spgkolem Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 Καλησπέρα, ένα heads up. Παρήγκειλα κάτι μνήμες και προπλήρωσα μέσω σκρουτζ. Μεταφορική skroutz last mile. Ενώ λοιπόν συνήθως καλεί ο οδηγός όταν έρχεται και ενημερώνει, αυτή την φορά ενώ ήμουν στον χώρο( κατάστημα και βλεπω τον δρόμο) μου έρχεται το κλασικό μνμ παράδοσης σε 4 λεπτά. Μετά ξαφνικά ότι ολοκληρώθηκε η παραγγελία. Λεω τι φάση, βγαίνω πεζοδρόμιο, πουθενά το βανάκι. Περιμένω, τίποτα. Παίρνω έναν - δύο γνωστούς δίπλα μήπως παραλάβανε αυτοί, τίποτα. Σήμερα ρωτάω όλα τα καταστήματα και γείτονες, πουθενά το δέμα. Μιλάω (με δυσκολία) με την last mile, λέει ο οδηγός ότι παρέδωσε σε κάποιον(!) για λογαριασμό μου. Πληρωμένο δέμα τώρα έτσι? Τελικά σε εκ νέου επικοινωνία με την last mile, θα ενημερώσουν το skroutz να μου τις στείλουν εκ νέου και συγνώμη για την αναστάτωση. Καταλαβαίνω ότι έχουν φόρτο, καταλαβαίνω ότι πολλές φορές δεν βρίσκουν τον κόσμο και τα αφήνουν σε άλλους, αλλά όχι και έτσι ρε φίλε. Πληρωμένο δέμα είναι, πάρε με ένα τηλέφωνο. Βρίσκεις έναν random τύπο στο πεζοδρόμιο το αφήνεις και φεύγεις? Απαράδεκτος ο οδηγός, απαράδεκτο και το skroutz που έχει τους τρόπους επικοινωνίας κρυφούς και πρέπει να περιμένεις πόση ώρα για να διευθετηθεί ένα τέτοιο θέμα. Από δω και πέρα μόνο αντικαταβολή με την συγκεκριμένη μεταφορική. 1 1
Μακιαβέλλι Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 Μίλησες μαζί τους και θα σου στείλουν εκ νέου. Κάνανε λάθος, θέλουν να το διορθώσουν. Τι ήθελες να κάνουν για να μην νιώθεις ότι πρέπει να ανοίξεις θέμα στο insomnia που λέει να την αποφεύγουμε; Όχι για να μην τους δυσφημείς, ούτε που με ενδιαφέρει, για σένα που νιώθεις τόσο αδικημένος με αυτό. 1
spgkolem Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 Να αποφύγω την ταλαιπωρία να περιμένω ένα προιόν καμία δεκαριά μέρες μέχρι να έρθει( κάτσε γιατι δεν έχει τελειώσει η διαδικασία). Να αποφύγω την ταλαιπωρία μετά από δικιά τους προτροπή να ρωτήσω όλη την γειτονιά για το που είναι το δέμα μου? Πρώτη φορά μου συμβαίνει από οποιαδήποτε μεταφορική να παρατάνε δέμα πληρωμένο όπου να ναι χωρίς να με ειδοποιήσουν τηλεφωνικά. Και αν εγώ δεν θέλω να μάθει ο κάθε τυχαίος στο πεζοδρόμιο τι έχει μέσα το δέμα? Σου φαίνεται επαγγελματική συμπεριφορά αυτό? Και δεν άνοιξα θέμα να τους δυσφημίσω. Στην τελική λέω απλά μόνο με αντικαταβολή από αυτούς από δω και πέρα. 1
filip123go Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 1 hour ago, Μακιαβέλλι said: Μίλησες μαζί τους και θα σου στείλουν εκ νέου. Κάνανε λάθος, θέλουν να το διορθώσουν. Τι ήθελες να κάνουν για να μην νιώθεις ότι πρέπει να ανοίξεις θέμα στο insomnia που λέει να την αποφεύγουμε; Όχι για να μην τους δυσφημείς, ούτε που με ενδιαφέρει, για σένα που νιώθεις τόσο αδικημένος με αυτό. Βασικά, διαφήμιση τους κάνει. Έκαναν λάθος και το διόρθωσαν. Επίσης, λίγο-πολυ όλοι μπορεί να περιμένουμε δέματα αυτές τις μέρες. Ειδικά αν πήγε σε καμία μεγάλη εταιρεία, σιγά μην ξέρει η ρεσεψιόν όλους τους υπαλλήλους. Δλδ μπορεί όντως να έχει γίνει λάθος. 1
Moderators stormrain Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 Moderators Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 Κοίτα, εν προκειμένω δεν θεωρώ πως υπάρχει λόγος για κράξιμο. Προφανώς το να αφήσουν το δέμα σου κάπου αλλού, δίχως επικοινωνία, ήταν αστοχία τους. Μεγάλη? Πολύ μεγάλη προφανως. Ωστοσο, επικοινωνησες μαζί τους (στο δινω, θα έπρεπε να είχαν πιο εύκολη την επικοινωνία), σου απολογήθηκαν και θα σου στείλουν παλι το αντικείμενο σου. Θελω να πω, λάθη γίνονται από όλες τις εταιρείες, το θεμα ειναι ο τρόπος διαχείρισης τους. 2
gogkroj Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 τι θα λεγαμε ομως σε διαφορετικη αντιμετώπιση?
spgkolem Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 Δεν καταλαβαίνω προς τι η συζήτηση αν κάνω διαφήμιση ή δυσφήμιση. Απλά έδωσα μια περίπτωση που δείχνει ότι η εν λόγω μεταφορική λειτουργεί άρπα κόλλα. Εχω κατάστημα και έχω να κάνω με όλες τις κούριερ - μεταφορικές και μόνο η συγκεκριμένη δεν έχει στάνταρ οδηγούς ανά περιοχή με αποτέλεσμα να ψάχνονται κάθε μέρα οι άνθρωποι να βγάλουν άκρη, άλλο ένα δείγμα ανοργανωσιάς. Ουτε μεγάλη εταιρεία είμαι να μπερδευτούν στην υποδοχή. Ισόγεια καταστήματα στην σειρά είμαστε με 1 σπίτι κάθε κατάστημα από πάνω. Τέλος πάντων, να δούμε πότε θα μου στείλουν τις άλλες μνήμες, γιατί νέα ενημέρωση δεν είχα. Απλά από δω και πέρα αντικαταβολή και μόνο με αυτήν την εταιρεία.
theo11 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 Λαθη θα συμβαινουν,η last mile μας εχει σωσει τι να πρωτοθυμηθω τωρα Την ACS που οποτε περιμενα παραδοση εβλεπα εφιαλτες 1 βδομαδα?Που ενα φεγγαρι ειχαν βαλει χρεωση στο τηλεφωνο,σε εβαζαν αναμονη και δεν το σηκωναν να σου πουν αν ειναι εκει να πας να το παρεις,ενω ο κουριερ αφηνε χαρτακια χωρις να χτυπησει κουδουνι? Την Γενικη ταχυδρομικη που σε 100 παραγγελιες ζητημα να μου εχει παραδωσει κατοικον 5? Μονο που τα θυμαμαι εκνευριζομαι,καλο λουκετο μακαρι να τους κλεισει ολους η σκρουτζ 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις