Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δύο τινά συμβαίνουν. Ή κάποιος τα πήρε για να λοιδορήσει τα ηλεκτρικά οχήματα ή οι Έλληνες οδηγοί είναι άμπαλοι. Ή ένας συνδυασμός και των δύο.

Εδώ στην Νορβηγία τουλάχιστον 1 στα 3 αμάξια είναι ηλεκτρικά. Δεν είδα ποτέ κάποιον να μένει στο δρόμο ή να μην μπορεί να ξεκινήσει το αυτοκίνητο του στο κρύο.

Επεξ/σία από godlike
  • Like 17
Δημοσ.
5 minutes ago, hariskap said:

Είναι άλλο η ηλεκτροκίνηση και άλλο να μη έχει υποδομές η μπανανία. Είσαι αρκετά έξυπνος νομίζω να καταλάβεις την διαφορά

Συγνώμη που δεν βάζουμε φορτιστές κάθε 5 χιλιόμετρα για τις φριτέζες…

  • Like 5
  • Confused 2
  • Haha 6
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, godlike είπε

. Ή κάποιος τα πήρε για να λοιδορήσει τα ηλεκτρικά οχήματα

μπα , μάλλον δυσμενή μετάθεση θα πήρε αυτός που έγραψε το δελτίο

2 λεπτά πριν, godlike είπε

ή οι Έλληνες οδηγοί είναι άμπαλοι

αυτό , αν δεν είχαν ηλεκτρικό απλά δε θα είχαν και αλυσίδες

Δημοσ.
8 minutes ago, hariskap said:

Είναι άλλο η ηλεκτροκίνηση και άλλο να μη έχει υποδομές η μπανανία. Είσαι αρκετά έξυπνος νομίζω να καταλάβεις την διαφορά

Προφανώς και είμαι, αλλά οι ιδιοκτήτες των EV δεν ήταν,γιαυτό ας αποκτήσει η μπανανία υποδομές και ας αγοράσουμε EV μετά.

 

  • Like 2
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Σημαντικό ρόλο στο περιστατικό έπαιξε η έλλειψη κατάλληλων υποδομών φόρτισης στην περιοχή. Συγκεκριμένα, το χιονοδρομικό κέντρο του Παρνασσού δεν διαθέτει επαρκές δίκτυο φορτιστών υψηλής τάσης, σε αντίθεση με αντίστοιχες εγκαταστάσεις στη Βόρεια Ευρώπη, όπου τα ηλεκτρικά οχήματα αποτελούν το 50% των νέων πωλήσεων.

ναι , τέλεια να βάλουμε και εκεί φορτιστές να πληρώνω το ΔΕΔΔΗΕ ακόμα περισσότερα μιας και λόγω ανάπτυξης είναι τζάμπα τώρα ....

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βέβαια στις Σκανδιναβικές χωρίς με πολύ περισσότερες χαμηλές θερμοκρασίες τον ποσοστό της ηλεκτρονικής είναι τεράστιο. Αλλά εδώ η Ελληνική "ερευνητική" δημοσιογραφία κάνει χρυσές δουλειές σε συνεργασία με κάγκουρες που γουστάρουν εξατμίσεις και χταπόδια, βενζιναδες και οδηγούς Punto, saxo και Rallye που έδουν ξεχαστεί στα 90ς. Φυσικά το τρομακτικοτερο είναι ότι τέτοια "είδηση" την αναδημοσιεύει το insomnia...

Επεξ/σία από DarkNGrimm
  • Like 9
  • Confused 3
  • Haha 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Aristidis_Halkidis είπε

Εν τω μεταξύ διάβαζα ότι στη Νορβηγία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι στο 90% των πωλήσεων και λες Νορβηγία με τόσο κρύο και δεν έχουν θέμα και έχουμε εδώ στην Αράχωβα που είναι Σαχάρα σε σχέση με εκεί. Κάτι δεν κολλάει.

Στην Νορβηγια η πλειοψηφια τα χρησιμοποιει για κοντινες αποστασεις 15-20-30 χιλιομετρα.Σπιτι-δουλεια, δουλεια-σπιτι.Οπου και στην δουλεια παλι μπριζονονται.Δεν ξεκιναει να κανει 300+ χιλομετρα, να αφησει το αυτοκινητο εξω απο την ταβερνα για ωρες στο μειον μεχρι να χορτασει το μπυροκοιλη  ζωικα λυπη.Καποια μπορει να ηταν και 1-2 ημερες αφορτιστα.

  • Like 13
  • Haha 2
Δημοσ.

Οι υποστηρικτές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων λένε για κακή δημοσιογραφία κι ανικανότητα οδηγών ,και οι μη υποστηρικτές λένε για πειραματόζωα κατόχους EV και βγάζουν άχρηστα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η αλήθεια πιστεύω είναι κάπου στην μέση...

  • Like 5
Δημοσ.

Πηγές ΕΛΑΣ: Κάναμε ελέγχους για αλυσίδες, όμως οι οδηγοί κατεβαίνοντας δεν τις έβαζαν -Ακινητοποιήθηκαν και αρκετά ηλεκτρικά

Πηγές της ΕΛΑΣ σε ότι αφορά στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε το απέδιδαν σε ακινητοποιήσεις οχημάτων που κατεβαίνοντας από Αράχωβα δεν έβαζαν αλυσίδες και στις ακινητοποιήσεις ηλεκτρικών οχημάτων.

Συγκεκριμένα ανέφεραν ότι υπήρχε κανονικά συνεργείο που έκανε ελέγχους και οι οδηγοί έφεραν αλυσίδες στη συνέχεια όμως όταν αποχωρούσαν από την Αράχοβα για να κατέβουν προς τα κάτω δεν τις είχαν φορέσει στα οχήματα τους με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθούν, ενώ επίσης αρκετά ηλεκτρικά οχήματα λόγω τεχνικής βλάβης από την πολύ χαμηλή θερμοκρασία ακινητοποιήθηκαν.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, DarkNGrimm είπε

Βέβαια στις Σκανδιναβικές χωρίς με πολύ περισσότερες χαμηλές θερμοκρασίες τον ποσοστό της ηλεκτρονικής είναι τεράστιο. Αλλά εδώ η Ελληνική "ερευνητική" δημοσιογραφία κάνει χρυσές δουλειές σε συνεργασία με κάγκουρες που γουστάρουν εξατμίσεις και χταπόδια, βενζιναδες και οδηγούς Punto, saxo και Rallye που έδουν ξεχαστεί στα 90ς. Φυσικά το τρομακτικοτερο είναι ότι τέτοια "είδηση" την αναδημοσιεύει το insomnia...

Το βρήκες αδερφέ .

 Ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα που κάποιοι δεν αγοράζουν ηλεκτρικό .

 Πώς θα ζήσω χωρίς χταπόδι ,καλαμαράκι εε εξάτμιση εννοώ ..και σκάστρα το είπες το άλλο ;;

  • Like 7
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Πηγές ΕΛΑΣ: Κάναμε ελέγχους για αλυσίδες, όμως οι οδηγοί κατεβαίνοντας δεν τις έβαζαν -Ακινητοποιήθηκαν και αρκετά ηλεκτρικά

Πηγές της ΕΛΑΣ σε ότι αφορά στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε το απέδιδαν σε ακινητοποιήσεις οχημάτων που κατεβαίνοντας από Αράχωβα δεν έβαζαν αλυσίδες και στις ακινητοποιήσεις ηλεκτρικών οχημάτων.

Συγκεκριμένα ανέφεραν ότι υπήρχε κανονικά συνεργείο που έκανε ελέγχους και οι οδηγοί έφεραν αλυσίδες στη συνέχεια όμως όταν αποχωρούσαν από την Αράχοβα για να κατέβουν προς τα κάτω δεν τις είχαν φορέσει στα οχήματα τους με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθούν, ενώ επίσης αρκετά ηλεκτρικά οχήματα λόγω τεχνικής βλάβης από την πολύ χαμηλή θερμοκρασία ακινητοποιήθηκαν.

δεν το περιμενε κανενας!

απο περσι που λεγανε για αλυσιδες τα γραφαμε. δεν εχει καμια σημασια αν κανεις ελεγχους, οι δρομοι πρεπει να μενουν ανοιχτοι με ευθύνη του κρατους. ΠΟΤΕ, για κανενα λογο, με κανενα νομο, οσους ελεγχους και να κανουν δεν προκειτε μια χωρα σαν την ελλαδα να σταματησει να εχει τετοια φαινομενα. Ειτε δεν θα βαλουν αλυσιδες γιατι δεν μπορουν, ειτε γιατι δεν ξερουν, ειτε γιατι δεν ταιριάζουν καν στα ελαστικα τους. αν δεν μπορεις να κρατησεις με μηχανηματα ανοιχτο ενα δρομο 10χλμ καλυτερα να μην κουνας το δαχτυλο ουτε στα ηλεκτρικα ουτε σε αυτους που δεν εχουν αλυσιδες. αλλα που να περιμενανε οτι χριστουγγενα θα εχει κοσμο στην αραχωβα που παει προς χιονοδρομικο. δεν συμβαινει και καθε χρονο εδω και 50 χρονια...

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.
15 minutes ago, DarkNGrimm said:

 κάγκουρες που γουστάρουν εξατμίσεις και χταπόδια, βενζιναδες και οδηγούς Punto, saxo και Rallye που έδουν ξεχαστεί στα 90ς

έχω θερμικό ΙΧ για οικονομικούς λόγους + ελειπές δίκτυο φορτιστών , αλλά στην Ελλάδα το θέμα είναι η καγκουριά και το μπετζινάδικο.

ερώτηση τα Μπετζινάδικα δεν θα συνεχίσουν να λειτουργούν με ταχυφορτιστές;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...