Crash24 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2024 Η S&P Global Mobility προβλέπει σημαντική αύξηση στις παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων για το 2025, παρά τις προκλήσεις από εμπορικούς πολέμους και δασμούς. Νέα έκθεση της S&P Global Mobility αναφέρει ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να σημειώσουν σημαντική άνοδο το 2025, παρά τις προκλήσεις που δημιουργούν οι εμπορικοί πόλεμοι και οι μεταβαλλόμενες επιδοτήσεις. Ο Colin Couchman, εκτελεστικός διευθυντής παγκόσμιων προβλέψεων ελαφρών οχημάτων της S&P Global Mobility, επισημαίνει ότι το 2025 διαμορφώνεται ως ένα εξαιρετικά απαιτητικό έτος για την αυτοκινητοβιομηχανία, με τους περιφερειακούς παράγοντες ζήτησης και τη νέα αμερικανική κυβέρνηση να προσθέτουν αβεβαιότητα. Η S&P Global Mobility προβλέπει ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων θα φτάσουν τα 15,1 εκατομμύρια μονάδες το 2025, σημειώνοντας αύξηση 30% από τα εκτιμώμενα 11,6 εκατομμύρια μονάδες του 2024. Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να αυξηθεί στο 16,7% των παγκόσμιων πωλήσεων ελαφρών οχημάτων, από 13,2% το 2024. Η Κίνα παραμένει πρωτοπόρος στην αγορά, με τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων να αναμένεται να φτάσουν τα 26,6 εκατομμύρια το 2025, σημειώνοντας αύξηση 3% από τα επίπεδα του 2024, με προεξέχουσες εταιρείες όπως η BYD, η Changan και η Tesla. Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα αναμένεται να φτάσει το 29,7% των συνολικών πωλήσεων οχημάτων. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, παρά τις προκλήσεις που δημιουργεί η νέα κυβέρνηση Trump με τα σχέδια κατάργησης της φορολογικής επιδότησης $7.500 για την αγορά ή μίσθωση ηλεκτρικών οχημάτων, το μερίδιο αγοράς αναμένεται να ξεπεράσει το 10%, φτάνοντας το 11,2% των συνολικών πωλήσεων οχημάτων. Η Καλιφόρνια, που αντιπροσωπεύει σχεδόν το 40% των συνολικών πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ με πάνω από 2 εκατομμύρια πωλήσεις στο τρίτο τρίμηνο, έχει δηλώσει την πρόθεσή της να επαναφέρει τις πολιτειακές φορολογικές εκπτώσεις σε περίπτωση κατάργησης των ομοσπονδιακών κινήτρων. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
magicnumbers Δημοσ. Πέμπτη στις 04:25 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:25 μμ Άρα θα προκύψει τέλος ορυκτοκινητων πράσινης ενέργειας κ κοινωνικής ευαισθησίας 60% οπότε θα τα πετάξουν όλοι αναγκαστικα 4
MariosX Δημοσ. Πέμπτη στις 04:40 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:40 μμ Οι μπαταρίες στα ηλεκτρικά οχήματα τι διάρκεια ζωής έχουν; Και όταν μια μπαταρία φτάσει στο τέλος της, πόσο κοστίζει μια καινούργια; Αξίζει κάποιος να επενδύσει σε ένα ηλεκτρικό όχημα όταν έχει ήδη κάποιο το οποίο τον εξυπηρετεί και κάνει άψογα την δουλειά του; 7
chek2fire Δημοσ. Πέμπτη στις 04:47 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:47 μμ Μάλλον δεν έχουν δει ακόμα τι έγινε στην αράχωβα... 1 2 12
dbrillis Δημοσ. Πέμπτη στις 04:50 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:50 μμ 9 λεπτά πριν, MariosX είπε Οι μπαταρίες στα ηλεκτρικά οχήματα τι διάρκεια ζωής έχουν; Και όταν μια μπαταρία φτάσει στο τέλος της, πόσο κοστίζει μια καινούργια; Αξίζει κάποιος να επενδύσει σε ένα ηλεκτρικό όχημα όταν έχει ήδη κάποιο το οποίο τον εξυπηρετεί και κάνει άψογα την δουλειά του; Αντιστρέφω την ερώτηση, αξιζει κάποιος να παρει οποιουδήποτε τυπου οχημα οταν εχει ηδη κάποιο το οποίο τον εξυπηρετεί και κανει άψογα τη δουλειά του; 10 3
nepomuk Δημοσ. Πέμπτη στις 04:51 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:51 μμ "αύξηση 30% στις παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων το 2025" : Εκ των οποιων το μεγιστο θα αφορα ενδοκινεζικες πωλησεις . Στα δικα μας : Οταν ζοριζομαστε στην καλυτερη να αλλαξουμε το 20ετιας και βαλε αυτοκινητακι μας , το ηλεκτρικο μας μαρανε ... Για αυτο και αλλους λογους κρινω ως αντικοινωνικο μετρο την επιδοτηση αγορας ηλεκτρικου , τη στιγμη που ο στολος ειναι γηραιοτερος και απο τον Αλβανικο . Αντι για ενα γενναιο προγραμμα αποσυρσης υπεργηρων για αγορα συγχρονων συμβατικων, επιδοτουμε το ανωριμο ηλεκτρικο . Βεβαιως - βεβαιως ενα εκτεταμενο προγραμμα αποσυρσης θα εκτροχιαζε τελειως το συνεχως βεβαρημενο ισοζυγιο εξωτερικων συναλλαγων . Δηλ θα εφευγε το χρημα εκτος επικρατειας . Πολυ δυσκολη η εξισωση με θυμα τους πιο αδυνατους , την οδικη ασφαλεια και την περιβαλλοντικη μολυνση. Καποια στιγμη θα πρεπει πασει θυσια να ξεκινησει , οπως και να πληρωνουν τελη κυκλοφοριας ολα τα οχηματα και τα ηλεκτρικα εφ οσον καμουν χρηση του οδικου δικτυου . Ειναι δικαιο να πληρωνουν τελη κυκλοφοριας και τα παπακια αλλα οχι τα ηλεκτρικα ; Ας μετριαστουν τα κινητρα για αγορα ηλεκτρικων , ας καθυστερησουμε , δεν ειναι το μονο , χωρια που ειναι ανωριμα ακομα , δηλ οι μπαταριες τους και επικεινται ριζικες βελτιωσεις σε λιγα χρονια. 10 5
toxoths73 Δημοσ. Πέμπτη στις 04:51 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:51 μμ Πάντος είναι μία λύση να φορτίζεις ηλεκτρικά το αυτοκινητάκι σου με ρεύμα που έχει παραχθεί από τους λιγνίτες ΣΟΥ που έχουν πάει με μαγικό τρόπο να καούν σε γειτονικές χώρες να βγει το ωραίο ρεύμα και να σου πουληθεί ακριβότερο πάλι πίσω για να λες εσύ ότι είσαι πράσινος, κάτι είναι και αυτό. Πόσο δίκιο είχε ο Χάρρυ Κλυνν τη δεκαετία το 80 που έλεγε "αιντε να πρασινίσουμε και πράσινα να σμίξουμε και από την πρασινάδα μας να φάει και η γελλλλλλάδα μας........" 3 3
chek2fire Δημοσ. Πέμπτη στις 04:52 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:52 μμ 7 λεπτά πριν, MariosX είπε Οι μπαταρίες στα ηλεκτρικά οχήματα τι διάρκεια ζωής έχουν; Και όταν μια μπαταρία φτάσει στο τέλος της, πόσο κοστίζει μια καινούργια; Αξίζει κάποιος να επενδύσει σε ένα ηλεκτρικό όχημα όταν έχει ήδη κάποιο το οποίο τον εξυπηρετεί και κάνει άψογα την δουλειά του; ανάλογα. Γενικά οι εταιρείες σου δίνουν 7 χρόνια εγγύηση. Η Toyota για το ηλεκτρικό της σου δίνει 10 χρόνια. Τα ίδια ισχύουν και για τα υβριδικά που μη ξεχνάμε ότι και αυτά μεγάλο ποσοστό της λειτουργίας τους το βασίζουν σε μπαταρίες. Tώρα σε test που έχουν γίνει σε Tesla με 300κ+ χιλιόμετρα και δεκαετίας έχει δείξει ότι η μπαταρία έχει χάσει ένα 10-15%. Φαντάζομαι ότι από εκεί και πέρα θα χάνουν περισσότερο κάθε χρόνο. Στην Αγγλία από τι γνωρίζω υπάρχουν ήδη συνεργεία που ανανεώνουν μπαταρίες αυτοκινήτων. Σίγουρα είμαστε στην αρχή της όλης διαδικασίας και θα αλλάξουν πολλά πράγματα στα επόμενα δέκα χρόνια σε υποστήριξη, σε διάρκεια ζωής μπαταρίας, κόστος αντικατάστασης καθώς και επισκευής της. Θα αλλάξουν μορφή ακόμα και τα παραδοσιακά συνεργεία αυτοκινήτων πιστεύω. 1
cpc464 Δημοσ. Πέμπτη στις 04:54 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:54 μμ Εμείς ζούμε σε ένα κράτος που τιμωρεί τον φτωχό, 250-650 € τέλη κυκλοφορίας για αυτόν που δεν έχει να αγοράσει EV και μηδέν σε αυτόν που έχει 50-60 χιλιάδες ευρώ για να πάρει EV, βέβαια θα γυρίσει ο τροχός όταν τα ηλέκτρικά γίνουν μεγάλο ποσοστό και χάσουν απο την φορολογία βενζίνης, να δω τότε τι νόμους θα βγάλουν. 9 1
SeaLion Δημοσ. Πέμπτη στις 04:56 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:56 μμ Σιγά μην πάρω ηλεκτρικό να θέλω να μεταφέρω κάνα πυροτέχνημα για την πρωτοχρονιά, καμιά κροτίδα για το Πάσχα και να με κλειδώσει μέσα να γίνω σκόνη! 1
nepomuk Δημοσ. Πέμπτη στις 05:04 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 05:04 μμ 5 λεπτά πριν, SeaLion είπε Σιγά μην πάρω ηλεκτρικό να θέλω να μεταφέρω κάνα πυροτέχνημα για την πρωτοχρονιά, καμιά κροτίδα για το Πάσχα και να με κλειδώσει μέσα να γίνω σκόνη! Εκτιμω οτι περαν αυτων των χρηστων που αναφερεις , θα το σκεφθουν τριπλα οι μεταφεροντες μολοτωφ , οι παροικουντες των Εξαρχειων και οι ομαδες υποστηριξης .
mader Δημοσ. Πέμπτη στις 05:33 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 05:33 μμ (επεξεργασμένο) ποιος εχει λεφτα για πέταμα; τα EV ειναι χρήσιμα σε πολυ ελάχιστες περιπτώσεις και πολυ επικίνδυνα! μη τρωμε αλλο κουτόχορτο, ελεος Επεξ/σία Πέμπτη στις 05:34 μμ από mader
Ntinaras Δημοσ. Πέμπτη στις 05:37 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 05:37 μμ 56 λεπτά πριν, MariosX είπε Οι μπαταρίες στα ηλεκτρικά οχήματα τι διάρκεια ζωής έχουν; Και όταν μια μπαταρία φτάσει στο τέλος της, πόσο κοστίζει μια καινούργια; Αξίζει κάποιος να επενδύσει σε ένα ηλεκτρικό όχημα όταν έχει ήδη κάποιο το οποίο τον εξυπηρετεί και κάνει άψογα την δουλειά του; Χαλια ειναι, μη παρεις. Βρες μεταχειρισμενο τριλιτρο 20ετιας. 7 5
filip123go Δημοσ. Πέμπτη στις 06:00 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 06:00 μμ 19 minutes ago, mader said: ποιος εχει λεφτα για πέταμα; τα EV ειναι χρήσιμα σε πολυ ελάχιστες περιπτώσεις και πολυ επικίνδυνα! μη τρωμε αλλο κουτόχορτο, ελεος Το διαβάσαμε και αυτό, τα ev είναι πιο επικίνδυνα από τα συμβατικά... Και για να προλάβω το σχόλιο "οΙ μΠαΤΑΡιες ΤουΣ αΝ ΠαρΟΥν ΦωΤΙα ΔεΝ ΣβηνΟυΝ Με ΤιΠΟΤα" , μια χαρά σβήνουν.!! Απλά όχι με νερό.! Εκτός αν νομίζετε οτι τα τελευταία 500 χρόνια δεν χρησιμοποιούνται πουθενά μπαταρίες στη βιομηχανία.! Έχω πάει πρόσφατα Παρίσι, Βιέννη και Βουδαπέστη. Πάνω από το 70% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν, είναι ή ηλεκτρικά ή υβριδικά. Επειδή εμείς εδώ κυκλοφορούμε ακόμα με Yaris του 99, δεν είναι παντού το ίδιο. Στην Ευρώπη τα αυτοκίνητα τα κρατάνε 6-7 χρόνια, άντε 10 max (και μάντεψε που πηγαίνουν αυτά τα αυτοκίνητα μετά..!! ) 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα