Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ακομα και αν διορθωθουν τα οποια ελαττώματα των ηλεκτρικών, ακομα και αν γινουν βελτιώσεις και αναβαθμισεις. Ακομα και αν ειναι δωρεαν. Ειναι οχηματα εξαρτημενα μονο απο το εργοστασιο, την αντιπροσωπεία και απο καποια ολιγα εξειδικευμένα συνεργεια για την επισκευη και συντηρηση, σε καποιες περιπτωσεις μονο απο το εργοστασιο.

Και το σοβαρότερο οτι ειναι ελεγχομενα απο το κράτος, τον παροχο λογισμικου και πιθανως απο τον οποιον επιτηδειο.

Οπότε θελει το κρατος θα σβηνει, θα τα απενεργοποιεί αν θεωρει τον οδηγο ύποπτο για οποιαδηποτε αιτια.

Αρα το ζητημα ειναι η επιβολή και ο εξουσιασμος.

  • Thanks 1
  • Haha 3
Δημοσ.
2 hours ago, Mpegleris said:

Αν ψάξεις θα δεις ότι πολλά δεν κολλάνε... Αλλά εν προκειμένου δεν έχουμε υποδομές ούτε δρόμους ειδικούς ούτε εκχιονιστικά και σε αυτό ευθύνεται το κράτος. Φυσικά παίζει ρόλο και ο κάθε ανεύθυνος πολίτης αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό που θέλουν να του τα ρίξουν όλα επάνω του. Ο πολίτης παίζει κατ εμε ένα 10% ευθύνης και για να εξηγούμαι εννοώ ότι ΔΕΝ είναι δυνατόν εν έτη 2024-25 να κλείνουν δρόμοι από δυο τρις πέντε ηλίθιους που δεν φρόντισαν να έχουν αλυσίδες ή από άλλες περιπτώσεις όπως αυτή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Εγώ λέω ανεξαρτήτως προβλήματος θα έπρεπε το κράτος να έχει μεριμνήσει για να μην ταλαιπωρείται ο πολίτης του. πως? μα φυσικά να φτιάξει τους δρόμους με διαπλατύνσεις εκεί που πρέπει να δημιουργηθουν περισσότερες και καλύτερες θέσεις Πάρκιγκ με φορτιστές για όλους η τουλάχιστον σε αντιστοιχία των πωλήσεων να τοποθετούνται ειδικά σε τέτοια σημεία, εκχιονιστικά κ.α. Το κράτος οφείλει να κρατάει τους δρόμους ανοιχτούς όπως στη Νορβηγία όπως ανέφερες σωστά. Εδω ΔΕΝ μπορεί να φταει ο Κύρ Τοτός που δεν σκέφτηκε να πάρει αλυσίδες μαζί του και η Μίτση που δεν είχε φορτίσει το αμάξι της ως όφειλε. Απλώς σκέψου τι θα γινόταν εάν συνέβαινε ένα παρόμοιο τέτοιο γεγονός στην Νορβηγία ... ως την επόμενη χρόνια θα είχε λυθεί το πρόβλημα. Εδώ γίνεται το ίδιο σου λέει 30 χρόνια ... και δεν αλλάζει τπτ.

Σιγά μην επιδοτήσουν οι φόροι μου την διαπλάτυνση του δρόμου προς αραχωβα για τον κάθε λαμόγιο που θέλει αν να κάνει φιγούρα στα χιόνια ! Σιγά μην επιδοτήσουν οι φόροι μου το δίκτυο φορτιστών για τα ηλεκτρικά μίξερ!!! Ας πληρώσει για το δίκτυο ο ιδιοκτήτης ηλεκτρικού … βέβαια δεν θα πέρναγε ούτε έξω από αντιπροσωπεία ο τσιπησ εάν δεν ήταν η επιδότηση για το δίκτυο φόρτισης θα πληρώσει;;;

  • Like 6
Δημοσ.
3 ώρες πριν, godlike είπε

Δύο τινά συμβαίνουν. Ή κάποιος τα πήρε για να λοιδορήσει τα ηλεκτρικά οχήματα ή οι Έλληνες οδηγοί είναι άμπαλοι. Ή ένας συνδυασμός και των δύο.

Εδώ στην Νορβηγία τουλάχιστον 1 στα 3 αμάξια είναι ηλεκτρικά. Δεν είδα ποτέ κάποιον να μένει στο δρόμο ή να μην μπορεί να ξεκινήσει το αυτοκίνητο του στο κρύο.

Ασε μην τους τα λες τόσο απότομα και τους χαλάσεις το αφήγημα. Αφου πηγαίνουν καλά τα κλικ όταν γράφουμε  βλακείες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, DarkNGrimm said:

Βέβαια στις Σκανδιναβικές χωρίς με πολύ περισσότερες χαμηλές θερμοκρασίες τον ποσοστό της ηλεκτρονικής είναι τεράστιο. Αλλά εδώ η Ελληνική "ερευνητική" δημοσιογραφία κάνει χρυσές δουλειές σε συνεργασία με κάγκουρες που γουστάρουν εξατμίσεις και χταπόδια, βενζιναδες και οδηγούς Punto, saxo και Rallye που έδουν ξεχαστεί στα 90ς. Φυσικά το τρομακτικοτερο είναι ότι τέτοια "είδηση" την αναδημοσιεύει το insomnia...

Εχει και καγκουρες με Golf, Seat, AUDI και υπολοιπα γερμανικά που ακουγονται τα σκασίματα 30 τετράγωνα ενω να τους ρωτήσεις πως δουλευει το σασμάν δεν γνωρίζουν.

Νομίζουν οτι θα ρίξουν πολλές γκόμενες και νιώθουν έτσι πιο άντρες.

Επίσης κάργα πατσαβούριδες με SUV με 0 οδηγική παιδεία.

Καγκουρας πρωτίστως είσαι στο μυαλό και μετά στα υλικά αγαθά. Οι κάγκουρες που αναφέρεις βάζουν καλύτερα λάδια απο τους "βλαχόπροχώ" νεόπλουτους ΚΑΙ δεν κάνουν παζάρια στα συνεργεία για να βάλουν πιο φτηνα φίλτρα.

Αφου αναφέρθηκες στα "ξεχασμένα" 90'ς ας μιλήσουμε και για τίποτα "λέρες" βλαχουριό νεόπλουτους που πούλησαν ελίες και εκαναν AirBNB τα σπίτια της γιαγιάς τους για να πάρουν αμάξι.

Χωρις αλυσίδες, χωρίς κουβέρτες, χωρις το ένα χωρίς το άλλο, "ελα μωρέ βαριέμαι που να λερώνω τα χέρια μου", χωρις allweather ή χιονολάστιχα

ολα μένουν. Τωρα οποιος είναι βλαμμένος και φευγει 400-420 χιλιόμετρα ταξιδι χωρίς φόρτιση

και χωρίς να δει gps που υπάρχουν φορτιστες. ΑΣ πρόσεχε.

Επεξ/σία από Seaside
  • Like 5
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, orgixmh είπε


Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις τα μοτέρ εσωτερικής καύσεως δεν καταναλώνουν ενέργεια για την θέρμανση, στην πραγματικότητα αντλούν την θερμότητα από την τον κινητήρα, θερμική ενέργεια που ο κινητήρας παράγει λόγο λειτουργίας. Άρα όχι, η λίγη βενζίνη δεν θα επηρεάσει το βενζινοκινητήρα τραγικά, θα ανεβάσει λιγάκι την κατανάλωση μέχρι ο κινητήρας να φτάσει τους 90 βαθμούς Κελσίου, από εκεί και μετά η κατανάλωση θα είναι σχεδόν η ίδια με μικροδιαφορές που οφείλονται στην ποσότητα οξυγόνου που αλλάζει με το υψόμετρο αλλά θα είναι κυριολεκτικά αμελητέα. Αντιθέτως, οι μπαταρίες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα σε χαμηλές θερμοκρασίες ακόμα και όταν είναι καινούργιες. Η απόδοση τους πέφτει (όχι δραματικά αλλά πέφτει) και σε χρήση μερικών ετών θα υπάρχουν βυθίσματα της μπαταρίας σε θερμοκρασίες υπό του μηδενός. Η ηλεκτροκίνηση έχει προβλήματα, προβλήματα που δεν θα λυθούν με ψεύδη και ρίχνοντας το μπαλάκι στον οδηγό, δεν μπορεί ο μέσος οδηγός να γνωρίζει για τις "ευπάθειες" που έχει η τεχνολογία. 

Η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα είναι γενικότερα ένα αστείο, ένα αστείο που δεν έχει τέλος. Σε ένα λαό που επίσημα το 40+% δεν μπορεί να πληρώσει ενοίκιο και ρεύμα, παίρνουμε χρήμα από τους φόρους των ανθρώπων για να πριμοδοτήσουμε με 20% αυτοκίνητα αξίας 30 και 40 χιλιάδων ευρώ και το βαφτίζουμε οικολογικό μέτρο την ίδια στιγμή που δεν εξετάζουμε καν αν ο πριμοδοτημένος αγοραστής διαθέτει και άλλα ΙΧ εσωτερικής καύσης. Οι πριμοδοτήσεις σε ηλεκτρικά άνω τον 15 χιλιάδων ευρώ πρέπει να σταματήσουν. Πριμοδότηση ΜΟΝΟ σε αυτοκίνητο ηλεκτρικό πόλης (μιας και εκεί εστιάζεται η μόλυνση και το πρόβλημα) και μόνο σε ανθρώπους που είναι διατεθειμένοι να πάνε αποκλειστικά σε ηλεκτροκίνηση και τέλος μόνο όταν η φορολογική τους δήλωση δεν ξεπερνά τα 30 χιλιάρικα τον χρόνο.

Στο παρακάτω παράδειγμα, ο υποψήφιος αγοραστής που μπορει να διαθέσει σήμερα 40κ για αγορά αυτοκηνίτου θα πάρει και 9κ πριμοδότηση από φόρους που αρπάχτηκαν από τύπους που δεν έχουν καν Ι.Χ. 

image.png.ebb133095ef1df8f2c4ee411c62a2a1e.png

Τα είπες όλα στην δεύτερη παράγραφο δηλαδή πληρώνουμε όλοι για να πάρουν μερικοί ηλεκτρικό των 40 και 50 χιλιάδων, που σημαίνει ότι τα έχουν, 10 χιλιάρικα φθηνότερα

  • Like 6
Δημοσ.
4 ώρες πριν, kaiadas4 είπε

Ο Ελληνας στον κοσμο του, η κυβερνηση κουκουρουκου και αλλη μια φορα μια απο τα ιδια....

Καλα χριστουγεννα με υγεια για ολους. Το μονο που μας απομενει....

Ναι λογικα η κυβερνηση φταιει που ο κοσμος παει σε χιονισμενα μερη με ηλεκτρικα αυτοκινητα και το μεγαλυτερο ποσοστο χωρις αλυσιδες. Θελετε να γινει και κρατος η ελλαδα οταν η χωρα εχει για δυναμικο στραβοστομηδες ταβερνιαρηδες. 

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, doflamingo13 είπε

Μάγκες για να το τελειώνουμε απλά και κατανοητά:

Τα ηλεκτρικά που μείναν (ένα ήταν μόνο το TESLA και τα άλλα άλλης μάρκας) ήταν απο μπαταρία. Το ίδιο σαν να λέμε ότι σου έμεινε απο βενζίνη και όχι απο κάποια βλάβη και άλλες παλαβομάρες που διαβάζουμε.

Φυσικά πουλάει πάρα πολύ να μιλήσουμε για αυτά τα 3 ηλεκτρικά και όχι για τους δεκαπλάσιους παλαβούς που μείναν επειδή δεν είχαν αλυσίδες. Εξού και η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ που αποποιείται οποιαδήποτε ευθύνη για τον ανύπαρκτο έλεγχο αλυσίδων που έκανε.

Όσο για τα ηλεκτρικά που μείναν απο μπαταρία, ένα έχω να πω για τους ιδιοκτήτες τους:

ABRP λέγεται. Συνέλθετε λίγο και καταλάβετε τι έχετε πάρει. Χρειάζεται προγραμματισμός σωστός όταν υπάρχει ανύπαρκτο δίκτυο φόρτισης. Πάντα αφήνουμε μαξιλάρι ασφαλείας για τα απρόοπτα. Γελάνε και τα μικρά παιδιά μαζί σας.

Παρεπιπτόντως έχω το model 3 και έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα σε οποιαδήποτε συνθήκη και με μισό μέτρο χιόνι, έτσι απλά για να χαμε να λέγαμε.

Επειδή έχεις model 3 και επειδή έχουν και δικοί μας γνωστοί... για πες μας πόσα χλμ βγάζεις με ένα "γέμισμα"; Μετά πες μας, αν ξεκινήσεις απο Αθήνα - υποθετικά - τι θα έκανες με το δικό σου όχημα μιας και έχεις πάει παντού; Γιατί σίγουρα πολλοί που έχουν πάρει ηλεκτρικό δεν ξέρουν πολλές λεπτομέρειες όπως αυτή της αυτονομίας που μεταβάλλεται με την εξωτερική θερμοκρασία αλλά μέχρι τώρα δεν είχαμε κανένα θέμα με τα θερμικά στο θέμα της αυτονομίας. Το πρόβλημα ήταν μόνο οι αλυσίδες. Πλέον θα υπάρχουν 2 προβλήματα... και αλυσίδες και αυτονομία.

Παρόλα αυτά παρακαλώ απάντησε στις απορίες μου να δω αν λένε τα ίδια και οι δικοί μου γνωστοί.

  • Like 4
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Σιγά μην επιδοτήσουν οι φόροι μου την διαπλάτυνση του δρόμου προς αραχωβα για τον κάθε λαμόγιο που θέλει αν να κάνει φιγούρα στα χιόνια ! Σιγά μην επιδοτήσουν οι φόροι μου το δίκτυο φορτιστών για τα ηλεκτρικά μίξερ!!! Ας πληρώσει για το δίκτυο ο ιδιοκτήτης ηλεκτρικού … βέβαια δεν θα πέρναγε ούτε έξω από αντιπροσωπεία ο τσιπησ εάν δεν ήταν η επιδότηση για το δίκτυο φόρτισης θα πληρώσει;;;

Εδω πληρωνω εγω φορους για να παρεις εσυ voucher FTTH για να μπεις στο ινσομνια και να γραψεις τις σαχλαμαρες σου. 

47 λεπτά πριν, great είπε

μου αρεσει που λετε οτι δεν εχουμε τις σωστες υποδομες και οταν βαλουν φωρτιστες παντου και ερθει η αναπτυξη θα ειμαστε σουπερ.

Ποιες υποδομοες και ποιος θα σηκωσει το δίκτυο οταν καθε καλοκαιρι κοβουν εναλαξ το ρευμα σε περιοχες για να αντεξουν τοφορτιο, οταν σου βγαινουν και το ακουμε χωρις να ξεσηκωνετε κανεις και να λεει οτι να μαγυρευετε με σπαστα ωραρια για να μην εχει φωρτο το δίκτυο, που καθε καλοκαιρι το 98% τις φωτιες της βαζει η ΔΕΔΔΗΕ με το απαρχαιωμενο δικτυο. Φανταζεστε να σκασουν και 1.000.000 ηλεκτρικα αληθεια τωρα νομιζετε οτι ετσι οπως ειμαστε ή θα ειμαστε σε 50 χρονια μπορουμε να το αντέξουμε ? επισης δειτε λιγο τις χωρες που αναφερετε με τα κρυα και τα χιονια και τα ΕV μήπως εχουν και κανα πυρινικο εργοστασιο για να δινει ρευμα ? 

Ηλεκτρολογος μηχανικος απο μετσοβιο υποθετω ε?

  • Like 3
Δημοσ.

Kai καλά

Εμεινε ο μπροστινός μου γιατί δεν είχε αλυσίδες

Εμεινα κι εγώ με το ηλεκτρικό γιατί δεν χωρούσα να περάσω

Πόσες ώρες αντέχει η μπαταρία μου για θέρμανση

ή θα με βρούνε παγωμένο ?

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, patentas11 είπε

Επειδή έχεις model 3 και επειδή έχουν και δικοί μας γνωστοί... για πες μας πόσα χλμ βγάζεις με ένα "γέμισμα"; Μετά πες μας, αν ξεκινήσεις απο Αθήνα - υποθετικά - τι θα έκανες με το δικό σου όχημα μιας και έχεις πάει παντού; Γιατί σίγουρα πολλοί που έχουν πάρει ηλεκτρικό δεν ξέρουν πολλές λεπτομέρειες όπως αυτή της αυτονομίας που μεταβάλλεται με την εξωτερική θερμοκρασία αλλά μέχρι τώρα δεν είχαμε κανένα θέμα με τα θερμικά στο θέμα της αυτονομίας. Το πρόβλημα ήταν μόνο οι αλυσίδες. Πλέον θα υπάρχουν 2 προβλήματα... και αλυσίδες και αυτονομία.

Παρόλα αυτά παρακαλώ απάντησε στις απορίες μου να δω αν λένε τα ίδια και οι δικοί μου γνωστοί.

Λοιπόν,

Εγώ προσωπικά έχω το long range. Παίζουν αρκετοί παράγοντες ρόλο. Πρώτα απο όλα καλό θα ήταν να μην κάνεις υπόθεση μόνος σου αλλά να εμπιστευτείς είτε την εκτίμηση του αυτοκινήτου είτε προγράμματα όπως το ABRP διότι παίζουν ρόλο πράγματα όπως:

1) Η χιλιομετρική απόσταση

2) Η κλίση του εδάφους, πχ αν έχεις ανάβαση η κατάβαση

3) Η εξωτερική θερμοκρασία

4) Η μέση ταχύτητα που θα ακολουθηθεί

5) Αν θα έχεις air condition - θέρμανση ανοιχτά

Για το long range συνήθως μια πλήρη φόρτιση με air condition ανοιχτό και μέση ταχύτητα σε ταξίδι τα 120χλμ την ώρα η μπαταρία θα σου βγάλει έως 450χλμ αλλά σε πολύ κρύο (μέχρι -5 έχω δει) έως 400 ή και λιγότερα. Συνήθως όμως δεν κάνεις πλήρη φόρτιση και φυσικά δεν το αφήνεις να πάει 0%. Βάζεις πάντα ένα μαξιλάρι ασφαλείας να φτάσεις στον προορισμό σου με πάνω απο 10%.

Ένα πρόσφατο παράδειγμα που έχω είναι το Αθήνα - Τσαγκαράδα (Πήλιο) 373χλμ που παρόλο που θα μπορούσα να το φορτίσω 100% και να φτάσω με κάπου 15% προτίμησα να ξεκινήσω με 80%, να φορτίσω Αταλάντη απο τα 50% ξανά στα 80% για 20 λεπτά και στο τέλος να φτάσω με 25%. Πάντα με aircondition ανοιχτό και με ταχύτητες στα 120. Φυσικά μπορεί να γίνει και πιο συντηρητικά και το συγκεκριμένο παράδειγμα δεν είναι τίποτα extreme.

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

όταν σας τα έλεγα εγώ δεν με πιστεύατε.

κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι να σβήσει ο ήλιος!!!

πετρέλαιο μέχρι να διαλυθεί η Γη!!!   

Ηλεκτροκίνηση ΜΟΝΟ σε τηλεκατευθυνόμενα αυτοκινητάκια πουθενά αλλού!!!

Επεξ/σία από BeSt_
Δημοσ.

Το 2015-2018 που ζούσα στην Νορβηγία και είχαν ηλεκτρικά αυτοκίνητα (tesla, nissan leaf, vw golf Και διάφορα άλλα) η θερμοκρασία ήταν -30 με φουλ χιόνι και πάγο. Φορτιστές όχι τόσο πολλοί αλλά υπήρχαν. Κοινώς χειρότερη τεχνολογία, όχι τόσο διαδεδομένη αλλά δεν είχα δει κανέναν να μένει. Μάλλον είχα δει, 1-2 μοσχαρια  land rover τύπου 5000cc χωρίς συντήρηση από το 1990.

Δεν φταίνε τα αμάξια, οι οδηγοί φταίνε και το μυαλό τους. Τα ηλεκτρικά δεν έχουν θέμα με το κρύο, έχουν αντλίες θερμότητας πλέον και είναι αποδοτικά αρκεί να ξέρεις τι κάνεις. Δεν ξεκινάς Αθήνα αραχωβα  και πίσω με 60% φόρτιση...

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, kostasbm είπε

τους απαράδεκτους χωρίς αλυσίδες η κουβέρτες δεν τους αναφέρουν....30 χρόνια ανεβαίνω κάθε χρόνο θα είναι 10 οδηγοί που θα ταλαιπωρησουν όλους τους άλλους...έχει καταντήσει αηδία

την μαλάκυνση εγκεφάλου η κυβέρνηση δε μπορεί να τη γιατρεψει.....

Εδώ που τα λέμε παίζει να είσαι και εσύ ένας από αυτούς που όχι απλά δεν κουβαλάνε αλυσίδες ή χιονοκουβέρτες άλλα δεν ξέρουν και να τις περνάνε.

Για την ώρα ρίξε τοποθέτηση περί ηλεκτρικών και άσε τις εξυπνάδες της κυβέρνηση απ`έξω γιατί παραμονή Χριστουγέννων περιμέναμε στην δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας, στο ένα και μοναδικό φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ με ουρά άνω των 500 συνταγών, σειρά για να πάρουμε φάρμακα για τον καρκίνο. Δεν εξυπηρέτησαν, δεν προλαβαίνανε. Την ίδια στιγμή φλεξάρουν τα λαμπάκια της Αριστοτέλους.

 

Όχι απλά δεν είμαστε έτοιμοι για ηλεκτροκίνηση, η Ελλάδα είναι τόσο βαθιά στο χάος. Βέβαια, περισσότερο τραγικό είναι τα όσα διαβάζεις από αυτούς που τα αγοράζουν, που φανατίζονται λες και τους το δίνουν τζάμπα το ηλεκτρικό. Ζουν με ένα μόνιμο άγχος μήπως και πέσουν κάπου έξω στο ηλεκτρικό τους και πως θα το αντέξουν. Αν θα χαλάσει και πόσο κοστίσει, να θα τα φορολογήσουν και πόσο θα τα φορολογήσουν, που θα το κάνουν σέρβις όταν έρθει η κατάλληλη ώρα, πότε θα το πουλήσουν και πόσο θα πιάσει.

 

Αλήθεια τα φορτίζουν όταν κοιμούνται ή τα βγάζουν από την πρίζα όπως με τα χριστουγεννιάτικα δέντρα τα βράδια για να μη πάρουν φωτιά;

Έχουν μια απάντηση για όλα, γελάω τόσο πολύ με όλους αυτούς, δεν καταλαβαίνουν ούτε το ελάχιστο της όλης κατάστασης των ηλεκτρικών με τα ερωτηματικά να είναι πολλά στα πάντα.

 

 

 

Επεξ/σία από d4mage
  • Like 2
Δημοσ.

Διαβάζω τα σχόλια και βλέπω και από τις δύο πλευρές υπερβολές και πάθος. Η ηλεκτροκίνηση μάλλον είναι το μέλλον. Το ερώτημα είναι αν είναι το παρόν , Με ψυχρή ματιά κατά τη γνώμη μου το ηλεκτροκίνητο είναι αυτοκίνητο ειδικού σκοπού. Δηλ. για μικρές αποστάσεις και με ελεγχόμενες συνθήκες, Ως εκ τούτου η χρήση του είναι κυρίως για την πολή και όχι για ταξίδια 'σε αποστάσεις ανω των 200-300 χλμ. Οι λόγοι πολλοί. Π.χ. πρέπει να "προγραμματίζεις" το ταξίδι σου κάτι που για πολλούς μειώνει την ευχαρίστηση του αυθορμητισμού, για να πας σε μια περιοχή πρέπει να δεις που θα μπορείς να φορτίσεις, για να πας σε νησί με καράβι θα πρέπει να μην είσαι "φουλαρισμένος". Οι καιρικές συνθήκες επηρεάζουν την αυτονομία πολύ περισσότερο από ότι τα θερμικά. Το βάρος τους απαιτεί πιο συχνές αλλαγές ελαστικών (άρα κόστος και προσοχή) όπως όλα τα αυτοκίνητα με βάρος 2 τόνων. Το δε κόστος κίνησης δεν είναι τόσο μικρό όσο κάποιοι λένε. Για να γεμίσει ενα αυτοκίνητο θέλει 70-80 kwh με κόστος εκτός σπιτιού σε γρήγορο φορτιστή άνω των 40 ευρώ για περί τα 400 χλμ με ήρεμη οδήγηση. Μα τόσο κόστος έχει για καύσιμα και ενα θερμικό για να διανύσει 400 χλμ. Μάλιστα με μικρότερη απόκλιση απο ότι το ηλεκτρικό ανάλογα τις συνθήκες. Θα δεχτώ ότι μιλάμε στην ουσία για την 1η γενιά ηλεκτροκίνησης άρα είναι λογικό να μην είναι τόσο ώριμη όσο η θερμική κίνηση και ενδεχομένως τα επόμενα χρόνια να δούμε μεγάλες βελτιώσεις. Εν κατακλείδι η ηλεκτροκίνηση σήμερα απευθύνεται σ' όσους είναι μεσο-ανω οικονομικά και ενδιαφέρονται ιδιαίτερα είτε για την τεχνολογία, είτε για την κλιματική αλλαγή (εδώ ερωτηματικό καθώς υπάρχει και σοβαρός αντίλογος γι' αυτό) είτε για την κοινωνική επίδειξη.

  • Like 6
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...