oldnew Δημοσ. Τετάρτη στις 03:52 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 03:52 μμ 2 minutes ago, coffeex said: Εμείς είχαμε φύγει Τετάρτη και φτάσαμε Παρασκευή 🤯 Ναι, κατι τετοιο θυμάμαι και εγώ, 2-3 μερες.. 1
Angeldust Δημοσ. Τετάρτη στις 05:57 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:57 μμ Έχουν ξεφύγει εντελώς οι Κινέζοι. Ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω κανάλι του Youtube και θα καταλάβετε πόσες δεκαετίες πίσω είμαστε. https://www.youtube.com/@KenAbroad
Dinos1973 Δημοσ. Τετάρτη στις 06:04 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:04 μμ 6 hours ago, dikasths said: Εμείς εδώ απλά δεν έχουμε τραίνα στην Πελοπόννησο, και βόρεια ξέρουμε όλοι τι έχουμε... Δεν είναι το ίδιο μάστορα! Η Κίνα φτιάχνει τρένα για να μεταφέρουν επιβάτες από μια πόλη 30 εκατομμυρίων σε μια άλλη 20 εκατομμύριων!!! Εμείς θέλουμε να μεταφέρουμε 3 θείες 2 φοιτητές και 1 φαντάρο!!!! Ποιος να επενδύσει σε μια αγορά συνταξιούχων, και ΔΥ;;;; 5 1
coffeex Δημοσ. Τετάρτη στις 06:07 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:07 μμ 2 hours ago, oldnew said: Ναι, κατι τετοιο θυμάμαι και εγώ, 2-3 μερες.. Το μπροστινό τραίνο είχε ατύχημα και φάγαμε 1 μέρα Θεσ/νικη ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που μπήκα σε τραίνο. 1
Ukforthemoment Δημοσ. Τετάρτη στις 06:14 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:14 μμ 7 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Δεν είναι το ίδιο μάστορα! Η Κίνα φτιάχνει τρένα για να μεταφέρουν επιβάτες από μια πόλη 30 εκατομμυρίων σε μια άλλη 20 εκατομμύριων!!! Εμείς θέλουμε να μεταφέρουμε 3 θείες 2 φοιτητές και 1 φαντάρο!!!! Ποιος να επενδύσει σε μια αγορά συνταξιούχων, και ΔΥ;;;; Αν είχαμε σωστά τρένα,γενικότερα αν είχαμε παντού τρένα, θα το επέλεγαν και άλλοι πέρα απο τις θείτσες και τον φαντάρο. Είναι δυνατόν να μην έχει τρένα η πελοπόννησος; 7 2
lexotamilf Δημοσ. Τετάρτη στις 07:47 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 07:47 μμ Καλά μπείτε πρώτα στον προαστιακό μας και τα λέμε μετά 😆
dikasths Δημοσ. Τετάρτη στις 08:46 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 08:46 μμ 2 hours ago, Dinos1973 said: Δεν είναι το ίδιο μάστορα! Η Κίνα φτιάχνει τρένα για να μεταφέρουν επιβάτες από μια πόλη 30 εκατομμυρίων σε μια άλλη 20 εκατομμύριων!!! Εμείς θέλουμε να μεταφέρουμε 3 θείες 2 φοιτητές και 1 φαντάρο!!!! Ποιος να επενδύσει σε μια αγορά συνταξιούχων, και ΔΥ;;;; Με αυτή τη λογική, δεν έχει νόημα να φτιάχνονται και δρόμοι για αυτοκίνητα. Να που φτιάχνονται όμως 4 1
alegio Δημοσ. Τετάρτη στις 08:46 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 08:46 μμ 6 ώρες πριν, oldnew είπε Θυμάμαι προ 20 ετών πηγα φαντάρος και μας βαλανε σε ενα τραίνο στην Αθήνα να μας πανε Έβρο. Εχω ξεχασει ποσες ώρες κάναμε. Οτι ποιο αργό εχω δει ποτέ στη ζωη μου. Πάντως θυμάμαι που ξημέρωνε, νυχτώνε, ξανα ξημέρωνε. Νόμισα οτι ο Έβρος είναι στην Αυστραλία.. Στον ίδιο χρόνο το κινέζικο πρέπει να έκανε 2-3 φορές το γύρο της γης.. καλησπέρα και καλή χρονιά , κι εγώ σαν φοιτητής στην Θεσσαλονίκη αρχές δεκαετίας 90 θυμάμαι τα μπρος πίσω που έκαναν για να περάσει το intercity τότε , δυστυχώς δεν έχει γίνει σχεδόν τίποτα από τότε , ίσα ίσα είχαμε κι ένα εγκληματικό ατύχημα τεράστιων απωλειών και βλέπω ότι δεν θα αποδοθεί ευθύνη ή θα φυλακίσουν κάνα αποδιοπομπαίο τράγο και θα την βγάλουν λάδι οι πολιτικοί τους οποίους δεν θα χαρακτηρίσω για να μην προκαλέσω αντιδράσεις. 3 ώρες πριν, Angeldust είπε Έχουν ξεφύγει εντελώς οι Κινέζοι. Ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω κανάλι του Youtube και θα καταλάβετε πόσες δεκαετίες πίσω είμαστε. https://www.youtube.com/@KenAbroad Είναι γεγονός αυτό , είναι έτη φωτός μπροστά, έχουν κάνει πολλά έργα υποδομών τερατώδους διαστάσεων , βέβαια έχουν άπειρο εργατικό δυναμικό και χρήμα. Και πάνω απολα υπάρχει η πολιτική βούληση. 2
ea6gka Δημοσ. Τετάρτη στις 09:23 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 09:23 μμ (επεξεργασμένο) Εμεις παλι δωσαμε 22 δις στο σιδηροδρομο σε 20 χρονια και πηγαμε μια ωρα πισω στα δρομολογια του αξονα σε σχεση με τα intercity στα τελη του 90 που ανεβοκατεβαιναν την αναβαση του μπραλου και του δομοκου με μονη γραμμη και δεν ασχολειται κανενας! Τουλαχιστον ας κρατουσαμε τα 22 δις και ας αφηναν την παλαια χαραξη που ηταν και ωραια διαδρομη. Επεξ/σία Τετάρτη στις 09:24 μμ από ea6gka 1
Dinos1973 Δημοσ. Τετάρτη στις 10:29 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:29 μμ 1 hour ago, dikasths said: Με αυτή τη λογική, δεν έχει νόημα να φτιάχνονται και δρόμοι για αυτοκίνητα. Να που φτιάχνονται όμως Ναι γιατί αυτό το μεταφορικό μέσο έχει επικρατήσει, μαζί με τα λεωφορεία είναι αρκετά για την χώρα. 1 3
Ukforthemoment Δημοσ. Τετάρτη στις 10:50 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:50 μμ 20 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Ναι γιατί αυτό το μεταφορικό μέσο έχει επικρατήσει, μαζί με τα λεωφορεία είναι αρκετά για την χώρα. Mέτοχος σε κτελ; 4
kostafunk Δημοσ. Τετάρτη στις 11:30 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:30 μμ 9 ώρες πριν, oldnew είπε Θυμάμαι προ 20 ετών πηγα φαντάρος και μας βαλανε σε ενα τραίνο στην Αθήνα να μας πανε Έβρο. Εχω ξεχασει ποσες ώρες κάναμε. Οτι ποιο αργό εχω δει ποτέ στη ζωη μου. Πάντως θυμάμαι που ξημέρωνε, νυχτώνε, ξανα ξημέρωνε. Νόμισα οτι ο Έβρος είναι στην Αυστραλία.. Στον ίδιο χρόνο το κινέζικο πρέπει να έκανε 2-3 φορές το γύρο της γης.. Kαι εγω τα ιδια περασα αλλα απο τα δικα σου 20 χρονια αλλα 22 χρονια πιο πισο χαχαχα 😅 3
gregory22 Δημοσ. Πέμπτη στις 12:04 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 12:04 πμ (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, oldnew είπε Θυμάμαι προ 20 ετών πηγα φαντάρος και μας βαλανε σε ενα τραίνο στην Αθήνα να μας πανε Έβρο. Εχω ξεχασει ποσες ώρες κάναμε. Οτι ποιο αργό εχω δει ποτέ στη ζωη μου. Πάντως θυμάμαι που ξημέρωνε, νυχτώνε, ξανα ξημέρωνε. Νόμισα οτι ο Έβρος είναι στην Αυστραλία.. Στον ίδιο χρόνο το κινέζικο πρέπει να έκανε 2-3 φορές το γύρο της γης.. Ακόμη στην Αυστραλία είναι ο 'Εβρος....άσε που το τραίνο πάει μέχρι Δράμα και μετά με λεωφορείο. Η Θράκη δεν έχει τρένο εδώ και χρόνια Επεξ/σία Πέμπτη στις 12:05 πμ από gregory22 1 1
greg4 Δημοσ. Πέμπτη στις 12:34 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 12:34 πμ 12 hours ago, fast8 said: Γιατί βλέπω ότι δεν το λέει το άρθρο, το αναφέρω εδώ, η Κίνα έχει με διαφορά το μεγαλύτερο δίκτυο υπερταχείων τρένων. Εχει πάνω απο 42.000 χιλιόμετρα, με όλη την Ευρώπη στα 12.000 χιλιόμετρα. Τόσα ακούμε για πράσινη οικονομία και την σημαντικότητα των μέσων μαζικής μεταφοράς για το περιβάλλον, αλλά η Κινα είναι αυτή που το πήρε ζεστά με την ηλεκτροκίνηση και τα ΜΜΜ. Ένα μεγάλο πλεονέκτημα στην Κίνα είναι η σχεδόν πλήρης έλλειψη αποζημιώσεων. Δηλαδή αν αποφασίσει το κράτος ότι θα περάσει από εκεί το τρένο και σπίτι να έχεις θα πάρεις μια τυπική αποζημίωση και γεια σας. Στις ΗΠΑ η μια σοβαρή προσπάθεια στην Καλιφόρνια έχει πάει το κόστος στον θεό από τις αποζημιώσεις και το εργατικό κόστος. 1
freegr Δημοσ. Πέμπτη στις 01:08 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 01:08 πμ Την ίδια ώρα στην Ελλάδα δεν έχουμε σοβαρό σιδηρόδρομο και στη Πελοπόννησο που ζω είναι ανύπαρκτος. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα