totalius Δημοσ. Πέμπτη στις 11:02 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:02 μμ 6 ώρες πριν, nepomuk είπε "αύξηση 30% στις παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων το 2025" : Εκ των οποιων το μεγιστο θα αφορα ενδοκινεζικες πωλησεις . Στα δικα μας : Οταν ζοριζομαστε στην καλυτερη να αλλαξουμε το 20ετιας και βαλε αυτοκινητακι μας , το ηλεκτρικο μας μαρανε ... Για αυτο και αλλους λογους κρινω ως αντικοινωνικο μετρο την επιδοτηση αγορας ηλεκτρικου , τη στιγμη που ο στολος ειναι γηραιοτερος και απο τον Αλβανικο . Αντι για ενα γενναιο προγραμμα αποσυρσης υπεργηρων για αγορα συγχρονων συμβατικων, επιδοτουμε το ανωριμο ηλεκτρικο . Βεβαιως - βεβαιως ενα εκτεταμενο προγραμμα αποσυρσης θα εκτροχιαζε τελειως το συνεχως βεβαρημενο ισοζυγιο εξωτερικων συναλλαγων . Δηλ θα εφευγε το χρημα εκτος επικρατειας . Πολυ δυσκολη η εξισωση με θυμα τους πιο αδυνατους , την οδικη ασφαλεια και την περιβαλλοντικη μολυνση. Καποια στιγμη θα πρεπει πασει θυσια να ξεκινησει , οπως και να πληρωνουν τελη κυκλοφοριας ολα τα οχηματα και τα ηλεκτρικα εφ οσον καμουν χρηση του οδικου δικτυου . Ειναι δικαιο να πληρωνουν τελη κυκλοφοριας και τα παπακια αλλα οχι τα ηλεκτρικα ; Ας μετριαστουν τα κινητρα για αγορα ηλεκτρικων , ας καθυστερησουμε , δεν ειναι το μονο , χωρια που ειναι ανωριμα ακομα , δηλ οι μπαταριες τους και επικεινται ριζικες βελτιωσεις σε λιγα χρονια. Τσάμπα το έγραψες το σεντόνι γιατι πολυ απλά το θέμα της επιδοτησης δεν είναι απόφαση της Ελληνικής κυβέρνησης αλλά επιβολή τη Ευρωπαϊκής Ένωσης με στόχο ένα συγκεκριμένο ποσοστό αύξησης των ηλεκτρικών μέχρι το 2026 . Για αυτό βλέπουμε να πέφτουν και θα πέφτουν λεφτά για επιδοτηση όσο είμαστε στο πάτο σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη.
axe3d Δημοσ. Παρασκευή στις 01:19 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:19 πμ 8 ώρες πριν, magicnumbers είπε Άρα θα προκύψει τέλος ορυκτοκινητων πράσινης ενέργειας κ κοινωνικής ευαισθησίας 60% οπότε θα τα πετάξουν όλοι αναγκαστικα Δεν δουλεύουν έτσι τα πράγματα ...σκέψου τέλη κυκλοφορίας φόρος βενζίνης κλπ... άλλο τι θέλουμε άλλο τι μπορεί να γίνει ... ν 6 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Ναι, αξίζει εάν το αμάξι που έχει τώρα είναι αρκετά παλιό. Ενδεικτικά ένα σύγχρονο αμάξι μπορεί να σε γλυτώσει από ένα ατύχημα ή από το να πατήσεις έναν πεζό και είναι απείρως πιο ασφαλές για εσένα και τα παιδιά σου. Όλα αυτά βέβαια, εάν το αντέχει η τσέπη σου. Και δε μιλάμε για οποιοδήποτε αμάξι, υπάρχουν ακόμα ολοκαίνουργια αμάξια που δεν έχουν όλα τα συστήματα ασφαλείας. Παραμύθια... μάλιστα. 4 φορές πάνω πληρώνεις για βενζίνη στο θερμικό σε σχέση με ένα ηλεκτρικό. Και 0,20€ να πληρώνεις την κιλοβατώρα, θέλεις 12€ για 400χλμ. Πήγαινε βάλε 12€ βενζίνη να δούμε λίγο πόσο θα κουνηθεί ο δείκτης βενζίνης στο αμάξι σου. φίλε μου υπάρχει και το αέριο και το cng 6 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Αν έχεις δική σου θέση φόρτισης, η αγορά ηλεκτρικού είναι το επόμενο λογικό βήμα. Καταλαβαίνω πως τα ταξίδια είναι πιο χρονοβόρα, αλλά αυτό αντισταθμίζεται εύκολα από το γεγονός ότι ξοδεύεις ελάχιστα για «καύσιμα» και σχεδόν τίποτα για συντήρηση. Φυσικά, σημαντικό ρόλο παίζει και η επιδότηση, γιατί οι τιμές παραμένουν αρκετά ψηλές – αν και όχι πάντα. Συγκριτικά, ένα αμάξι χωρίς επιδότηση όπως το BYD Dolphin πάει 26.000€, όσο και ένα συμβατικό και μάλιστα είναι αρκετά πιο φθηνό εάν αναλογιστούμε τα έξτρα, όπως πλήρες σύστημα καμερών, πλήρες σύστημα ασφαλείας, ηλεκτρικά - θερμαινόμενα καθίσματα, 204 άλογα, αυτόματο, multi-link ανάρτηση πίσω κλπ. Όσο για τις μπαταρίες, κρατάνε άνετα 20 χρόνια, ενώ οι τιμές τους πέφτουν κάθε χρόνο. ναι αλλα δε μας λες γιατι η αγορά ηλεκτρικού είναι το επόμενο λογικό βήμα
Vasilisxd Δημοσ. Παρασκευή στις 02:55 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 02:55 πμ (επεξεργασμένο) 8 hours ago, axe3d said: φίλε μου υπάρχει και το αέριο και το cng ναι αλλα δε μας λες γιατι η αγορά ηλεκτρικού είναι το επόμενο λογικό βήμα CNG έχει πλέον καταργηθεί και το Αέριο συνήθως δεν το συναντάς παρά σε ελάχιστες μάρκες και όχι σε ιδιαίτερα καλά αυτοκίνητα. Ένα αμάξι με αέριο καταναλώνει συνήθως 9λτ/100χλμ που βγαίνει κάπου στα 7€/100χλμ, αρκετά φθηνό δεν λέω, αλλά και πάλι, 3x κατανάλωση από ηλεκτρικό και έχεις και έξτρα τα σέρβις από ότι ένα θερμικό. Το λογικό είναι να πας σε ηλεκτρικό (εφόσον έχεις τον χώρο φόρτισης). Νεότερη τεχνολογία, ελάχιστη έως ανύπαρκτη συντήρηση, μικρές καταναλώσεις, μεγάλη γκάμα μοντέλων. Υπάρχουν ηλεκτικά Ταξί που κάναν το πρώτο τους Σερβις (φίλτρο καμπίνας/υγρά φρένων) στα 200.000χλμ. Ξέρεις τι σέρβις απαιτεί ένα η αμάξι με υγραέριο ως τα 200.000χλμ ; Επεξ/σία Παρασκευή στις 09:59 πμ από Vasilisxd
toxoths73 Δημοσ. Παρασκευή στις 09:05 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:05 πμ 15 ώρες πριν, filip123go είπε Το διαβάσαμε και αυτό, τα ev είναι πιο επικίνδυνα από τα συμβατικά... Και για να προλάβω το σχόλιο "οΙ μΠαΤΑΡιες ΤουΣ αΝ ΠαρΟΥν ΦωΤΙα ΔεΝ ΣβηνΟυΝ Με ΤιΠΟΤα" , μια χαρά σβήνουν.!! Απλά όχι με νερό.! Εκτός αν νομίζετε οτι τα τελευταία 500 χρόνια δεν χρησιμοποιούνται πουθενά μπαταρίες στη βιομηχανία.! Έχω πάει πρόσφατα Παρίσι, Βιέννη και Βουδαπέστη. Πάνω από το 70% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν, είναι ή ηλεκτρικά ή υβριδικά. Επειδή εμείς εδώ κυκλοφορούμε ακόμα με Yaris του 99, δεν είναι παντού το ίδιο. Στην Ευρώπη τα αυτοκίνητα τα κρατάνε 6-7 χρόνια, άντε 10 max (και μάντεψε που πηγαίνουν αυτά τα αυτοκίνητα μετά..!! ) Εχεις πάει στη "μόστρα" του Παρισίου,Βιέννης,Βουδαπέστης και είδες αυτά τα αυτοκίνητα? σε κάνα χωριό γύρο γύρο πήγες?
JohnnieGr88 Δημοσ. Παρασκευή στις 10:31 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:31 πμ 14 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Ναι, αξίζει εάν το αμάξι που έχει τώρα είναι αρκετά παλιό. Ενδεικτικά ένα σύγχρονο αμάξι μπορεί να σε γλυτώσει από ένα ατύχημα ή από το να πατήσεις έναν πεζό και είναι απείρως πιο ασφαλές για εσένα και τα παιδιά σου. Όλα αυτά βέβαια, εάν το αντέχει η τσέπη σου. Και δε μιλάμε για οποιοδήποτε αμάξι, υπάρχουν ακόμα ολοκαίνουργια αμάξια που δεν έχουν όλα τα συστήματα ασφαλείας. Παραμύθια... μάλιστα. 4 φορές πάνω πληρώνεις για βενζίνη στο θερμικό σε σχέση με ένα ηλεκτρικό. Και 0,20€ να πληρώνεις την κιλοβατώρα, θέλεις 12€ για 400χλμ. Πήγαινε βάλε 12€ βενζίνη να δούμε λίγο πόσο θα κουνηθεί ο δείκτης βενζίνης στο αμάξι σου. Γίνε πιο συγκεκριμένος,φέρε παράδειγμα ένα ηλεκτρικό αυτόκινητο,την κατανάλωση του,την χωρητικότητα της μπαταρίας του,την τιμή του,πόσο θα κοστίζει η kw όταν θα ξεπεράσεις το όριο κατανάλωσης στην οικιακή σου φόρτιση και θα ανέβει ακόμα η kw,πόσο θα κοστίζει το αυτοκίνητο σου όταν η μπαταρία χάσει την χωρητικότητα της,την ταλαιπωρία στις φορτίσεις στο ταξίδι σου, το κόστος του ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι πιο πάνω από ένα βενζινοκίνητο..ειδικά αν κόψουν και την επιδότηση πχ bmw X1 42χιλ έναντι 47χιλ,πραγματική εμβέλεια χλμ που στην μπαταρία αλλάζει συνέχεια…είναι πολλά τα αρνητικά δυστυχώς συμφωνώ απόλυτα για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για την πόλη και μόνο…προς το παρόν τα καλύτερα είναι τα υβριδικά μπαταρια βενζίνη/ντίζελ ή ακόμα καλύτερα αέριο ! τώρα αν έρθουν οι κινέζοι με τα αυτοκίνητα τους κλάσης ανώτερα,οικονομικότερα,με μεγαλύτερες εμβέλειες…τότε θα αλλάξουν τα πράγματα…
mAnOlIArAs Δημοσ. Παρασκευή στις 11:00 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:00 πμ 18 ώρες πριν, chek2fire είπε Μάλλον δεν έχουν δει ακόμα τι έγινε στην αράχωβα... Μα γιατί τους κοροϊδεύεις? Αν δεν μπορούσαν να ξεκολλήσουν και είχε κρύο θα το χρησιμοποιούσαν για τζάκι. Κάνει μια χαρά, η μπαταρία παίρνει φωτιά εύκολα.🤣 1
magicnumbers Δημοσ. Παρασκευή στις 12:50 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:50 μμ 11 ώρες πριν, axe3d είπε Δεν δουλεύουν έτσι τα πράγματα ...σκέψου τέλη κυκλοφορίας φόρος βενζίνης κλπ... άλλο τι θέλουμε άλλο τι μπορεί να γίνει .. Με τους φόρους πάνε την αγορά όπου θέλουν. Πριν 20 χρονια κατάργησαν τα τεκμήρια κ γεμίσαμε διλιτρα κ λίγα χρόνια μετά τα πέταγαν στις μάντρες όταν ξαναλαξε η φορολόγηση. Αντίστοιχα όταν γεμίσει η αγορά ηλεκτρικά θα βγει κάτι νέο να τα κάνει εξισου αποδοτικά φορολογικά. Τώρα τα προωθούν διακαώς με 9200 επιδοτηση κ για ένα παιδί 2000. Κρατική προτεραιότητα τα ηλεκτρικά παρά τα παιδιά. 2
filip123go Δημοσ. Παρασκευή στις 12:54 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:54 μμ 3 hours ago, toxoths73 said: Εχεις πάει στη "μόστρα" του Παρισίου,Βιέννης,Βουδαπέστης και είδες αυτά τα αυτοκίνητα? σε κάνα χωριό γύρο γύρο πήγες? Φίλε, με την Αθήνα τα συγκρίνω, όχι με το Αγρίνιο. Και η Αθήνα "ευρωπαϊκή" πρωτεύουσα είναι. 1
TehKwstas9 Δημοσ. Παρασκευή στις 01:15 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:15 μμ (επεξεργασμένο) Στα Tesla εάν σβήσει η μπαταρία στην Ευρώπη κυρίως κάνει σχεδόν όσο το μισώ αμάξι, Ηνωμένο Βασίλειο ανάλογα το μοντέλο βεβαίως, κάνει κάπου στα 15k (εάν βάλεις και την αντικατάστασει πάει παραπάνω) Επεξ/σία Παρασκευή στις 01:16 μμ από TehKwstas9 1
chek2fire Δημοσ. Παρασκευή στις 03:34 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 03:34 μμ Το μεγαλύτερο κέρδος από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι η μείωση των καυσαερίων από τα αυτοκίνητα. Mην ξεχνάμε ότι ζούμε όλοι σε μια πόλη που αναπνέουμε καθημερινά καυσαέρια από ορυκτά καύσιμα. 1
GHZserv Δημοσ. Παρασκευή στις 05:38 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 05:38 μμ στο σόι μου εκτός από τα diesel έχουμε και ένα ιστορικό το "Pontiac firebird 1979" σε άριστη κατάσταση και το χρησιμοποιούμε κανονικά 😜 1
Ntinaras Δημοσ. Παρασκευή στις 10:11 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:11 μμ 4 ώρες πριν, GHZserv είπε στο σόι μου εκτός από τα diesel έχουμε και ένα ιστορικό το "Pontiac firebird 1979" σε άριστη κατάσταση και το χρησιμοποιούμε κανονικά 😜 Pics or never happened
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα