Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα , σκοπεύω να αγοράσω το Meta quest 3 τις επόμενες μέρες , και καθώς ψάχνω στην αγορά παρατηρώ ότι δεν υπάρχει σχεδόν πουθενά στην Ελλάδα.

Δεν το έχουν διαθέσιμο ούτε στις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων , ούτε στα μικρά μαγαζιά.

Να υποθέσω ότι είναι τοπ επιλογή και εξαντλείται γρήγορα?

Δημοσ.

Μικρη αγορα,μικρα ισως περιθωρια κερδους για το κεφαλαιο που δεσμευουν δηλ υψηλο κοστος ευκαιριας,ειναι καλο για αυτο που ειναι ομως.

  • Like 1
Δημοσ.

θα προτεινα να το παρεις απο αμαζον. σιγουρα υπαρχει διαθεσιμοτητα και η εγγυηση που παρεχει για τα πρωτα 2 χρονια , απλα ειναι φανταστικη. τελος θα σου πω, οτι η διαφορα απο το quest 2 ειναι παρα πολυ μεγαλη κ αξιζει η αγορα του. ειναι απιστευτο μηχανημα. μην το παρεις αν εχεις μικρα παιδια κ καθολου χρονο, θα πανε χαμενα τα λεφτα σου γτ δεν θα εχεις κουραγιο να ασχοληθεις με το quest.  διαφορετικα παρτο!

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 29/12/2024 στις 9:52 ΠΜ, Tory Lanez είπε

Καλησπέρα , σκοπεύω να αγοράσω το Meta quest 3 τις επόμενες μέρες , και καθώς ψάχνω στην αγορά παρατηρώ ότι δεν υπάρχει σχεδόν πουθενά στην Ελλάδα.

Δεν το έχουν διαθέσιμο ούτε στις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων , ούτε στα μικρά μαγαζιά.

Να υποθέσω ότι είναι τοπ επιλογή και εξαντλείται γρήγορα?

.Μην το πάρεις αν δεν το έχεις πάρει ακόμα από γνωστές αλυσίδες καταστημάτων γιατί το έχουν πολύ πιο ακριβά. Είναι top επιλογή και έχω πάρει το quest 3 512gb από Ελλάδα στα 690 όταν το πήρα πριν τρεις μήνες κοντά,τώρα έχει πέσει η τιμή του κι άλλο.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι top επιλογή, αλλά είναι αρκετό το ρίσκο αγοράς αποθέματος, ώστε να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός. Δλδ σε εμπορικό κομμάτι, είναι κακό προϊόν για μία εταιρία. Ελάχιστη ζήτηση, άρα δεν αξίζει το ρίσκο της κούρσας, ειδικά για 10%=15% περιθώριο κέρδους (εάν 2 συσκευές μείνουν ράφι, χαντακώνουν τα κέρδη από τις 5 πουλημένες).
Εδώ φταίει η Oculus που -καλά κάνει- και δίνει φθηνή συσκευή για να πουλάει software Online, αλλά δεν υπάρχει σοβαρό Ευρωπαικό δίκτυο,.   
Σκέψου ότι έχει ανακοινωθεί η απόσυρση/ stop διάθεσης/ παραγωγή του Quest 2 εδώ και πόσους μήνες και στην Ελλάδα το 3s είναι πιο φθηνό από το 2!!!!!
Δλδ είναι σαν το κέρδος των περίπτερων από τσιγάρα σε πληρωμή με κάρτα, και χωρίς να μπορούν καν να το πλαισιώσουν με αναπτήρες, χαρτάκια, φιλτράκια κλπ. Πιο εύκολα βρίσκεις υπερτιμημένα κινέζικα αξεσουάρ, παρά την ίδια την συσκευή.

Για την αγορά, απλό ζήτημα.
- Ή θα το πάρεις πανάκριβα ( ++100€ πάνω/ +20%) από μεγάλο κατάστημα,
 - ή σε συνθήκη προπαραγγελίας και αναμονής από μικρό κατάστημα με μία προμήθεια της τάξης του 30-50€/ 8-10% πάνω από την τιμή εξωτερικού,
- ή όπως είπε και ο φίλος, παράγγελεία από εξωτερικό (// προσοχή για παραγγελεία εντός EU, δλδ Amazon.de αντί amazon.uk , καλού κακού).

Επείδη είσαι αποφασισμένος, και απ΄έξω να το παραγγείλεις, πιο νωρίς θα το έχεις από το να το συζητάς 2 εβδομάδες και η τιμή δεν θα αλλάξει.

Πρακτικά πάντως παντού στην Ευρώπη είναι +50€ σε σχέση με Αμερική -κατι που ίσχυε και για τα παλαιότερα μοντέλα και λαμβάνοντας υπόψη την πορεία του 2, αυτές οι διαφορές θα καθίσουν ως τελικές. Δλδ Εάν τώρα στις ΗΠΑ το δίνουν 500$ το Amazon 560€, ο Ελληνας εισαγωγέας 620€ και ο κάθε Πλαίσιος 700€, μην περιμένεις ποτέ να το δεις Amazon κλπ. λιγότερο από 540-550 / 580-600 / 650 αντίστοιχα. Το λέω γιατί καραδοκούσα να πάρω το 2 λίγοοο πιο κοντά στην Αμερικανικη τιμή, και για 2 χρόνια δεν κούνησε σχεδόν ποτέ κάτω από 400, όταν Αμερική πλέον στέλναν το discontinued απόθεμα με 250$. 

Σε κάθε περίπτωση, το σημαντικότερο είναι η διαχείριση εγγύησης. Εάν κάτι δεν πάει καλά πού το πας;
Το στέλνεις μόνο σου εξωτερικό ή το δίνεις κάπου Ελλάδα; Και Ελλάδα, σου κάνουν αντικατάσταση; ή στο στέλνουν αυτοί εξωτερικό;
Έχει νόημα να πληρώσεις κάποιον απλά για να στο παραγγείλει από το Amazon χωρίς άλλη υποχρέωση απέναντί σου;
Με τι εγγύηση επίσης πας; 2 χρόνια απο E.U. λόγο νόμου, αλλά η Oculus το δίνει με 1 στις ΗΠΑ.
Εδώ είναι το δύσκολο κομμάτι που θέλει διερεύνηση και αλλάζει από μαγαζί σε μαγαζί.

Σε γενικές γραμμές πάντως, το Oculus/ Meta 2 έχει βγει πολύ ανθεκτικό στις θεαματκές εκτοξεύσεις, δλδ είχε τρομερή ποιότητα κατασκευής για την τιμή και την αναμενόμενη ευαισθησία των κυκλωμάτων του, -εάν βοηθάει αυτό στην ανάλυση ρίσκου.

Στο οικονομικό κομμάτι, σκέψου κάποιον φίλο με εταιρία μην μπορείς να το πάρεις ως εταιρικό έξοδο (είτε Ελλάδα, είτε E.U.). Εάν θυμάμαι καλά είναι σαν τα κινητά, PS και Laptop δλδ το ΦΠΑ είτε δεν πληρώνεται, είτε επιστρέφεται ακέραιο και no questions asked, εφόσον με ένα αστείο εταιρικό χαρτί λογιστή γίνεται "δώρο σε πελάτη για λόγους Marketing".

Επεξ/σία από P_Spiros
  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγνώμη που ξεθάβω το νήμα, αλλά νομίζω ότι είναι σημαντικό. Πήρα ένα 3s από την Ελλάδα, όλα καλά, το δήλωσα στο meta και πήρα κανονικά την εγγύηση των 2 ετών. Μετά από 3 μήνες χάλασε το αριστερό χειριστήριο και σε επικοινωνία με το support του meta προχωρήσαμε στις λεπτομέριες για RMA του χειριστηρίου, όταν είδαν όμως χώρα αποστολής Ελλάδα στράβωσαν και είπαν ότι δεν μπορούν να το στείλουν γιατί είναι "unsupported country". Τι mail έχω στείλει περί EU και τέτοια, η απάντηση είναι πάντα η ίδια.....

To clarify, Meta devices are officially supported only in select countries where we have authorized retailers and service infrastructure in place. Unfortunately, Greece is currently not listed as one of Meta’s officially supported countries, which means we are unable to guarantee full warranty coverage or support for devices purchased there, even if the product itself is genuine.

όλοι λοιπόν οι χρήστες στην Ελλάδα είναι σε γκριζα ζώνη σε ότι αφορά την εγγύηση, μια τακτική πολύ προβληματική καθως κάτι τέτοιο δεν φαίνεται στο site τους.

Κουράστικα με τα mail και δεν θα το αφήσω έτσι, δεν με νοιάζει η κονσόλα, εντός των ημερών ανοίγω case στο Ευρωπαικό συνήγορο του καταναλωτή απέναντι στη Meta για μη συμμόρφωση με τις Ευρωπαικές οδηγίες καθώς οι υπηρεσίες που παρέχει είναι διαφορετικές απέναντι στους καταναλωτές από διαφορετικές χώρες, δηλαδή ένας Έλληνας καταναλωτής έχει λιγότερα δικαιώματα από έναν Γερμανό ή Γάλλο. 

Επεξ/σία από evark
  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνεχίζω... καθως το ticket στο meta το εκλεισαν με το mail:

Greetings and thank you for reaching out to Meta Store Support, this is Aiden.

I am contacting you to inform you that your case has been taken over by our team. I understand that you are reaching out regarding your having an issue with your Meta Quest 3S Left Controller. Thank you for carrying out the troubleshooting steps mentioned by my colleagues.

I understand that you bought the device through "XXX" but upon checking here, this is not our authorized retailer. For Meta Quest 3S, you can refer to the link below to our authorized retailers partner and authorized retailers are the following:

I completely recognize that Greece is part of the EU and that consumer rights are uniform across all member states. Nevertheless, there are several reasons why a customer in Greece may encounter challenges when trying to obtain a warranty replacement from Meta, despite Greece's EU membership such as:

1. Shipping Country Restrictions: 

  • Meta Store Limited Consumer Warranty is region locked, and we only provide warranty coverage to where the device was originally sold. The serial number - SKU of your device must be currently registered in one of the European countries, which you can find listed on this Supported countries for Meta Quest.

2. Going Through the Seller:

  • In the EU, the primary responsibility for the 2-year warranty generally lies with the retailer/seller, not necessarily the manufacturer. If you purchased your Meta Quest from a retailer/seller instead of directly from Meta, you might need to pursue the warranty claim through that specific retailer/seller.

3. Unsupported Regions: 

  • While Greece is part of the EU, some regions within the EU might face specific logistical or operational challenges that could affect a company's ability to provide direct support or replacement services.

I hope you understand that if you bought this product through an unauthorized third party, your Quest will not be covered under warranty by Oculus. For Oculus to cover you, you will need to buy your Quest from an authorized retailer that is listed on our website, and you must be in a Meta Quest-supported country.

While we're most certainly not thrilled with the turn of events, we do recommend that you try and reach out to the reseller for help, as they're in a great position to assist you with this.

We understand that this may not be the outcome you were hoping for, and we truly regret any disappointment this may have caused.

Thank you for understanding.

 

Συνεχίζω και απαντώ:

 

According your mail, as there is no official retailer in Greece, all devices sold in Greece are without support. Even I try, there is no way to purchase a legit new controller for my device.

I think that you must inform Greek customers, with a disclaimer in your site that any device sold in Greece is unsupported, there are over 30 stores that selling now oculus devices.

Anyway, I will try to return the device to retailer, I will also erase my account from Meta as Meta does not want me as customer.

Thank you.

 

Φυσικά, δεν πολυνοιάζονται και απλά, όλοι εμείς, οι πελάτες τους είμαστε "unforseen situation".....


Thank you for getting in touch with us again.

I know this is an unforeseen situation and it impacts your overall gaming experience. 

Listening to your experience with us helps us improve, and we assure you that we have heard you. Thank you for helping us get better.

We appreciate your kind understanding and patience on this.

 

Ετσι κλείνει το ticket.... και μένουμε με το Quest στο χέρι......

Προς ενημέρωση όσων έχουν ή θέλουν να αποκτήσουν κάποια συσκευή της meta. Πρακτικά ο μόνος τρόπος να αποκτήσει κανείς μια συσκευή με υποστήριξη είναι να τη πάρει από έναν "authorised retailer" όπως πχ η amazon ή κάποιο άλλο ευρωπαικό κατάστημα, όλα τα Ελληνικά καταστήματα αποκλείονται αφού δεν είναι official retailers.

 

Επεξ/σία από evark
Δημοσ.

Για την εγγύηση των δύο ετών δεν είναι υπεύθυνη η meta, το κατάστημα από όπου το αγόρασες έχει ευθύνη για αυτή την εγγύηση. 

  • Moderators
Δημοσ.
8 hours ago, evark said:

Συγνώμη που ξεθάβω το νήμα, αλλά νομίζω ότι είναι σημαντικό. Πήρα ένα 3s από την Ελλάδα, όλα καλά, το δήλωσα στο meta και πήρα κανονικά την εγγύηση των 2 ετών. Μετά από 3 μήνες χάλασε το αριστερό χειριστήριο και σε επικοινωνία με το support του meta προχωρήσαμε στις λεπτομέριες για RMA του χειριστηρίου, όταν είδαν όμως χώρα αποστολής Ελλάδα στράβωσαν και είπαν ότι δεν μπορούν να το στείλουν γιατί είναι "unsupported country". Τι mail έχω στείλει περί EU και τέτοια, η απάντηση είναι πάντα η ίδια.....

To clarify, Meta devices are officially supported only in select countries where we have authorized retailers and service infrastructure in place. Unfortunately, Greece is currently not listed as one of Meta’s officially supported countries, which means we are unable to guarantee full warranty coverage or support for devices purchased there, even if the product itself is genuine.

όλοι λοιπόν οι χρήστες στην Ελλάδα είναι σε γκριζα ζώνη σε ότι αφορά την εγγύηση, μια τακτική πολύ προβληματική καθως κάτι τέτοιο δεν φαίνεται στο site τους.

Κουράστικα με τα mail και δεν θα το αφήσω έτσι, δεν με νοιάζει η κονσόλα, εντός των ημερών ανοίγω case στο Ευρωπαικό συνήγορο του καταναλωτή απέναντι στη Meta για μη συμμόρφωση με τις Ευρωπαικές οδηγίες καθώς οι υπηρεσίες που παρέχει είναι διαφορετικές απέναντι στους καταναλωτές από διαφορετικές χώρες, δηλαδή ένας Έλληνας καταναλωτής έχει λιγότερα δικαιώματα από έναν Γερμανό ή Γάλλο. 

Έχεις απευθυνθεί σε λάθος εταιρεία. Δεν έχει καμία υποχρέωση η Meta να σου προσφέρει εγγύηση, ο πωλητής όπου έκανες την αγορά οφείλει να σε εξυπηρετήσει. 

Στο κατάστημα πρέπει να απευθυνθείς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο πωλητής ενημέρωσε ότι το προιόν έχει εγγυηση και θα αναλάβει αυτός (θα δούμε...), η ουσία είναι ότι δεν υπάρχει εργοστασιακή εγγύηση και όποια υποστήριξη έρχεται μόνο από το κατάστημα. Αν το ήξερα από την αρχή αυτό δεν θα προχωρούσα σε αγορά, ο μόνος τρόπος να έχει κάποιος στην Ελλάδα κανονική εργοστασιακή εγγύηση είναι να γίνει η αγορά από έναν authorised retailer όπως πχ η Amazon Γερμανίας (που στέλνει το προϊόν Ελλάδα)......

Ελπίζω με την ευκαιρία του δικού μου θέματος, να ενημερώθηκαν οι χρήστες και οι υποψήφιοι αγοραστές για την κατάσταση που αφορά την υποστήριξη των προιόντων meta.

Επεξ/σία από evark
  • Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, evark said:

Ο πωλητής ενημέρωσε ότι το προιόν έχει εγγυηση και θα αναλάβει αυτός (θα δούμε...), η ουσία είναι ότι δεν υπάρχει εργοστασιακή εγγύηση και όποια υποστήριξη έρχεται μόνο από το κατάστημα. Αν το ήξερα από την αρχή αυτό δεν θα προχωρούσα σε αγορά, ο μόνος τρόπος να έχει κάποιος στην Ελλάδα κανονική εργοστασιακή εγγύηση είναι να γίνει η αγορά από έναν authorised retailer όπως πχ η Amazon Γερμανίας (που στέλνει το προϊόν Ελλάδα)......

Ελπίζω με την ευκαιρία του δικού μου θέματος, να ενημερώθηκαν οι χρήστες και οι υποψήφιοι αγοραστές για την κατάσταση που αφορά την υποστήριξη των προιόντων meta.

Ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να προσφέρει την νόμιμη διετή εγγύηση εντός της ΕΕ, ενώ ο κατασκευαστής έχει δικαίωμα να προσφέρει εμπορική εγγύηση εφόσον το επιθυμεί.

Το να λες «αν το ήξερα από την αρχή» υπονοεί ότι εξαπατήθηκες, ενώ δεν αναγράφεται πουθενά η Ελλάδα ως χώρα στην οποία προσφέρεται εμπορική εγγύηση.

Δεν βλέπω πάντως που είναι το πρόβλημα όταν η εμπορική εγγύηση που προσφέρει η Meta είναι διετής, όση είναι και η νόμιμη εγγύηση η οποία σαφέστατα υπερέχει.

Δημοσ.

Αν ήξερα αυτές τις λεπτομέριες θα αγόραζα το προιόν από την amazon Γερμανίας για να είμαι ΟΚ και να έχω τη πλήρη υποστήριξη του κατασκευαστή, στα ίδια λεφτά ήταν έτσι κι αλλιώς. Το τεχνικό τμήμα της meta ήταν άμεσο και προχώρησε άμεσα σε σύνταξη RMA, τώρα η διαδικασία είναι πολύ πιο χρονοβόρα και επισφαλής. Νομίζω ότι αυτά είναι χρήσιμα για τους μελλοντικούς αγοραστές των προιόντων αυτών.

Εξάλλου μπορεί να μην αναγράφεται ρητά η Ελλάδα στην υποστήριξη από τον κατασκευαστή αλλά τόσα χρόνια με αγορές τέτοιων προιόντων έχει τύχει να επιστρέψω προιόντα με RMA στον κατασκευαστή αρκετές φορές χωρίς πρόβλημα και χωρίς μεσολάβηση του καταστήματος. Δεν περίμενα η meta να εξαιρεί την Ελλάδα από τη διαδικασία.  

Δημοσ.
8 ώρες πριν, evark είπε

In the EU, the primary responsibility for the 2-year warranty generally lies with the retailer/seller, not necessarily the manufacturer.

Τα ιδια σου απαντησαν και στο μαιλ.

Απευθυνεσαι στο καταστημα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...