AtiX Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 6 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε Μια χαρά έχω καταλάβει απλά είμαι επιφυλακτικός για το ότι ήταν bug. Σε κάτι τέτοια πρέπει να είμαστε επικριτικοί αλλιώς μάντεψε... "... ήταν bug μωρέ". Κοίτα να δεις από το γιατί δεν βγαίνουν οι υπερασπιστές, φτάσαμε στην δική σου δυσπιστία μέσα σε δύο ποστ… Να, για αυτό πλέον οι περισσότεροι, δεν μπαίνουνε στον κόπο να “υπερασπιστούμε” την Apple… 🙂 2
SeaLion Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 36 λεπτά πριν, AtiX είπε Κοίτα να δεις από το γιατί δεν βγαίνουν οι υπερασπιστές, φτάσαμε στην δική σου δυσπιστία μέσα σε δύο ποστ… Να, για αυτό πλέον οι περισσότεροι, δεν μπαίνουνε στον κόπο να “υπερασπιστούμε” την Apple… 🙂 Και κάτι επικριτικό να γράψουμε δεν έχει σημασία. Είμαστε οι... defenders! Υπάρχει κατηγορία συνομιλητών που όχι απλά δεν θα τους πείσεις ποτέ, όχι απλά ό,τι και να τους πεις πάει άκλαυτο και τζάμπα κόπος, αλλά και θα σε εξαντλήσουν με την επανάληψη των λογικών αστοχιών τους. 5
kevin8 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 17 ώρες πριν, Tlykog είπε Μετά από λίγο ψάξιμο και για όσους ενδιαφέρει πραγματικά να διαπιστώσουν τί έγινε: Το άρθρο αναφέρει ένα σοβαρό ζήτημα ιδιωτικότητας που ανέκυψε από την ακούσια καταγραφή συνομιλιών μέσω της Siri. Η Apple συνεργάστηκε με εξωτερικούς συνεργάτες για να αξιολογήσει αυτές τις ηχογραφήσεις με σκοπό τη βελτίωση του ψηφιακού βοηθού. Ωστόσο, η αποκάλυψη ότι οι καταγραφές περιλάμβαναν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και ενδεχομένως παραβίασαν την ιδιωτικότητα, δημιούργησε ανησυχίες. Παρότι δεν υπάρχει απόδειξη ότι τα δεδομένα χρησιμοποιήθηκαν για εμπορικό κέρδος, η Apple αναγνώρισε το πρόβλημα και προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές, προσφέροντας στους χρήστες μεγαλύτερο έλεγχο επί των δεδομένων τους και μάλιστα διέκοψε τη συνεργασία τρίτων για την επεξεργασία των δεδομένων από τη Siri. Eπιπλέον, η Apple παρείχε στους χρήστες τη δυνατότητα να επιλέγουν αν επιθυμούν να συμμετέχουν στη συλλογή και ανάλυση των ηχογραφήσεών τους για σκοπούς βελτίωσης του Siri, ενισχύοντας έτσι τη διαφάνεια και τον έλεγχο των προσωπικών τους δεδομένων. Συνοψίζοντας, οι εξωτερικοί συνεργάτες της Apple είχαν πρόσβαση σε ηχογραφήσεις χρηστών με σκοπό τη βελτίωση της λειτουργίας του Siri. Μετά τις αποκαλύψεις του 2019, η Apple προχώρησε σε αλλαγές στις πρακτικές της για να ενισχύσει την προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών και να διασφαλίσει ότι τα προσωπικά τους δεδομένα παραμένουν ασφαλή. Η Apple δε φαίνεται να παρέκλεινε από τη βασική φιλοσοφία της περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων των πελατών της. Πηγές: https://support.apple.com/el-gr/HT210558? https://www.protothema.gr/technology/article/913758/neo-zitima-paraviasis-prosopikon-dedomenon-anekupse-gia-tin-apple-logo-siri/ ΑΝ κάποιος έχει σοβαρές πηγές, που να αποδεικνύει ότι η Apple πούλησε τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από τη Siri, παρακαλώ να τις παραθέσει. Προσωπικά δε μπόρεσα να βρω τίποτα. Εικασίες χωρίς αποδείξεις είναι κουτσομπολίο. αφού όπως λες είναι αθώα και όλα αυτά είναι εικασίες γιατί συμφώνησε να καταβάλει 95 εκατομμύρια δολάρια ?
Tlykog Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, kevin8 είπε αφού όπως λες είναι αθώα και όλα αυτά είναι εικασίες γιατί συμφώνησε να καταβάλει 95 εκατομμύρια δολάρια ? Η Apple κατηγορήθηκε για την ακούσια καταγραφή συνομιλιών από τη Siri, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πούλησε ποτέ δεδομένα χρηστών. Αναγνώρισε την ευθύνη της για το bug στη Siri και προχώρησε σε διορθωτικές ενέργειες, καταβάλλοντας το ποσό των 95 εκατομμυρίων δολαρίων για να κλείσει το ζήτημα. Ας το ξεκαθαρίσουμε: αυτό δεν σημαίνει ότι έκλεψε ή πούλησε δεδομένα. Αν τα είχε πουλήσει πως θα έκρυβε τα χρήματα; Πιστεύετε ότι η Apple είναι ίδια με μία μικρή επιχείρηση, όπου δεν κόβει αποδείξεις και πληρώνεται με μετρητά και κανείς δεν καταλαβαίνει τίποτα; Έτσι και είχε βγάλει έστω και 1$ από πώληση δεδομένων θα είχε βουίξει ο τόπος και οι μηνύσεις θα έπεφταν με τη σέσουλα. Εκτός από έλλειψη επιχειρημάτων προς αυτή την κατεύθυνση, δεν υπάρχει καν λογική στο όλο σκεπτικό. Μια εταιρεία τρισεκατομμυρίων θα πουλήσει τα δεδομένα των χρηστών της για ψίχουλα, καταστρέφοντας όλη τη φήμη της ή, αν το θέσουμε πιο ήπια, με κίνδυνο να καταστρέψει τη φήμη της... Καμία λογική. Η λογική του "το έκανε από απληστία" είναι άτοπη. Για μια εταιρεία σαν την Apple, η στρατηγική είναι ξεκάθαρη: σταθερά, μακροπρόθεσμα κέρδη μέσω της εμπιστοσύνης των πελατών. Η ιδιωτικότητα είναι μέρος της αξίας της και το να τη ρισκάρει για ένα μικρό, εφήμερο κέρδος δεν έχει καμία επιχειρηματική βάση. Δεν είναι θέμα ηθικής είναι θέμα στρατηγικής: βγάζει χρήματα και μάλιστα πολλά δισεκατομμύρια κάθε έτος ΧΩΡΙΣ να χρειαστεί να πουλήσει προσωπικά δεδομένα και μάλιστα ΑΚΡΙΒΩΣ γιατί δεν τα πουλάει και θα το καταστρέψει για να βγάλει τί; Λίγα δις ακόμη ρισκάροντας τα πολλά δις; Ποιος τα σκέφτεται αυτά; Πραγματικά... όποιος το πιστεύει, απλά δε βλέπει τη συνολική εικόνα. Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου από Tlykog 3
Dimitris_1981 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, kevin8 είπε αφού όπως λες είναι αθώα και όλα αυτά είναι εικασίες γιατί συμφώνησε να καταβάλει 95 εκατομμύρια δολάρια ? Η Apple έχει έσοδα περίπου 400 δις και κέρδη κοντά 100 δις (25%) κάθε χρόνο. Μάντεψε πόσα θα χάσει αν έστω και για λίγο αφήσει να διαρρέουν πληροφορίες που θα δυσκολευτεί να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας. Μόνο 1% να χάσει είναι 4 δις. Στην πραγματικότητα η ευθύνη της απόδειξης βαραίνει τους καταγγέλλοντες. Έχουν ήδη γραφτεί ένα κάρο αναπόδεικτες θεωρίες και κατηγορίες. Ακόμα και ότι δεν γίνεται disable η Siri ή δεν σε ρωτάει για τα analytics (από τα πρώτα πράγματα όταν σετάρεις συσκευή). Όπως είπα δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά, αλλά αυτά που αναφέρουν τα πάθαινα με Android και 1+ χρόνο τώρα που έχω κόψει την πλειοψηφία των google services , έχουν μειωθεί δραστικά τα φαινόμενα στοχευμένων διαφημίσεων. (Διατηρώ 1 mail λόγω subscriptions σε διαφορα site , YouTube Premium και αρκετά το Google Search). Δυστυχώς έχουμε και την MS πλέον στο παιχνίδι με τα windows. Τέλος, δεν λέω ότι η Apple μας αγαπάει. Απλά αν χάσει το privacy θα χάσει πιο πολλά χρήματα από όσα θα έβγαζε από διαφημίσεις. 2
somt Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου αν αντί για apple έγραφε microsoft θα βρίσκατε λόγους για λιθοβολισμό πολύ εύκολα😋
Tlykog Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, somt είπε αν αντί για apple έγραφε microsoft θα βρίσκατε λόγους για λιθοβολισμό πολύ εύκολα😋 Βρες εσύ κάτι που να μπορείς, πραγματικά, να τεκμηριώσεις και θα πετάξω εγώ τον πρώτο λίθο.😄 Η θέση μου είναι ξεκάθαρη: δεν έχει σημασία αν πρόκειται για την Apple, τη Microsoft ή οποιαδήποτε άλλη εταιρεία. Αν υπάρχουν πραγματικά στοιχεία που τεκμηριώνουν κάτι, είμαι ο πρώτος που θα αναγνωρίσω το πρόβλημα και θα ασκήσω κριτική. Απλώς, σε αυτή την περίπτωση, τα στοιχεία λείπουν – και εικασίες χωρίς αποδείξεις δεν έχουν θέση σε σοβαρή συζήτηση. 😉 4
kevin8 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 4 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε Η Apple έχει έσοδα περίπου 400 δις και κέρδη κοντά 100 δις (25%) κάθε χρόνο. Μάντεψε πόσα θα χάσει αν έστω και για λίγο αφήσει να διαρρέουν πληροφορίες που θα δυσκολευτεί να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας. Μόνο 1% να χάσει είναι 4 δις. Στην πραγματικότητα η ευθύνη της απόδειξης βαραίνει τους καταγγέλλοντες. Έχουν ήδη γραφτεί ένα κάρο αναπόδεικτες θεωρίες και κατηγορίες. Ακόμα και ότι δεν γίνεται disable η Siri ή δεν σε ρωτάει για τα analytics (από τα πρώτα πράγματα όταν σετάρεις συσκευή). Όπως είπα δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά, αλλά αυτά που αναφέρουν τα πάθαινα με Android και 1+ χρόνο τώρα που έχω κόψει την πλειοψηφία των google services , έχουν μειωθεί δραστικά τα φαινόμενα στοχευμένων διαφημίσεων. (Διατηρώ 1 mail λόγω subscriptions σε διαφορα site , YouTube Premium και αρκετά το Google Search). Δυστυχώς έχουμε και την MS πλέον στο παιχνίδι με τα windows. Τέλος, δεν λέω ότι η Apple μας αγαπάει. Απλά αν χάσει το privacy θα χάσει πιο πολλά χρήματα από όσα θα έβγαζε από διαφημίσεις. δεν αντιλέγω ότι και το android το έκανε η συνεχίζει να το κάνει.
Dimitris_1981 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 4 ώρες πριν, somt είπε αν αντί για apple έγραφε microsoft θα βρίσκατε λόγους για λιθοβολισμό πολύ εύκολα😋 Η Microsoft παρότι δείχνει διάθεση να μπει στην αγορά δείχνει πιο μαζεμένη. Το μόνο που με εκνευρίζει είναι ότι έχει εισάγει τις διαφημίσεις στα στα windows και ειδικά στο Start & Sidebar. Ακόμα κι αν τις κλείσεις μετά από μεγάλα updates πρέπει να ξανά κοιτάς τα settings. Μέχρι το promo OneDrive & Microsoft 365 είναι αποδεκτό λόγω ότι το κάνουν όλοι. Σε κάθε περίπτωση απέχει πολύ από τους άλλους (Meta,Google,Amazon κτλ). Είναι πιο κοντά στην Apple παρά στην Google. Το μόνο που πετυχαίνει είναι να σπρώχνει τον κόσμο σε MacOS & Linux. 1
Tlykog Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Στις 4/1/2025 στις 9:32 ΜΜ, kevin8 είπε δεν αντιλέγω ότι και το android το έκανε η συνεχίζει να το κάνει. Η ουσία, φίλε μου, δεν είναι απλώς ότι το κάνει και το Android, αλλά ότι οι δύο εταιρείες λειτουργούν με εντελώς διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα. Η διαφορά φίλε μου είναι ότι η Google προσπαθεί να το κρύψει, γιατί και αυτό είναι μέρος του επιχειρηματικού της μοντέλου, αλλά δεν μπορεί, μιας και είναι ξεκάθαρο από τα ετήσια οικονομικά της αποτελέσματα. Τα περισσότερα χρήματα της (πάνω από 80%) είναι από στοχευμένες διαφημίσεις με τη χρήση προσωπικών δεδομένων. Αυτό το ξέρουμε όλοι πια. Η Apple ΔΕΝ βγάζει χρήματα από διαφημίσεις. Έχει εντελώς διαφορετική λογική.Πουλάει hardware, software και υπηρεσίες και βγάζει. Όχι στοχευμένες διαφημίσεις. Βγάζει ένα μικρό κέρδος από αυτές (περίπου 4% το 2023 κατά εκτίμηση),, αλλά με προσεκτική χρήση των δεδομένων και χωρίς να παραβιάζει τους κανόνες ιδιωτικότητας. Γενικά, δεν είναι μία εταιρεία που ζει από διαφημίσεις. Τα έσοδα της προέρχονται από τη διάθεση των πελατών της να επενδύσουν στο ασφαλές, optimized και φιλικό προς τον χρήστη, περιβάλλον της. Σου εξήγησα και στο προηγούμενο ποστ μου τί ακριβώς έγινε. Δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι δεν έγινε πραγματικά κατά λάθος ή ότι πούλησε τα δεδομένα. Για την ακρίβεια, μετά το γεγονός έλαβε σοβαρά μέτρα για να μην επαναληφθεί, ΑΚΡΙΒΩΣ γιατί δεν την ενδιαφέρει να βγάλει από πώληση προσωπικών δεδομένων σε βάρος της ασφάλειας και της προστασίας της ιδιωτικότητας των καταναλωτών που την προτιμούν. Συνοπτικά: Η Apple δεν ζει από την πώληση δεδομένων και δεν έχει κίνητρο να ρισκάρει τη φήμη της για κάτι που δεν ταιριάζει στη φιλοσοφία της. Αντίθετα, η Google έχει έναν διαφορετικό ρόλο στην αγορά, όπου τα δεδομένα είναι η βασική της πηγή εσόδων. Επεξ/σία 6 Ιανουαρίου από Tlykog 1
kanenaprivacy Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Οπότε δεν υπάρχουν στοιχεία που να αποδεικνύουν όντως πως υπήρχε στόχευση/μέτρηση ανθρώπων βάσει των δεδομένων που συνέλεξε η apple από δεδομένα σίρι απλά έβαλαν και αυτό ανάμεσα σε άλλα στην κατηγορία οι κατηγορητές και τα ΜΜΕ, μετά, χαρούμενα διατυμπάνησαν τα κομμάτι αυτό, οδηγόντας αρκετούς περαστικούς σε παρερμήνευση. Είχαν στοιχεία οι κατηγορητές πέρα από το προαίσθημά τους; Γιατί το έχουμε δει 1.000 φορές. "Μιλάω για κάτι και μετά μου εμφανίζεται διαφήμιση". 1. Αν κανείς περνάει τον χρόνο του στο φβ ή σε άλλα μέσα που συλλέγουν δεδομένα, τότε του ανθρώπου αυτού του "παίρνει τα μέτρα" μέχρι και το χιλλιοστό η μηχανή του Zuck και των google ( τον αναλύει ). 2. Τον κατατάσσει άψογα σε ομάδα με 10.000 ομοίους του ανθρώπους ανά τον κόσμο. 3. Επειδή ξέρει με τι ασχολούνται τώρα οι άλλοι όμοιοι στη φούσκα του ( κάποιοι το πρόδωσαν με αναζητήσεις κλπ και το έκαναν trend στην φούσκα ), ξέρει με τι, κατά πάσα πιθανότητα, ασχολείσαι και εσύ. 4. Στο πλασάρει πριν προλάβεις εσύ καν να διαρρεύσεις πως είναι στο ραντάρ σου και ξαφνιάζεσαι. Όλο αυτό νομίζω είναι απλά "Έννομο συμφέρον"/"συγκατάθεση" και επεξεργασία δεδομένων που εσύ "εθελοντικά παρείχες". Αν είμαι ημιμαθής ειδικά στο τελευταίο σημείο περί νομικού πλαισίου παρακαλώ πείτε μου, με ενδιαφέρει. Αυτό νομίζω είναι ένα νομικό (παραθυράκι;) πλαίσιο που χρησιμοποιούν οι εταιρίες για user profiling - targeted advertising. Έκανε το ίδιο και η apple με δεδομένα από Σίρι χωρίς να το "δηλώσει" όπως το "δηλώνουν" οι άλλες εταιρίες όπως κατηγορείται; Δεν έχουμε στοιχεία. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από kanenaprivacy 1
Super Moderators billdanos Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Super Moderators Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Apple: “Siri has been engineered to protect user privacy from the beginning. Siri data has never been used to build marketing profiles and it has never been sold to anyone for any purpose. Apple settled this case to avoid additional litigation so we can move forward from concerns about third-party grading that we already addressed in 2019. We use Siri data to improve Siri, and we are constantly developing technologies to make Siri even more private.” https://9to5mac.com/2025/01/06/siri-privacy-listening-targeted-advertising/ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα