Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το Black Myth: Wukong, ένα από τα μεγαλύτερα hit παιχνίδια δράσης της περασμένης χρονιάς, παραμένει απόν από το Xbox, με τα τεχνικά εμπόδια να αναδεικνύονται ως η κύρια αιτία.

 Το πολυβραβευμένο παιχνίδι Black Myth: Wukong της Game Science, που κυκλοφόρησε για Windows PC και PlayStation 5, συνεχίζει να απουσιάζει από την πλατφόρμα του Xbox, με την κατάσταση να περιπλέκεται περαιτέρω.

Όπως αναφέρει το Windows Central, η Microsoft είχε αρχικά αφήσει να εννοηθεί ότι η απουσία του παιχνιδιού οφειλόταν σε κάποια συμφωνία αποκλειστικότητας με το PlayStation. Ωστόσο, ο διευθυντής του παιχνιδιού Feng Ji αποκάλυψε πρόσφατα στο Weibo ότι ο πραγματικός λόγος είναι οι τεχνικοί περιορισμοί του Xbox Series S, συγκεκριμένα η διάθεση μόνο 10GB RAM.

Το Forbes μεταδίδει ότι ο CEO της Xbox Phil Spencer, σε συνέντευξή του στον δημοσιογράφο Stephen Totilo, ανέφερε πως γνωρίζει πότε θα κυκλοφορήσει το Black Myth: Wukong στο Xbox, χωρίς όμως να μπορεί να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες.

Η κατάσταση θυμίζει την περίπτωση του Baldur's Gate 3, όπου η Microsoft επέτρεψε τελικά στη Larian να κυκλοφορήσει το παιχνίδι χωρίς τοπικό co-op στην έκδοση του Series S. Αντίθετα, το GSC Game World, δημιουργός του STALKER 2, ανέφερε πρόσφατα ότι οι περιορισμοί του Series S τους βοήθησαν στη βελτιστοποίηση του παιχνιδιού για περισσότερα συστήματα.


View full article

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, XarisArgy είπε

10gb ram σε κονσολα του 2020-2021 εινα ακραιο

Εφόσον στοχεύει σε 1080p γιατί είναι ακραίο;

  • Like 5
Δημοσ.
4 minutes ago, XarisArgy said:

10gb ram σε κονσολα του 2020-2021 εινα ακραιο

Οπως ακραια ειναι και η Nvidia που εχει μεινει στα 8,12 gb σε καρτες γραφικων των 600+ γραφικων διαφημιζοντας το 4K εν ετη 2025...

Για 720-1080 Native μια χαρα ειναι τα 10GB Ram.

Οι Developers φταινε που κοιτανε να πανε σε αυτο το σιχαμα με το ονομα UE5.

Oχι μονο αυτο τεμπελιαζουν κιολας ή δεν τους ενδιαφερει πλεον το optimization και καταληγουν στα Upscalers...

  • Like 15
Δημοσ.

Καλα οκ, ας ριξει μια ματια στο Indiana Jones ή στο Senua 2 ή στο Starfield κλπ που ειναι αρτιοτατα στο S. Ολο δικαιολογιες ειναι..

  • Like 16
  • Thanks 1
Δημοσ.
18 minutes ago, XarisArgy said:

10gb ram σε κονσολα του 2020-2021 εινα ακραιο

Unoptimized παιχνίδια του 2024-2025 είναι ακραίο..!!

Με ένα εξάμηνο optimization, το 90% των games θα έπαιζαν με τα μισά specs.!! Αλλά κανένας δεν το θέλει αυτό 😉😉 .

  • Like 18
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, TsironakosMix είπε

Οπως ακραια ειναι και η Nvidia που εχει μεινει στα 8,12 gb σε καρτες γραφικων των 600+ γραφικων διαφημιζοντας το 4K εν ετη 2025...

Για 720-1080 Native μια χαρα ειναι τα 10GB Ram.

Οι Developers φταινε που κοιτανε να πανε σε αυτο το σιχαμα με το ονομα UE5.

Oχι μονο αυτο τεμπελιαζουν κιολας ή δεν τους ενδιαφερει πλεον το optimization και καταληγουν στα Upscalers...

Οι developers φταίνε για το πόσο γρήγορα πρέπει να βγει ένα παιχνίδι ή ο publisher; Επίσης έχει δει πολλούς devs σε video game εταιρείες να τεμπελιάζουν, γιατί από τι ξέρω τους σκίζουν. Επίσης σίχαμα το UE5; Πρέπει δηλαδή να ανακαλύπτει η κάθε εταιρεία τον τροχό από την αρχή; Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να φτιάξεις μία δικιά σου engine και να φτάσεις στο επίπεδο του UE5; Ο σκοπός που οι υπάρχουν οι game engines είναι για να επιτρέπουν πιο γρήγορο development για πιο ΠΟΛΥΠΛΟΚΑ παιχνίδια. Αυτό προφανώς θα γίνει εις βάρος της ταχύτητας. Για αυτό χρειαζόμαστε πιο γρήγορους υπολογιστές. Δεν γίνεται πια οι προγραμματιστές να προγραμματίζουν σε assembly. Θες πολύπλοκο παιχνίδι με τρομερά effects και γραφικά; Το θες σε λογικό κόστος; Το θες γρήγορα; Πρέπει να γίνει σε game engine έτοιμη. Πρέπει να χρησιμοποιήσεις upscaler. Κάποιος έχει αποκτήσει λοιπόν εξειδίκευση πάνω σε αυτά (epic, nvidia) και το πουλάει στους άλλους. Έτσι γίνεται σε κάθε τομέα της παραγωγής άσχετα με τα παιχνίδια. Φυσικά και σε κάποια παιχνίδια θα μπορούσε να γίνει καλύτερο optimization. Αλλά δεν είναι απλά μία λέξη. Μπορεί η dev team να μην έχει την τεχνογνωσία να το κάνει και να πρέπει να χάσει πάρα πολύ χρόνο. Μπορεί επίσης το budget να μην το επιτρέπει. Μπορεί να είναι optimized και ο κάθε άσχετος να κρίνει ότι δεν είναι optimized γιατί κρίνει μόνο από τα γραφικα χωρίς να ξέρει τι άλλοι υπολογισμοί χρειάζονται να γίνουν στο παιχνίδι. Γενικά όλοι έχουν άποψη αλλά για να έχεις γνώμη πρέπει να είσαι educated πάνω στο θέμα. Ναι είμαι developer για αυτό με βλέπεις και έγινα triggered. Γιατί βαρέθηκα να ακούω πως οι devs τεμπελιάζουν.

Εσύ τι δουλειά κάνεις αν επιτρέπεται που λες πως τεμπελιάζουν οι developers;

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, filip123go είπε

Unoptimized παιχνίδια του 2024-2025 είναι ακραίο..!!

Με ένα εξάμηνο optimization, το 90% των games θα έπαιζαν με τα μισά specs.!! Αλλά κανένας δεν το θέλει αυτό 😉😉 .

Το θέμα με το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι απλώς αστείο. :D 

Εχεις μια κονσόλα που ξέρεις οτι έχει 10GB Ram. (ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΦΑΚΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ).

Φτιάχνεις τον τίτλο όπως ναναι και μετά λες οτι δεν παίζει γιατί η κονσόλα έχει 10 GB Ram (στοχεύοντας σε 720p - 1080p) :D 

Εγώ σαν developer θα ντρεπόμουν να το πω. 

 

  • Like 5
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Volga είπε

Το θέμα με το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι απλώς αστείο. :D 

Εχεις μια κονσόλα που ξέρεις οτι έχει 10GB Ram. (ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΦΑΚΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ).

Φτιάχνεις τον τίτλο όπως ναναι και μετά λες οτι δεν παίζει γιατί η κονσόλα έχει 10 GB Ram (στοχεύοντας σε 720p - 1080p) :D 

Εγώ σαν developer θα ντρεπόμουν να το πω. 

Οπότε το θέμα είναι ο αρχικός στόχος σε specs; Δηλαδή αν στοχεύσω εξαρχής τα 2gb θα μπορέσω να το βγάλω; Ή ξέρεις όντως ότι το παιχνίδι είναι unoptimized και θα μπορούσε να βγει με optimization σε 1080 και 10 gb; Γιατί όταν λέμε 10 gb για κονσόλα μιλάμε για shared μνήμη. CPU + GPU. Θα είχες τέτοιο παιχνίδι σε pc με 4gb ram + 6vram σε 1080p; Και μιλάμε για cpu + gpu αρκετά παλιάς τεχνολογίας.  Όντως τώρα δηλαδή;

Δημοσ.

 Ο λόγος είναι ότι απλά δεν έκατσαν να ασχοληθούν να κάνουν downgrade το παιχνίδι για να τρέξει . Δε ξέρω βέβαια αν αυτό είναι θέμα των developers η των ,guidelines της ms και δε νομίζω ποτέ να μάθουμε . Το Hogwarts legacy όπως και το kingdom come έτρεξαν στο σουίτς ( με πολλές παραχωρήσεις αλλά έτρεξαν ) ,οπότε και το wukong πιστεύω μπορεί να τρέξει στο Xbox .

Κατά τα άλλα για την stutter engine 5 έχουν γραφτεί σεντόνια . Παλιά οι developers κάνα δικές τους μηχανές . Τα περί περιπλοκότητας είναι αστεία , σε κάθε εποχή το cutting edge ήταν  περίπλοκο .οποίος έχεις αμφιβολία μπορεί να διαβάσει την ιστορία ανάπτυξης του ff 7  για παράδειγμα.

Η μόνη διαφορά του τότε με το τώρα είναι ότι πλέον έχουμε γεμησει μέτριους στο development  λόγω της μαζικοποίησης του gaming . Και με  τη μετριότητα έρχονται και οι δικαιολογίες .

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Choronzoon είπε

 Ο λόγος είναι ότι απλά δεν έκατσαν να ασχοληθούν να κάνουν downgrade το παιχνίδι για να τρέξει . Δε ξέρω βέβαια αν αυτό είναι θέμα των developers η των ,guidelines της ms και δε νομίζω ποτέ να μάθουμε . Το Hogwarts legacy όπως και το kingdom come έτρεξαν στο σουίτς ( με πολλές παραχωρήσεις αλλά έτρεξαν ) ,οπότε και το wukong πιστεύω μπορεί να τρέξει στο Xbox .

Κατά τα άλλα για την stutter engine 5 έχουν γραφτεί σεντόνια . Παλιά οι developers κάνα δικές τους μηχανές . Τα περί περιπλοκότητας είναι αστεία , σε κάθε εποχή το cutting edge ήταν  περίπλοκο .οποίος έχεις αμφιβολία μπορεί να διαβάσει την ιστορία ανάπτυξης του ff 7  για παράδειγμα.

Η μόνη διαφορά του τότε με το τώρα είναι ότι πλέον έχουμε γεμησει μέτριους στο development  λόγω της μαζικοποίησης του gaming . Και με  τη μετριότητα έρχονται και οι δικαιολογίες .

Νομίζω ότι τα όρια το που μπορεί να φθάσει η Unreal Engine 5 θα τα θέσει το επερχόμενο Grand Theft Auto.

Δημοσ.
14 minutes ago, Volga said:

Το θέμα με το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι απλώς αστείο. :D 

Εχεις μια κονσόλα που ξέρεις οτι έχει 10GB Ram. (ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΦΑΚΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ).

Φτιάχνεις τον τίτλο όπως ναναι και μετά λες οτι δεν παίζει γιατί η κονσόλα έχει 10 GB Ram (στοχεύοντας σε 720p - 1080p) :D 

Εγώ σαν developer θα ντρεπόμουν να το πω. 

 

Καλά δεν είναι πάντα τόσο εύκολα. Θέλεις architect με πολύ μεγάλα @@ για να σου βγάλει ακριβώς specs για οτιδήποτε. Συνήθως δίνουν ένα range, πχ 8gb-12gb. 

Το αστείο είναι , πώς ακόμα και στο steam deck είναι μια χαρά playable το game 😋

2 minutes ago, lucanis said:

Νομίζω ότι τα όρια το που μπορεί να φθάσει η Unreal Engine 5 θα τα θέσει το επερχόμενο Grand Theft Auto.

To GTA V πάντως, παίζει ακόμα και σε τοστιέρες. Ίσως είναι το πιο optimized game της τελευταίας 10τιας.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Choronzoon είπε

 Ο λόγος είναι ότι απλά δεν έκατσαν να ασχοληθούν να κάνουν downgrade το παιχνίδι για να τρέξει . Δε ξέρω βέβαια αν αυτό είναι θέμα των developers η των ,guidelines της ms και δε νομίζω ποτέ να μάθουμε . Το Hogwarts legacy όπως και το kingdom come έτρεξαν στο σουίτς ( με πολλές παραχωρήσεις αλλά έτρεξαν ) ,οπότε και το wukong πιστεύω μπορεί να τρέξει στο Xbox .

Κατά τα άλλα για την stutter engine 5 έχουν γραφτεί σεντόνια . Παλιά οι developers κάνα δικές τους μηχανές . Τα περί περιπλοκότητας είναι αστεία , σε κάθε εποχή το cutting edge ήταν  περίπλοκο .οποίος έχεις αμφιβολία μπορεί να διαβάσει την ιστορία ανάπτυξης του ff 7  για παράδειγμα.

Η μόνη διαφορά του τότε με το τώρα είναι ότι πλέον έχουμε γεμησει μέτριους στο development  λόγω της μαζικοποίησης του gaming . Και με  τη μετριότητα έρχονται και οι δικαιολογίες .

Ακριβώς σε κάθε εποχή το cutting edge είναι περίπλοκο αλλά βασίζεται στην υπάρχουσα υποδομή. Και η υποδομή αυτή για να φτιαχτεί εξαρχής πια δεν είναι εφικτό εκτός και αν βγάζεις δις όπως η rockstar.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, lucanis είπε

Νομίζω ότι τα όρια το που μπορεί να φθάσει η Unreal Engine 5 θα τα θέσει το επερχόμενο Grand Theft Auto.

Πιστεύω ότι μια μηχανή πρεπει να  φτιάχνεται γύρω από το παιχνίδι και όχι το αντίθετο όπως συμβαίνει συχνά στο 3a. Για μένα εκεί είναι το πρόβλημα .  Επίσης γνώμη μου είναι ότι πλέον δεν υπάρχει ούτε ταλέντο ούτε νοοτροπία όπως υπήρχε παλιά . Δεν είναι δυνατόν οχ να μην ασχολείσαι με το compression στο παιχνίδι σου και να πετάς 200 γιγα download. Αστεία πράγματα τα οποία όμως μετράνε .

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...