Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επικεφαλίδα για άλλη μια φορά λάθος. 

Άλλο η BYD 

Άλλο η κατασκευαστικη που έχει αναλάβει την κατασκευή του εργοστασίου. 

Σαφώς και προφανώς ήξερε (τουλάχιστον τα στελέχη της BYD που είχαν επίβλεψη του εργου )

Αλλά η ευθύνη βαρύνει την ανάδοχο εταιρία που είχε τη. Ευθύνη αποπεράτωσης του έργου 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για μια ακομη φορα ,βλέπουμε σε ενα θέμα,πόσοι πολλοί μισούν τον καπιταλισμό, αλλα τα προϊόντα,τα λατρεύουν Η πλακα δε ειναι οτι οι δηλώσεις κατά του καταπιταλισμου ,γίνονται χρησιμοποιώντας τα προϊόντα του.

Μου θυμιζετε ένα δημοσιογράφο που έβριζε τις ΗΠΑ και φορούσε μπλουζάκι με στάμπα made in USA

Επεξ/σία από cumulus
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, mariosnik_ είπε

Ο Ελληναρας θα θελε, αλλά λίγοι θα το καταφέρουν να πουλάνε μούρη με ένα BYD. Με τους δασμούς που θα μπουν στα κινέζικα ηλεκτρικά από την ΕΕ, αν δεν έχουν μπει ήδη, θα έχουν παραπλήσια τιμή με tesla κτλ. Άμα δεν βάλουν δασμούς, πάπαλα όλες οι βιομηχανίες σε χρόνο dt. 

Μ αρέσει που δεν περιλαμβάνεις τον εαυτό σου στον Ελληνάρα και μιλάς για δασμούς, ενώ δεν γνωρίζεις τι ισχύει...

Μάθε λοιπόν, ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο τάχεις στο μυαλό σου. Οι εμπορικές συμφωνίες μεταξύ των κρατών στηρίζονται σε συμβάσεις, που ισχύουν για συγκεκριμένα όρια συναλλαγών, φόρους, δασμούς και αξίες. Το κάθε κράτος της ΕΕ μπορεί να υπογράφει ξεχωριστά ή από κοινού μια σύμβαση ή μια εμπορική συμφωνία. Όπως για παράδειγμα η Ελλάδα που υπέγραψε ξεχωριστή συμφωνία με την Cosco ή όπως όλα τα κράτη της ΕΕ που αποφάσισαν εμπάργκο εναντίον της Ρωσίας κλπ. Δασμοί υπάρχουν πάντα, το θέμα είναι πόσο υψηλοί είναι.

Και για να κλείσω, όσοι αγοράζουν ηλεκτρικά ΒΥD δεν τους ενδιαφέρει η μούρη...

Επεξ/σία από nhzt
Δημοσ.
3 ώρες πριν, nhzt είπε

Μ αρέσει που δεν περιλαμβάνεις τον εαυτό σου στον Ελληνάρα και μιλάς για δασμούς, ενώ δεν γνωρίζεις τι ισχύει...

Μάθε λοιπόν, ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο τάχεις στο μυαλό σου. Οι εμπορικές συμφωνίες μεταξύ των κρατών στηρίζονται σε συμβάσεις, που ισχύουν για συγκεκριμένα όρια συναλλαγών, φόρους, δασμούς και αξίες. Το κάθε κράτος της ΕΕ μπορεί να υπογράφει ξεχωριστά ή από κοινού μια σύμβαση ή μια εμπορική συμφωνία. Όπως για παράδειγμα η Ελλάδα που υπέγραψε ξεχωριστή συμφωνία με την Cosco ή όπως όλα τα κράτη της ΕΕ που αποφάσισαν εμπάργκο εναντίον της Ρωσίας κλπ. Δασμοί υπάρχουν πάντα, το θέμα είναι πόσο υψηλοί είναι.

Και για να κλείσω, όσοι αγοράζουν ηλεκτρικά ΒΥD δεν τους ενδιαφέρει η μούρη...

Έλα πες ότι έχεις BYD και θίχτηκες τώρα και άσε τα υπόλοιπα. 

Πρώτον τα παράπονα σας για τον χαρακτηρισμό ελληναρες πείτε τα σε αυτόν που αναφέρεται στους ελληναρες, όχι σε εμένα. Δεν βάζω πουθενά τον εαυτό μου γιατί δεν σκοπεύω να αγοράσω ποτέ μου αμάξι, ούτε είμαι σε θέση να οδηγήσω, αλλά και να ήμουν δεν βγαίνω. Άσχετα με το τι αναφέρεις και τις ξεχωριστές συμβάσεις, αν αποφασίσει η ΕΕ κεντρικά κάτι, δεσμευει όλες τις χώρες. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...