Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω γνωστούς στον Καναδά με 2 μέτρα χιόνι χωμενα τα τεσλα .Ξεκινανε με την μια . Φυσικά η κατανάλωση , επίσης μου έχουν πει ότι σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες - 20 πχ το αυτοκίνητο έχει σύστημα να κρατάει τις μπαταρίες σε μια θερμοκρασία που να μποριυν να δουλεψουν πχ - 10 βαθμους Φυσικά για αυτό τον λόγο ακόμα και παρκαρισμένο το τεσλα καταναλωνει μπαταρια Εν κατακλείδι, η βασική αιτία που έμειναν τα τρία ηλεκτρικά στη διαδρομή Αράχωβα είναι ο μη σωστός υπολογισμός της αυτονομίας της μπαταρίας τους, λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών και ελλείψεις φορτιστων Άλλωστε τέτοιες καιρικές συνθήκες αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους οδηγοί στην βόρεια Ευρώπη, χώρες που οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων είναι ηλεκτρικά στο 50%. Εχουν ομωσ επαρκέστατο δίκτυο με φορτιστές μεγάλης Σε εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες, η αυτονομία της μπαταρίας μειώνεται δραστικά. Αν δεν υπάρχει επαρκής φόρτιση ή αν η διαδρομή είναι μεγαλύτερη από την προσαρμοσμένη αυτονομία, το όχημα μπορεί να ακινητοποιηθεί πριν φτάσει στον προορισμό του. Σημειώστε πως η ανάγκη θέρμανσης της καμπίνας και των μπαταριών αυξάνει την κατανάλωση ενέργειας, μειώνοντας την αυτονομία έως και 40%. τάσης.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, NiKoSmile είπε

Διασταυρώσατε την είδηση ή διαδίδεται Fake News; 🤡

Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ το πρόβλημα έγινε ιδιαίτερα έντονο νωρίς το απόγευμα από τρία ηλεκτρικά αυτοκίνητα που είχαν αλυσίδες αλλά ακινητοποιήθηκαν. Η κατάσταση επιδεινώθηκε και από οδηγούς που δεν είχαν αλυσίδες μαζί τους, παρότι είναι υποχρεωτικό για την περιοχή και υπήρχαν μπλόκα για ελέγχους.

Σωστος!! ενταξει πανε να το ριξουν τωρα στα ηλεκρικα οχηματα, λες και στον υπολοιπο κοσμο δεν εχει κρυο

  • Haha 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
23 minutes ago, Chris_BMW said:

Πάμε τώρα στα σοβαρά .

 Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχουν  ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ.

 Τα οποία για μένα προσωπικά ΔΕΝ μπορούν να παραβλεφθούν.

 Το κυριότερο εξ αυτών είναι πως θα πρέπει να ξοδέψω από τον υπερπολύτιμο χρόνο μου  ένα μέρος αυτού για το αυτοκίνητο.

 Πράγμα που αυτή τη στιγμή που μιλάμε με το θερμικό που έχω ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ.

 Εχθές ανήμερα Χριστούγεννα πήρα τα δύο παιδιά μου μπήκαμε μέσα στο αμάξι  και ταξιδέψαμε 500 χλμ ΧΩΡΙΣ να σκεφτώ το οτιδήποτε.

 Απλά και κατανοητά .

 Αυτό το σκοπό εξυπηρετεί το αυτοκίνητο .

 Την χωρίς άγχος ελευθερία μετακίνησης .

 Αν κάποιοι αρέσκονται στο να βάλουν ένα επιπλέον πρόβλημα στην καθημερινότητα τους υπολογίζοντας που θα σταματήσουν να φορτίσουν ,κοιτώντας το προγνωστικά μοντέλα του καιρού και υπολογίζοντας μειώσεις στην αυτονομία λόγο αυτού είναι δικό τους θέμα και δικαίωμα τους .

 Το δικό μου δικαίωμα όμως στην ελεύθερη χωρις άγχος μετακίνηση δεν έχουν δικαίωμα να το «κόψουν» προβάλοντας επιχειρήματα για χταπόδια και καλαμαράκια.

 

Όλα όσα περιγράφεις συμβαίνουν επειδή δεν έχουμε ακόμη τις σωστές υποδομές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Δεν φταίνε τα ίδια τα αυτοκίνητα. Ίσα ίσα που θα είχαμε πολύ πιο ήσυχες πόλεις κλπ αν όλα τα οχήματα ήταν ηλεκτρικά. 
 

Επίσης η «ελευθερία» και χωρίς άγχος που περιγράφεις, εξαρτάται άμεσα πολλές φορές και από τις τιμές των καυσίμων. 

  • Like 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, cpc464 είπε

Αλλο οι νορβηγοί, αυτό το άρθρο τα λέει όλα στην Ελλάδα δεν έχουμε όλοι την πολυτέλεια του γκαράζ,άσε που έχουν και κίνητρα.

Φαντάζομαι επίσης οι Νορβηγοί δεν μένουν εγκλωβισμένοι για 24 ώρες στην περιφερειακή του Όσλο, επειδή έριξε λίγο χιόνι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, billdanos είπε

Όλα όσα περιγράφεις συμβαίνουν επειδή δεν έχουμε ακόμη τις σωστές υποδομές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ήμουν πιστεύω ακριβέστατος στο σχόλιο μου γράφοντας το «αυτή τη στιγμή που μιλάμε».

 

12 λεπτά πριν, billdanos είπε

Ίσα ίσα που θα είχαμε πολύ πιο ήσυχες πόλεις κλπ αν όλα τα οχήματα ήταν ηλεκτρικά. 

Σταματήστε επιτέλους με αυτή τη θεωρία .

 Στην πόλη τα αυτοκίνητα κυλάνε.

 Αν σου κλείσω τα μάτια λοιπόν στην ακαδημίας στις τρεις το βράδυ και βάλω να περάσουν τρία ηλεκτρικά και μετέπειτα τρία σύγχρονα θερμικά ούτε που θα καταλάβεις ποτέ πέρασαν τα πρώτα και πότε τα δεύτερα .

 Ο μόνος τρόπος για να το ξεχωρίσεις είναι το επιπλέον βουητό (σκόπιμο ) που ίσως ακούσεις από την τριάδα των ηλεκτρικών .

 Ο θόρυβος κύλισης υπερκαλύπτει τον θόρυβο που παράγει η σύγχρονη μηχανή του θερμικού .

 Και αυτός ο ίδιος θόρυβος θα εξακολουθήσει να υφίσταται οποία και αν είναι η μονάδα ενέργειας .

12 λεπτά πριν, billdanos είπε

Επίσης η «ελευθερία» και χωρίς άγχος που περιγράφεις, εξαρτάται άμεσα πολλές φορές και από τις τιμές των καυσίμων. 

Εδώ θεωρώ πως δεν χρειάζεται να σου απαντήσω .

 Σε θεωρώ έξυπνο και μορφωμένο 

Επεξ/σία από Chris_BMW
  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, billdanos είπε

αν όλα τα οχήματα ήταν ηλεκτρικά. 
 

Ποια είναι η αναλογία ιδιωτικών χώρων στάθμευσης με ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε μια πόλη; 

 

αναρωτιέμαι

Επεξ/σία από Jackob2
Δημοσ.

Έχω μια πραγματική απορία: όταν μένεις από βενζίνη μπορεί να έρθει κάποιος με ένα μπιτόνι να σου βάλει όσο χρειάζεσαι ώστε να φτάσεις στο βενζινάδικο. Με τα ηλεκτρικά υπάρχει κάποια δυνατότητα, πχ να δώσει το ένα στο άλλο; Ή είναι μονόδρομος η οδική (που εδώ που τα λέμε συνήθως είναι και για τα θερμικά, απλώς σε αυτά έχεις την παραπάνω εναλλακτική) ;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Aristidis_Halkidis είπε

Εγώ θα έδινα λίγο παραπάνω τοις εκατό και στον πολίτη που θα έπρεπε να έχει μεριμνήσει αλλά ναι συμφωνούμε απόλυτα σε όλα.

Εξαρτάται θα έλεγα την περίπτωση αλλά σε γενικές γραμμές την εποχή που ζούμε θα έπρεπε όλα αυτά να ήταν λυμένα. Καλά δεν θέλω καν να μπω σε λεπτομέριες γιατί σου λέει ότι στη συγκεκριμένη διαδρομή κάθε χρόνο τα ίδια γίνονται εδώ και δεκαετίες... 

Επεξ/σία από Mpegleris
  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Chris_BMW είπε

Σταματήστε επιτέλους με αυτή τη θεωρία .

 Στην πόλη τα αυτοκίνητα κυλάνε.

 Αν σου κλείσω τα μάτια λοιπόν στην ακαδημίας στις τρεις το βράδυ και βάλω να περάσουν τρία ηλεκτρικά και μετέπειτα τρία σύγχρονα θερμικά ούτε που θα καταλάβεις ποτέ πέρασαν τα πρώτα και ποτέ τα δεύτερα .

 Ο μόνος τρόπος για να το ξεχωρίσεις είναι το επιπλέον βουητό (σκόπιμο ) που ίσως ακούσεις επο την τριάδα των ηλεκτρικών .

 Ο θόρυβος κύλισης υπερκαλύπτει τον θόρυβο που παράγει η σύγχρονη μηχανή του θερμικού .

 Και αυτός ο ίδιος θόρυβος θα εξακολουθήσει να υφίσταται οποία και αν είναι η μονάδα ενέργειας .

μεγαλος μυθος.

αν υπολογισουμε το εξτρα βαρος που θελει και πιο πλατυ πελμα, ενα καινουργιο θερμικο αμαξι πιθανον να εχει και χαμηλοτερο θορυβο. μονο σταματημενα κερδιζουν τα ηλεκτρικα αλλως δεν εχει καμια διαφορα. απλα οι συγκρισεις γινονται -βολικα- αναμεσα σε ηλεκτρικα του 2024 και θερμικα του 2004.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Παντως οι αμπελοφιλοσοφιες που βλεπεις στις ειδησεις συνεχιζονται και εδω μεσα...

Τελικά "αντεχουν" τα ηλεκτρικα στο κρυο? (μαθαμε οτι στην ζεστη νορβηγια το 90% ειναι ηλεκτρικα)

Τελικα κανει χλμ ο Νορβηγος?( σε μια μελετη αναφερει 20000-25000 χρονο )

Τι μυστηριο συμβαινει τελικα εδω στην Ελλαδα ?

  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, bymas είπε

το πιο σωστο σχολιο.επισης μπορουν να υπαρχουν και οι 2 κατηγοριες αμαξιων και ο καθενας παιρνει οτι τον βολευει δεν ειναι αναγκη να υπαρχει οπαδισμος ακομα και εκει.

Ακριβώς αυτό .

 Καλό είναι να υπάρχουν επιλογές να εξελίσσονται και ανάλογα με τις ανάγκες σου να επιλέγεις .

 Αν είχα την πολυτέλεια θα είχα και ηλεκτρικό για την πόλη σαν δεύτερο .

 Αλλά επειδή κάνω χλμ και μπορεί να τα κάνω γιατί «έτσι μου τη βάρεσε» θέλω ΚΑΙ την επιλογή να μπω μέσα να σταματήσω πέντε λεπτά στο βενζινάδικο να φουλαρω και να πάω όπου μου καπνίσει .

  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, billdanos είπε

Όλα όσα περιγράφεις συμβαίνουν επειδή δεν έχουμε ακόμη τις σωστές υποδομές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Δεν φταίνε τα ίδια τα αυτοκίνητα. Ίσα ίσα που θα είχαμε πολύ πιο ήσυχες πόλεις κλπ αν όλα τα οχήματα ήταν ηλεκτρικά. 

Προς το παρών ωτασπίδες ? Γιατί μόνο αν πέσουν οι τιμές και αλλάξει η τεχνολογία των μπαταριών προβλέπεται αυτό που είπες ....

24 λεπτά πριν, billdanos είπε

Επίσης η «ελευθερία» και χωρίς άγχος που περιγράφεις, εξαρτάται άμεσα πολλές φορές και από τις τιμές των καυσίμων.

δε νομίζω να ξεκινά κάποιος ταξίδι με άγχος μην ξεμείνει , δλδ γέμισα και όσο πάει . Σίγουρα θα υπάρχουν κάποιοι αλλά είναι εξαίρεση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...