apostolis81 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 Η VW Group έχει πάρει ήδη την κάτω βόλτα, έχει χάσει τεραστιο μερίδιο στην Κίνα λόγο Κινεζικών αυτοκινήτων (που μπήκαν στην αγορά τα τελευταία χρόνια) και δεν νομίζω να μπορέσει να ανακάμψει λόγο κόστους. Ήδη η μετοχή της έχει χάσει το 30% της αξίας της απο την αρχή του έτους. 1
apostolis81 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 51 λεπτά πριν, Federacion είπε Τεράστια νίκη της απεργίας των εργαζομένων. Μπράβο τους και μαγκιά τους. «μηδένα προ του τέλους μακάριζε»
marloumpas Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 δε τους φοβαμαι και ουτε τους λυπαμαι ,ειναι οι ιδιοι που ψηφιζαν μερκελ τοσα χρόνια και αύξαναν την ποιότητα ζωη τους εναντίον όλων των άλλων ευρωπαίων.Ηρθε ή ώρα της αλλαγής και για αυτούς.Επειδή όμως είναι κολοσσός θα καταφέρουν να επιβιώσουν χωρίς να φαίνεται ξεκάθαρα ακόμα η θέση που καταλάβουν ως παραγωγοί αυτοκινήτων στην παγκόσμια αγορά.Οι κινέζοι πλέον είναι οι κατακτητές της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτων και μπράβο τους.Όσον αφορά τη volkswagen γελάω αν κάποιος πιστεύει ότι δεν δέχεται επιχορηγήσεις από το κράτος,συμφωνώ,δεν έπρεπε να γίνεται ούτε στην ελλάδα αυτό αλλά μην ξεχνάτε ότι στις τωρινές "ιδιωτικές τράπεζες" συνεχίζουν και δίνονται προγράμματα εθελούσίας και στις μέρες εξάλλου είναι πολύ επίκαιρο το βίντεο με το τρίγωνο της διαπλοκής!!!!που εξηγεί πολλά. 3
Federacion Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 25 minutes ago, apostolis81 said: «μηδένα προ του τέλους μακάριζε» η ιστορία δεν τελειώνει ποτέ προφανώς, αλλά πήγε να κάνει μαζικές απολύσεις και δεν της βγήκε της εταιρείας.
apostolis81 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Federacion είπε η ιστορία δεν τελειώνει ποτέ προφανώς, αλλά πήγε να κάνει μαζικές απολύσεις και δεν της βγήκε της εταιρείας. Συμφωνώ, απλά αφου δεν παει καλά οικονομικά, αν καταρρεύσει θα χάσουν την δουλειά τους σίγουρα όλοι, οπότε καλύτερα να γινουν κάποιες απολύσεις, παρά να βάλει οριστικό λουκέτο (ακόμα και σε περίπτωση συγχώνευσης πάλι θα γίνει μείωση προσωπικού.) Επεξ/σία 24 Δεκεμβρίου 2024 από apostolis81 1
Black Demis Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 9 hours ago, Lucifer said: Εύχομαι να δουλέψουν τα παιδιά σας στην Κίνα που τέτοια μαλθακά, Ευρωπαϊκά, αντι-επιχειρηματικά σενάρια είναι ανήκουστα. Στην Κίνα αν μια εταιρεία δεν πάει καλά κάνει όλα τα απαραίτητα για να μπορεί να ξανά σηκωθεί, δεν αυτοκτονεί έτσι μόνο και μόνο για να μην απολύσει κόσμο και αργότερα θα πάνε στον πάτο μαζί με τον κόσμο αυτό. Στην Κίνα λόγο τεράστιας ανάπτυξής και να κλείσει μια εταιρεία ειδικά κόσμος με εξιδηκευση βρησκει χθες δουλειά στον ίδιο τομέα. Όσο για παιδιά πρπει να είναι κάποις η πολύ πλούσιος η τρελός για να τα κάνει στης μέρες αυτές όπου το χρήμα δεν φτάνει ούτε για αστείο 1
Ntinaras Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 3 ώρες πριν, liopyr είπε Έχει πλάκα που ο μέσος ινσομνιακ αισθάνεται περισσότερο πιθανός μέτοχος στην VW, παρά πιθανός εργαζόμενος σε αυτή. Μη σου πω πως μπορεί να έχει και κάνα ψιλικατζιδικο τώρα που μιλάμε, που όπου να'ναι θα γίνει σούπερ μάρκετ, μετά αλυσίδα, ύστερα πολυεθνική και μετά θα πίνει κοκτέιλ με τον Μάσκ σε κάποιο γιοτ ζώντας το θαύμα του καπιταλισμού. Δεν πειράζει αν συνήθως πεθαίνει στην ουρά κάποιου φαρμακείου του ΕΟΠΥΥ, σημασία έχει η παραμυθα. Κοιτα, ρεαλιστικα ειναι πολυ πιο ευκολο να αγορασω 1 μετοχη της VW παρα να με προσλαβουν για δουλεια 1
megapaixtaras Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 γουσταρω παρα πολυ τα γερμανικα προιοντα και ειδικα τα αυτοκινητα.δεν γουσταρω καθολου τους γερμανους.και οσοι τους θαυμαζετε για την οργανωση και το αψογο κρατος,ειναι οι πρωτοι διδαξαντες στις λαμογιες και οταν λεμε για λαμογιες ,οι της ελλαδος ειναι ψιχουλα μπροστα στις δικες τους.η siemens,deutch bank,vw κ.α ,2 πολεμους εχουν κανει και ενα τριτο οικονομικο πριν λιγα χρονια.ειναι σκληρη ρατσα που εμαθε να επιβιωνει στις πλατες των αλλων,μην πω πτωματα. κατα τα αλλα να ειναι καλα η deutche bank που στηριζεται ακομα απο τους ευρωπαιους και μη φορολογουμενους ενω δεν εχει μια. κει εσεις νομιζετε οτι η αυτοκινητοβιομηχανια του λαου στηριζεται απο τους εργαζομενους.θα δειτε σε λιγο την αυξηση των ανταλλακτικων που θα παει .. 3
tony_boy Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Η παθογένεια της Ελληνικός νοοτροπίας φαίνεται σε πολλά από τα σχόλια... Στα δια ταύτα. Η Γερμανία δίνει το φιλί της ζωής στους εργαζόμενους κ απλά κρατάει λίγο πιο πολύ την καυτή πατάτα που λέγεται "κόστος ενέργειας". Και να μην εθελοτυφλουμε. Η γερμανική οικονομία δεν είναι σε καλή κατάσταση από την ημέρα που επέλεξε να συμμετάσχει στον πόλεμο (έστω κ στην απ'έξω) με την Ρωσία κ από την στιγμή που δεν έχει πλέον φθηνό αέριο από την Ρωσία. Σε συνδιασμό με την έλλειψη καινοτομίας (ολόκληρης της Ευρώπης) και μιας ηγεσίας που φαίνεται να είναι πολύ μικρότερη από ότι χρειάζεται για να ανταπεξέλθει στις κρίσεις των τελευταίων χρόνων, έχει το μίγμα που θα την οδηγήσει σε κατάρρευση. Τώρα για τα σχόλια περί Ελλάδας κλπ. Μην ξεχνάμε την διαφορά στα μεγέθη τών οικονομιών. Οι παθογένειες υπάρχουν και στις δύο μεριές απλά όταν η πίτα είναι μικρότερη, φαίνονται πιο έντονα (θυμάστε το σκάνδαλο με τους ρύπους της VW;). Καλά Χριστούγεννα να έχετε όλοι με υγεία. Επεξ/σία 24 Δεκεμβρίου 2024 από tony_boy 4
kurkosdr Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, cpc464 είπε Μα αν το κρατίδιο της κατω σαξονίας, το κρατος δηλαδή αφου η Γερμανία είναι ομοσπονδία, έχει βάλει λεφτά σημαίνει ότι ο φορολογούμενος έχει ήδη πληρώσει. Αν θεωρούν ότι η VW θα βγει πιο εύρωστη ως εταιρεία από αυτό, όχι μόνο δεν θα πληρώσει αντιθέτως θα έχει και κέρδος. Καμιά σχέση με τις χρυσές εθελούσιες της Ολυμπιακής όπου επρόκειτο για χρεοκοπημένη εταιρεία που δεν έπρεπε να συνεχίζει να υπάρχει καν και παρόλαυτα φόρτωσε τις εθελούσιες στο ασφαλιστικό της χώρας χωρίς να υπάρχει κάποια οικονομική αιτιολόγηση γι'αυτό. Για να μην παρεξηγηθώ, κακώς κυβερνήσεις να έχουν μετοχές στην οποιαδήποτε κερδοσκοπική εταιρεία, αλλά τουλάχιστον στην περίπτωση της VW λειτουργεί όντως ως κερδοσκοπική εταιρεία και όχι ως οργανισμός οικονομικής αποκατάστασης κομματικών βυσμάτων. 4 ώρες πριν, liopyr είπε Έχει πλάκα που ο μέσος ινσομνιακ αισθάνεται περισσότερο πιθανός μέτοχος στην VW, παρά πιθανός εργαζόμενος σε αυτή. Μη σου πω πως μπορεί να έχει και κάνα ψιλικατζιδικο τώρα που μιλάμε, που όπου να'ναι θα γίνει σούπερ μάρκετ, μετά αλυσίδα, ύστερα πολυεθνική και μετά θα πίνει κοκτέιλ με τον Μάσκ σε κάποιο γιοτ ζώντας το θαύμα του καπιταλισμού. Η γνωστή τσίχλα του κάθε κρατιστή που ονειρεύεται την επιστροφή του "κράτους επιχειρηματία". Μη σου πω πως μπορεί να περιμένει ήδη τον διορισμό του σε κάποια "θεσούλα" στο δημόσιο ή ως μετακλητός. Όχι φίλε μου, δεν νομίζουμε ότι θα γίνουμε Λάτσηδες, αυτό που θέλουμε είναι να μην μας παίρνουν λεφτά από το πορτοφόλι μας για να συντηρούν χρεοκοπημένα κρατικά ζόμπι τύπου Ολυμπιακή, ΕΒΖ, ΛΑΡΚΟ κλπ, και να μην μας παίρνουν λεφτά από το πορτοφόλι μας για να ταΐζουν συνταξιούχους 39 χρονών που τα παραπάνω κρατικά ζόμπι φόρτωσαν στο ασφαλιστικό σύστημα δηλαδή στον φορολογούμενο. Κανείς δεν έχει πρόβλημα που η διοίκηση της VW και οι εργαζόμενοι σε αυτήν κατέληξαν σε επικαιροποιημένη συμφωνία για να αποφευχθεί μια απεργία, εφόσον οι εθελουσίες θα πληρωθούν από την τσέπη της VW, που είναι μια οικονομικά εύρωστη εταιρεία που λειτουργεί ως κερδοσκοπική εταιρεία και ας έχει minority shareholder 11.8% το Γερμανικό κράτος και όχι ως οργανισμός οικονομικής αποκατάστασης κομματικών βυσμάτων (αυτό το τελευταίο δεν μπορούν να καταλάβουν οι κρατιστές). Επεξ/σία 24 Δεκεμβρίου 2024 από kurkosdr
spectaculator Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 1 hour ago, kurkosdr said: ... οι εθελουσίες θα πληρωθούν από την τσέπη της VW, που είναι μια οικονομικά εύρωστη εταιρεία που λειτουργεί ως κερδοσκοπική εταιρεία και ας έχει minority shareholder 11.8% το Γερμανικό κράτος και όχι ως οργανισμός οικονομικής αποκατάστασης κομματικών βυσμάτων... Όταν λέμε ότι να ναι...: https://www.theguardian.com/business/2024/oct/30/volkswagen-hit-by-fall-in-profits-sales-in-china-slump Αν ήταν "μια οικονομικά εύρωστη εταιρεία" δεν θα είχε τέτοιες περιπέτειες. Και πληροφοριακά, στην Γερμανία το βύσμα και η διαφθορά πάνε σύννεφο, απλά εκεί δεν βγάζουν μόνοι τους τα δικά τους μάτια. Εδώ π.χ. θυμάσαι τι έγινε με την ΙΝΤΡΑΚΟΜ που το δόσιμο και τα καρφιά ήταν από έλληνες με αποτέλεσμα να περάσουν σχεδόν όλα σε ξένους (Siemens). Συγχαρητήρια! Μπράβο ρε! Δικαιοσύνη. 1
liopyr Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, kurkosdr said: Η γνωστή τσίχλα του κάθε κρατιστή που ονειρεύεται την επιστροφή του "κράτους επιχειρηματία". Μη σου πω πως μπορεί να περιμένει ήδη τον διορισμό του σε κάποια "θεσούλα" στο δημόσιο ή ως μετακλητός. Μπορείς να απαντήσεις σε αυτό που γράφω χωρίς χαρακτηρισμούς και εικασίες για να εντυπωσιάσεις δήθεν. Μπορώ να παίξω και εγώ τέτοια μπάλα, π.χ "Η γνωστή καραμέλα του νεοφιλελε που θέλει τα πάντα ιδιωτικά, κερδοσκοπικά και αυτόρυθμιζόμενα από το αόρατο χέρι, μέχρι να του πει η ιδιωτική του ασφάλεια πως δεν αναλαμβάνει την νοσηλεία του λόγω κόστους, και μετά τρέχει στα δημόσια νοσοκομεία που έχουν υποβαθμιστεί για να τσεπωνει ο ιδιώτης κέρδος με τις ευχές του, και φωνάζει που είναι το κράτος". Αλλά δεν το κάνω, γιατί δεν γίνεται έτσι παραγωγική κουβέντα. Αυτά, και αν και καμία σημασία δεν έχει, είμαι στον ιδιωτικό τομέα 20 σερί χρόνια χωρίς καμία βλέψη για το δημόσιο. Επεξ/σία 24 Δεκεμβρίου 2024 από liopyr 5
patatasc Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2024 12 ώρες πριν, kurkosdr είπε Με τα δικά της λεφτά το έκανε η VW, όχι με τα λεφτά των φορολογουμένων. Καμιά σχέση με την Ελλάδα, όπου χρεοκοπημένα σαπάκια όπως η κρατική Ολυμπιακή αντί να χρεοκοπήσουν όπως προβλέπει ο νόμος έβγαλαν τους εργαζομένους τους (δηλαδή τα βύσματα των κομμάτων) σε πρόωρη συνταξιοδότηση από τα 39, δηλαδή τους φόρτωσαν στον φορολογούμενο κανονικά. Είναι ένας από τους λόγους που το ασφαλιστικό της Ελλάδας είναι ένα τεράστιο Ponzi. Και κάτι παρόμοιο έγινε με το άλλο χρεοκοπημένο σαπάκι την ΛΑΡΚΟ, όπου όσοι ήταν άνω των 55 τους βόλεψαν στο δημόσιο (χωρίς εξετάσεις ΑΣΕΠ και χωρίς τίποτα φυσικά). Και ποιος πληρώνει τους μισθούς στο δημόσιο; Ο αιώνιος μ... φορολογούμενος φυσικά. Αναφορά σε κείμενο οι εκπρόσωποι των εργαζομένων και το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας έχουν πλειοψηφία στο διοικητικό συμβούλιο της Volkswagen Να δεις κρατικό χρήμα που θα πέσει μόλις χρειαστεί διάσωση. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα