Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σας

Έκανε λάθος ο υπάλληλος και με χρέωσε άλλο ποσό και κάναμε επιστροφή του ποσού μεσω pos. Έλαβα το αντίγραφο του πελάτη, είναι σίγουρο ότι θα μου πιστωθούν τα χρήματα; Πόσες μέρες χρειάζονται;

Ευχαριστώ 

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, kostasbm είπε

υπομονή ...από 3 μέρες μέχρι 20.....

Είναι σίγουρο ότι θα πιστωθούν? Έλαβα το απόκομμα 

Επεξ/σία από eidikos33
Δημοσ.
1 hour ago, eidikos33 said:

Καλημέρα σας

Έκανε λάθος ο υπάλληλος και με χρέωσε άλλο ποσό και κάναμε επιστροφή του ποσού μεσω pos. Έλαβα το αντίγραφο του πελάτη, είναι σίγουρο ότι θα μου πιστωθούν τα χρήματα; Πόσες μέρες χρειάζονται;

Ευχαριστώ 

αν εγινε μεσα απο το pos απο το menu του ναι προφανος και θα επιστραφούν κάνουν απο 1 μέρα εως και 20 (αναλογος την περίπτωσή)

αν ηθελες εδω και τωρα τοτε επρεπε ο ιδιοκτητες μεσα του ebanking να το κανει (αν δεν μηλαμε για καποια εξοπραγματικα ποσα νωμιζω δεν υπηρχε λογος να το τραβηξεις εκει)

  • Thanks 1
Δημοσ.

Κάνα 3αρι μέρες λογικά, μην σε αγχώνει συμβαίνουν αυτά. Πλήρωνε και μετρητά εν τω μεταξύ αν δεν είναι υποχρεωτικό να καλύψεις πληρωμες με κάρτα. 

  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Black Demis είπε

αν εγινε μεσα απο το pos απο το menu του ναι προφανος και θα επιστραφούν κάνουν απο 1 μέρα εως και 20 (αναλογος την περίπτωσή)

αν ηθελες εδω και τωρα τοτε επρεπε ο ιδιοκτητες μεσα του ebanking να το κανει (αν δεν μηλαμε για καποια εξοπραγματικα ποσα νωμιζω δεν υπηρχε λογος να το τραβηξεις εκει)

350 euro ενώ ήταν 23.50 το κανονικό πόσο 

 

Ναι από το μενού έγινε και έλαβα και την απόδειξη που είναι για τον πελάτη 

Δημοσ.
1 minute ago, eidikos33 said:

350 euro ενώ ήταν 23.50 το κανονικό πόσο 

 

Ναι από το μενού έγινε και έλαβα και την απόδειξη που είναι για τον πελάτη 

Υπομονή κανε, αν ήθελές εκείνη την στιγμή επιστροφή επρεπε να απαιτήσεις να μιλήσεις με τον ιδιοκτήτη για να στα επιστρέψει αυτος μεσο ebanking.....(βεβαια την νυφη θα την πλυρωνε μετα ο υπαλληλος ψαχνοντας για νεα δουλεια καθος ελληνες ιδιοκτητες ειναι λιγο.........)

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, eidikos33 είπε

350 euro ενώ ήταν 23.50 το κανονικό πόσο 

 

Ναι από το μενού έγινε και έλαβα και την απόδειξη που είναι για τον πελάτη 

350€ και δεν ζήτησε pin?Αν ναι δεν είδες το ποσό;

  • Like 2
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Υπομονή κανε, αν ήθελές εκείνη την στιγμή επιστροφή επρεπε να απαιτήσεις να μιλήσεις με τον ιδιοκτήτη για να στα επιστρέψει αυτος μεσο ebanking.....(βεβαια την νυφη θα την πλυρωνε μετα ο υπαλληλος ψαχνοντας για νεα δουλεια καθος ελληνες ιδιοκτητες ειναι λιγο.........)

Η επιστροφή γίνεται ηλεκτρονικά για να μπορέσει και η επιχείριση να ακυρώσει την συναλλαγή και να μην φορολογηθεί για τα χρήματα.Αν είχε πληρώσει μετρητά, θα του τα έδινε στο χέρι και θα ακυρωνε την απόδειξη.Κανεις δεν χάνει χρήματα και τέτοια λάθη μπορεί να γίνουν και διορθώνονται εύκολα.

  • Like 4
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

350€ και δεν ζήτησε pin?Αν ναι δεν είδες το ποσό;

Δεν το έκανα εγώ ο πατέρας μου, τρέχα γυρευε το κακό είναι ότι ο υπάλληλος δεν είπε τίποτα, ευτυχώς μου ήρθε ειδοποίηση στο ebanking και πήγε και του έκανε επιστροφή, το θέμα είναι μπορεί να κάνει κάτι ο έμπορος και να ακυρώσει την επιστροφή που έκανε? Γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πως έκανε λάθος ο υπάλληλος δεν ήταν ότι πάτησε αντί για 30 ευρώ 300 

Δημοσ.

Φίλε μου μην αγχώνεσαι κατάστημα έχω και γνωρίζω.Εγινε ακύρωση συναλλαγής, το σύστημα αυτόματα θα σου επιστρέψει τα χρήματα πίσω.Προληπτικα μέχρι να δεις τα χρήματα μην πετάξεις το χαρτακι που πηρες.Οχι δεν μπορεί να κάνει μαιμουδια και να ακυρώσει την επιστροφή αν αυτό ρωτάς.

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Τα λεφτά θα σου πιστωθούν.

Το θέμα είναι ότι αφού έχουν κλειδώσει τα pos με το σύστημα, γιατί έτυχε;

  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, eidikos33 είπε

Δεν το έκανα εγώ ο πατέρας μου, τρέχα γυρευε το κακό είναι ότι ο υπάλληλος δεν είπε τίποτα, ευτυχώς μου ήρθε ειδοποίηση στο ebanking και πήγε και του έκανε επιστροφή, το θέμα είναι μπορεί να κάνει κάτι ο έμπορος και να ακυρώσει την επιστροφή που έκανε? Γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πως έκανε λάθος ο υπάλληλος δεν ήταν ότι πάτησε αντί για 30 ευρώ 300 

Δεν υπαρχει περίπτωση να αντιστραφεί η διαδικασία της επιστροφής από τον έμπορο.

Λάθος έγινε, συμβαίνουν, ειδικα αυτές τις ημέρες που χτυπάνε πολλά ποσα στα μηχανήματα, δεν θέλει και πολύ. Δεν είναι και μικρό ποσό να γίνει επίτηδες για να πεις ότι δεν θα το καταλαβαίνε ο πελάτης.

Κάνε λίγη υπομονή και παρε αν θελεις την τράπεζα σου αύριο να σου δώσει εξτρα πληροφορίες. 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, billys7 είπε

Τα λεφτά θα σου πιστωθούν.

Το θέμα είναι ότι αφού έχουν κλειδώσει τα pos με το σύστημα, γιατί έτυχε;

Με την ταμειακή εννοείς;

 

9 λεπτά πριν, stormrain είπε

Δεν υπαρχει περίπτωση να αντιστραφεί η διαδικασία της επιστροφής από τον έμπορο.

Λάθος έγινε, συμβαίνουν, ειδικα αυτές τις ημέρες που χτυπάνε πολλά ποσα στα μηχανήματα, δεν θέλει και πολύ. Δεν είναι και μικρό ποσό να γίνει επίτηδες για να πεις ότι δεν θα το καταλαβαίνε ο πελάτης.

Κάνε λίγη υπομονή και παρε αν θελεις την τράπεζα σου αύριο να σου δώσει εξτρα πληροφορίες. 

 

Κάλεσα την cardlink που ανήκει το pos του εμπόρου αλλά μου είπαν ότι έχει να κάνει και με την τράπεζα του καρτουχου για το πότε θα πιστωθούν τα χρήματα 

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...