Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

δεν μας ενδιαφέρει. η Byd εχει καταφερει να βγαζει αμαξάρες με το μισο κοστος απο τα γερμανικα που θα τα παρουμε εμεις οι έλληνες και ετσι θα βοηθησουμε και την κινα και θα εκδικηθουμε την γερμανια. οριστε η vw παει κατα διαόλου και θα κανει απολυσεις, γιατι αραγε? μηπως δινει μισθους ανθρωπων και δεν μοιραζονται 31 ατομα ενα μπανιο? ας προσεχαν. τα φθηνα προιοντα (για μενα) θέλουν θυσίες (απο άλλους). 

Ο Ελληναρας θα θελε, αλλά λίγοι θα το καταφέρουν να πουλάνε μούρη με ένα BYD. Με τους δασμούς που θα μπουν στα κινέζικα ηλεκτρικά από την ΕΕ, αν δεν έχουν μπει ήδη, θα έχουν παραπλήσια τιμή με tesla κτλ. Άμα δεν βάλουν δασμούς, πάπαλα όλες οι βιομηχανίες σε χρόνο dt. 

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε

Ο Ελληναρας θα θελε, αλλά λίγοι θα το καταφέρουν να πουλάνε μούρη με ένα BYD. Με τους δασμούς που θα μπουν στα κινέζικα ηλεκτρικά από την ΕΕ, αν δεν έχουν μπει ήδη, θα έχουν παραπλήσια τιμή με tesla κτλ. Άμα δεν βάλουν δασμούς, πάπαλα όλες οι βιομηχανίες σε χρόνο dt. 

Για αυτό φτιάχνει σε Τουρκία και Ευρώπη και άλλες περιοχές εργοστάσια η κινέζικη κυβέρνηση για να αυξήσει την επιρροή της και να αποφύγει τους δασμούς και η Κίνα θα απαντήσει σε δασμούς σε άλλα προϊόντα κάνοντας ζημιά και αυτή με την σειρά της 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, billdanos είπε

Αυτό σου λέει και το άρθρο. Απλά ηρέμησε πρώτα και θα το καταλάβεις. :) 

Εσύ το έγραψες και έβαλες πηγή που οδηγεί εδώ; 😅. Μετά την βγάλατε... χωρίς επίσημη πηγή είναι καλύτερα!

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

δεν μας ενδιαφέρει. η Byd εχει καταφερει να βγαζει αμαξάρες με το μισο κοστος απο τα γερμανικα που θα τα παρουμε εμεις οι έλληνες και ετσι θα βοηθησουμε και την κινα και θα εκδικηθουμε την γερμανια. οριστε η vw παει κατα διαόλου και θα κανει απολυσεις, γιατι αραγε? μηπως δινει μισθους ανθρωπων και δεν μοιραζονται 31 ατομα ενα μπανιο? ας προσεχαν. τα φθηνα προιοντα (για μενα) θέλουν θυσίες (απο άλλους). 

Η VW πάει για άλλους λόγους κατά διαόλου , dieselgate, ακριβό φυσικό αέριο λόγω πολιτικών επιλογών της χώρας, λάθος επιλογές ειδικά στο κομμάτι των ηλεκτρικών , κλπ κλπ.

Οι Γερμανοί μας γ@#& σαν χώρα εδώ και δεκαετίες , δε θα λυπηθώ και πολύ όταν δουλεύω 16 /7 για να έχω μια ας το πούμε αξιοπρεπή διαβίωση  ,για τους Γερμανούς , ειδικά όταν πριν μια δεκαετία  Γερμανία Ολλανδία δε όσους έλεγα ότι ήμουν Έλληνας με χλεύαζαν ανοικτά ( χρωστάτε , πως έχεις λεφτά και ταξιδεύεις και άλλα τέτοια ) , η όταν η αδερφή μου έπρεπε να φέρει τους γονείς μου απο Ελλάδα να τους δουν και να περάσει από ανάκριση για να νοικιάσει σπίτι ( φτωχή Ελληνίδα γαρ , να σιγουρευτούμε ότι έχει λεφτά ) Να πάνε να γ@&€ οι Γερμανοί .  

Το ότι οι Κινέζοι χρησιμοποιούν τους εργάτες σαν δουλοπάροικους δε κάνει τους Γερμανούς καλούς .

  • Like 4
  • Super Moderators
Δημοσ.
6 minutes ago, NiKoSmile said:

Εσύ το έγραψες και έβαλες πηγή που οδηγεί εδώ; 😅. Μετά την βγάλατε... χωρίς επίσημη πηγή είναι καλύτερα!

Ναι έπεσε δάκτυλος από τη Νέα Τάξη Πραγμάτων. 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, mamak1989 είπε

Για αυτό φτιάχνει σε Τουρκία και Ευρώπη και άλλες περιοχές εργοστάσια η κινέζικη κυβέρνηση για να αυξήσει την επιρροή της και να αποφύγει τους δασμούς και η Κίνα θα απαντήσει σε δασμούς σε άλλα προϊόντα κάνοντας ζημιά και αυτή με την σειρά της 

Δεν ειμαι σίγουρος αν έτσι γλιτώνει τους δασμούς. Δηλαδη δεν υπάρχει απαλλαγή άμα το εργοστάσιο που τα παράγει είναι στην Ευρώπη. Τουρκία και Βαλκάνια ανοίγει επειδή έχει χαμηλό μισθολογικο κόστος, μη ελεγχόμενες συνθηκες εργασίας και κράτη που κάνουν τα στραβά μάτια. Γλιτώνουν κόστη μεταφοράς από Κινα ως εδώ.

12 λεπτά πριν, Choronzoon είπε

Η VW πάει για άλλους λόγους κατά διαόλου , dieselgate, ακριβό φυσικό αέριο λόγω πολιτικών επιλογών της χώρας, λάθος επιλογές ειδικά στο κομμάτι των ηλεκτρικών , κλπ κλπ.

Οι Γερμανοί μας γ@#& σαν χώρα εδώ και δεκαετίες , δε θα λυπηθώ και πολύ όταν δουλεύω 16 /7 για να έχω μια ας το πούμε αξιοπρεπή διαβίωση  ,για τους Γερμανούς , ειδικά όταν πριν μια δεκαετία  Γερμανία Ολλανδία δε όσους έλεγα ότι ήμουν Έλληνας με χλεύαζαν ανοικτά ( χρωστάτε , πως έχεις λεφτά και ταξιδεύεις και άλλα τέτοια ) , η όταν η αδερφή μου έπρεπε να φέρει τους γονείς μου απο Ελλάδα να τους δουν και να περάσει από ανάκριση για να νοικιάσει σπίτι ( φτωχή Ελληνίδα γαρ , να σιγουρευτούμε ότι έχει λεφτά ) Να πάνε να γ@&€ οι Γερμανοί .  

Το ότι οι Κινέζοι χρησιμοποιούν τους εργάτες σαν δουλοπάροικους δε κάνει τους Γερμανούς καλούς .

Το δυστυχες σε όλες αυτές τις απόψεις, τον τρόπο σκέψης. Είναι ότι εμεις θα μπιπ και όχι οι Γερμανοί. Σε άλλο thread κάπου τα λέγαμε αυτά και μου την έλεγε κάποιος που έκανε ότι δεν καταλαβαίνει. Έχουν πάρα πολλά στεγανά και αντοχές οι Γερμανοί σαν κράτος και σαν οικονομία. Εμείς προς το παρόν είμαστε δυστυχώς αυτοί που μπιπ, δεν φταίνε σε όλα αυτοί για αυτό το αποτέλεσμα και την κατάντια, είχαμε βάλει και εμείς το χέρι μας. Αλλά ναι ήταν πολύ κακή η αντιμετωπιση τους. Εμένα ούτε με χαροποιεί αυτό αλλά ούτε με στεναχωρεί κιόλας. 

Επεξ/σία από mariosnik_
Δημοσ.

Είδηση θα ήταν να υπάρχουν στην Βραζιλία εργαζόμενοι που να ΜΗΝ δουλεύουν σε συνθήκες δουλειάς. 

Κατά τα άλλα χεστηκαμε για τους κινέζους και την  BYD. Ναι τα παίρνεις φτηνότερα απο τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά αλλα η κινεζικη φτήνια και το κιτς δεν κρύβονται. Πήγα και είδα το Seal και γέλαγα. Το VW ID.5 μου είναι κλασεις ανώτερο. 

  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε

Δεν ειμαι σίγουρος αν έτσι γλιτώνει τους δασμούς. Δηλαδη δεν υπάρχει απαλλαγή άμα το εργοστάσιο που τα παράγει είναι στην Ευρώπη. Τουρκία και Βαλκάνια ανοίγει επειδή έχει χαμηλό μισθολογικο κόστος, μη ελεγχόμενες συνθηκες εργασίας και κράτη που κάνουν τα στραβά μάτια. Γλιτώνουν κόστη μεταφοράς από Κινα ως εδώ.

Το δυστυχες σε όλες αυτές τις απόψεις, τον τρόπο σκέψης. Είναι ότι εμεις θα μπιπ και όχι οι Γερμανοί. Σε άλλο thread κάπου τα λέγαμε αυτά και μου την έλεγε κάποιος που έκανε ότι δεν καταλαβαίνει. Έχουν πάρα πολλά στεγανά και αντοχές οι Γερμανοί σαν κράτος και σαν οικονομία. Εμείς προς το παρόν είμαστε δυστυχώς αυτοί που μπιπ, δεν φταίνε σε όλα αυτοί για αυτό το αποτέλεσμα και την κατάντια, είχαμε βάλει και εμείς το χέρι μας. Αλλά ναι ήταν πολύ καλή η αντιμετωπιση τους.

Δε διαφωνώ μαζί σου σε αυτό , ετσι είναι , μπανανία είμαστε έτσι και αλλιώς, λόγω όμως προσωπικών βιωμάτων αλλά και ιστορικών λόγων μου είναι αδύνατο να νιώσω συμπάθεια για τους Γερμανούς .

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Choronzoon είπε

Δε διαφωνώ μαζί σου σε αυτό , ετσι είναι , μπανανία είμαστε έτσι και αλλιώς, λόγω όμως προσωπικών βιωμάτων αλλά και ιστορικών λόγων μου είναι αδύνατο να νιώσω συμπάθεια για τους Γερμανούς .

Ούτε εγώ θα νιώσω συμπάθεια. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, cpc464 said:

Παντως είναι κλασσικό το κόλπο με τις θυγατρικές, φτιάχνω μια εταιρεία με άλλο όνομα ώστε να αποποιηθώ την ευθύνη για τις πράξεις της,και αυτά δέν γίνονται μόνο στην  Βραζιλία η στην Κίνα, στην Ελλάδα ας πούμε είχα ακούσει για εταιρεία που έστελνε εργάτες σε συνθήκες καύσωνα για εξωτερικές εργασίες ενω το υπουργείο είχε βγάλει απαγορευτικό.

είναι η byd θυγατρική κάποιας άλλης αυτοκινητοβιομηχανίας, ή γενικά το είπες;

edit: άκυρο, τώρα διάβασα καλύτερα

Επεξ/σία από ccplz
Δημοσ.
4 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

τα φθηνα προιοντα (για μενα) θέλουν θυσίες (απο άλλους). 

 

αυτο παντως δεν ειναι απολυτο,γιατι και τα περισοτερα προιοντα που ειναι ακριβα,παπουτσια ,κινητα κ.λ.π. φτιαχνονται με θυσιες  και συνθηκες ψτωχειας και εκμεταλευσης στην ασια.

Δημοσ.
11 hours ago, mariosnik_ said:

Επιτέλους κάποιος να το πει. Όχι πως με χαροποιεί αυτό. Αλλά αυτή είναι η αλήθεια για όλη την Βραζιλία. 

(Έχω ζήσει ενάμιση χρόνο εκεί, το λέω γιατί το έχω δει με τα μάτια μου)

Δημοσ.
14 hours ago, basilis_k6 said:

δεν μας ενδιαφέρει. η Byd εχει καταφερει να βγαζει αμαξάρες με το μισο κοστος απο τα γερμανικα που θα τα παρουμε εμεις οι έλληνες και ετσι θα βοηθησουμε και την κινα και θα εκδικηθουμε την γερμανια. οριστε η vw παει κατα διαόλου και θα κανει απολυσεις, γιατι αραγε? μηπως δινει μισθους ανθρωπων και δεν μοιραζονται 31 ατομα ενα μπανιο? ας προσεχαν. τα φθηνα προιοντα (για μενα) θέλουν θυσίες (απο άλλους). 

Και με βάση τις συνθήκες εργασίας και μισθών καταλαβαίνουμε τον λόγο για τις χαμηλές τιμές. Σας ευχόμαστε να σας συμπεριφερθούν παρόμοια οι εργοδότες σας.

Δημοσ.

Για να μη ξεχνιόμαστε. Αυτές οι συνθήκες επικρατούς σε πολλές μεγάλες εταιρίες και μάλιστα όχι μόνο κινέζικες. Και οι δυτικές εταιρίες γι αυτό πηγαίνουν σε χώρες τριτοκοσμικές την παραγωγή τους, για να έχουν και τριτοκοσμικές συνθήκες εργασίες και τριτοκοσμικούς μισθούς. Έτσι μας προσφέρουν  πχ το παπούτσι προς 100€, όταν τους έχει κοστίσει 15€ (κόστος πρώτης ύλης, σχεδίαση, μισθός---κάτω του 1€/ημέρα, μεταφορικά κτλ).

Καλώς ήλθατε στον καπιταλισμό.

Έτσι κάποιοι γράφονται στο forbes ως δισεκατομμυριούχοι και έτσι αγοράζουν κάποιοι βίλες εκατομμυρίων, όταν άλλοι πολεμούν για την επιβίωση τους. Και σίγουρα δεν είναι μόνο οι τριτοκοσμικές χώρες με συνθήκες εργασίας φτώχιας.

Χρόνια πολλά.

  • Like 2
  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...