LeonV12 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Προφανώς αρκετοί από δω μέσα έχετε αγοράσει κάρτες γραφικών από μαγαζιά του Skroutz και θέλω να μάθω τι παίζει με τις εγγυήσεις, είναι αξιόπιστο? Αξίζει να δώσω 150€ παραπάνω να έχω και ένα χρόνο εγγύηση ακόμα από Πλαίσιο η θα δωσω σε κανένα σκρουτζομαγαζο 800€ και θα κλαίω άμα μετά από κάνα χρόνο καεί?
george kesoglu Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) φιλε μου υπαρχουν σκρουτζομαγαζα και σκρουτζομαγαζα μην τα τσουβαλιαζεις ολα μαζι Επεξ/σία 30 Δεκεμβρίου 2024 από george kesoglu
Μακιαβέλλι Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2024 2 hours ago, LeonV12 said: Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Προφανώς αρκετοί από δω μέσα έχετε αγοράσει κάρτες γραφικών από μαγαζιά του Skroutz και θέλω να μάθω τι παίζει με τις εγγυήσεις, είναι αξιόπιστο? Αξίζει να δώσω 150€ παραπάνω να έχω και ένα χρόνο εγγύηση ακόμα από Πλαίσιο η θα δωσω σε κανένα σκρουτζομαγαζο 800€ και θα κλαίω άμα μετά από κάνα χρόνο καεί? Πάρε χρησιμοποιώντας καλάθι του skroutz. 1
Λύση sortie Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2024 Λύση Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2024 απλά πάρε μέσω skroutz και μπαίνει το skroutz στη μέση. Αγόρασα κομμάτια για pc το καλοκαίρι με αυτό τον τρόπο. 1
rioener Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2024 Αν αγοράσεις με μεσάζοντα το σκρουτζ (με καλάθι σκρουτζ) τότε δε θα έχεις κανένα θέμα. Όσες φορές χρειάστηκα επιστροφές σε διάφορα προϊόντα, 3 μάλιστα από το καλοκαίρι και μετά, έγιναν όλες τάχιστα
hunter2000 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2024 Πρέπει να ρωτήσεις τι παίζει σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος. Πολλοί τα κάνουν παραεισαγωγή δεν ξέρω και εγώ από που και όταν τους το πας εκεί το στέλνουν εξωτερικό και μπορεί να φας πάνω από μήνα για αντικατάσταση. Την έχω πατήσει και εγώ και με πολύ φασαρία μου άλλαξε την κάρτα μετά από δύο εβδομάδες.
lucidsteve Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Δημοσ. 3 Ιανουαρίου Αγορα μέσω σκρουτζ. Μου έτυχε να έχω αγοράσει ακριβό προιόν το οποίο με το που το είδα ηξερα οτι ηθελα να το επιστρέψω. Κάνω αίτηση επιστροφής, και λαμβάνω τηλ απο το κατάστημα το οποίο επέμενε πως "απο τη στιγμη που το ανοιξες δε μπορεις να το σπιτρέψεις". Πήρα τηλ αμεσα το σκρουτζ τηλεφωνο και μου λένε πως 'δικαιουστε να το ανοιξετε για να δειτε αν σας κανει'. Υποψιν τη συσκευασία την είχα 100% αθικτη. Τελικά το επέστρεψα κανονικά οταν ήρθε η σκρουτζ και σε 2 μέρες είχα τα χρήματα πίσω. Παρά το κράξιμο που δέχεται το σκρουτζ, κάτι τέτοια δεν τα βρίσκεις απο αμεση αγορά απο καταστήματα. 3
LeonV12 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Στις 3/1/2025 στις 11:53 ΠΜ, lucidsteve είπε Αγορα μέσω σκρουτζ. Μου έτυχε να έχω αγοράσει ακριβό προιόν το οποίο με το που το είδα ηξερα οτι ηθελα να το επιστρέψω. Κάνω αίτηση επιστροφής, και λαμβάνω τηλ απο το κατάστημα το οποίο επέμενε πως "απο τη στιγμη που το ανοιξες δε μπορεις να το σπιτρέψεις". Πήρα τηλ αμεσα το σκρουτζ τηλεφωνο και μου λένε πως 'δικαιουστε να το ανοιξετε για να δειτε αν σας κανει'. Υποψιν τη συσκευασία την είχα 100% αθικτη. Τελικά το επέστρεψα κανονικά οταν ήρθε η σκρουτζ και σε 2 μέρες είχα τα χρήματα πίσω. Παρά το κράξιμο που δέχεται το σκρουτζ, κάτι τέτοια δεν τα βρίσκεις απο αμεση αγορά απο καταστήματα. Σε ευχαριστώ. Γενικά πάντως βλέπω ότι στα περισσότερα όμως οι εγγυήσεις είναι για 2 χρόνια. Ενώ κάποια άλλα καταστήματα έχουν 3.
lucidsteve Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 20 hours ago, LeonV12 said: Σε ευχαριστώ. Γενικά πάντως βλέπω ότι στα περισσότερα όμως οι εγγυήσεις είναι για 2 χρόνια. Ενώ κάποια άλλα καταστήματα έχουν 3. Η ΕΕ σε καλύπτει για 2 έτη. Αν τώρα κάποιο κατάστημα δίνει 3 έτη, λογικά με τη πάροδο των 2 ετών το πας στο κατάστημα πλεον και η σκρουτζ δεν ασχολείται. Ως συμπλήρωση των ανωτέρω που έγραψα, μπορώ να καταλάβω τα καταστήματα, ιδιως τα σκρουζ που ειναι μικρά, που δυσκολεύονται στις επιστροφές, γιατι κανείς πελάτης δε θέλει "ανοιγμένο προιόν" και το κατάστημα δεν ξέρει τι να το κανει. Γιαυτό πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις που δεν ειμαι 100% σίγουρος για το προιόν, το βγάζω βιντεο κατα το unboxing να θυμάμαι πως ηρθε και καταβάλλω κάθε προσπάθεια να το επιστρέψω στην άριστη κατάσταση που μου ήρθε. Οι ηλεκτρονικές αγορές έχουν το πρόβλημα οτι το προιόν δεν το έχεις δει απο κοντά, αλλά η μόνη σου προσβαση ειναι εικόνες και βίντεο, τα οποία δεν μπορουν να αντικαταστήσουν την ιδια την εμπειρία οσα βιντεο και να δεις. Γι'αυτό και βγήκε και ο νόμος που καλύπτει τον καταναλωτή. Το κατάστημα δε μπορει να δημιουργεί δικια της νομοθεσία. 1
ardi21 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Ξεκαθαρα για μενα να κοιταξεις απο skroutz αλλα να το παρεις μεσω του καλαθιου, οπως σου ειπαν, και οχι απο μονος σου μεσω καταστηματος. Οτιδηποτε και αν συμβει εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Δεν υπαρχει λογος να δωσεις παραπανω χρηματα. Προσεξε ομως οταν ανοιξεις την συσκευασια να την κρατησεις αθικτη, μεχρι να ληξει η εγγυηση, και να εχει μεσα ολα τα παρελκομενα (εκτος απο αυτα που θα χρησιμοποιησεις φυσικα). Ετσι ωστε αν χρειαστει να το επιστρεψεις να το δωσεις ετσι οπως το πηρες και να μην μπορει κανεις να σου πει τιποτα. On 03/01/2025 at 11:53, lucidsteve said: Αγορα μέσω σκρουτζ. Μου έτυχε να έχω αγοράσει ακριβό προιόν το οποίο με το που το είδα ηξερα οτι ηθελα να το επιστρέψω. Κάνω αίτηση επιστροφής, και λαμβάνω τηλ απο το κατάστημα το οποίο επέμενε πως "απο τη στιγμη που το ανοιξες δε μπορεις να το σπιτρέψεις". Πήρα τηλ αμεσα το σκρουτζ τηλεφωνο και μου λένε πως 'δικαιουστε να το ανοιξετε για να δειτε αν σας κανει'. Υποψιν τη συσκευασία την είχα 100% αθικτη. Τελικά το επέστρεψα κανονικά οταν ήρθε η σκρουτζ και σε 2 μέρες είχα τα χρήματα πίσω. Παρά το κράξιμο που δέχεται το σκρουτζ, κάτι τέτοια δεν τα βρίσκεις απο αμεση αγορά απο καταστήματα. Το καταστημα δεν επρεπε να σε παρει καν τηλεφωνο, εχω την εντυπωση. Απο την στιγμη που παραγγελνεις μεσω καλαθιου, ολοι οι εμπλεκομενοι μιλανε αποκλειστικα και μονο μεσω του skroutz. Κλασσικος βλαχοελληνας που προσπαθησε να σωσει κατι αν μπορει. Εγω θα του το εκλεινα στα μουτρα. Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου από ardi21 1
lucidsteve Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Δημοσ. 9 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) On 08/01/2025 at 10:25, ardi21 said: Ξεκαθαρα για μενα να κοιταξεις απο skroutz αλλα να το παρεις μεσω του καλαθιου, οπως σου ειπαν, και οχι απο μονος σου μεσω καταστηματος. Οτιδηποτε και αν συμβει εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Δεν υπαρχει λογος να δωσεις παραπανω χρηματα. Προσεξε ομως οταν ανοιξεις την συσκευασια να την κρατησεις αθικτη, μεχρι να ληξει η εγγυηση, και να εχει μεσα ολα τα παρελκομενα (εκτος απο αυτα που θα χρησιμοποιησεις φυσικα). Ετσι ωστε αν χρειαστει να το επιστρεψεις να το δωσεις ετσι οπως το πηρες και να μην μπορει κανεις να σου πει τιποτα. Το καταστημα δεν επρεπε να σε παρει καν τηλεφωνο, εχω την εντυπωση. Απο την στιγμη που παραγγελνεις μεσω καλαθιου, ολοι οι εμπλεκομενοι μιλανε αποκλειστικα και μονο μεσω του skroutz. Κλασσικος βλαχοελληνας που προσπαθησε να σωσει κατι αν μπορει. Εγω θα του το εκλεινα στα μουτρα. Μου έκανε και μένα τρομερή εντύπωση. Μάλιστα ο υπάλληλος της skroutz μου λέει δε γινεται να σας πήραν απο το κατάστημα, εφόσον το κατάστημα δε γνωρίζει για την επιστροφή. Μάλιστα με ρωτούσε επανηλλημένως μήπως δεν κατάλαβα καλά και ήταν υπάλληλος της σκρουτζ που με πήρε. Έλα όμως που κάπως το έμαθαν στο κατάστημα, και με πήραν. Τώρα πως το έμαθαν δεν ξέρω. Το ζήτημα είναι οτι ο υπάλληλος του καταστήματος ήταν ξεκάθαρος οτι "δε μπορούμε να το πάρουμε πίσω". Τώρα αν και τι μεσολάβησε και τελικά το δέχθηκαν δε μπορώ να ξέρω. Η αλήθεια ειναι οτι πλέον φοβάμαι να πάρω απο το κατάστημα γιατι θεωρώ πως με έχουν 'σταμπάρει' και σε περίπτωση που ας πουμε χρειαστώ εγγύηση μπορεί να με τραινάρουν άσχημα. Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου από lucidsteve
ardi21 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 28 minutes ago, lucidsteve said: Μου έκανε και μένα τρομερή εντύπωση. Μάλιστα ο υπάλληλος της skroutz μου λέει δε γινεται να σας πήραν απο το κατάστημα, εφόσον το κατάστημα δε γνωρίζει για την επιστροφή. Μάλιστα με ρωτούσε επανηλλημένως μήπως δεν κατάλαβα καλά και ήταν υπάλληλος της σκρουτζ που με πήρε. Έλα όμως που κάπως το έμαθαν στο κατάστημα, και με πήραν. Τώρα πως το έμαθαν δεν ξέρω. Το ζήτημα είναι οτι ο υπάλληλος του καταστήματος ήταν ξεκάθαρος οτι "δε μπορούμε να το πάρουμε πίσω". Τώρα αν και τι μεσολάβησε και τελικά το δέχθηκαν δε μπορώ να ξέρω. Η αλήθεια ειναι οτι πλέον φοβάμαι να πάρω απο το κατάστημα γιατι θεωρώ πως με έχουν 'σταμπάρει' και σε περίπτωση που ας πουμε χρειαστώ εγγύηση μπορεί να με τραινάρουν άσχημα. To skroutz μεσολαβησε προφανως... Γι'αυτο αν ψωνιζεις μεσω του καλαθιου εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Αργα η γρηγορα η λυση θα βρεθει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα