Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οποιος μπαινει αυτες τις μερες στη συγκεκριμενη πλατφορμα,θα εχει δει τις ειδοποιησεις :

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι κατά την εορταστική περίοδο η ομάδα εξυπηρέτησης θα έχει περιορισμένη διαθεσιμότητα. Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε, απλά ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στους χρόνους απόκρισης. Ευχαριστούμε για την κατανόηση

Αυτο που δε λενε,ειναι οτι σε περιπτωση που ο αγοραστης δεν πατησει επιθεωρηση και  αποδοχη στη συναλλαγη,τα χρηματα αντι να μπουν αυτοματα σε 2 μερες,θα μπουν στις 7/1.

Φυσικα εγω συναντησα αγοραστη ο οποιος μου ειπε οτι παει διακοπες και θα ελεγξει το δεμα αφου γυρισει.

Οταν εστειλα mail στη vendora,μου απαντησαν κλασσικα και αδιαφορα

Καθώς διανύουμε την εορταστική περίοδο, σας ενημερώνουμε ότι:
 
Μέχρι τις 7/1, οι αυτοματοποιημένες ενέργειες θα παραμείνουν απενεργοποιημένες.

Κατι που δεν καταλαβαινω και φυσικα με εξοργιζει .

Με ποιο δικαιωμα κρατανε τις πληρωμες;
Οι αλλες αυτοματοποιημενες λειτουργουν μια χαρα.

Επεξ/σία από StamTheMan
Δημοσ.

Εγώ πρόσφατα διαπίστωσα κάτι άλλο πάνω σε αυτό.

Έκανα μια αγορά, πλήρωσα κανονικά, και σε περίπτωση που ο πωλητής για τον ΧΨ λόγο δεν ήθελε να την αποδεχτεί χωρίς ωστόσο να την απορρίψει, τα χρήματα θα έμεναν δεσμευμένα μέχρι τις 7/1.

Ιδίως σε περίπτωση που μπορεί να ήταν κάποιο σεβαστό ποσό για μεγάλης αξίας αγορά αυτό θα μπορούσε να δημιουργήσει θέμα γιατί όσο να κλείσει η συναλλαγή και να επιστραφούν τα χρήματα, πάμε στις 9/1.

Επίσης, από τη μια "θα υπάρχει περιορισμένη διαθεσιμότητα αλλά θα σας βοηθούμε αν χρειαστεί" κι από την άλλη "Όλες οι αυτοματοποιημένες ενέργειες θα παραμείνουν απενεργοποιημένες".

Δημοσ.
21 ώρες πριν, AlienTechGR είπε

Έκανα μια αγορά, πλήρωσα κανονικά, και σε περίπτωση που ο πωλητής για τον ΧΨ λόγο δεν ήθελε να την αποδεχτεί χωρίς ωστόσο να την απορρίψει, τα χρήματα θα έμεναν δεσμευμένα μέχρι τις 7/1.

 

Δεσμευμενα μεχρι τις 7 και μετα 5 εργασιμες για να τα παρεις.
Εκει να δεις πλακα,το εχω παθει και περιμενα βδομαδα για να τα παρω πισω.

 

Το θεμα ειναι αν μπορουμε να κανουμε καταγγελια για αυτο.

Το χειροτερο ειναι οτι ο αγοραστης,οπως ειπα,επικοινωνει μαζι μου οτι ειναι διακοπες,αλλα επειδη δεν ξερει πως λειτουργει το πραμα,δεν εχει πατησει επιθεωρηση και αποδοχη.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, StamTheMan είπε

 

Το χειροτερο ειναι οτι ο αγοραστης,οπως ειπα,επικοινωνει μαζι μου οτι ειναι διακοπες,αλλα επειδη δεν ξερει πως λειτουργει το πραμα,δεν εχει πατησει επιθεωρηση και αποδοχη.

Αυτό το "δεν ξέρω πως λειτουργεί η σελίδα" το έχω ακούσει και από άλλους. Τελικά λένε αν θες έλα από το σπίτι ή να συναντηθούμε κάπου να το πάρεις χέρι με χέρι... 

Δημοσ.
17 ώρες πριν, mariosnik_ είπε

Αυτό το "δεν ξέρω πως λειτουργεί η σελίδα" το έχω ακούσει και από άλλους. Τελικά λένε αν θες έλα από το σπίτι ή να συναντηθούμε κάπου να το πάρεις χέρι με χέρι... 

Αυτοι ειναι ειτε  soldiers of fortune, που θελουν μετρητο εκτος πλατφορμας,ειτε απατεωνες,ειτε ψηφιακως αναλφαβητοι.
Αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια.
Η ιστορια εδω ειναι οτι εγω εχω στειλει ενα αντικειμενο απο τις 15,ο τυπος παρελαβε 18 και επρεπε να εχω πληρωθει μεχρι 20.
Με ποιο δικαιωμα η πλατφορμα αλλαζει τη λειτουργια της;
Οι πληρωμες προς αυτην  παντως μια χαρα λειτουργουν.

Ομοιως,η αυτοματη ακυρωση αγορας,εαν δεν αποδεχθει ο πωλητης μετα απο 2 μερες,δουλευει και αυτη κανονικα.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...