Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 206
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τί σχέση έχει η έλλειψη φορτιστών με την αδυναμία εκκίνησης σε χαμηλές θερμοκρασίες... Δυο διαφορετικά θέματα που πρέπει να θίγονται σε άλλα άρθρα. Anyway. Το ξέρουμε ότι πέφτει η αυτονομία τους κατακόρυφα και ενίοτε δεν εκκινούν καν. Δεν είναι νέο.  

Τα καλόπαιδα της νέα ελίτ που πλέον παίζουν με τα ηλεκτρικά τους οχήματα, δε θα πάθουν τίποτα αν εγκλωβιστούν λίγες μέρες παραπάνω στα χιόνια. Έτσι κι αλλιώς τέτοιες μέρες εργάζεται ΜΟΝΟ η πλέμπα, για να μπορεί να πληρώσει το ρεύμα στο τέλος του μήνα... Έχουμε άλλα να μας προβληματίζουν, δε θα ιδρώνει το αυτί μας και για 500-1000 καλομαθημένους που απαιτούν από τη χώρα να ρίξει εκατομμύρια σε σταθμούς φόρτισης για να φορτίζουν τα playmobil τους παντού με άνεση (ας το πάρουν απόφαση...θα κουβαλάνε σε κουλούρα μπαλαντέζες 50 μέτρων και θα ψάχνουν για μπρίζα). Η ανάπτυξη σταθμών φόρτισης θα πρέπει να μας απασχολήσει όταν το 60-70% του πληθυσμού περάσει στην ηλεκτροκίνηση (το οποίο με τις ισχύουσες οικονομικές συνθήκες και ελλείψει κινήτρων αναβάθμισης δε πρόκειται να γίνει ούτε μέχρι το 2040). Καλές γιορτές στους χειμωνάκηδες που τους αρέσουν τα χιόνια επειδή κάθονται (ας κρατήσουν τα Tesla για διακοσμητικά αυτές τις μέρες). 

Επεξ/σία από ramarg
  • Like 3
  • Confused 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, vasilllis είπε

To οχημα εκτακτης αναγκης ειναι οδικη βοηθεια προφανως. Φορτιστες σε χιονοδρομικο κεντρο προφανως δεν θα εχει ουτε και στην νορβηγια.Οργανωση θα συμφωνησω,απο τον πολιτη μεχρι τον καθε υπευθυνο. 

Δεν έχω πάει Νορβηγία αλλά μου κάνει εντύπωση να μην έχει φορτιστές κάθε 50χλμ ξέρω γω ακόμα κ σε χιονοδρομικά κέντρα/σαλέ/καταφύγια. Τώρα η οδική πήγε να βοηθήσει ποιον χωρίς αλυσίδες..ανέκδοτο αν όντως έγινε όπως το λένε.

Δρόμος κ να κλείνει με 2-10-20 πόντους χιόνι δε δικαιολογείται,δεν είναι πρώτη φορά αυτά τα χάλια κ δε διανοουμαι τον κίνδυνο κάποιος να χρειαστεί άμεση ιατρική βοήθεια από έμφραγμα πχ η οτιδήποτε υπό αυτές τις συνθήκες στρες κ κρύου.

Ο πολίτης είναι στη μέση πάντα. Χαζός όταν βολεύει,έξυπνος όταν πάλι βολεύει.

Κατά ταλλα πληρώνουμε τέλη.

Επεξ/σία από magicnumbers
  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
5 hours ago, Chris_BMW said:

Ήμουν πιστεύω ακριβέστατος στο σχόλιο μου γράφοντας το «αυτή τη στιγμή που μιλάμε».

 

Σταματήστε επιτέλους με αυτή τη θεωρία .

 Στην πόλη τα αυτοκίνητα κυλάνε.

 Αν σου κλείσω τα μάτια λοιπόν στην ακαδημίας στις τρεις το βράδυ και βάλω να περάσουν τρία ηλεκτρικά και μετέπειτα τρία σύγχρονα θερμικά ούτε που θα καταλάβεις ποτέ πέρασαν τα πρώτα και πότε τα δεύτερα .

 Ο μόνος τρόπος για να το ξεχωρίσεις είναι το επιπλέον βουητό (σκόπιμο ) που ίσως ακούσεις από την τριάδα των ηλεκτρικών .

 Ο θόρυβος κύλισης υπερκαλύπτει τον θόρυβο που παράγει η σύγχρονη μηχανή του θερμικού .

 Και αυτός ο ίδιος θόρυβος θα εξακολουθήσει να υφίσταται οποία και αν είναι η μονάδα ενέργειας .

Εδώ θεωρώ πως δεν χρειάζεται να σου απαντήσω .

 Σε θεωρώ έξυπνο και μορφωμένο 

Στους ήχους της πόλης αγαπητέ δεν με ενοχλεί η κύλιση των αυτοκινήτων και ο ήχος που είναι κοινός αλλά ΟΛΑ τα υπόλοιπα «εξτραδακια» από δίποδα καγκουρό… Από αυτά που οδηγούν τα Χιουντάι νομίζοντας πως είναι σουμπαρού στο ράλι ακρόπολις. Σε ένα ονειρικό σενάριο που όλα τα οχήματα (και τα δίτροχα) θα ήταν ηλεκτρικά, θα είχαμε σαφώς τεράστια βελτίωση στο θόρυβο της πόλης. Για να μην αναφερθώ και στη μυρωδιά γενικότερα. :)

  • Like 2
Δημοσ.

Συνεπώς που καταλήγουμε;; Δεν έχει υποδομές η Ελλάδα για ηλεκτρικά. Ακόμα και να είχε θα έπρεπε να κάθονται στο χιόνι κανένα μισάωρο το κάθε αυτοκίνητο να φορτίσει. Καλά αν έχει ουρά πίνεις το καφεδάκι σου εκεί και όχι στον τελικό προορισμό. Κατα τ' άλλα φταίνε οι οδηγοί που η αυτονομία των long range ηλεκτρικών πραγματικά δεν ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα. ή μπορεί να γράφει υπόλοιπο 300χλμ στους πρόποδες και όταν φτάνεις επάνω μετά απο 30χλμ να λέει υπόλοιπο 50. Χωνέψτε το και παρακαλέστε για νέου τύπου μπαταρίες... Ρίξτε όσο θέλετε τις ευθύνες εδώ κι εκεί αλλά με το θερμικό πας παντού με αυτονομία 800-1000χλμ και σε 1 λεπτό γεμίζεις. Αν θέλετε βέβαια να έχετε άγχος και καθυστερήσεις απο τον χρόνο σας μπορείτε να πάρετε και 2ο δεν σας εμποδίζει κανείς. Κατα τ' άλλα είστε της τεχνολογίας και θέλετε διευκολύνσεις και περισσότερο ελεύθερο χρόνο και να γίνονται όλα γρήγορα....

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

Το εκκαθαριστικό μου δεν επιτρέπει κανένα voucher και κανένα pass κλπ! Δόξα το θεό και ηλεκτρικό μπορώ να αγοράσω χωρίς επιδότηση! Αλλά γιατί να το κάνω όταν έχω τα 2λιτρα diesel εταιρικό; Μπορεί να με σκίζει η εφορία κάθε χρόνο αλλά τι να κάνουμε; Να κλαιγόμαστε για την επιδότηση του ηλεκτρικού και πότε θα μπει στην τράπεζα; 

Περιεργο, γιατι τελευταια φορα που κοιταξα, το FTTH voucher δεν ειχε κανενα οριο εισοδηματος.

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Η επίσημη ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας ήταν ότι «τα προβλήματα επιδεινώθηκαν από τεχνικές βλάβες σε πολλά ηλεκτρικά οχήματα, που ακινητοποιήθηκαν κατά την επιστροφή τους από το χιονοδρομικό κέντρο».

Τι το ‘θελε να το γράψει κι αυτή;

Σε χρόνο ντε-τε το Διαδίκτυο γέμισε από σχόλια υπέρμαχων και εναντιούμενων στα EV. Πλάκα-πλάκα, με την ευκαιρία, τέτοια αντίπαλα στρατόπεδα η αυτοκίνηση δεν πρέπει να ‘χει γνωρίσει από καταβολής της. Θυμίζει κάτι από τη διαμάχη υποστηρικτών και αρνητών των εμβολίων.

https://www.protagon.gr/apopseis/xrisima-didagmata-akinitopoiimenis-araxwvas-44343064119

Δημοσ.

Τα ηλεκτρικά δεν είναι σίγουρα το μέλλον!Για πολλούς λόγους όπως δεν αντέχει το δίκτυο να φορτίζουν 1.000.000 τέτοια αυτοκίνητα, η (ELF) ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία που παράγουν οι κινητήρες που θα προκαλούν καρκίνους στους κατόχους τους, η μικρή εμβέλεια τους που ίσως βελτιωθεί με άλλης τεχνολογίας μπαταρίες.

Το μέλλον είναι το υδρογόνο άλλα μέχρι τότε diesel και βενζίνη, εγώ θα κάνω skip τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.   

  • Haha 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, nova_centurion είπε

Διαβάζω τα σχόλια και βλέπω και από τις δύο πλευρές υπερβολές και πάθος. Η ηλεκτροκίνηση μάλλον είναι το μέλλον. Το ερώτημα είναι αν είναι το παρόν , Με ψυχρή ματιά κατά τη γνώμη μου το ηλεκτροκίνητο είναι αυτοκίνητο ειδικού σκοπού. Δηλ. για μικρές αποστάσεις και με ελεγχόμενες συνθήκες, Ως εκ τούτου η χρήση του είναι κυρίως για την πολή και όχι για ταξίδια 'σε αποστάσεις ανω των 200-300 χλμ. Οι λόγοι πολλοί. Π.χ. πρέπει να "προγραμματίζεις" το ταξίδι σου κάτι που για πολλούς μειώνει την ευχαρίστηση του αυθορμητισμού, για να πας σε μια περιοχή πρέπει να δεις που θα μπορείς να φορτίσεις, για να πας σε νησί με καράβι θα πρέπει να μην είσαι "φουλαρισμένος". Οι καιρικές συνθήκες επηρεάζουν την αυτονομία πολύ περισσότερο από ότι τα θερμικά. Το βάρος τους απαιτεί πιο συχνές αλλαγές ελαστικών (άρα κόστος και προσοχή) όπως όλα τα αυτοκίνητα με βάρος 2 τόνων. Το δε κόστος κίνησης δεν είναι τόσο μικρό όσο κάποιοι λένε. Για να γεμίσει ενα αυτοκίνητο θέλει 70-80 kwh με κόστος εκτός σπιτιού σε γρήγορο φορτιστή άνω των 40 ευρώ για περί τα 400 χλμ με ήρεμη οδήγηση. Μα τόσο κόστος έχει για καύσιμα και ενα θερμικό για να διανύσει 400 χλμ. Μάλιστα με μικρότερη απόκλιση απο ότι το ηλεκτρικό ανάλογα τις συνθήκες. Θα δεχτώ ότι μιλάμε στην ουσία για την 1η γενιά ηλεκτροκίνησης άρα είναι λογικό να μην είναι τόσο ώριμη όσο η θερμική κίνηση και ενδεχομένως τα επόμενα χρόνια να δούμε μεγάλες βελτιώσεις. Εν κατακλείδι η ηλεκτροκίνηση σήμερα απευθύνεται σ' όσους είναι μεσο-ανω οικονομικά και ενδιαφέρονται ιδιαίτερα είτε για την τεχνολογία, είτε για την κλιματική αλλαγή (εδώ ερωτηματικό καθώς υπάρχει και σοβαρός αντίλογος γι' αυτό) είτε για την κοινωνική επίδειξη.

Ποιος αυθορμητισμός? δηλαδή κάποιος που είναι από Αθήνα λέει "ας πεταχτώ μια βόλτα Λαμία"? Δεν θέλω να στο χαλάσω αλλά όσοι έχουν βενζίνα το σκέφτονται πολύ παραπάνω από κάποιον που έχει ηλεκτρικό γιατί θα τους πάει το πήγαινε-έλα 100+ ευρώ σε καύσιμα/διόδια.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Σιγά μην επιδοτήσουν οι φόροι μου την διαπλάτυνση του δρόμου προς αραχωβα για τον κάθε λαμόγιο που θέλει αν να κάνει φιγούρα στα χιόνια ! Σιγά μην επιδοτήσουν οι φόροι μου το δίκτυο φορτιστών για τα ηλεκτρικά μίξερ!!! Ας πληρώσει για το δίκτυο ο ιδιοκτήτης ηλεκτρικού … βέβαια δεν θα πέρναγε ούτε έξω από αντιπροσωπεία ο τσιπησ εάν δεν ήταν η επιδότηση για το δίκτυο φόρτισης θα πληρώσει;;;

Δεν έχει σημασία τι θες να επιδοτήσεις εσύ. Εάν αποφασίσει το κράτος ότι πρέπει να επιδοτηθουν για τους χ, ψ λόγους θα επιδοτηθουν. Όπως όλοι κάτι δίνουμε από τους φόρους μας για επιδοτήσεις. Συνηθως εδώ και χρόνια κοιτάνε να δώσουν λεφτά από τα ευρωπαϊκά κονδύλια και το καταφέρνουν, και όχι απευθείας από τον κρατικό προϋπολογισμό όπου για να δοθούν κονδύλια πρέπει να κοπούν από αλλού. 

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, doflamingo13 είπε

Συνθήκες ρε όχι πατημένη άσφαλτο, ανθρωποφάγε!

Στον ίδιο τόνο, άσε μας ρε, τι σχέση έχουν οι γενικές συνθήκες της περιοχής με το πόσο χιόνι πέρασες με το τεσλα

  • Haha 1
Δημοσ.

το να μαλωνουν για το σε ποιο αυτοκινητο θα χαλανε τα χρηματα τους οι θνητοι και θα κονομανε οι πολυεθνικες ,μονο στην ελλαδα των φανατικων. αυτοκινητο ,κινητο και εξοχικο, ο ελληνας δεν θα αλλαξει..

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...