Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mefistotelis είπε

Έχουν μείνει απέξω  περίπου 2700 κυβικά, τα οποία πάνε στον επόμενο λογαριασμό (που μάλλον θα ξεπεράσει τα 20000€). Μόνη λύση που έχω είναι η κατάθεση ένστασης και ελπίζω να δικαιωθώ. Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή σας και τη βοήθεια που μου δώσατε. Εύχομαι σε όλους Καλή Χρονιά!

μην αγχώνεσαι ,θα βγάλεις άκρη , απλά καταλαβαίνω οτι είναι ταλαιπωρία

1 ώρα πριν, mefistotelis είπε

Ενδεικτικά μια υπάλληλος μου είπε " εμείς δεν ξέρουμε από αυτά, αλλά τέτοιες καταναλώσεις έχουμε ξαναδεί"

φαντάσου πόσους κάψανε 😛

Βασικά κατευθείαν ένσταση έπρεπε να κάνεις ,οι υπάλληλοι εκεί δε γνωρίζουν .

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κοιτάω τις καταναλώσεις του νοσοκομείου που είμαι (ένα από τα 4 μεγάλα της συμπρωτεύουσας) και βλέπω ότι στο 4μηνο ξοδεύτηκαν 17.000 κ.μ. αλλά μιλάμε για τρομακτικές καταναλώσεις λόγω αναγκών, δλδ 141 χοντρικό  κ.μ. την ημέρα, αναλογικά αρκετά χαμηλότερο του TS (195 κ.μ.)

  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, famas είπε

Κοιτάω τις καταναλώσεις του νοσοκομείου που είμαι (ένα από τα 4 μεγάλα της συμπρωτεύουσας) και βλέπω ότι στο 4μηνο ξοδεύτηκαν 17.000 κ.μ. αλλά μιλάμε για τρομακτικές καταναλώσεις λόγω αναγκών, δλδ 141 χοντρικό  κ.μ. την ημέρα, αναλογικά αρκετά χαμηλότερο του TS (195 κ.μ.)

του ts του εχουν χρεωσει ογκο νερου μιαμιση φορα τον ογκο πισινας ολυμπιακων διαστασεων. τετοια διαρροη θα ειχε επιπτωση σε ενα ολοκληρο χωριο, οχι σε ενα σπιτι. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Βρήκαμε τον φταίχτη!!!

aidipsos-plymira.jpg

1 ώρα πριν, mefistotelis είπε

Επανέρχομαι στο θέμα καθώς μόλις γύρισα από ΕΥΑΘ. Δυστυχώς δεν έβγαλα άκρη. Οι υπάλληλοι που στελεχώνουν το δυναμικό της ΕΥΑΘ είναι για να διεκπεραιώνουν γραφειοκρατικές διαδικασίες. Αλλαγή ονόματος στο λογαριασμό, αίτηση για νέα υδροληψία κλπ.

Σε ένα θέμα σαν το δικό μου που απαιτείται μία στοιχειώδης τεχνική γνώση, δεν υπήρχε κατάλληλα καταρτισμένος υπάλληλος.  Ενδεικτικά ανέφερα και την προδιαγραφή του υδρομέτρου  Qn=1.5 , για να δείξω ότι είναι αδύνατη η κατανάλωση που ισχυρίζονται και με κοιτούσαν σαν εξωγήινο. Ενδεικτικά μια υπάλληλος μου είπε " εμείς δεν ξέρουμε από αυτά, αλλά τέτοιες καταναλώσεις έχουμε ξαναδεί".

Γενικότερα μιλώντας με πάνω 10 υπαλλήλους κατάλαβα ότι ο τρόπος αντιμετώπισης της ΕΥΑΘ σε όλα τα προβλήματα καταναλώσεων είναι μόνο ένας : "Αγαπητέ καταναλωτή πες ότι έχεις διαρροή και θα σου κάνουμε μια έκπτωση". Όπως έχω εξηγήσει στο forum, δεν είχα ποτέ διαρροή και ούτε ήρθε υδραυλικός να φτιάξει διαρροή. Ο υδραυλικός ήρθε μόνο και πιστοποιήσει τη μη ύπαρξη διαρροής.

Ο τελευταίος λογαριασμός είναι στις 10000€ με 1200 κυβικά κατανάλωση. Έχουν μείνει απέξω  περίπου 2700 κυβικά, τα οποία πάνε στον επόμενο λογαριασμό (που μάλλον θα ξεπεράσει τα 20000€). Μόνη λύση που έχω είναι η κατάθεση ένστασης και ελπίζω να δικαιωθώ. Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή σας και τη βοήθεια που μου δώσατε. Εύχομαι σε όλους Καλή Χρονιά!

Πρόσεξε μην σου σπάσει κανείς το ρολόι!!!Θα πρέπει να το αλλάξουν μετά.Πρόσεχε τον πάγο!!!

  • Haha 9
Δημοσ.

Κάτι που δεν αναφέρθηκε ως σενάριο αλλά το έχω βρει σε μετρητή γκαζιού είναι ότι ένα από τα γρανάζια του μετρητή (το χοντρό) να έχει σπάσει με αποτέλεσμα το 3 να έγινε απευθείας 6 π. Χ. 

Ειδικά αν ο μετρητής είναι παλιός αυτό το σενάριο είναι πιθανό. Στη δική μου εταιρία συμφωνήσαμε να αλλάξουμε μετρητή και να μελετήσουμε τον νέο για 60 μέρες και αν βρεθεί μεγάλη απόκλιση τότε θα γινόταν μια έκπτωση επί τις εκατό όπως και έγινε. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Κάτι που δεν αναφέρθηκε ως σενάριο αλλά το έχω βρει σε μετρητή γκαζιού είναι ότι ένα από τα γρανάζια του μετρητή (το χοντρό) να έχει σπάσει με αποτέλεσμα το 3 να έγινε απευθείας 6 π. Χ. 

Ειδικά αν ο μετρητής είναι παλιός αυτό το σενάριο είναι πιθανό. Στη δική μου εταιρία συμφωνήσαμε να αλλάξουμε μετρητή και να μελετήσουμε τον νέο για 60 μέρες και αν βρεθεί μεγάλη απόκλιση τότε θα γινόταν μια έκπτωση επί τις εκατό όπως και έγινε. 

Στην ΕΥΔΑΠ η διαδικασία για τον έλεγχο του μετρητή είναι συγκεκριμένη.

Αφού γίνει η ένσταση, συνεργείο της ΕΥΔΑΠ έρχεται και αφού σε καλέσει ώστε να εισαι παρών αφαιρείται ο μετρητής και τοποθετείται νέος. Μετά από κάποιες μέρες προγραμματίζεται ο έλεγχος του υπόπτου μετρητή στις εγκαταστάσεις της ΕΥΔΑΠ όπου μπορεί ο ιδιοκτήτης να είναι παρών σε όλη την διαδικασία.

Η διαδικασία περιλαμβάνει 3 διαδοχικές δοκιμές όπου συγκεκριμένη ποσότητα νερού διέρχεται μέσω του μετρητή και ελέγχεται η καταγραφή της ποσότητας. 

Οι μετρήσεις πρέπει να είναι σχεδόν ίδιες και μόνο μικρές αποκλίσεις δικαιολογούνται. Εάν μεταξύ των μετρήσεων υπάρξουν μεγάλες αποκλίσεις τότε ο μετρητής χαρακτηρίζεται ελαττωματικός και γίνεται και ανάλογη διαγραφή χρεών προς την υπηρεσία ύδρευσης.

Αν αποδειχθεί ότι ο μετρητής λειτουργεί σωστά τότε υπάρχει μια χρέωση 40 ευρώ για τον νεο μετρητή που τοποθετήθηκε .

 Στη συνέχεια ο παλιό καταστρέφεται και πάει για ανακύκλωση.

Την συγκεκριμένη διαδικασία την είχα αιτηθεί στο σπίτι μου , όταν ήρθαν 3 διαδοχικοί λογαριασμοί σχετικά υψηλότεροι από το συνηθισμένο ( για παράδειγμα ενώ πλήρωνα γύρω στα 30-40 ευρώ το δίμηνο ήρθαν 60, 80 και 100 ευρώ).

Στην περίπτωση μου δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα στον μετρητή, αλλά μετά την διαδικασία η κατανάλωση όπως και οι λογαριασμοί επέστρεψαν στο φυσιολογικό, οπότε θεωρώ ότι κάτι έτρεχε με τον μετρητή ακόμη κ αν οι δοκιμές δεν έδειξαν πρόβλημα.

Και εννοείται πως ήμουν παρών σε όλες τις διαδικασίες, αλλά μπορώ να πω πως όλοι οι υπάλληλοι φέρθηκαν απόλυτα επαγγελματικά.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, bill999r είπε

Στην ΕΥΔΑΠ η διαδικασία για τον έλεγχο του μετρητή είναι συγκεκριμένη.

Αφού γίνει η ένσταση, συνεργείο της ΕΥΔΑΠ έρχεται και αφού σε καλέσει ώστε να εισαι παρών αφαιρείται ο μετρητής και τοποθετείται νέος. Μετά από κάποιες μέρες προγραμματίζεται ο έλεγχος του υπόπτου μετρητή στις εγκαταστάσεις της ΕΥΔΑΠ όπου μπορεί ο ιδιοκτήτης να είναι παρών σε όλη την διαδικασία.

Η διαδικασία περιλαμβάνει 3 διαδοχικές δοκιμές όπου συγκεκριμένη ποσότητα νερού διέρχεται μέσω του μετρητή και ελέγχεται η καταγραφή της ποσότητας. 

Οι μετρήσεις πρέπει να είναι σχεδόν ίδιες και μόνο μικρές αποκλίσεις δικαιολογούνται. Εάν μεταξύ των μετρήσεων υπάρξουν μεγάλες αποκλίσεις τότε ο μετρητής χαρακτηρίζεται ελαττωματικός και γίνεται και ανάλογη διαγραφή χρεών προς την υπηρεσία ύδρευσης.

Βέβαια το ότι το ρολόι του οπ τις τελευταίες μέρες δουλεύει σωστά κάνει πολύ επίφοβο αυτόν τον έλεγχο να μην δείξει πρόβλημα.

Αν έχει μισοσπάσει κάποιο γρανάζι ή άλλος μηχανισμός που ανάλογα πως θα κάτσει μία λειτουργεί και μία όχι θα μπορούσε να διαπιστωθεί με άνοιγμα του μηχανισμού και όχι με μέτρηση νερού.

Εδώ πάντως που έχει φτάσει η κατάσταση και θεωρώντας πως ο οπ θα προτιμούσε να πάει στα δικαστήρια παρά να δώσει 30k θα πρέπει να μαζέψει χαρτιά που να αποδεικνύουν επίσημα το ότι ο μετρητής δεν μπορεί να δείξει τις ποσότητες νερού που πέρασαν. Και ίσως και οι σωλήνες

  • Thanks 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Βέβαια το ότι το ρολόι του οπ τις τελευταίες μέρες δουλεύει σωστά κάνει πολύ επίφοβο αυτόν τον έλεγχο να μην δείξει πρόβλημα.

Αν έχει μισοσπάσει κάποιο γρανάζι ή άλλος μηχανισμός που ανάλογα πως θα κάτσει μία λειτουργεί και μία όχι θα μπορούσε να διαπιστωθεί με άνοιγμα του μηχανισμού και όχι με μέτρηση νερού.

Εδώ πάντως που έχει φτάσει η κατάσταση και θεωρώντας πως ο οπ θα προτιμούσε να πάει στα δικαστήρια παρά να δώσει 30k θα πρέπει να μαζέψει χαρτιά που να αποδεικνύουν επίσημα το ότι ο μετρητής δεν μπορεί να δείξει τις ποσότητες νερού που πέρασαν. Και ίσως και οι σωλήνες

Κοίτα , στο τέλος αφού γίνουν οι δοκιμές τον ανοίγουν ώστε να διαπιστώσουν τυχόν βλάβη και στο σύστημα του μετρητή και έτσι καταστρέφεται κ πάει για ανακύκλωση.

Δυστυχώς τα ποσά είναι ακραία και πρέπει να προετοιμαστεί για κάθε πιθανό σενάριο αλλά από κάπου πρέπει να αρχίσει.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Κάτι που δεν αναφέρθηκε ως σενάριο αλλά το έχω βρει σε μετρητή γκαζιού είναι ότι ένα από τα γρανάζια του μετρητή (το χοντρό) να έχει σπάσει με αποτέλεσμα το 3 να έγινε απευθείας 6 π. Χ. 

Ειδικά αν ο μετρητής είναι παλιός αυτό το σενάριο είναι πιθανό. Στη δική μου εταιρία συμφωνήσαμε να αλλάξουμε μετρητή και να μελετήσουμε τον νέο για 60 μέρες και αν βρεθεί μεγάλη απόκλιση τότε θα γινόταν μια έκπτωση επί τις εκατό όπως και έγινε. 

Αναφέρθηκε ήδη, κλασσική βλάβη μετρητή. Με έλεγχο στο εργαστήριο φαίνονται όλα. 

Ts, το θέμα σου πρέπει να βρεις συγκεκριμένο υπάλληλο, είτε σε κάποιο τμήμα ενστασεων είτε με το τεχνικό τμήμα. Άμα δεν μίλησες με το τεχνικό τμήμα, εννοείται πως θα σε κοιτάνε σαν εξωγήινο άμα τους αναφέρεις για τεχνικά ζητήματα μετρητων.

Ακρη θα βγάλεις, όταν κάνεις ένσταση και δουν το ποσόν. 

Επεξ/σία από mariosnik_
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/12/2024 στις 4:57 ΜΜ, NikosKallithea είπε

Οι φωτο του μετρητη που εχεις ανεβασει τον δεκεμβρη λενε ~6570, η τελευταια  μετρητης του λογαριασμου λεει 3831 (εκτος αν δεν βλεπω καλα), μιλαμε δηλαδη για αλλα ~3000 κυβικα σε 10 μερες😪

Μηπως βέπετε ολοι αλλο μετρητή😁

300 τόννοι νερού την ημέρα(!!!), είναι μια ποσότητα που δεν μπορεί να γίνει πιστευτή, έστω κι αν υπάρχει διαρροή.

Που διοχετεύτηκε τόσο νερό επί τόσες μέρες; Θα έπρεπε να φανεί στο οικόπεδο, στο δρόμο κλπ. Θα είχε πλημμυρίσει η γειτονιά με 300 τόννους κάθε μέρα.

Η διατομή του σωλήνα που περνάει στο ρολόι, μπορεί να διοχετεύσει τόσο νερό (12.5 τόννους την ώρα=208 κιλά το λεπτό) εάν σπάσει τελείως ο σωλήνας;

Επεξ/σία από Περρυ
  • Thanks 1
Δημοσ.

2 φορες εχει συμβει στο σπιτι μου στην Αθηνα με μια απλη αιτηση στην ΕΥΔΑΠ πληρωσα τον μεσο ορο των προηγουμενων καταναλωσεων Στο χωριο που πηγαν να κανουν αναλογες μαγκιες οι τοπικοι αρχοντες τους πηγα στον Συνηγορο του Πολιτη και τους υποχρεωσε ΑΜΕΣΑ να διορθωσουν το λογαριασμο στο υψος που πληρωνα καθε φορα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, xp-user είπε

2 φορες εχει συμβει στο σπιτι μου στην Αθηνα με μια απλη αιτηση στην ΕΥΔΑΠ πληρωσα τον μεσο ορο των προηγουμενων καταναλωσεων Στο χωριο που πηγαν να κανουν αναλογες μαγκιες οι τοπικοι αρχοντες τους πηγα στον Συνηγορο του Πολιτη και τους υποχρεωσε ΑΜΕΣΑ να διορθωσουν το λογαριασμο στο υψος που πληρωνα καθε φορα.

Πολύ σωστή η επισήμανση η ΣτΠ. Να το έχει υπόψην ο ts πριν καταφύγει σε δικηγόρους και δικαστήρια. 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...