Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά !  Είμαι κάτοχος ενός Opel Astra 2005 1600 κυβικά με 105 ίππους . Δυστυχώς τον τελευταίο καιρό με ταλαιπωρεί αρκετά .

Συγκεκριμένα έχω αλλάξει καταλύτη και αισθητήρες λάμδα πριν 1 χρόνο περίπου και εδώ και 3-4 μήνες έχω μόνιμα το λαμπάκι του κινητήρα αναμμένο με κωδικό p0420 . Πριν κάνα δίμηνο είχα βάλει βενζίνη 95αρα απο ένα άγνωστο βενζινάδικο απλώς επειδή ήταν στον δρόμο μου και δεν είχα αρκετό καύσιμο με αποτέλεσμα να το πληρώνω μέχρι και σήμερα καθότι από την επόμενη μέρα του γεμίσματος δεν κρατούσε ρελαντί .

Εκ των υστέρων έμαθα ότι ήταν κλειστό το πρατήριο για αρκετά χρόνια και μάλλον μάζεψαν διάφορα τα καζάνια του . Έριξα ένα καθαριστικό και επανηλθε αλλά έβαλα ξανά 95αρα απο γνώριμο πρατήριο και μετά από μερικά χιλιόμετρα πάλι δεν μου κρατούσε ρελαντί και μου έσβηνε και στον δρόμο  . Εν τέλει από τότε βάζω μόνο 100αρα γιατί δεν μου δημιουργεί προβλήματα όπως η απλή βενζίνη .

Πρόσφατα έκανα μεγάλο σέρβις στο αυτοκίνητο και αλλαξα όλους τους αισθητήρες μαζί με την βαλβίδα EGR καθότι την είχε βγάλει σαν βλάβη στο διαγνωστικό . Λέω επιτέλους το αμάξι θα γίνει όπως πριν , αλλά μάταια καθώς πριν λίγες μέρες έβαλα απλή βενζίνη από αξιόπιστο πρατήριο για να δω αν πηγαίνει καλά και μετά από μερικά χιλιόμετρα μου έσβησε πάλι στην πορεία . Έριξα πάλι ένα καθαριστικό με το οποίο φάνηκε να επανέρχεται αλλά σήμερα μου το έκανε πάλι .

Για την ακρίβεια μου σβήνει όταν πατάω τον συμπλέκτη για να κατεβάσω ταχύτητα . Σήμερα μου έσβησε μόλις χρειάστηκε να κόψω ταχύτητα και να κατεβάσω σχέση ( όπως κάθε φορά που μου το παρουσίασε ) αλλά εκτός αυτού μου το έκανε και σε μια άσχετη στιγμή κάνοντας μου ένα τράνταγμα το αυτοκίνητο όπως όταν μένει από βενζίνη ή από την αντλία βενζίνης. Το θέμα είναι ότι και η αντλία είναι καινούρια ουτε 2 μηνών . Τι μπορεί να φταίει άραγε αν μπορεί να καταλάβει κάποιος από αυτά που περιγράφω ; Να θέλει καθάρισμα το ρεζερβουάρ ; Να είναι από τον καταλύτη ή τους λ ; Μου είπαν ότι μπορεί να είναι ο εγκέφαλος γιατί έχοντας αλλάξει τόσα πράγματα δεν είναι φυσιολογικό να συνεχίζω να έχω προβλήματα ; 

Επίσης , το συγκεκριμένο μοντέλο έχει αισθητήρα μάζας αέρα ; Είναι ο μόνος που δεν αλλάχτηκε γιατί μου είπε ο μηχανικός ότι δεν έχει νομίζω .

 

Δημοσ.

 

Ο κινητηρας σου είναι ο twin port ecotec? Αν ναι ξεκινά με καθαρισμο των κλαπε που έχει στην εισαγωγή πριν της βαλβίδες και έλεγχο λειτουργίας τους με το σωστό διαγνωστικό ή κάποιον που έχει το πρόγραμμα να δει την θέση τους σε διάφορες στροφες και φορτία.

Αν κολλάνε ανοιχτά το μίγμα δεν ειναι τοσο καλο και σου δημιουργεί τα προβλήματα που ανέφερες.

Δημοσ.

Καλημέρα , ναι ο κινητήρας είναι ο twinport ecotec . Καθαρίζοντας τα κλαπε , δεν εννοείς την πεταλούδα , σωστά  ; Γιατί έκανα και καθαρισμό πεταλούδας αλλά από ότι φαίνεται δεν άλλαξε κάτι .

Θα το έχω υπόψιν αυτό που λες atheatos , ίσως ζητήσω και δεύτερη γνώμη από κάποιον άλλο μηχανικό μήπως έχει και το μηχάνημα που μου αναφέρεις . 

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Gamer100 είπε

 Να θέλει καθάρισμα το ρεζερβουάρ ;

 

Σίγουρα χρειάζεται καθάρισμα το ρεζερβουάρ , ειτε ειναι η αιτία που σβήνει ειτε όχι.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, geopro είπε

Σίγουρα χρειάζεται καθάρισμα το ρεζερβουάρ , ειτε ειναι η αιτία που σβήνει ειτε όχι.

Πήγα και σε άλλο μηχανικό για να πάρω μια δεύτερη άποψη , όμως δεν παρουσίασε τίποτα στα χέρια του και πήγαινε μια χαρά .
 

Πάντως , του εξήγησα το ιστορικό και είπαμε κάποια στιγμή , να πάω για καθαρισμό ρεζερβουάρ , με την ελπίδα να λυθεί το θέμα , αλλιώς μετά θα κοιτάξω για εγκέφαλο . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Gamer100 είπε

Καλημέρα , ναι ο κινητήρας είναι ο twinport ecotec . Καθαρίζοντας τα κλαπε , δεν εννοείς την πεταλούδα , σωστά  ; Γιατί έκανα και καθαρισμό πεταλούδας αλλά από ότι φαίνεται δεν άλλαξε κάτι .

Θα το έχω υπόψιν αυτό που λες atheatos , ίσως ζητήσω και δεύτερη γνώμη από κάποιον άλλο μηχανικό μήπως έχει και το μηχάνημα που μου αναφέρεις . 

Έχει και αλλά κλαπε μετά την πεταλούδα , λίγο πριν την είσοδο στο κύλινδρο. Ψάξε στο διαδίκτυο τι είναι το  twin port της opel και θα καταλάβεις. Αλλάζει ρυθμίζοντας τον αέρα στην εισαγωγή πριν το κύλινδρο, επιτρέποντας να περάσει ή όχι από την δεύτερη βαλβίδα εισαγωγής. Η κεντρική πεταλούδα είναι εύκολο να ελεγχθεί αλλά οι μικρές πρέπει να λυθεί η πολλαπλή εισαγωγής.

Επεξ/σία από atheatos
  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Gamer100 είπε

Καλημέρα , ναι ο κινητήρας είναι ο twinport ecotec . Καθαρίζοντας τα κλαπε , δεν εννοείς την πεταλούδα , σωστά  ; Γιατί έκανα και καθαρισμό πεταλούδας αλλά από ότι φαίνεται δεν άλλαξε κάτι .

Θα το έχω υπόψιν αυτό που λες atheatos , ίσως ζητήσω και δεύτερη γνώμη από κάποιον άλλο μηχανικό μήπως έχει και το μηχάνημα που μου αναφέρεις . 

Επειδή έχω Opel.Corsa C όχι twinport.

Πες στο συνεργείο καθαρισμού πεταλούδας γκαζιού. Κανονικά θέλει και μηδενισμό της πεταλούδας γκαζιού. Είναι ηλεκτρονική της Bosch.

Εάν βρεις Opcom διαγνωστικό το κάνεις και μόνος σου.

Όσο για τα κλαπετα εισαγωγής λόγω twinport έχει φίσα . Βγάλε τη φίσα να δεις συμπεριφορά.

Παλιότερα έδιναν και σετ επισκευής για τα κλαπετα εισαγωγής. Ρώτα σε μαγαζιά μόνο με Opel.

Επιπλέον δες και τις φισες των αισθητήρων λ , εγκεφάλου για λάδια (βαλβίδα πίεσης λαδιού από εκεί ξεκινάει) καλύτερα πες στο συνεργείο . Θέλει προσοχή στο ξεκουμπωμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις , θα θέσω στο συνεργείο και το θέμα των κλαπετων και ελπίζω σε συνδυασμό με τον καθαρισμό του ρεζερβουάρ να βρεθεί λύση .

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα , δυστυχώς λόγω υποχρεώσεων δεν μπόρεσα να πάω στο συνεργείο για τον καθαρισμό του ρεζερβουάρ ακόμα .

Το περίεργο είναι ότι με χρήση 100αρας από συγκεκριμένο πρατήριο το αυτοκίνητο πηγαίνει μια χαρά , ενώ όπως είχα αναφέρει στο αρχικό post με χρήση 95αρας από το ίδιο πρατήριο πάλι , μετά από κάποια χιλιόμετρα πατώντας τον συμπλέκτη εν κινήσει , έσβηνε το αυτοκίνητο και άναβαν τα λαμπάκια στο καντράν.

Πριν 20 ημέρες είχα δοκιμάσει 100αρα από άλλο πρατήριο και μετά από 300 χιλιόμετρα περίπου το εμφάνισε ξανά το σύμπτωμα . Να σημειώσω ότι στο τελευταίο service πριν 1 μήνα που είχα κάνει , είχα αναφέρει στον μηχανικό να μου καθαρίσει την πεταλούδα του γκαζιού .

Παρατηρώ όμως ότι όταν είμαι σε κίνηση και θέλω να σταματήσω πχ σε ένα φανάρι , μερικές φορές όταν πατώ τον συμπλέκτη οι στροφές ανεβοκατεβαίνουν όταν φτάνουν στο ρελαντί σαν να θέλει να σβήσει το αυτοκίνητο ( φτάνουν μέχρι 500 περίπου ) και μετά επανέρχονται . Υπάρχει περίπτωση αυτό το σύμπτωμα να υποδηλώνει πρόβλημα με το μοτεράκι του ρελαντί , και εν τέλει να συνδέεται και με το αρχικό πρόβλημα ;

Σαν ανταλλακτικό που το έψαξα θα έλεγα ότι είναι δυσεύρετο για το μοντέλο μου , καθώς βρήκα μόνο ένα της εταιρίας Quinton Hazell . Σκέφτομαι να το πάρω να το αλλάξουμε και ότι γίνει γίνει . Επίσης κάποια στιγμή θα δοκιμάσω 95αρα και από άλλο βενζινάδικο για να δω αν υπάρξει διαφορά .

Επεξ/σία από Gamer100

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...