Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Volkswagen ανακοίνωσε συμφωνία με τους εργαζομένους της στη Γερμανία που αποτρέπει το κλείσιμο εργοστασίων και τις αναγκαστικές απολύσεις έως το 2030.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κατέληξε σε συμφωνία με τους εκπροσώπους των εργαζομένων της που αφορά 120.000 εργαζόμενους στη Γερμανία. Η συμφωνία, που επιτεύχθηκε μετά από παρατεταμένες διαπραγματεύσεις, περιλαμβάνει πρόβλεψη για μείωση πάνω από 35.000 θέσεων εργασίας μέσω πρόωρης συνταξιοδότησης και εθελούσιας εξόδου έως το 2030.

Η συμφωνία στοχεύει στην αντιμετώπιση της πτώσης της ζήτησης στην Ευρώπη, του αυξημένου κόστους πρώτων υλών και του εντεινόμενου ανταγωνισμού από Κινέζους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, η μειωμένη ζήτηση στην Ευρώπη έχει οδηγήσει σε απώλεια δυνητικών πωλήσεων 500.000 οχημάτων ετησίως, που ισοδυναμεί με την παραγωγή δύο εργοστασίων.

Ο Thomas Schaefer, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen, δήλωσε ότι πρόκειται για "μια καλή συμφωνία" που επιτυγχάνει τους τρεις βασικούς στόχους: τη μείωση της υπερβάλλουσας παραγωγικής ικανότητας στις γερμανικές εγκαταστάσεις, τη μείωση του εργατικού κόστους και τη μείωση του κόστους ανάπτυξης σε ανταγωνιστικό επίπεδο.

Η συμφωνία προβλέπει εξοικονόμηση 1,5 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως σε εργατικό κόστος και 4 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως μέσω της μείωσης της παραγωγικής ικανότητας κατά 700.000 οχήματα στα γερμανικά εργοστάσια.

Σημαντικές αλλαγές περιλαμβάνουν το κλείσιμο του εργοστασίου της Δρέσδης στο τέλος του επόμενου έτους και τη μεταφορά της παραγωγής του μοντέλου Golf από το Wolfsburg στο Puebla του Μεξικού. Το εργοστάσιο στο Osnabrueck θα παράγει SUV T-Roc μόνο μέχρι τα μέσα του 2027.

Ο εκπρόσωπος του συνδικάτου IG Metall, Thorsten Groeger, παραδέχτηκε ότι οι εργαζόμενοι έκαναν "επώδυνες παραχωρήσεις", συμπεριλαμβανομένης της απώλειας επιδομάτων, αν και διατηρήθηκαν τα βασικά επίπεδα μισθών παρά την αρχική πρόταση της εταιρείας για μείωση 10%.

Η σημασία της συμφωνίας αναδεικνύεται από το γεγονός ότι οι εκπρόσωποι των εργαζομένων και το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας έχουν πλειοψηφία στο διοικητικό συμβούλιο της Volkswagen, προσφέροντάς τους ασυνήθιστη διαπραγματευτική δύναμη στη λήψη αποφάσεων.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Silverage είπε

Κάνουν και αυτοί εθελούσιες εξόδους; Περίεργα πράγματα...

ναι αλλα τις κανουν σωστα? ειδη ετοιμαζεται ειδική ομαδα ελληνων που θα τους καθοδηγησει εχοντας γνώση του θεματος ήδη απο το 2009

ΟΣΕ. εκπονείται ευρύ πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου για 3.000 έως 4.000 εργαζομένους, το κόστος του οποίου αναμένεται να αγγίξει το 1,5 δισ. ευρώ, ενώ άγνωστη παραμένει ακόμη η πηγή της χρηματοδότησής του.

αμα φυγεις χωρις μια μεζονετα στο χαλανδρι δεν ειναι εθελουσια

  • Like 5
  • Haha 2
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ναι αλλα τις κανουν σωστα? ειδη ετοιμαζεται ειδική ομαδα ελληνων που θα τους καθοδηγησει εχοντας γνώση του θεματος ήδη απο το 2009

ΟΣΕ. εκπονείται ευρύ πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου για 3.000 έως 4.000 εργαζομένους, το κόστος του οποίου αναμένεται να αγγίξει το 1,5 δισ. ευρώ, ενώ άγνωστη παραμένει ακόμη η πηγή της χρηματοδότησής του.

αμα φυγεις χωρις μια μεζονετα στο χαλανδρι δεν ειναι εθελουσια

Αδερφέ και εσένα αν σε «πλήρωναν» μια μεζονέτα όπως λες για να φύγεις δεν θα σε χάλαγε αλλά ούτε και κανέναν μας νομίζω… αντί όμως να ρίχνεις το φταίξιμο σε αυτούς ρίξε το σε αυτούς που έβαζαν το χέρι τους να ψηφίσουν αυτήν την κατάσταση και όχι σε όσους επωφελήθηκαν εν τέλη. 
δεν νομίζω να δίνουν οι Γερμανοί 65++ χιλιάρικα ανά άτομο για να φύγει…

  • Like 3
  • Confused 1
  • Haha 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Silverage είπε

Κάνουν και αυτοί εθελούσιες εξόδους;

Με τα δικά της λεφτά το έκανε η VW, όχι με τα λεφτά των φορολογουμένων. Καμιά σχέση με την Ελλάδα, όπου χρεοκοπημένα σαπάκια όπως η κρατική Ολυμπιακή αντί να χρεοκοπήσουν όπως προβλέπει ο νόμος έβγαλαν τους εργαζομένους τους (δηλαδή τα βύσματα των κομμάτων) σε πρόωρη συνταξιοδότηση από τα 39, δηλαδή τους φόρτωσαν στον φορολογούμενο κανονικά. Είναι ένας από τους λόγους που το ασφαλιστικό της Ελλάδας είναι ένα τεράστιο Ponzi.

Και κάτι  παρόμοιο έγινε με το άλλο χρεοκοπημένο σαπάκι την ΛΑΡΚΟ, όπου όσοι ήταν άνω των 55 τους βόλεψαν στο δημόσιο (χωρίς εξετάσεις ΑΣΕΠ και χωρίς τίποτα φυσικά). Και ποιος πληρώνει τους μισθούς στο δημόσιο; Ο αιώνιος μ... φορολογούμενος φυσικά.

  • Like 15
  • Thanks 7
Δημοσ.

Συμφώνησαν δηλαδη να συνεχίσουν να μπαίνουν μεσα αντι να διώξουν για να μπουν λεφτα στα ταμεία? Δηλαδη αυτο το μοντέλο πόσο να αντέξει μεχρι να καταρευσει ολοσχερώς και να φτασει σε ακομη πιο χαμηλα επίπεδα απο οτι τωρα.

  • Like 1
Δημοσ.

α πολύ έξυπνο δλδ ειναι υπό κατάρρευσή και κρατάνε κοσμο που πρακτικα δεν θα κανει και πολλες δουλεις...... απο την ελλαδα το εμαθαν μου φαινεται

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, Devil9697 είπε

Συμφώνησαν δηλαδη να συνεχίσουν να μπαίνουν μεσα αντι να διώξουν για να μπουν λεφτα στα ταμεία? Δηλαδη αυτο το μοντέλο πόσο να αντέξει μεχρι να καταρευσει ολοσχερώς και να φτασει σε ακομη πιο χαμηλα επίπεδα απο οτι τωρα.

Το "να συνεχίσουν να μπαίνουν μέσα" το διάβασες κάπου ή το είδες σε κάποιο όνειρο.

Αν κρίνω από τι "συμφώνησαν" καταλαβαίνω ότι γενικώς δεν διαβάζεις άρθρα αλλά μόνο τους τίτλους γιατί εδώ λέει ότι συμφώνησαν διάφορα ώστε να εξοικονομήσουν 5,5δις ετησίως.

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Devil9697 είπε

Συμφώνησαν δηλαδη να συνεχίσουν να μπαίνουν μεσα αντι να διώξουν για να μπουν λεφτα στα ταμεία? Δηλαδη αυτο το μοντέλο πόσο να αντέξει μεχρι να καταρευσει ολοσχερώς και να φτασει σε ακομη πιο χαμηλα επίπεδα απο οτι τωρα.

 

1 ώρα πριν, Black Demis είπε

α πολύ έξυπνο δλδ ειναι υπό κατάρρευσή και κρατάνε κοσμο που πρακτικα δεν θα κανει και πολλες δουλεις...... απο την ελλαδα το εμαθαν μου φαινεται

 

Εύχομαι να δουλέψουν τα παιδιά σας στην Κίνα που τέτοια μαλθακά, Ευρωπαϊκά, αντι-επιχειρηματικά σενάρια είναι ανήκουστα.

  • Like 11
  • Confused 1
Δημοσ.
1 hour ago, kurkosdr said:

Με τα δικά της λεφτά το έκανε η VW, όχι με τα λεφτά των φορολογουμένων.

"Η σημασία της συμφωνίας αναδεικνύεται από το γεγονός ότι οι εκπρόσωποι των εργαζομένων και το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας έχουν πλειοψηφία στο διοικητικό συμβούλιο της Volkswagen".

Πάει χάλασε και η Γερμανία, Ελλάδα έγινε.

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποια ειναι τελικα η συμφωνια και ποια η οικονομικη κατασταση της Volkswagen;
Ποια Volkswagen εχει οικονομικο προβλημα, αυτη στη Γερμανια ή αυτη στο Λουξεμβουργο 😉;

Εδω λενε η συμφωνια θα μειωσει τα κοστη κατα 4 δις ευρω ετησιως:
https://www.autoblog.com/news/volkswagen-strikes-deal-to-avoid-german-plant-closures

Εδω λενε για μειωση εργατικου κοστους 1.5 δις ευρω ετησιως χωρις αλλα νουμερα:
https://www.autoweek.com/news/a63264750/vw-group-union-deal-plant-closures/ 

Η Deutsche Welle λεει για 15 δις ευρω ετησιως !!!!!! (that escalated quickly):
https://www.dw.com/en/volkswagen-plant-closures-layoffs-averted-says-union/a-71126560

Στο euronews μιλανε για ενα γενικο πλανο να σωθουν 10 δις ευρω:
https://www.euronews.com/business/2024/12/20/union-reaches-agreement-with-volkswagen-to-avoid-plant-closures

και το ιδιο αρθρο στα γερμανικα δεν αναφερει πουθενα ποσο θα μειωθουν τα κοστη απο τη συμφωνια:
https://de.euronews.com/my-europe/2024/12/20/weihnachtswunder-ig-metall-meldet-einigung-mit-volkswagen

Να πω εδω οτι δεν μαθαινουν απο την Ελλαδα στη Γερμανια,  στην Ελλαδα μαθαινουμε (πολυ αργα) απο τη Γερμανια ολα τα καλα τα κολπα.
 

Επεξ/σία από dbrillis
  • Like 7
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, cpc464 είπε

"Η σημασία της συμφωνίας αναδεικνύεται από το γεγονός ότι οι εκπρόσωποι των εργαζομένων και το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας έχουν πλειοψηφία στο διοικητικό συμβούλιο της Volkswagen".

Πάει χάλασε και η Γερμανία, Ελλάδα έγινε.

Ο φορολογούμενος θα βάλει λεφτά; Όχι. Εκεί είναι όλο το κλου. Οι εθελούσιες θα πληρωθούν από τα ταμεία της VW, όχι από τον φορολογούμενο. Στην Ελλάδα η χρεοκοπημένη κρατική Ολυμπιακή έβγαζε άτομα σε εθελουσία εις βάρος του ασφαλιστικού συστήματος δηλαδή του φορολογούμενου.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 3
Δημοσ.
1 hour ago, kurkosdr said:

Ο φορολογούμενος θα βάλει λεφτά; Όχι. Εκεί είναι όλο το κλου. Οι εθελούσιες θα πληρωθούν από τα ταμεία της VW, όχι από τον φορολογούμενο. Στην Ελλάδα η χρεοκοπημένη κρατική Ολυμπιακή έβγαζε άτομα σε εθελουσία εις βάρος του ασφαλιστικού συστήματος δηλαδή του φορολογούμενου.

Μα αν το κρατίδιο της κατω σαξονίας, το κρατος δηλαδή αφου η Γερμανία είναι ομοσπονδία, έχει βάλει λεφτά σημαίνει ότι ο φορολογούμενος έχει ήδη πληρώσει.

Τώρα για την Ολυμπιακή και όλες τις μάσες που έχουν γίνει εδώ ας μη μιλήσω καλύτερα, γιατί η εγώ θα φάω ban η θα κλειδώσουν τα σχόλια.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει πλάκα που ο μέσος ινσομνιακ αισθάνεται περισσότερο πιθανός μέτοχος στην VW, παρά πιθανός εργαζόμενος σε αυτή. 

 

Μη σου πω πως μπορεί να έχει και κάνα ψιλικατζιδικο τώρα που μιλάμε, που όπου να'ναι θα γίνει σούπερ μάρκετ, μετά αλυσίδα, ύστερα πολυεθνική και μετά θα πίνει κοκτέιλ με τον Μάσκ σε κάποιο γιοτ ζώντας το θαύμα του καπιταλισμού.

Δεν πειράζει αν συνήθως πεθαίνει στην ουρά κάποιου φαρμακείου του ΕΟΠΥΥ, σημασία έχει η παραμυθα.

 

Επεξ/σία από liopyr
  • Like 11
  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...