Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 hours ago, cumulus said:

Σκεφτείτε λοιπόν μια ατάκα του Τσακ και γι' αυτό.

Ο Τσάκ Νόρις είναι ο μόνος που έχει 4χ4 μοτοσυκλέτα, αυτή θα χρησιμοποιούσε στην Αράχωβα, επίσης ο Τσακ Νόρις ούρησε μιά φορά για αστείο στο ρεζερβουάρ μιας Νταλίκας,αυτή η νταλίκα σήμερα λέγεται Όπτιμους Πραϊμ και ούτε αυτή κολλάει στην Αράχωβα.

  • Απαντ. 206
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 ώρες πριν, kostasbm είπε

 

Ναι ,καποιο σχολιο?Ετσι ειναι στον Παρνασο το χιονοδρομικο?

3 ώρες πριν, ramarg είπε

Τί σχέση έχει η έλλειψη φορτιστών με την αδυναμία εκκίνησης σε χαμηλές θερμοκρασίες... Δυο διαφορετικά θέματα που πρέπει να θίγονται σε άλλα άρθρα. Anyway. Το ξέρουμε ότι πέφτει η αυτονομία τους κατακόρυφα και ενίοτε δεν εκκινούν καν. Δεν είναι νέο.  

Τα καλόπαιδα της νέα ελίτ που πλέον παίζουν με τα ηλεκτρικά τους οχήματα, δε θα πάθουν τίποτα αν εγκλωβιστούν λίγες μέρες παραπάνω στα χιόνια. Έτσι κι αλλιώς τέτοιες μέρες εργάζεται ΜΟΝΟ η πλέμπα, για να μπορεί να πληρώσει το ρεύμα στο τέλος του μήνα... Έχουμε άλλα να μας προβληματίζουν, δε θα ιδρώνει το αυτί μας και για 500-1000 καλομαθημένους που απαιτούν από τη χώρα να ρίξει εκατομμύρια σε σταθμούς φόρτισης για να φορτίζουν τα playmobil τους παντού με άνεση (ας το πάρουν απόφαση...θα κουβαλάνε σε κουλούρα μπαλαντέζες 50 μέτρων και θα ψάχνουν για μπρίζα). Η ανάπτυξη σταθμών φόρτισης θα πρέπει να μας απασχολήσει όταν το 60-70% του πληθυσμού περάσει στην ηλεκτροκίνηση (το οποίο με τις ισχύουσες οικονομικές συνθήκες και ελλείψει κινήτρων αναβάθμισης δε πρόκειται να γίνει ούτε μέχρι το 2040). Καλές γιορτές στους χειμωνάκηδες που τους αρέσουν τα χιόνια επειδή κάθονται (ας κρατήσουν τα Tesla για διακοσμητικά αυτές τις μέρες). 

Αδυναμια εκκινησης δεν εχουν.Σταθμο φορτισης δωρεαν δημοσιο εχεις δει?Μην βγαζεις τα ψυχολογικα σου εδω φιλε μου.

3 ώρες πριν, magicnumbers είπε

Δεν έχω πάει Νορβηγία αλλά μου κάνει εντύπωση να μην έχει φορτιστές κάθε 50χλμ ξέρω γω ακόμα κ σε χιονοδρομικά κέντρα/σαλέ/καταφύγια. Τώρα η οδική πήγε να βοηθήσει ποιον χωρίς αλυσίδες..ανέκδοτο αν όντως έγινε όπως το λένε.

Δρόμος κ να κλείνει με 2-10-20 πόντους χιόνι δε δικαιολογείται,δεν είναι πρώτη φορά αυτά τα χάλια κ δε διανοουμαι τον κίνδυνο κάποιος να χρειαστεί άμεση ιατρική βοήθεια από έμφραγμα πχ η οτιδήποτε υπό αυτές τις συνθήκες στρες κ κρύου.

Ο πολίτης είναι στη μέση πάντα. Χαζός όταν βολεύει,έξυπνος όταν πάλι βολεύει.

Κατά ταλλα πληρώνουμε τέλη.

Νορβηγια παει ενας φιλος.Εχεις στο δρομο σταθμους φορτισης,οπως ειχαμε εδω τα παρκομετρα. Φαντάζομαι θα υπαρχουν πριν φτασεις σταθμοι-βενζιναδικα ή αν ειναι χιονοδρομικα με 500 δωματια ξενοδοχεια σιγουρα θα εχουν.

Για τους δρομους ΚΑΙ ΟΜΩΣ κλεινουν παντου.Σε συνθηκες παγετου κλεινουν ειδικα αμα εχει πολιτες σαν εμας που τα γραφουμε ολα και αδιαφορουμε για τους υπολοιπους.

Δημοσ.

Βυθιζεται ο κοσμος στην φτωχια και ασχολουμαστε αν μερικα λαμογια εμειναν με το ηλεκτρικο στο δρομο προς αραχωβα 

Οι οποιοι δεν ειχαν αγορασει καν αλυσιδες και θελουν και κρατικα χρηματα να τους διευκολυνουμε με τα ηλεκτρικα

Παντως ο δημαρχος ετρεξε πρωτος εκει σε κατι αλλα κλεινει αυτια και ματια 

 

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Φυσικά όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήταν κινέζικα και για αυτό στην αγορά πλέον οι μεταπωλήσεις έχουν αυξηθεί ΦΙΛΟΙ μου 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 hours ago, ramarg said:

Anyway. Το ξέρουμε ότι πέφτει η αυτονομία τους κατακόρυφα και ενίοτε δεν εκκινούν καν. Δεν είναι νέο.  

Δεν εκκινούν τα ηλεκτρικά στο κρύο ? Αυτό που το άκουσες, στην ελεύθερη ώρα ?

Δε φταίει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο αν ο οδηγός δεν το έχει φορτίσει πριν ξεκινήσει.

Αν ξεκινήσεις με λαμπάκι και χρειαστεί να μείνεις 4 ώρες στον δρόμο στο κρύο, θα χρειαστείς περίπου 5 λίτρα βενζίνης για τη θέρμανση, δηλαδή το 12% ενός ρεζερβουάρ 40 λίτρων.

Αντίστοιχα, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα χρειαστεί περίπου 12 kWh, δηλαδή το 20% της μπαταρίας του, σε θερμοκρασίες -10°C.

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.

Σιγα το κρυο. Αν ειμασταν στη νορβηγια θα κυκλοφορουσαν λόγω κρύου τρεις μήνες το καλοκαιρι μόνο?  Ελέγχει κανεις τι εισαγεται?

Δημοσ.

Δεν φταίνε οι οδηγοί, ούτε τα αυτοκίνητα.Κάποια ενεργοβόρα εφαρμογή "έτρεχε" στο backround και σε συνδυασμό με το bloatware του λογισμικού, ξεζούμιζε τις μπαταρίες. Οπότε μειώθηκε το mot (move on time), όπως το sot στο android.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, doflamingo13 είπε

Λοιπόν,

Εγώ προσωπικά έχω το long range. Παίζουν αρκετοί παράγοντες ρόλο. Πρώτα απο όλα καλό θα ήταν να μην κάνεις υπόθεση μόνος σου αλλά να εμπιστευτείς είτε την εκτίμηση του αυτοκινήτου είτε προγράμματα όπως το ABRP διότι παίζουν ρόλο πράγματα όπως:

1) Η χιλιομετρική απόσταση

2) Η κλίση του εδάφους, πχ αν έχεις ανάβαση η κατάβαση

3) Η εξωτερική θερμοκρασία

4) Η μέση ταχύτητα που θα ακολουθηθεί

5) Αν θα έχεις air condition - θέρμανση ανοιχτά

Για το long range συνήθως μια πλήρη φόρτιση με air condition ανοιχτό και μέση ταχύτητα σε ταξίδι τα 120χλμ την ώρα η μπαταρία θα σου βγάλει έως 450χλμ αλλά σε πολύ κρύο (μέχρι -5 έχω δει) έως 400 ή και λιγότερα. Συνήθως όμως δεν κάνεις πλήρη φόρτιση και φυσικά δεν το αφήνεις να πάει 0%. Βάζεις πάντα ένα μαξιλάρι ασφαλείας να φτάσεις στον προορισμό σου με πάνω απο 10%.

Ένα πρόσφατο παράδειγμα που έχω είναι το Αθήνα - Τσαγκαράδα (Πήλιο) 373χλμ που παρόλο που θα μπορούσα να το φορτίσω 100% και να φτάσω με κάπου 15% προτίμησα να ξεκινήσω με 80%, να φορτίσω Αταλάντη απο τα 50% ξανά στα 80% για 20 λεπτά και στο τέλος να φτάσω με 25%. Πάντα με aircondition ανοιχτό και με ταχύτητες στα 120. Φυσικά μπορεί να γίνει και πιο συντηρητικά και το συγκεκριμένο παράδειγμα δεν είναι τίποτα extreme.

 

 

Δηλαδή έχει φορτιστή στην τσαγκαράδα μετά που φορτισες? 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Alexrose είπε

Δηλαδή έχει φορτιστή στην τσαγκαράδα μετά που φορτισες? 

Το αυτοκίνητο μπορείς να το φορτίζεις σε οποιαδήποτε απλή πρίζα, απλά φορτίζει αργά (10Α-13Α) αλλά δεν σε νοιάζει μιας και το αφήνεις την νύχτα και γεμίζει ακόμα και άδειο να είναι.

Απλά κάνεις μια συνεννόηση εκεί που θα μείνεις (αν δεν είναι δικό σου μέρος) ώστε μετά να τους πληρώσεις το ρεύμα και είσαι οκ.

Δημοσ.
19 ώρες πριν, Aristidis_Halkidis είπε

Εν τω μεταξύ διάβαζα ότι στη Νορβηγία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι στο 90% των πωλήσεων και λες Νορβηγία με τόσο κρύο και δεν έχουν θέμα και έχουμε εδώ στην Αράχωβα που είναι Σαχάρα σε σχέση με εκεί. Κάτι δεν κολλάει.

Ε δεν κατάλαβες τι έγινε η τροχαία δεν έκανε ελέγχους για αλυσίδες χαμηλά και μετά το έριξαν το μπαλάκι στα ηλεκτρικά! Βέβαια μπορεί κάποιοι να ανέβηκαν με 40-50% μπαταρία και να κάθισαν στο μποτιλιάρισμα 3-4 ώρες οπότε επόμενο είναι να έμεναν από μπαταρία 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ακραίες καιρικές συνθήκες διαβάζω... στην Αράχωβα. 
Κοιτάω έξω ακόμα -20 έχω. Γελάνε και οι πολικές αρκούδες. 

ΥΓ δεν κάνουν οι αλυσίδες ούτε για ζήτω. 

 

Επεξ/σία από headbanger
  • Haha 2
Δημοσ.
22 ώρες πριν, cpc464 είπε

Έλα δεν το πιστεύω!,αφου η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον λέμε!.

Έλα δεν το πιστεύω!,αφου αυτά τα αυτοκίνητα που καίνε βενζίνη είναι το μέλλον λέμε!.
(ΥΓ: Πραγματική ατάκα Ranger που καβαλούσε Τάρανδο το 1885)

Δημοσ.
11 hours ago, gg i carry said:

Βυθιζεται ο κοσμος στην φτωχια και ασχολουμαστε αν μερικα λαμογια εμειναν με το ηλεκτρικο στο δρομο προς αραχωβα 

Οι οποιοι δεν ειχαν αγορασει καν αλυσιδες και θελουν και κρατικα χρηματα να τους διευκολυνουμε με τα ηλεκτρικα

Παντως ο δημαρχος ετρεξε πρωτος εκει σε κατι αλλα κλεινει αυτια και ματια 

 

Ξέχασες και τα παιδάκια που λιποθυμούν στο σχολείο που δεν έχουν να φάνε .

Α συγγνώμη αυτό ήταν το σλόγκαν στις προηγούμενες εκλογές .

  • Like 1
Δημοσ.
12 hours ago, vasilllis said:

 

Νορβηγια παει ενας φιλος.Εχεις στο δρομο σταθμους φορτισης,οπως ειχαμε εδω τα παρκομετρα. Φαντάζομαι θα υπαρχουν πριν φτασεις σταθμοι-βενζιναδικα ή αν ειναι χιονοδρομικα με 500 δωματια ξενοδοχεια σιγουρα θα εχουν.

Για τους δρομους ΚΑΙ ΟΜΩΣ κλεινουν παντου.Σε συνθηκες παγετου κλεινουν ειδικα αμα εχει πολιτες σαν εμας που τα γραφουμε ολα και αδιαφορουμε για τους υπολοιπους.

Ζω Νορβηγία 13 χρόνια και οδηγάω ηλεκτρικό αυτοκίνητο πάνω από πέντε. Φορτιστές παντού, και ανά τακτά χρονικά διαστήματα και προς τα χιονοδρομικά. Δρόμοι δεν κλείνουν ποτέ παρά μόνο αν πχ έχει γίνει κάποια κατολίσθηση λόγω κακοκαιρίας καθότι δεν τους αρέσει να κάνουν παρεμβάσεις στο φυσικό περιβάλλον οπότε σε δρόμους που υπάρχει κίνδυνος για να πέσουν βράχια τους κλείνουν χειμερινούς μήνες. Αλλά.λογω χιονόπτωσης η πάγου όχι. Στο χιονοδρομικό που πάω έχει ανά μερικές ώρες εκχιονιστικο και καθαρίζει τους δρόμους παντού ρίχνοντας και.το σχετικό υλικό για αποφυγή πάγου στο δρόμο. Έχω οδηγήσει σε χιονοθύελλα στο γυρισμό νπου δεν έβλεπες που είναι τα όρια του δρόμου στις άκρες. Επειδή ακριβώς καθαρίζουν συνέχεια, είναι εξαιρετικά σπάνιο να κλείσει δρόμος. Περνάς από σημείο που δεξιά αριστερά στο δρόμο το χιόνι έχει πάνω από τρία μέτρα ύψος. Εσύ οδηγάς και περνάς κανονικά. Παρεμπιπτόντως τα χειμερινά ελαστικά που φοράω δεν έχουν καρφιά και πότε δεν έχω χρειαστεί αλυσίδες.

Στα του θέματος είναι απλό. Ο Έλληνας δεν έχει συνηθίσει να οδηγάει ηλεκτρικό σε τέτοιες συνθήκες και δεν έχει ενημερωθεί. Έτσι λόγω παραπάνω κατανάλωσης δεν υπολογίζει σωστά, δεν υπάρχουν σημεία φόρτισης και ξεμένει. Τόσο απλά. Καιυλ υποθέτω δεν είναι οοοι. Κάποιοι δεν είναι ενημερωμένοι και την πατάνε. 

Μερικές συμβουλές. Όπου πάτε σε χιονοδρομικό, φροντίσετε να παρκάρετε κάπου κλειστά. Αν δεν είναι εφικτό, αφήστε το ανοιχτά, απλά κλείστε συστήματα τύπου sentry mode κλπ έτσι ώστε το αυτοκίνητο να μπορεί να "κοιμηθεί". Επίσης μην ανοίγετε συνεχώς την εφαρμογή γιατί το "ξυπνάει" και τρώει άσκοπα μπαταρία. Αν έχετε και άλλες εφαρμογές τρίτων (πχ εφαρμογή για έξυπνο φορτιστή)  που να χρησιμοποιεί σύνδεση API για να τραβάει πληροφορίες για το αυτοκίνητο, κλείστε τη και αυτή. 

Σε model 3 του 2019 σε 5ημερο που το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο έξω με -20, χάνω από 15 έως 20 % μπαταρία αφού τη χρησιμοποιεί για να κρατήσει τις μπαταρίες στην κατώτατη επιτρεπτή θερμοκρασία.

Σε -10 με -5 βαθμούς χάνει 5-10%.

Γενικώς φουσκώνουμε ένα θέμα χωρίς λόγο. Μια χαρά είναι τα ηλεκτρικά σε συνθήκες ψύχους αρκεί να ξέρεις δύο τρία βασικά πράγματα.

 

  • Like 9
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...