συμφωνιων και δεσμευμενου χρονου να το βγαλεις αμεσα το κανεις και γινεται ο οποιος ντορος και ασε οτι σου φταιει αυτο που δεν το βγαζεις καν... εδω ο αλλος που εκανε develop ενα indie game, το I am Fish γκρινιαζε, αυτος που εκανε και ΑΑΑ τιτλο δεν θα ελεγε κατι? Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου από amfil 4
ilos Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Δημοσ. 3 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Αναφορά σε κείμενο Αντίθετα, το GSC Game World, δημιουργός του STALKER 2, ανέφερε πρόσφατα ότι οι περιορισμοί του Series S τους βοήθησαν στη βελτιστοποίηση του παιχνιδιού για περισσότερα συστήματα. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου από ilos 1
apostolis81 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Ρε παιδιά εδω βγήκε το Witcher 3 στο switch, τι μαλακιες λένε ? Ας πουν απλά ότι δεν θέλουν να κάνουν optimization, τόσο απλά... 9
XarisArgy Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Δημοσ. 3 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, filip123go είπε Unoptimized παιχνίδια του 2024-2025 είναι ακραίο..!! Με ένα εξάμηνο optimization, το 90% των games θα έπαιζαν με τα μισά specs.!! Αλλά κανένας δεν το θέλει αυτό 😉😉 . Optimized ξεoptimized τα 10gb ειναι για γελια, τι ειναι λαπτοπ για το σχολειο? 2 ώρες πριν, Volga είπε Εφόσον στοχεύει σε 1080p γιατί είναι ακραίο; Γιατι δεν θα επρεπε να στοχεύει σε 1080p, πρώτον 2 ώρες πριν, TsironakosMix είπε Οπως ακραια ειναι και η Nvidia που εχει μεινει στα 8,12 gb σε καρτες γραφικων των 600+ γραφικων διαφημιζοντας το 4K εν ετη 2025... Για 720-1080 Native μια χαρα ειναι τα 10GB Ram. Οι Developers φταινε που κοιτανε να πανε σε αυτο το σιχαμα με το ονομα UE5. Oχι μονο αυτο τεμπελιαζουν κιολας ή δεν τους ενδιαφερει πλεον το optimization και καταληγουν στα Upscalers... Καλα σε αυτο δεν διαφωνώ, κι εγω τα εχω σπασει με την nvidia καιρο τωρα και αυτος ειναι σημαντικος λογος. Και επισης ισχυει, απο τοτε που εβγαλαν frame generation και upscaling πεταξαν το optimization στα σκουπιδια, παλιοτεμπεληδες. Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου από XarisArgy 1
Mhlogiatros Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Δημοσ. 3 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 22 minutes ago, apostolis81 said: Ρε παιδιά εδω βγήκε το Witcher 3 στο switch, τι μαλακιες λένε ? Ας πουν απλά ότι δεν θέλουν να κάνουν optimization, τόσο απλά... Και το Resident evil 2 είχε βγει σε κασέτα του N64 αλλά ok άλλες εποχές τότε γινόταν περίεργα πράγματα . Ρε σπενσερ μη τσατίζεις τους κινέζους Επεξ/σία 3 Ιανουαρίου από Mhlogiatros 1
Retromaniac Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, Volga είπε Είναι υπερβολική η αλλαγή που αναφέρεις γιατί το παιχνίδι παίζει στα 16GB σε 4Κ. Αρα αν αφαιρέσουμε τα 4κ textures και τα πάμε στα 1080p ή αν θέλεις να το pushάρουμε και παραπάνω και να βάλουμε textures για 720p. Θεωρώ οτι το 10 υπερκαλύπτει το βάρος. Το αν τρέχει κάτι σε 2gb... ΕΚΕΙ ναι θέλει Optimization αλλά εφόσον τρέχει το Witcher 3 στο Switch ναι αν και υπερβολικό, γίνεται να τρέξει και θεωρώ και το συγκεκριμένο με τεράστιες γεναίες θυσίες στα 2GB. Καταλαβαίνεις ότι ο παραγωγός και ο publisher βάζουν κάποια όρια στις παραχωρήσεις που θέλουν να κάνουν στο visual quality. Αλλιώς για ποιον άλλον λόγο να μην θέλουν να πουλήσουν σε περισσότερο κόσμο. Είμαι περίεργος να ακούσω;
apostolis81 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 9 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε Και το Resident evil 2 είχε βγει σε κασέτα του N64 αλλά ok άλλες εποχές τότε γινόταν περίεργα πράγματα . Ρε σπενσερ μη τσατίζεις τους κινέζους Ναι απλα ειναι λάθος το παραδειγμα σου γιατι το Ν64 ηταν 64bit και ισχυρότερο απο το PS1.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα