Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Διαρροή δεδομένων της Volkswagen οδήγησε στην έκθεση της τοποθεσίας περίπου 800.000 ηλεκτρικών οχημάτων για αρκετούς μήνες στο διαδίκτυο.

Όπως αναφέρει το γερμανικό περιοδικό Der Spiegel, μια σημαντική διαρροή δεδομένων της Volkswagen (VW) είχε ως αποτέλεσμα την έκθεση της τοποθεσίας περίπου 800.000 ηλεκτρικών οχημάτων στο διαδίκτυο για διάστημα αρκετών μηνών. Το περιστατικό επηρέασε παγκοσμίως ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων των μαρκών VW, Audi, Seat και Skoda.

Όπως αναφέρει το Der Spiegel, η διαρροή περιελάμβανε δεδομένα πραγματικού χρόνου για τη θέση των οχημάτων, είτε βρίσκονταν σταθμευμένα στο σπίτι, κινούνταν στο δρόμο ή ήταν σταθμευμένα σε οποιαδήποτε τοποθεσία. Η VW συλλέγει αυτά τα δεδομένα - συμπεριλαμβανομένων των συντεταγμένων GPS - όταν ο ιδιοκτήτης εγκαθιστά την εφαρμογή της VW, η οποία επιτρέπει λειτουργίες όπως την προθέρμανση του αυτοκινήτου και τον έλεγχο της στάθμης της μπαταρίας.

Το πιο ανησυχητικό στοιχείο είναι ότι λόγω σφάλματος, τα δεδομένα ήταν δημόσια προσβάσιμα στο σύστημα αποθήκευσης cloud της Amazon για αρκετούς μήνες. Το Der Spiegel επιβεβαίωσε ότι κατάφερε να αναπαράγει την ευπάθεια, τονίζοντας ότι "η πρόσβαση στο σύστημα δεν θα αποτελούσε σημαντική πρόκληση για υπηρεσίες πληροφοριών, ανταγωνιστές της VW, εγκληματίες ή ακόμη και έφηβους χάκερς".

Η θυγατρική της VW, Cariad, που δημιούργησε την πλατφόρμα λογισμικού για τα ηλεκτρικά οχήματα του ομίλου, δεν εντόπισε το σφάλμα που εισήχθη στο σύστημα το περασμένο καλοκαίρι. Η παραβίαση αποκαλύφθηκε μόνο όταν ένας πληροφοριοδότης ειδοποίησε το Der Spiegel και το Chaos Computer Club.

Σε απάντησή της, η Cariad δήλωσε ότι συλλέγει ψευδωνυμοποιημένα δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά φόρτισης των πελατών, χρησιμοποιώντας τα για τη βελτίωση των μπαταριών και του σχετικού λογισμικού. Η εταιρεία διαβεβαίωσε ότι οι πελάτες δεν χρειάζεται να προβούν σε καμία ενέργεια, καθώς δεν επηρεάστηκαν ευαίσθητα δεδομένα όπως κωδικοί πρόσβασης ή στοιχεία πληρωμών.

Το περιστατικό αναδεικνύει το συνεχιζόμενο ζήτημα της συλλογής δεδομένων από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, το οποίο έχει καταστεί εφικτό λόγω των εξελίξεων στη συνδεσιμότητα και την τεχνολογία αισθητήρων στα σύγχρονα οχήματα.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Όταν προσλαμβάνεις interns να σου στήσουν το infra, αυτά γίνονται. Αλλά θα μου πείτε, που να βρει η Volkswagen λεφτά για senior devSecOps... Τι είναι , κανένας μεγάλος όμιλος...;;

  • Like 6
  • Haha 1
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Το πιο ανησυχητικό στοιχείο είναι ότι λόγω σφάλματος, τα δεδομένα ήταν δημόσια προσβάσιμα στο σύστημα αποθήκευσης cloud της Amazon για αρκετούς μήνες.

"Σφαλματος" 

Απο σφαλμα ειχαν τα δεδομένα σε public s3 bucket; 

Γελάει ο κόσμος. 

Απλα το λογισμικό και την υποδομή την φτιάχνουν μηχανικοί που έχουν δει ενα uDemy course και εχουν βαλει 764 buzz words στο LinkedIn τους. Κυρίως απο συγκεκριμένη χώρα ωπου εργάζονται φτηνά. Για να αποφύγουν και το GDPR εχουν και δυο μηχανικούς να δουλεύουν απο Γερμανία ας πουμε, και ολα καλα. 

 

  • Like 2
  • Thanks 6
  • Haha 1
Δημοσ.
7 minutes ago, dbrillis said:

"Σφαλματος" 

Απο σφαλμα ειχαν τα δεδομένα σε public s3 bucket; 

Γελάει ο κόσμος. 

Απλα το λογισμικό και την υποδομή την φτιάχνουν μηχανικοί που έχουν δει ενα uDemy course και εχουν βαλει 764 buzz words στο LinkedIn τους. Κυρίως απο συγκεκριμένη χώρα ωπου εργάζονται φτηνά. Για να αποφύγουν και το GDPR εχουν και δυο μηχανικούς να δουλεύουν απο Γερμανία ας πουμε, και ολα καλα. 

Spoiler

Αν έχουν δει μάθημα Udemy, πάλι καλά. Το chatgpt ρωτάνε, και το ρωτάνε και λάθος.

 

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, filip123go είπε

Όταν προσλαμβάνεις interns να σου στήσουν το infra, αυτά γίνονται. Αλλά θα μου πείτε, που να βρει η Volkswagen λεφτά για senior devSecOps... Τι είναι , κανένας μεγάλος όμιλος...;;

Ναι λογικά με interns την βγάζει. Δεν είναι software hourse για να βγάζει κώδικα με το κιλό κι άρα να έχουν νόημα οι Interns. Τους πληρώνει και καλά μάλιστα.

Δημοσ.
29 minutes ago, atypicalcoder said:

Ναι λογικά με interns την βγάζει. Δεν είναι software hourse για να βγάζει κώδικα με το κιλό κι άρα να έχουν νόημα οι Interns. Τους πληρώνει και καλά μάλιστα.

 

Spoiler

EP0xPlFt-Doubt.jpg.ca00e643592a7fa6ce5c6b4288301fec.jpg

Το λάθος είναι πάρα πολύ παιδικό. 

Το βασικό μάθημα στο Udemy να πάρεις για AWS , μέσα στις πρώτες 8 ώρες σου μαθαίνει για τα storages. Αντίθετα αν ρωτήσεις τo chatgpt (και δεν το ρωτήσεις σωστά), το default που σου απαντάει, είναι να τα κάνεις public. 

Spoiler

Τα έχω κάνει και τα 2.

 

 

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Εχει πουλήσει 800.000 ηλεκτρικα η VW .😲

Id3 , Γερμανία είχα δει πολλά εταιρικά . Καινούριο εκεί να ξέρεις έχει 16.000 κούτα 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Εχει πουλήσει 800.000 ηλεκτρικα η VW .😲

Ετσι φαινεται.
Αν πας στο Deliveries Volkswagen Group - All-electric vehicles (BEV) μετα Deliveries to customers by brand και δεις το Volkswagen Passenger Cars το συνολο ειναι περιπου 800000
https://www.volkswagen-group.com/en/press-releases/volkswagen-group-delivers-65-million-vehicles-by-september-18745

Φυσικα μπορει να κανω και λαθος.

Δημοσ.

Πάει ολοταχώς η vw να γίνει μάθημα στις σχολές το πώς το vertical integration αν δεν είσαι με το μαστίγιο από πάνω μπορεί να σε βουλιάξει... ζήλεψαν την Τέσλα κι αντί να αγοράσουν απέξω software έστησαν τη δική τους cariad. Κι αφού τους βούλιαξε τις πωλήσεις (τα ηλεκτρικά vw δεν πουλάνε λόγω software), τώρα πάει να τους μπλέξει ακόμα χειρότερα.

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, filip123go είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Αν έχουν δει μάθημα Udemy, πάλι καλά. Το chatgpt ρωτάνε, και το ρωτάνε και λάθος.

Έλληνας "Senior" "specialist" με 15+ χρόνια στον εν Ελλάδι εργοδότη, με έσοδα στα 500m όταν είχα πρόβλημα στα εταιρικά windows μου είπε επί λέξει ότι το copilot προτείνει αυτή τη λύση....και όταν του είπα ότι αυτό που λέει δεν υπάρχει στα settings μου είπε ότι δεν ξέρει τι να κάνει και να πάμε για format!!!

  • Haha 1
Δημοσ.
1 hour ago, panagiotis1988 said:

Έλληνας "Senior" "specialist" με 15+ χρόνια στον εν Ελλάδι εργοδότη, με έσοδα στα 500m όταν είχα πρόβλημα στα εταιρικά windows μου είπε επί λέξει ότι το copilot προτείνει αυτή τη λύση....και όταν του είπα ότι αυτό που λέει δεν υπάρχει στα settings μου είπε ότι δεν ξέρει τι να κάνει και να πάμε για format!!!

Δεν ξέρω τι να σου απαντήσω. Ίσως να μην άξιζε να σπαταλήσει τον χρόνο του για εσένα. Ίσως να ήσουν κακός  πελάτης και να ήθελε να σε ξεφορτωθεί (γιατί η απάντηση που σου έδωσε, απάντηση σοβαρού επαγγελματία δεν είναι) .

Σκέψου το και αλλιώς, σε 3 ώρες θα μπορούσε, η να στήσει ένα καινούριο δίκτυο υπολογιστών, ή να λύσει το δικό σου πρόβλημα. Μάντεψε πότε θα έπαιρνε περισσότερα χρήματα.

Επίσης, να μην μπερδεύουμε τους devSecOps, με τους συστεμαδες. Άλλη η δουλειά του ενός, και άλλη του άλλου.!

  • Like 1
Δημοσ.
5 hours ago, dbrillis said:

Απλα το λογισμικό και την υποδομή την φτιάχνουν μηχανικοί που έχουν δει ενα uDemy course και εχουν βαλει 764 buzz words στο LinkedIn τους. Κυρίως απο συγκεκριμένη χώρα ωπου εργάζονται φτηνά. Για να αποφύγουν και το GDPR εχουν και δυο μηχανικούς να δουλεύουν απο Γερμανία ας πουμε, και ολα καλα. 

Όσο το HR αποτελείται από μη τεχνικά άτομα αυτά πάντα θα γίνονται, κανονικά θα έπρεπε να είναι προαπαιτούμενο για να κάνει κάποιος πρόσληψη σε τεχνική θέση να έχει ο ίδιος τεχνική κατάρτιση αλλιώς πολύ άπλα άσχετοι με το αντικείμενο προσλαμβάνουν άσχετους

  • Thanks 2
Δημοσ.

Οποιος ανθρωπος εχει μεινει ακομα να αγοράζει "ΓερμανοΤουρκικα" προϊόντα αυτα παθαίνει....

Τοσες μαρκες αυτοκινήτων υπαρχουν...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...