Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε μια ιστορική κίνηση για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, η Nissan και η Honda ανακοίνωσαν την πρόθεσή τους να συγχωνευτούν έως το 2026, επιβεβαιώνοντας πρόσφατες πληροφορίες.

Οι δύο ιαπωνικοί κολοσσοί της αυτοκινητοβιομηχανίας, Nissan και Honda, προχωρούν σε συζητήσεις για τη δημιουργία της τρίτης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως. Η συγχώνευση, που αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το 2026, έρχεται μετά την υπογραφή μνημονίων συνεργασίας νωρίτερα φέτος, με έμφαση στο λογισμικό και την ηλεκτροκίνηση.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nissan, Makoto Uchida, τόνισε τη σημασία αυτής της στρατηγικής κίνησης, δηλώνοντας ότι η ένωση των δυνάμεων των δύο εταιρειών θα προσφέρει απαράμιλλη αξία στους πελάτες παγκοσμίως. Από την πλευρά της Honda, ο διευθυντής Toshihiro Mibe υπογράμμισε την ανάγκη συνδυασμού πόρων και τεχνολογιών για την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κλάδος.

Η συμφωνία προβλέπει τη δημιουργία νέας εταιρείας συμμετοχών έως τον Αύγουστο του 2026, με την Honda να αναλαμβάνει ηγετικό ρόλο λόγω της μεγαλύτερης κεφαλαιοποίησής της. Ωστόσο, ο Mibe διευκρίνισε ότι τα πραγματικά οφέλη της συγχώνευσης δεν θα γίνουν ορατά πριν το 2030.

Η κίνηση αυτή έρχεται σε μια περίοδο σημαντικών αλλαγών για τη Nissan, η οποία πρόσφατα αναδιάρθρωσε τη σχέση της με τη Renault. Συγκεκριμένα, πέρυσι η Nissan συμφώνησε να επενδύσει 663 εκατομμύρια δολάρια στις δραστηριότητες ηλεκτροκίνησης της Renault, ενώ παράλληλα η γαλλική εταιρεία μείωσε το ποσοστό της στη Nissan στο 15%.

Η Mitsubishi, που αποτελεί μέρος της υπάρχουσας συμμαχίας με τη Renault και τη Nissan, δήλωσε ότι θα παρακολουθήσει τις εξελίξεις πριν αποφασίσει για πιθανή συμμετοχή. Η Renault από την πλευρά της ανέφερε ότι ως κύριος μέτοχος της Nissan θα εξετάσει όλες τις επιλογές με γνώμονα το συμφέρον του ομίλου και των ενδιαφερομένων μερών.

Η συνεργασία προβλέπει κοινές πλατφόρμες οχημάτων, βαθύτερη συνεργασία στην έρευνα και ανάπτυξη, βελτιστοποίηση της παραγωγής και ενοποίηση των εφοδιαστικών αλυσίδων. Παράλληλα, θα διατηρηθούν υπάρχουσες συνεργασίες, όπως αυτή μεταξύ Honda και General Motors.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως - πλην μικρών εξαιρέσεων -  παράγουν χρέη λες και είναι κράτη. Ευελπιστούν να ψοφήσει ο γείτονας να πάρουν το μερίδιο του στην αγορά, αλλά στο τέλος, θα έρθουν οι Κινέζοι και θα έχουμε πάλι bail outs κατά ριπάς. Πρώτος διδάξαντας VW, με χρέος όσο ένα ΑΕΠ μικρομεσαίας χώρας.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, gvirginia είπε

HonNiss και άμα μπει και η Mitsubishi, MitsuHonNiss.

Με το συμπάθειο αλλά φτάνει με τα ακρωνύμια. 

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Caroto.gr   :   "Κίνηση ματ ή πανικού η συγχώνευση της Nissan με την Honda; "

Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Nissan, Carlos Ghosn, χαρακτήρισε την προτεινόμενη συγχώνευση μεταξύ Nissan και Honda ως «απελπισμένη κίνηση».

"Σύμφωνα με τον Ghosn, η συγχώνευση αυτή στερείται βιομηχανικής λογικής, καθώς οι δύο εταιρείες δραστηριοποιούνται στις ίδιες αγορές με παρόμοια προϊόντα, γεγονός που καθιστά δύσκολη την επίτευξη ουσιαστικών συνεργειών."

Ουσιαστικα η Honda εξαναγκασθηκε απο την Ιαπωνικη κυβερνηση ωστε να συμφωνησει στο deal .

Μοιαζει με το δικο μας "Deal"  Σκλαβενιτης - Carrefoure - Μαρινοπουλος , οπου η πρωτη πιεσθηκε αφορητα απο την τοτε

κυβερνηση για να προχωρησει η εξαγορα , δηλ διασωση της δευτερης .

 

 

Επεξ/σία από nepomuk
Δημοσ.

Θυμαμαι ειχε ο πατερας μου το nissan 200sx.Το ειχε φερει απεξω κογο οτι ηταν ναυτικος και τοτε ηταν πιο ευκολα τα πραγματα.Εντωμεταξυ δεν το ειχε μαμα. πιτα χαμηλωνενο με 19αρα πανω αν θυμαμαι η 18αρα πανεμορφο.Δεν υπηρχε ανθρωπος να το κοιταει οταν περναγε στον δρομο απο μικρο μεχρι μεγαλο.Ωραιες εποχες!Τωρα βγαινουν ολα τα ιδια κονσερβοκουτια.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, floba είπε

Θυμαμαι ειχε ο πατερας μου το nissan 200sx.Το ειχε φερει απεξω κογο οτι ηταν ναυτικος και τοτε ηταν πιο ευκολα τα πραγματα.Εντωμεταξυ δεν το ειχε μαμα. πιτα χαμηλωνενο με 19αρα πανω αν θυμαμαι η 18αρα πανεμορφο.Δεν υπηρχε ανθρωπος να το κοιταει οταν περναγε στον δρομο απο μικρο μεχρι μεγαλο.Ωραιες εποχες!Τωρα βγαινουν ολα τα ιδια κονσερβοκουτια.

Και τότε υπήρχαν άφθονα κονσερβοκουτια. Απλά ο πατέρας σου επέλεξε ένα σπορ μοντέλο.

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

....Σύμφωνα με τον Ghosn, η συγχώνευση αυτή στερείται βιομηχανικής λογικής, καθώς οι δύο εταιρείες δραστηριοποιούνται στις ίδιες αγορές με παρόμοια προϊόντα, γεγονός που καθιστά δύσκολη την επίτευξη ουσιαστικών συνεργειών.

 

....η ιστορία έχει δείξει ό,τι για όσες συγχωνεύσεις απέτυχαν τον σκοπό τους άλλες τόσες πέτυχαν ή τουλάχιστον επιβίωσαν για κάποια χρόνια (τπτ δεν είναι "για πάντα").

Περισσότερο πικρία για να απομάκρυνση του (διεθνώς καταζητούμενου εγκληματία,  κατά ορισμένα Μέσα) βγάζει παρά σχόλιο βαρύτητας απο την εμπειρία του ως κραταιό στέλεχος στον κλάδο της αυτοκίνησης και τηνς βιομηχανίας.

Άποψη μου καθαρά.

Επεξ/σία από TechnoState
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Devil9697 είπε

Η honda δεν ανήκει στην Hyundai εδω και μερικα χρόνια?

Ούτε για ένα δευτερόλεπτο δεν έχει γίνει αυτό 

 

η Nissan πάντως μέχρι το 2010 έβγαζε αξιόλογα μοντέλα , μετά το χάος . Μόνο το qashqai τη κρατάει αλλά από ότι φαίνεται ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη 

Επεξ/σία από ea6gka
  • Like 1
Δημοσ.

Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας όμιλος too big to fail. Θα γίνει ανταλλαγή τεχνολογιών μεταξύ των εταιρειών κάτι που το έχουν ανάγκη και οι δύο, η Nissan προφανώς θα αλλάξει target group, η Mitsubishi θα προσφέρει φθηνές επιλογές για αναδυόμενες αγορές, η Infinity θα μας αφήσει χρόνους και οι οικονομίες κλίμακας θα βαρέσουν κόκκινο (βλ VAG).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...