Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, stavpup είπε

Το ότι κάθε φορά που γίνεται κάτι συγκρίνουμε την Ελλάδα με χώρες όπως η Νορβηγία, Ολλανδία, Ελβετία αντί για Βουλγαρία και Αλβανία από μόνο λέει πολλά.

Εσενα το ονειρο σου ειναι να γινεις χειροτερος?

  • Like 1
  • Απαντ. 206
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Εσενα το ονειρο σου ειναι να γινεις χειροτερος?

Λέω να συγκρίνουμε ομοειδή πράγματα όπως μήλα με μήλα. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 26/12/2024 στις 5:48 ΜΜ, nova_centurion είπε

Διαβάζω τα σχόλια και βλέπω και από τις δύο πλευρές υπερβολές και πάθος. Η ηλεκτροκίνηση μάλλον είναι το μέλλον. Το ερώτημα είναι αν είναι το παρόν , Με ψυχρή ματιά κατά τη γνώμη μου το ηλεκτροκίνητο είναι αυτοκίνητο ειδικού σκοπού. Δηλ. για μικρές αποστάσεις και με ελεγχόμενες συνθήκες, Ως εκ τούτου η χρήση του είναι κυρίως για την πολή και όχι για ταξίδια 'σε αποστάσεις ανω των 200-300 χλμ. Οι λόγοι πολλοί. Π.χ. πρέπει να "προγραμματίζεις" το ταξίδι σου κάτι που για πολλούς μειώνει την ευχαρίστηση του αυθορμητισμού, για να πας σε μια περιοχή πρέπει να δεις που θα μπορείς να φορτίσεις, για να πας σε νησί με καράβι θα πρέπει να μην είσαι "φουλαρισμένος". Οι καιρικές συνθήκες επηρεάζουν την αυτονομία πολύ περισσότερο από ότι τα θερμικά. Το βάρος τους απαιτεί πιο συχνές αλλαγές ελαστικών (άρα κόστος και προσοχή) όπως όλα τα αυτοκίνητα με βάρος 2 τόνων. Το δε κόστος κίνησης δεν είναι τόσο μικρό όσο κάποιοι λένε. Για να γεμίσει ενα αυτοκίνητο θέλει 70-80 kwh με κόστος εκτός σπιτιού σε γρήγορο φορτιστή άνω των 40 ευρώ για περί τα 400 χλμ με ήρεμη οδήγηση. Μα τόσο κόστος έχει για καύσιμα και ενα θερμικό για να διανύσει 400 χλμ. Μάλιστα με μικρότερη απόκλιση απο ότι το ηλεκτρικό ανάλογα τις συνθήκες. Θα δεχτώ ότι μιλάμε στην ουσία για την 1η γενιά ηλεκτροκίνησης άρα είναι λογικό να μην είναι τόσο ώριμη όσο η θερμική κίνηση και ενδεχομένως τα επόμενα χρόνια να δούμε μεγάλες βελτιώσεις. Εν κατακλείδι η ηλεκτροκίνηση σήμερα απευθύνεται σ' όσους είναι μεσο-ανω οικονομικά και ενδιαφέρονται ιδιαίτερα είτε για την τεχνολογία, είτε για την κλιματική αλλαγή (εδώ ερωτηματικό καθώς υπάρχει και σοβαρός αντίλογος γι' αυτό) είτε για την κοινωνική επίδειξη.

Θα συμφωνήσω μαζί σου. Αρκετά εύστοχη η θέση σου.

Ψυχραιμία παρακαλώ και στα δύο αντίπαλα στρατόπεδα. Είναι προφανές ότι απαιτούνται βελτιώσεις κυρίως στο θέμα της μπαταρίας. Το γεγονός και μόνο ότι το βάρος ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε σχέση με ενός θερμικού αυτό το καθιστά αυτομάτως ως μειονέκτημα.

Προσωπικά βλέπω τους κατόχους ηλεκτρικών αυτοκινήτων ως beta testers και θα έπρεπε να τους είμαστε ευγνώμονες για αυτό. Και το εννοώ αυτό.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, stavpup είπε

Το ότι κάθε φορά που γίνεται κάτι συγκρίνουμε την Ελλάδα με χώρες όπως η Νορβηγία, Ολλανδία, Ελβετία αντί για Βουλγαρία και Αλβανία από μόνο του λέει πολλά.

Bουλγαρία τουλάχιστον έχουν υποχρεωτικά τα χειμερινά λάστιχα  .Οπότε δεν μας παίρνει.

  • Like 1
Δημοσ.
11 hours ago, Ukforthemoment said:

Bουλγαρία τουλάχιστον έχουν υποχρεωτικά τα χειμερινά λάστιχα  .Οπότε δεν μας παίρνει.

Αν και συνήθως συμφωνώ μαζί σου ,εδώ θα διαφωνήσω.Δεν έχει καμία σχέση ο καιρός της Βουλγαρίας με το δικό μας .Εκει οι χιονοπτώσεις μέσα στις πόλεις είναι σύνηθες φαινόμενο ,εδώ άμα πέσει χιόνι βγαίνουμε σαν τα χαζά έξω (στα χαζά βάζω και τον εαυτό μου)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, cumulus είπε

Αν και συνήθως συμφωνώ μαζί σου ,εδώ θα διαφωνήσω.Δεν έχει καμία σχέση ο καιρός της Βουλγαρίας με το δικό μας .Εκει οι χιονοπτώσεις μέσα στις πόλεις είναι σύνηθες φαινόμενο ,εδώ άμα πέσει χιόνι βγαίνουμε σαν τα χαζά έξω (στα χαζά βάζω και τον εαυτό μου)

Για το πόσο πιο μπροστά ειναι ακόμα και αυτοί που τους θεωρούμε υποδεέστερους  το έγραψα.

 

Δημοσ.
13 hours ago, geopro said:

ο γεγονός και μόνο ότι το βάρος ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε σχέση με ενός θερμικού αυτό το καθιστά αυτομάτως ως μειονέκτημα.

κατι που δεν εχει καταλαβει ο κοσμος. εινα ΠΟΛΥ πιο βαρια, σε σημειο που υπαρχει θεμα στατικοτητας και στα parking, υπαρχουν parking Που κατρευσαν απο το βαρος, δρομοι που χαλανε γιατι δεν αντεχουν το βαρος, ειχα βαλει ενα λινκ σε αλλο θεμα που ελεγε οτι η μπαταρια ενος HUMMER ειναι το ιδιο βαρος με ενα συμβατικο αυτοκινητο OPEL νομιζω.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, great είπε

η μπαταρια ενος HUMMER ειναι το ιδιο βαρος με ενα συμβατικο αυτοκινητο OPEL νομιζω.

ακούς @Ntinaras;;; η γερμανίδα μου είναι το πούπουλο που σκίζει τον αέρα

σε ψάχνουμε

Δημοσ.
On 26/12/2024 at 14:14, konan76 said:

Βρε βρε τα ψυγεία με Ρόδες δεν κουνιούνται. Ξεκίνησε η απομυθοποίηση......

Τελικά γελά αυτός που γελά τελευταίος.....

Τελευταίος σίγουρα δεν γελάει ο μλκας που φουλάρει με 2 - 2.5€ το λίτρο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/12/2024 στις 11:56 ΜΜ, panosk111178 είπε

κάθισαν στο μποτιλιάρισμα 3-4 ώρες οπότε επόμενο είναι να έμεναν από μπαταρία 

Περα ότι δεν πρόβλεψαν την πιθανότητα να μείνουν σε μποτιλιάρισμα , αγνόησαν το γεγονός ότι με αλυσίδες και χιονολαστιχα η κατανάλωση εκτοξεύεται.Το κρυο πιθανόν να το είχαν υπολογίσει . Όποτε μάλλον τους νίκησε η υπερβολική σιγουριά οτι μπορούν να κινηθούν στο χιόνι χωρίς να έχουν απώλειες.
Η σύγκριση με τις σκανδιναβικές χώρες είναι άκυρη. Εκεί δεν χρειάζονται να πάνε μακριά για να δουν χιόνι. Οι δρόμοι τους είναι πεντακάθαροι και οι απώλειες ενέργειας λόγω ολισθηρού οδοστρώματος μηδενικές. Δεν χρειάζονται να βάλουν αλυσίδες και με τα χιονολαστιχα είναι κομπλέ. 
Όσο για την οδικη βοήθεια …..να την συγκρίνουμε με αυτη των σκανδιναβικών χωρών ? Γελάω και μόνο που το σκέφτομαι.

Ο τίτλος του θέματος  θα έπρεπε να λέει η «Ελλάδα νίκησε τα ηλεκτρικά»  και όχι το κρύο…

Υγ. Φρέσκα νέα από φίλους Ρώσους. Στο Καζακστάν τα ίδια και χειρότερα με τα ηλεκτρικά…όποτε μην κλαίγεστε δεν είμαστε οι μόνοι 

Επεξ/σία από atheatos
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/12/2024 στις 12:07 ΜΜ, georgiosmag είπε

Κολλάει.  Πρόκειται για έναν λαό που αποτελείται σε μεγαλύτερο ποσοστό δυστυχώς από πολλούς οπισθοδρομικούς ανθρώπους που φοβούνται την εξέλιξη και με την πρώτη ευκαιρία χλευάζουν και την κατηγορούν.   

Όσο για το παρόν θέμα πρόκειται για άλλο ένα κλικ μπειτ που με την κατάλληλη σάλτσα προσθέτει μερικά ευρώ από τις διαφημίσεις.  

Η ηλεκτροκίνηση όρος το παρόν είναι στα σπάργανα και είναι γνωστό ότι το σύστημα χάνει σε χαμηλές θερμοκρασίες.  Μελλοντικά (πολύ σύντομα) θα λυθούν και αυτές οι αρχικές παιδικές ασθένειες.  Το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στην Αράχωβα (έχω συγγενή εκεί που έκανε Χριστούγεννα) δεν οφείλονταν στα ηλεκτρικά αλλά στους χαμηλού iq ιδιοκτήτες του και μιλάμε για 2-3 αυτοκίνητα όπου μπήκαν στο στόχο αυτών που μισούν την ηλεκτροκίνηση γιατί απλά δεν είχαν την οικονομική ευχέρεια να μπουν και αυτοί στο παιχνίδι.  Από ιστοσελίδα σε ιστοσελίδα το αναμασημα της "είδησης" για τα λίγα επιπλέον ευρώ που είπα παραπάνω καταλήγει σε αυτήν την κατάσταση. 

Καμία σχέση.  Το πρόβλημα ήταν καθαρά στο γεγονός των αλυσίδων στα περισσότερα οχήματα και όχι στα ηλεκτροκίνητα.  Ο τίτλος τουλάχιστον γελοίος.  Κρίμα.  

Οτιδήποτε συμβαίνει στην Ελλάδα μας αξίζει στα μέγιστα.   

Καλές γιορτές αν και κανείς δεν πιστεύει πλέον στις ευχές.  

Η αστοχία της μπαταρίας σε συγκεκριμένες θερμοκρασίες δεν είναι παιδική αστοχία που θα διορθωθεί με ένα firmware update. Έχει να κάνει με την ίδια την φυσική κατάσταση του υλικού που γίνεται ασταθές έξω από συγκεκριμένο εύρος θερμοκρασιών. Και με τη τρέχουσα τεχνολογία μπαταρίας αυτό δεν αλλάζει. Ούτε και έχουμε δει σοβαρή εξέλιξη των μπαταριών τα τελευταία 20 χρόνια για να ελπίζεις να την δεις τώρα. Είπαμε να ελπίζουμε αλλά όχι και να λέμε ψέματα στον εαυτό μας. Σε περιοχές με σοβαρό χειμώνα ξεχάστε τα ηλεκτρικά, απλό.

2 ώρες πριν, atheatos είπε

Περα ότι δεν πρόβλεψαν την πιθανότητα να μείνουν σε μποτιλιάρισμα , αγνόησαν το γεγονός ότι με αλυσίδες και χιονολαστιχα η κατανάλωση εκτοξεύεται.Το κρυο πιθανόν να το είχαν υπολογίσει . Όποτε μάλλον τους νίκησε η υπερβολική σιγουριά οτι μπορούν να κινηθούν στο χιόνι χωρίς να έχουν απώλειες.
Η σύγκριση με τις σκανδιναβικές χώρες είναι άκυρη. Εκεί δεν χρειάζονται να πάνε μακριά για να δουν χιόνι. Οι δρόμοι τους είναι πεντακάθαροι και οι απώλειες ενέργειας λόγω ολισθηρού οδοστρώματος μηδενικές. Δεν χρειάζονται να βάλουν αλυσίδες και με τα χιονολαστιχα είναι κομπλέ. 
Όσο για την οδικη βοήθεια …..να την συγκρίνουμε με αυτη των σκανδιναβικών χωρών ? Γελάω και μόνο που το σκέφτομαι.

Ο τίτλος του θέματος  θα έπρεπε να λέει η «Ελλάδα νίκησε τα ηλεκτρικά»  και όχι το κρύο…

Υγ. Φρέσκα νέα από φίλους Ρώσους. Στο Καζακστάν τα ίδια και χειρότερα με τα ηλεκτρικά…όποτε μην κλαίγεστε δεν είμαστε οι μόνοι 

Τους νίκησε η σιγουριά του χρήματος δε λες καλύτερα. Αφού μπορούμε και αγοράζουμε top notch ηλεκτρικό, και κλείνουμε Χριστούγεννα στην Αράχωβα είμαστε παντός καιρού (τί όχι? 😂). Αμφιβάλλω αν όλοι όσοι τα αγοράζουν (πλην ελαχίστων) γνωρίζουν έστω και στο ελάχιστο πέντε βασικά πράγματα για την ηλεκτροκίνηση και την τεχνολογία του αντικειμένου που αγοράζουν. Τα βιντεάκια στο τικτοκ δεν είναι αρκετά !

Επεξ/σία από ramarg
Δημοσ.
12 hours ago, momentum said:

Τελευταίος σίγουρα δεν γελάει ο μλκας που φουλάρει με 2 - 2.5€ το λίτρο. 

αλλα δεν προγραματιζει το ταξιδι του με το αν εχει charger το χωρίο στα κάτω σούλια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...