Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Κίνα παρουσίασε το πρωτότυπο του ταχύτερου εμπορικού τρένου υψηλής ταχύτητας στον κόσμο, του CR450, που μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες έως 450 χλμ/ώρα.

Η κρατική σιδηροδρομική εταιρεία China State Railway Group αποκάλυψε το περασμένο Σαββατοκύριακο το πρωτότυπο του νέου τρένου CR450, το οποίο σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της θα είναι το ταχύτερο εμπορικό τρένο υψηλής ταχύτητας παγκοσμίως.

Όπως αναφέρει η South China Morning Post, το CR450 θα μπορεί να φτάσει μέγιστες ταχύτητες έως 450 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ η μέγιστη εμπορική ταχύτητα λειτουργίας του θα είναι 400 χιλιόμετρα την ώρα. Για σύγκριση, τα τρέχοντα τρένα CR400 της εταιρείας λειτουργούν σε ταχύτητες περίπου 350 χιλιομέτρων την ώρα. Σύμφωνα με το κρατικό ειδησεογραφικό πρακτορείο Yicai Global, το CR450 θα μπορεί να καλύψει την απόσταση των 1.100 χιλιομέτρων μεταξύ Πεκίνου και Σαγκάης σε περίπου 2,5 ώρες.

image.png.2d8d7200b1cbca31080ba31a9edd71af.png

image.png.b7b045ca0f6260a28d1003f80e49d745.png

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της κινεζικής κυβέρνησης, το CR450 θα είναι 10% ελαφρύτερο από τους προκατόχους του και θα μειώσει την αντίσταση λειτουργίας κατά 22%. Το τρένο διαθέτει ειδικά σχεδιασμένο περίβλημα για τους τροχούς που μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση σε υψηλές ταχύτητες, ενώ η αεροδυναμική μύτη και τα ειδικά σχεδιασμένα παρμπρίζ βοηθούν στη διατήρηση της μέγιστης επιτάχυνσης.

Η εταιρεία συμβούλων υποδομών AECOM επισημαίνει ότι όσο υψηλότερη είναι η ταχύτητα ενός τρένου, τόσο μεγαλύτερη ακτίνα καμπύλης απαιτείται για την ασφαλή στροφή του οχήματος. Συγκεκριμένα, για ταχύτητα 360 χιλιομέτρων την ώρα απαιτείται ακτίνα καμπύλης περίπου 10 χιλιομέτρων, ενώ για ταχύτητα 400 χιλιομέτρων την ώρα η απαιτούμενη ακτίνα αυξάνεται στα 11,3 χιλιόμετρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το γαλλικό τρένο TGV κατέχει το ρεκόρ ταχύτητας για συμβατικά επιβατικά τρένα, έχοντας φτάσει τα 574,8 χιλιόμετρα την ώρα το 2007, αλλά στην πράξη λειτουργεί σε μέσες ταχύτητες περίπου 280 χιλιομέτρων την ώρα. Η Κίνα ήδη διαθέτει τα ταχύτερα εμπορικά τρένα στον κόσμο, με αρκετές διαδρομές που φτάνουν τακτικά τα 350 χιλιόμετρα την ώρα.

Η κινεζική κυβέρνηση δηλώνει ότι το CR450 θα τεθεί σε λειτουργία "το συντομότερο δυνατό", ενώ παράλληλα συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη του σιδηροδρομικού της δικτύου υψηλών ταχυτήτων.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.
1 minute ago, dikasths said:

Εμείς εδώ απλά δεν έχουμε τραίνα στην Πελοπόννησο, και βόρεια ξέρουμε όλοι τι έχουμε...

εγκαταλελειμμένα και σκουριασμένα είναι όλα, μετρό, Χελ-ένικ-τρεϊν. Βγάζουν καπνούς η δουλεύουν όποτε θέλουν.

  • Like 6
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί βλέπω ότι δεν το λέει το άρθρο, το αναφέρω εδώ, η Κίνα έχει με διαφορά το μεγαλύτερο δίκτυο υπερταχείων τρένων. Εχει πάνω απο 42.000 χιλιόμετρα, με όλη την Ευρώπη στα 12.000 χιλιόμετρα. Τόσα ακούμε για πράσινη οικονομία και την σημαντικότητα των μέσων μαζικής μεταφοράς για το περιβάλλον, αλλά η Κινα είναι αυτή που το πήρε ζεστά με την ηλεκτροκίνηση και τα ΜΜΜ.

Επεξ/σία από fast8
  • Like 13
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, fast8 είπε

Γιατί βλέπω ότι δεν το λέει το άρθρο, το αναφέρω εδώ, η Κίνα έχει με διαφορά το μεγαλύτερο δίκτυο υπερταχείων τρένων. Εχει πάνω απο 42.000 χιλιόμετρα, με όλη την Ευρώπη στα 12.000 χιλιόμετρα. Τόσα ακούμε για πράσινη οικονομία και την σημαντικότητα των μέσων μαζικής μεταφοράς για το περιβάλλον, αλλά η Κινα είναι αυτή που το πήρε ζεστά με την ηλεκτροκίνηση και τα ΜΜΜ.

Και εδώ ζεστά το έχουν πάρει στην Ευρώπη και Ελλάδα! Πληρώνουμε φόρους για χάρτινα καλαμάκια, πλαστικές σακούλες και συσκευασίας. Α και φυσικά σε λίγα χρόνια έρχονται και φόροι για όσους δεν αλλάξουν σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πετώντας το υπάρχον θερμικό αυτοκίνητο τους. Τι να τα κάνεις τα ηλεκτρικά ΜΜΜ και ειδικά τα τρένα?

  • Like 7
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nickolasemp είπε

Θα μάς φάνε λάχανο οι Κινέζοι..

Μας έχουν φάει ήδη! Απλά σφυρίζουμε αδιάφορα εδώ σε ότι μας μειώνει! 

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, oldnew είπε

Θυμάμαι προ 20 ετών πηγα φαντάρος και μας βαλανε σε ενα τραίνο στην Αθήνα να μας πανε Έβρο. Εχω ξεχασει ποσες ώρες κάναμε. Οτι ποιο αργό εχω δει ποτέ στη ζωη μου. Πάντως θυμάμαι που ξημέρωνε, νυχτώνε, ξανα ξημέρωνε. Νόμισα οτι ο Έβρος είναι στην Αυστραλία.. 

Στον ίδιο χρόνο το κινέζικο πρέπει να έκανε 2-3 φορές το γύρο της γης.. 

το ίδιο είναι ακόμα

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Haha 10
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 minutes ago, oldnew said:

Θυμάμαι προ 20 ετών πηγα φαντάρος και μας βαλανε σε ενα τραίνο στην Αθήνα να μας πανε Έβρο. Εχω ξεχασει ποσες ώρες κάναμε. Οτι ποιο αργό εχω δει ποτέ στη ζωη μου. Πάντως θυμάμαι που ξημέρωνε, νυχτώνε, ξανα ξημέρωνε. Νόμισα οτι ο Έβρος είναι στην Αυστραλία.. 

Στον ίδιο χρόνο το κινέζικο πρέπει να έκανε 2-3 φορές το γύρο της γης.. 

Δεν θυμάμαι από Αθήνα αλλά από Τρίπολη ξεκινήσαμε 11 το πρωί και φτάσαμε Διδυμοτείχο 6 το απόγευμα.  Την άλλη μέρα!

Επεξ/σία από mike299
  • Like 4
  • Confused 1
  • Sad 1
  • Haha 8
Δημοσ.
34 minutes ago, mike299 said:

Δεν θυμάμαι από Αθήνα αλλά από Τρίπολη ξεκινήσαμε 11 το πρωί και φτάσαμε Διδυμοτείχο 6 το απόγευμα.  Την άλλη μέρα!

με τα πόδια ποιο γρήγορα πήγαινες..

  • Like 2
  • Haha 4
Δημοσ.
1 hour ago, oldnew said:

Θυμάμαι προ 20 ετών πηγα φαντάρος και μας βαλανε σε ενα τραίνο στην Αθήνα να μας πανε Έβρο. Εχω ξεχασει ποσες ώρες κάναμε. Οτι ποιο αργό εχω δει ποτέ στη ζωη μου. Πάντως θυμάμαι που ξημέρωνε, νυχτώνε, ξανα ξημέρωνε. Νόμισα οτι ο Έβρος είναι στην Αυστραλία.. 

Στον ίδιο χρόνο το κινέζικο πρέπει να έκανε 2-3 φορές το γύρο της γης.. 

Εμείς είχαμε φύγει Τετάρτη και φτάσαμε Παρασκευή 🤯

  • Like 1
  • Haha 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...