toxoths73 Δημοσ. Πέμπτη στις 09:03 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:03 πμ Πριν φτάσουν σε αυτό το αποτέλεσμα τα σεμινάρια σίγουρα τα είχαν κάνει στην Ελλάδα. 1
jimarass26 Δημοσ. Πέμπτη στις 09:23 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:23 πμ (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, greg4 είπε Ένα μεγάλο πλεονέκτημα στην Κίνα είναι η σχεδόν πλήρης έλλειψη αποζημιώσεων. Δηλαδή αν αποφασίσει το κράτος ότι θα περάσει από εκεί το τρένο και σπίτι να έχεις θα πάρεις μια τυπική αποζημίωση και γεια σας. Στις ΗΠΑ η μια σοβαρή προσπάθεια στην Καλιφόρνια έχει πάει το κόστος στον θεό από τις αποζημιώσεις και το εργατικό κόστος. Ποιος σου ειπε οτι δεν δινει αποζημειώσεις; Στο Πεκινο θυμάσαι παλιά που ξυλώνανε τα κτηρια σε χαμογειτονιες και "και καλά" διαμαρτυρόταν ο κοσμάκης; Σήμερα όλοι αυτοί πήραν και λεφτά και καινουρια διαμερισματα που στοιχιζουν οσο 5 δικά μας. Και έχουν νεες συγχρονες γειτονιές. Αν αφηνεις πολίτες με κραυγές να καθοριζουν πολιτικές κράτους, είσαι τελειωμένος ως κράτος, γιατι το κράτος που δεν εχει τετοια προβλήματα, θα σε υπερνικήσει. Οπότε επιλέγεις, τι θες; Θες να βουλιάξεις ομορφα σαν τον τιτανικό ή να προχωρήσεις μπροστά, έστω και με κραυγές; ο Έλληνας πολίτης έχει αποδειξει ΠΟΛΛΑΚΙΣ πως αν του δείξεις σχέδιο και στόχο, βάζει πλάτη. Οπότε αφήνουμε τα σάπια. Όπως και στο Βυζάντιο, το κράτος πρέπει να παιρνει πρωτοβουλίες για το καλό των πολιτών. Η ελεύθερη αγορά, ξεκινά όταν το κράτος θέσει κανονες και σε κάποιες ακριβες περιπτώσεις, κάνει και την αρχή. Στις ΗΠΑ ΟΛΕΣ οι βιομηχανιες έγιναν με αρχική κρατική παρέμβαση και χρηματοδοτηση jumpstart. Στην Ν Κορέα τα ίδια. Μόνο στην Ελλάδα ξεκινάμε μετά το Λύκειο με το σταυρό στο χέρι και απαιτούμε πχ ένας Αγρότης να εξάγει προιόν, χωρίς εταιρεία πιστοποίησης/τυποποίησης κτλ. Στην Ελλάδα μια επενδυση σε τρένα ειναι η λύση που θα προσφέρει αποκέντρωση. Για να πάει κάποιος πχ σε μια άλλη πόλη, ΠΡΙΝ από τη δουλειά, χρειάζεται μετακινηση. Οι Ρωμαίοι τους δρόμους τους έφτιαχναν ΠΡΙΝ πάνε κάπου, όχι αφού πάνε. Σίγουρα το να φτιάξεις στην Ελλάδα ένα σιδηροδρομικό δίκτυο 450χλμ/ώρα ειναι κάτι που θα κοστίζει πολύ, αλλά ειναι ισως η πιο καλή μελλοντική επένδυση. Το να ζεις πχ σε χωριό στην Διμιτσάνα και σε 1-1,5 ώρα να εισαι γραφειο Αθήνα, δεν συγκρινεται με τιποτα, ούτε αποτιμάται. Τα πολλαπλασιαστικά οφέλη ειναι άπειρα. Αυτό το Έλληνας-Πολιτης-με-το σταυρό-στο χέρι- για -το καλό-της-πατρίδας πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει. Ούτε οι παππούδες ειναι υπάλληλοι του κράτους, για να κρατάνε παιδιά ώστε εργάζονται οι γονεις. Αυτά τα κάναμε οταν η Ελλάδα πεινούσε. Σήμερα ειναι απο τα πλουσιότερα κράτη στον κοσμο. Οι Τούρκοι δλδ που τα βρήκαν τα λεφτά και κάνουν τόσα projects? Mε 500% πληθωρισμό. Θα μου πεις εκει πεινανε οι πολίτες. Ε φτιάξε πχ τρένα.πυρηνικά/οπλικά και εδώ, δείξε μας έργα, και βάζουμε και εμείς πλάτη (πεινα). Επεξ/σία Πέμπτη στις 09:39 πμ από jimarass26 1 3
Ukforthemoment Δημοσ. Πέμπτη στις 09:34 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:34 πμ 9 λεπτά πριν, jimarass26 είπε Το να ζεις πχ σε χωριό στην Διμιτσάνα και σε 1-1,5 ώρα να εισαι γραφειο Αθήνα, δεν συγκρινεται με τιποτα, ούτε αποτιμάται. Τα πολλαπλασιαστικά οφέλη ειναι άπειρα. Η Δημητσάνα είναι χωριό,αλλά εκεί που είναι με τα τόσα βουνά δεν γίνεται ευκολα τρένο.Ας βάλουν ,πάλι, απο Καλαμάτα Τριπολη Αθήνα πρώτα και μετά ας επεκταθουν και στα χωριά. 1
jimarass26 Δημοσ. Πέμπτη στις 09:38 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:38 πμ 1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε Η Δημητσάνα είναι χωριό,αλλά εκεί που είναι με τα τόσα βουνά δεν γίνεται ευκολα τρένο.Ας βάλουν ,πάλι, απο Καλαμάτα Τριπολη Αθήνα πρώτα και μετά ας επεκταθουν και στα χωριά. Καλά ναι. Τροπος του λέγειν. Τώρα που ολοκληρώθηκε το οδικό δίκτυο στη χώρα, ειναι ευκαιρία να ξεκινησουν σιγά σιγά διασυνδέοντας πολεις, ώστε σε 20-30 χρονια να έχουμε ένα αποτέλεσμα. 1
Ukforthemoment Δημοσ. Πέμπτη στις 09:44 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:44 πμ 1 λεπτό πριν, jimarass26 είπε Καλά ναι. Τροπος του λέγειν. Τώρα που ολοκληρώθηκε το οδικό δίκτυο στη χώρα, ειναι ευκαιρία να ξεκινησουν σιγά σιγά διασυνδέοντας πολεις, ώστε σε 20-30 χρονια να έχουμε ένα αποτέλεσμα. Και να πεις ότι δεν υπήρχε σιδηροδρομικό δίκτυο;Αντί να το εκσυγχρονίσουν το κατέστρεψαν τελείως. Το λομπυ των κτελ ειναι πολύ ισχυρό.
dtk-386 Δημοσ. Πέμπτη στις 09:51 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:51 πμ 21 ώρες πριν, nickolasemp είπε Θα μάς φάνε λάχανο οι Κινέζοι.. Αναφορά σε κείμενο Αξίζει να σημειωθεί ότι το γαλλικό τρένο TGV κατέχει το ρεκόρ ταχύτητας για συμβατικά επιβατικά τρένα, έχοντας φτάσει τα 574,8 χιλιόμετρα την ώρα το 2007
atheatos Δημοσ. Πέμπτη στις 09:56 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:56 πμ Η σύγκριση κομμουνιστικής Κινας με την «ολιγαρχία» στην Ελλάδα είναι άστοχη. Είναι γνωστό ότι την Ελλάδα την κυβερνάνε συμφέροντα και όχι ο λαός. Καλύτερα να ασχοληθείτε με την τεχνολογική πλευρά του θέματος παρά με την πολιτική. 1
jimarass26 Δημοσ. Πέμπτη στις 10:38 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:38 πμ (επεξεργασμένο) 59 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Και να πεις ότι δεν υπήρχε σιδηροδρομικό δίκτυο; Αντί να το εκσυγχρονίσουν το κατέστρεψαν τελείως. Το λομπυ των κτελ ειναι πολύ ισχυρό. Δεν ισχύει αυτό που λές για 3 απλούς λόγους: 1) Δεν υπάρχουν αρκετά κτελ να καλύψουν την ζήτηση αν αυτη δημιουργηθεί. Αντιθέτως, με ένα δικτυο τρένων που θα δημιουργήσει νέα κινηση και πολεις γύρω από το σταθμό τρένου, με αποτέλεσμα όλοι να έχουν ψωμί. Για παράδειγμα, στο Ριο Αντιριο, δεν σταματησαν τα καράβια. Η Πάτρα δεν εξαφανιστηκε επειδή έγινε ο περιφερειακός. 2) Ο ιδιοκτήτης ΚΤΕΛ μπορει εύκολα να "μετακινησει" την επένδυσή του στο νέο μέλλον. Άπειροι τρόποι υπάρχουν. Μη σκέφτεστε σαν κυρα Μάρω της γειτονιας, που δεν έχει οικονομικά εργαλεία. 3) Η αποκέντρωση ειναι σαν το Ελληνικό. Δλδ τρελό χρήμα για ΟΛΟΥΣ. Ότι και αν έχουμε σήμερα, μια πετυχημένη αποκέντρωση θα αυξήσει τις μετακινησεις σε τέτοιο βαθμό, που οι υπάρχουσες "λύσεις" απλά δεν θα ειναι σε θέση να καλύψουν. Χανομαστε στα νούμερα, όπως πχ με το Airbnb που ειναι στο 1% και συζητάμε οτι και καλά καθοριζει τιμές. Ειδαμε και στη Νέα Υόρκη τι έγινε. Μπαρμπούτσαλα. Εθνικό σχέδιο θέλει αλά τούρκα. ΘΑ φτιάξω 1,2,3 ο θεός να κατέβει και το 2050 θα ειμαι εκει. PS: Τα δίκτυα μετακινησεων και επικοινωνιών δεν ειναι εμπορικο προιόν να σου βγαινει πλεονασματικό αλλιώς έχεις χασούρα. Ειναι υψιστης εθνικής σημασίας και η διαχειριση πρέπει να περιοριζεται στην ασκοπη σπατάλη, όχι στο PnL. Οι Δρόμοι της Ρώμης ήταν πλεονασματικοί; Όχι. Μέσα έμπαιναν. Αλλά έφτιαξαν την Ρώμη. Επεξ/σία Πέμπτη στις 10:44 πμ από jimarass26
Ukforthemoment Δημοσ. Πέμπτη στις 10:48 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:48 πμ 8 λεπτά πριν, jimarass26 είπε Δεν ισχύει αυτό που λές για 3 απλούς λόγους: 1) Δεν υπάρχουν αρκετά κτελ να καλύψουν την ζήτηση αν αυτη δημιουργηθεί. Αντιθέτως, με ένα δικτυο τρένων που θα δημιουργήσει νέα κινηση και πολεις γύρω από το σταθμό τρένου, με αποτέλεσμα όλοι να έχουν ψωμί. Για παράδειγμα, στο Ριο Αντιριο, δεν σταματησαν τα καράβια. Η Πάτρα δεν εξαφανιστηκε επειδή έγινε ο περιφερειακός. 2) Ο ιδιοκτήτης ΚΤΕΛ μπορει εύκολα να "μετακινησει" την επένδυσή του στο νέο μέλλον. Άπειροι τρόποι υπάρχουν. Μη σκέφτεστε σαν κυρα Μάρω της γειτονιας, που δεν έχει οικονομικά εργαλεία. 3) Η αποκέντρωση ειναι σαν το Ελληνικό. Δλδ τρελό χρήμα για ΟΛΟΥΣ. Ότι και αν έχουμε σήμερα, μια πετυχημένη αποκέντρωση θα αυξήσει τις μετακινησεις σε τέτοιο βαθμό, που οι υπάρχουσες "λύσεις" απλά δεν θα ειναι σε θέση να καλύψουν. Χανομαστε στα νούμερα, όπως πχ με το Airbnb που ειναι στο 1% και συζητάμε οτι και καλά καθοριζει τιμές. Ειδαμε και στη Νέα Υόρκη τι έγινε. Μπαρμπούτσαλα. Εθνικό σχέδιο θέλει αλά τούρκα. ΘΑ φτιάξω 1,2,3 ο θεός να κατέβει και το 2050 θα ειμαι εκει. Tα κτελ έχουν μετόχους,τους ιδιοκτήτες των λεωφορείων.Οι πιο πολλοί έχουν και φορτηγά. Λες να θέλουν να χάσουν το μεταφορικό έργο;
jimarass26 Δημοσ. Πέμπτη στις 10:56 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:56 πμ (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Tα κτελ έχουν μετόχους,τους ιδιοκτήτες των λεωφορείων.Οι πιο πολλοί έχουν και φορτηγά. Λες να θέλουν να χάσουν το μεταφορικό έργο; Θα τα ακουγα ολα, αν δεν ειχαμε περασει covid. Όχι, δεν ειναι αυτό που λες. Γιατι αν θέλουμε κατι να το κανουμε, το κανουμε. Και πιστεύω οτι θα γινει κάποια στιγμή, όταν ωριμάσουν οι συνθηκες. Για πολλά πράγματα που συζητάμε, επειδή ειμαστε έξω απο το χορό, δεν ειμαστε σε θεση να γνωριζουμε σημαντικους παραμέτρους. Να σου δώσω παραδειγματα: 1) Ηλεκτρική ενέργεια. Λέγαμε χρονια, επι χρονια, οτι δεν αφηνουν τα ηλεκτρικά, οτι στη Σαχαρα μπορούμε να παράγουμε άπειρο φθηνο ρέυμα. Δειχνανε ολοι λύσεις και εργοστάσια. Κανεις δεν έλεγε όμως οτι το σημαντικοτερο όφελος του πετρελαίου ΔΕΝ ειναι η πυκνότητα ενέργειας. Ειναι η διαθεσιμοτητά του και το κυριότερο, η ευκολία μεταφοράς και χρήσης του. Υπολογιζε ένας πως για να παράξεις όσο ρεύμα καταναλώνει η Ευρώπη στη Σαχάρα, θες κάπου στα 10.000 καλώδια διασύνδεση. 10.000! Δεν λέω για τα σημεια φόρτισης σε πολεις τυπου Αθήνας, που απλά δεν μπορεις να έχεις καν στις γειτονιές. 2) Μπορώ να συνεχισω με Κρουαζιέρα, Ψηφιακο κράτος, κτλ ΔΕΝ χάνει κανεις τιποτα. Απλά προσαρμοζεται ή/και μεταβιβάζει τις εργασιες σε κάτι νέο. ΓΙΑΤΙ? Γιατι οντας ήδη στα πράγματα, ξερει ΤΙ και ΠΩΣ θα το κάνει ΠΡΙΝ από τον κάθενα απο εμάς που ειμαστε έξω. Επεξ/σία Πέμπτη στις 10:57 πμ από jimarass26
oldnew Δημοσ. Πέμπτη στις 11:36 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:36 πμ 11 hours ago, gregory22 said: Ακόμη στην Αυστραλία είναι ο 'Εβρος....άσε που το τραίνο πάει μέχρι Δράμα και μετά με λεωφορείο. Η Θράκη δεν έχει τρένο εδώ και χρόνια Εμας πάντως μας είχαν φορτώσει σε σταγιερ μετά το τραίνο. Ουτε και ήξερα που μας άφησε το τραίνο πάντως με τα σταγιερ μετα μου φάνηκε πολυ λιγο (σχετικά με το τραίνο).
geohack Δημοσ. Πέμπτη στις 11:52 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:52 πμ 21 hours ago, oldnew said: Θυμάμαι προ 20 ετών πηγα φαντάρος και μας βαλανε σε ενα τραίνο στην Αθήνα να μας πανε Έβρο. Εχω ξεχασει ποσες ώρες κάναμε. Οτι ποιο αργό εχω δει ποτέ στη ζωη μου. Πάντως θυμάμαι που ξημέρωνε, νυχτώνε, ξανα ξημέρωνε. Νόμισα οτι ο Έβρος είναι στην Αυστραλία.. Στον ίδιο χρόνο το κινέζικο πρέπει να έκανε 2-3 φορές το γύρο της γης.. Σειρά 293 εκανα ακριβως το ιδιο δρομολόγιο. 1
Dandaredevil Δημοσ. Πέμπτη στις 01:33 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 01:33 μμ 23 ώρες πριν, oldnew είπε Θυμάμαι προ 20 ετών πηγα φαντάρος και μας βαλανε σε ενα τραίνο στην Αθήνα να μας πανε Έβρο. Εχω ξεχασει ποσες ώρες κάναμε. Οτι ποιο αργό εχω δει ποτέ στη ζωη μου. Πάντως θυμάμαι που ξημέρωνε, νυχτώνε, ξανα ξημέρωνε. Νόμισα οτι ο Έβρος είναι στην Αυστραλία.. Στον ίδιο χρόνο το κινέζικο πρέπει να έκανε 2-3 φορές το γύρο της γης.. Τωρα ειναι ακόμα πιο αργό (αν φτάσεις). Η λύση δεν είναι ο εκσυγχρονισμός. Είναι να πηγαίνει χαλαρά το τρένο και όποτε φτάσει... Μόνο οι τιμές είναι ανάλογες αεροπορικού! 1
kabamaru2372 Δημοσ. Πέμπτη στις 04:10 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:10 μμ Στις 1/1/2025 στις 11:57 ΠΜ, nickolasemp είπε Θα μάς φάνε λάχανο οι Κινέζοι.. Μας έχουν φάει ήδη εδώ και χρόνια
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα